Cam in 10 minute incepe si a mea, timid, sa incalzeasca in interior.
Oarecum on-topic, oarecum off-topic, a aparut FiatECUscan 1.6 - in care autorul a reparat problema cu identificarea ECUs EDC16/CF3, prin urmare am facut doua teste pe doua portiuni diferite de drum (Tura 1 - pornire de pe loc si urcat o coasta destul de abrupta, cam 1.5 km lungime, accelerat pana pe la 110-120 km/h; Tura 2 - plecat "lansat", de la vreo 70 km/h, drum in urcare usoara, accelerat pana spre un 140 km/h)
Unul cu
temperatura:
Tura 1:
http://img31.imageshack.us/i/image006f.gif/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img509.imageshack.us/i/image007.gif/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tura 2:
http://img509.imageshack.us/i/image003d.gif/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img509.imageshack.us/i/image002dd.gif/" onclick="window.open(this.href);return false;
Concluzia definitiva ar fi ca minunatia aia de ceas din bord e o gluma care arata in mod constant vreo 10 C sub
temperatura reala, chestie care m-a facut sa dau degeaba 100 de euro pe schimbarea termostatului.
Partea complet off-topic - imi explica si mie cineva daca am motive de ingrijorare pe partea de admisie? Mi se pare ca atunci cand motorul e in sarcina mare ii cam lipseste aeru' - vezi primul grafic - dar boost-ul pare OK. Graficele sunt facute in conditiile de la tura 1 - urcat coasta abrupta.
Cantitatea de aer inghitita de motor (probabil masurata la MAF):
http://img683.imageshack.us/i/image008h.gif/" onclick="window.open(this.href);return false;
Grafic boost:
http://img509.imageshack.us/i/image004a.gif/" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozitie pedala acceleratie:
http://img509.imageshack.us/i/image001ac.gif/" onclick="window.open(this.href);return false;
Scuze pentru imaginile puse ca link-uri, dar forumul nu ma lasa sa atasez XLS-uri si a dat eroare cand le pusesem cu img tags.