It is currently 20 Nov 2024, 06:30

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 750 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 530 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 27 Aug 2007, 08:37 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Daca vrei mai ieftin, iti pot da unul sub licenta, fara senzor, la 140 lei.

Alex.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Aug 2007, 10:15 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 10:45
Posts: 300
Location: Pitesti
Pai daca nu are senzor de temperatura mai indica pe bord temp.apei? :roll:

_________________
156 2.0 jts


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Aug 2007, 11:05 
Offline
User avatar

Joined: 06 May 2007, 14:11
Posts: 684
Car: Alfa Romeo 156
Location: IASI
Am avut aceeasi problema la 1.6 TS120 si am schimbat termostatul (165 Ron in Ianuarie). Mi-au spus ca acul trebuie sa stea intre 87 si 92 de grade, dupa ce se incalzeste. Si asa sta de cand l-am schimbat, indiferent de temperatura de afara sau viteza de rulare. La 92 de grade porneste termocupla si il aduce la 87(asa scria si pe cutia termostatuli).

_________________
156 1.6TS 120CP
"Senza cuore saremmo solo macchine"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Sep 2007, 15:08 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
1.9 jtd = in trafic aglomerat, aprox 90-95 grade.

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Sep 2007, 10:47 
Offline
User avatar

Joined: 20 Mar 2006, 14:57
Posts: 132
156 MK2, nici vorba de 90. Decat in forja... :D

130 cand mi s-a rupt distributia. Nerecomandabil amatorilor.

_________________
156 JTD M-Jet.


Top
   
 Post subject: 156 JTD
PostPosted: 10 Sep 2007, 14:57 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 14:01
Posts: 53
stie cineva la ce temperatura se declanseaza ventilatorul la 156 JTD? Am fost prins in niste blocaje in Bucuresti pe caldurile alea mari si depasise temperatura 90, asa ca i-am dat eu drumu la compresor ca n-am stiut la ce temparatura se declanseaza automat.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Sep 2007, 17:01 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 14:56
Posts: 691
Location: Dorohoi
La mine rar aud pornindu-se ventilatoarele...decat cand e cuplata clima si atunci zici ca e avion pe afara :lol:

_________________
Trecut: Dacia 1310 Nissan Sylvia(1987)1,8 turbo Ford Scorpio 2,9 i(1988) Ford Mondeo(2001) Alfa Romeo 156(2003) VW Golf 2(1985) Opel Vectra 1.9(2007) Ford Siera 2.0(1987)RWD, Nissan Pathfinder 2.5, Citroen C4 Cactus 2017,Mazda 5, Peugeot 807, Mercedes-Benz A classe, Toyota Celica
Alfa Romeo 159,2.4 mjtd


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Sep 2007, 21:22 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
M-ati omorit cu fluctuatiile astea. Incep sa devin paranoic. De la un timp stau cu un ochi numai le ceasul care indica temperatura apei. O singura data asta vara mi-a sta apa la 90 si crestea peste, dar atunci aveam lichidul de racire sub nivelul normal. Am completat cu antigel si nu a mai trecut de prima linie de la ceas indiferent cit am forjat motorul. Imi creste temperatura apei sau, ma rog, acul se duce in zona de 90 de grade numai cind merg mult in oras in trepte inferioare de viteza. Atunci imi intra si ventilatorul in functiune.
E a mea altfel sau e semn de defectiune?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Sep 2007, 21:59 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Asa face si a mea, numai in regim de aglomeratie criminala incepe sa porneasca ventilatorul. Totul e sa nu treaca spre 100grade.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Sep 2007, 14:31 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
NU trece.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Sep 2007, 16:28 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
Babaculeee, lasa frate ceasu` in pace ca tu ai masina nu tractor.
Asa este si la mine, nu ajunge la 90 decand in cazuri de aglomeratie, iar in afara cat as da in ea, temperatura nu ajunge la 90, sta undeva la 80 si un pic.
Fluctuatiile apar din cauza contactelor imperfecte/oxidate.
M-a terorizat topicul asta :wallbash:

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Sep 2007, 20:38 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
Destepti baietii aia.
De miine am sa ignor acel ceas.
O sa ma uit la el doar la prima pornire sa vad cind s-a incalzit motorul ca sa pot sa-l pun la munca cum trebuie.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Sep 2007, 13:00 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
Boon... am citit eu pe aici si vazand ca am apa in 70 am schimbat termostatul. Acum sta acul 'mandru' pe la 90.

Alaltaieri am prins 30 de grade in oras, clima pornita pe auto 22. Merge treapta a doua a ventilatorului, apa sta la 90 daca masina se misca. Lichidul de racire e la nivel. In bara la bara urca incet pe la 100. Cum se misca iar masina, scade din nou la 90.

Nu ma ingrijoreaza treaba dar... Daca la 30 de grade imi urca apa in aglomeratie la 100, ce va fi la vara la 42? Bun, mai e vreme pana atunci dar ma gandesc sa verific radiatorul si calitatea lichidului. Ce altceva ar mai putea fi?

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Sep 2007, 13:10 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Si la 42 va fi la fel. Nu cred ca e motiv de ingrijorare. Pentru asta trebuie sa isi faca treaba termocupla cu ale sale 2 trepte. Si cand vei prinde o portiune (fie ea si scurta) de drum in care sa mergi mai cursiv, acul va cadea la 90 vazand cu ochii

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Sep 2007, 11:46 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Are cineva schema de la ventilatoare cu relee si rezistenta celebra? Nu se poate inlocui cu un circuit PWM rezistenta aia (solutie din 1900 toamna)?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Sep 2007, 12:50 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
Legatura cu temperatura apei fiind... ?

Instaleaza Daemon Tools si ruleaza-l din CD virtual. Mie imi merge brici. Ca nu gasesc mai nimc in el e alta poveste.

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2007, 17:03 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Mi s-a bulit termostatul :| Mi-a ramas deschis pe circuitul mare si temperatura nu creste mai mult de 60 de grade, decat daca e aglomerat.
Mama masii :x

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2007, 17:28 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Da-i cateva lovituri cu manerul unei surubelnite, poate se deblocheaza. Stii tu-metoda ruseasca.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2007, 19:01 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Hai ca o sa incerc. Mersi!

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Oct 2007, 11:23 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Quote:
si multe alte masini inclusiv daewoo sau chiar si alfa 145 (cum am avut eu) au DOUA ventilatoare - unul care porneste in functie de temp motorului si al doilea care porneste in functie de temp radiatorului de AC...
Eh, m-am uitat azi din intimplare la a mea si ce crezi, chiar am 2 ventilatoare mai mici aruncate pe radiator acolo. Nu stiu insa logica dupa care pornersc.

Am incercat acu 2 zile cu un plastic pus pe radiatorul de AC chiar unde este V, se micsoreaza timpul in care masina se incalzeste (masurat pe aceleasi traseu), in aglomeratie nu mai fluctueaza asa mult dupa intrarea in functiune a 1 ventilator, dar l-am dat jos ca e un stress prea mare, tre sa stau cu ochii in indicator.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Oct 2007, 00:43 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
Mie tot nu imi creste temperatura apei nici nacar pina la prima linie de pe ceas. Am mers si mai sportiv dar nimic. Abia cind o las la relanti incepe sa se miste acul, iar in aglomeratie creste pina la 90 de grade. Am impresia ca nu baga nici caldura foarte bine, decit daca o dau pe high. De fapt cred ca nu prea imi baga aer pe gurile de aerisire pentru fata. Imi baga la parbriz si la picioare. Daca aleg sa imi bage si in fata si la picioare, pe gurile de aerisire pentru fata se simte doar un curent slab de aer iar la picioare se simte unul mai puternic. Abia daca selectez sa bage aer numai pentru fata atunci se simte. Ce sa fie?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Oct 2007, 07:47 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
In cazu asta ar fi bine sa iei in considerare o schmbare de termostat. Problema cu fluxul de aer slab la ventilatie am patit-o cind aveam filtru de polen foarte jegos. Cind l-ai schimbat ultima oara? Daca nu stii, ar fi bine sa incerci.

Later edit: acu am vazut ca esti din Tirgoviste, fiind oras mic si fara prea multa aglomeratie, daca nu te plimbi serios e slaba sansa sa o incalzesti.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Oct 2007, 18:00 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Babacu, schimba termostatul. Asa am avut si eu si acum e f ok. Probabil ti-a ramas deschis..

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Oct 2007, 21:03 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
Ok o sa verific miine.
Tirgovistea este un oars mic dar foarte aglomerat si incurcat. Sint foarte multe masini (avem 9 dealeri auto si toti vind in draci) strazile sint mici si intortocheate, nu sint parcari, multi taximetristi, autobuze si sensuri unice care te obliga sa ocolesti mult. In timpul zilei se circula prin anumite zone numai bara la bara si ai sansa sa prinzi de citeva ori verde pina sa treci o intersectie. E criminal traficul in orasul meu, chiar asa mic cum este.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Oct 2007, 00:28 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jun 2006, 00:30
Posts: 570
Location: Suceava
Babacule, schimba termostatul. Aveam si eu aceleeasi problema. L-am schimbat in urma cu 2 saptamani, iar acum urca temperatura la 90 de grade in doar cateva minute. Chiar cand e frig si merg in afara orasului cu viteza mai mare, temperatura ramane pe la 85 de grade. Inainte nu trecea de 55-60 in afara, doar prin oras, in aglomeratie, ajungea la 90.
In plus, a fost foarte ieftin. :wink:

_________________
Ex - Alfa 166 2.0 TS Distinctive
Ex - Alfa 156 SW 2.0 TS Distinctive


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 750 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 530 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited