It is currently 20 Nov 2024, 20:37

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 750 posts ]  Go to page Previous 112 13 14 15 1630 Next
Author Message
PostPosted: 03 May 2009, 10:30 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
Sa inteleg ca ai montat termostatul cu totul(senzorul inclus) si avea o eroare de 20 grade? Or fi termocuplele China dar nici chiar asa.
Am un termostat si nu stiu daca deschide, are ceva daca-l pun la fiert in oala cu totul? Tin plasticele alea de pe el?

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 03 May 2009, 11:05 
Offline
User avatar

Joined: 26 May 2007, 21:47
Posts: 131
Location: Bucuresti
Salut,sigur ca rezista la 100 gr.C pt. ca montat pe motor,circuitul de racire fiind sub presiune,temp. poate atinge lejer 120-130 gr.C;Da' de ce vrei sa-l incerci e SH ? Daca da probeaza-l daca nu cumva a ramas, mai degraba, deschis....

_________________
156 2.0TS 150cp


Top
   
PostPosted: 03 May 2009, 11:44 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
Nu este luat din magazin, este inchis asa cum ar trebui sa stea la rece.
Neavand un vas in care sa-l pun cu totul, am incercat sa-l stimulez turnand apa clocotita direct din cratita de pe foc, cana cu cana vreo 2 litri.
Nu s-a clintit. Ma gandesc ca metoda nu este precisa din cauza ca invelisul este din aluminiu si disipa foarte repede caldura.

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 03 May 2009, 14:26 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Da, termostat nou, de "origine" de la I...s. Senzorul il am si acu.

Tre sa il fierbi intr-o oala mare, altfel e greu sa il aduci la fix 100grade. Eu am incercat cu tun de caldura pe ala vechi, deschidea, dar nu stiam daca are fix 100grade


Top
   
PostPosted: 05 May 2009, 20:14 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Excursie intre Biserica Sfintu Elefterie-academia militara-razoare-bd timisoara-PiataMogioros. 8 dimineata, 16 grade, pe invers fata de aglomeratie. Virfurile sint niste momente de forja maxima (4000rpm, masuram si presiunea in turbo), caderea aia este o perioada mai lunga de frina de motor. Mentionez ca la 96 grade martorul abia se apropia de 90 si ventilatorul nu a pornit.

Image


Top
   
PostPosted: 26 May 2009, 17:45 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
Azi mi s-a intamplat o chestie ciudata:stateam la semafor si cum nu prea aveam ce face m-am uitat la temp apei si surpriza era undeva pe la 95-97 de grade dupa care brusc mi-a intrat ventilatorul(mult mai tare decat intra in mod normal cred ca era treapta 2) si s-a intors inapoi la 90 de grade
Problema este ca figura s-a repetat cam la fiecare semafor pana am ajuns acasa sau la mers incet doar cu a 1-a....cand am turat-o mai mult si am mers mai tare acul statea la locul lui...
Pana acum nu a mai facut asa, acul statea fix la 90 grade si nu se misca de acolo nici un milimetru eu banuiesc ca s-a stricat ceva la treapta 1 a ventilatorului siti cam ce ar putea fi?Multumesc.

masina este alfa 147 1.9jtd 85kw


Top
   
PostPosted: 26 May 2009, 18:28 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
Ti-ai dat singur raspunsul.

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 27 May 2009, 15:10 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
am fost la service...rezistenta de pe treapta 1. 140 ron fara TVA nu inteleg de ce costa asa mult e doar o rezistena, oricum maine ma duc s-o schimb


Top
   
PostPosted: 27 May 2009, 15:27 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
e mult 140 RON...incearca prin dezmembrari ca sigur e mult mai ieftin

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 27 May 2009, 15:52 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
mai e varianta AC ON la cat de des porneste ventilatorul din cauza AC, mai ales vara pe caldura, nu cred sa fie o problema cu racirea :) :)

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 30 May 2009, 19:47 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
am schimbat-o 140ron fara TVA de la italoparts s-a rezolvat totul.
Bypass nu i-as fi facut pt ca zici ca e avion ventilatorul si l-as fi solicitat degeaba asa tare.
Am observat si eu ca cu AC pornit mi-o tinea la 90 grade...dar asta e imi place sa am masina in perfecta stare de functionare :lol: am o obsesie cu chestia asta...costa mult dar merita totul pt alfita mea.


Top
   
PostPosted: 01 Jun 2009, 16:22 
Offline
User avatar

Joined: 02 Dec 2006, 00:02
Posts: 677
Location: Baia Mare
Daca are nevoie cineva de rezistente pentru treapta 1 am eu vreo 3- pe acasa...nu sunt noi...o sa le verific...oricum nu cer mult pe ele...cine e interesat poate sa imi dea un pm

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 165cp
ex:Seat Leon 1.9 TDI 2001 110cp+
ex:Skoda Octavia 1.9 TDI 2007 105cp
ex:Audi A6 2.7 quattro 2006 180 cp
ex:Alfa 155 1.9 TD 1993 90cp
ex:Alfa 156 1.9 JTD 2002 115 cp


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2009, 22:03 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2007, 23:28
Posts: 510
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
Din nefericire am dat si eu peste o problema cu temperatura apei,si as avea si eu nevoie de niste sfaturi.Problema este urmatoarea.Daca merg cu masina in oras temperatura apei creste peste gradatia dintre 90 si 130 de grade(si cu ac pornit).In afara orasului acul sta fix pe 90 de grade indiferent de cat solicit masina.Apelez la cunostintele voastre pentru ca eu sant foarte nedumerit.
Am controlat urmatoarele-treapta 1 a ventilatorului=pleaca imediat ce trece peste 90 de grade cu o grosime de ac
-recircularea antigelului(cu toate ca daca nu o facea pleznea ceva)
-termostatul=asa la ochi deschide pe la 80+grade(nu as putea sa spun exact)-mentionez ca asta iarna temperatura apei nu crestea mai mult de 70 de grade decat in trafic intens
Eu banui ca singurele lucruri care ar putea cauza aceasta crestere de temperatura ar fi,calitatea antigelului(mentionez ca la schimbarea pompei de apa nu am avut paraflu si am completat cu ce am avut),pompa de apa sau termostatul.
Astept sfaturile voastre.

_________________
Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Ex Alfa Romeo 147 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2009, 09:44 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
Cand ai completat antigelul, ai pus de acelaÅŸi fel?(tip:roÅŸu/albastru)
Dacă ai spray de curăţat contacte/alcool izopropilic, trage un jet pe papuceii de la rezistenţele ce controlează ventilatorul.
Dacă ar fi neetanşeităţi la pompa de apă ai fi pierdut antigel in mers. Ar mai fi posibilitatea pompei de apă gripate dar în cazul ăsta ţi-ar fi fiert motorul imediat.
Dacă termostatul, pompa de apă, ventilatorul, funcţionează normal, nivelul antigelului este bun, nu rămâne decât ipoteza radiatorului înfundat/murdar.
Aşteaptă şi alte păreri, eu nu prea am experienţă...I'm a rookie :roll: :comphate:

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 10 Jun 2009, 12:00 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
verifica ma intii ca indicatoru arata bine, si dupa aia curata radiatorul pe dinafara. Daca persista, incepi sa te gindesti la: termostat sau radiator infundat.


Top
   
PostPosted: 11 Jun 2009, 14:29 
Offline

Joined: 11 Jun 2009, 14:10
Posts: 11
Location: Bucuresti
salut domnilor, chiar sunt nou pe aici, si nou posesor de Alfa, prima mea problema cu ea, e temperatura, v-am auzit pe multi, baca se ridica peste 90, ba ca e prea jos. Nu am gasit...poate nu am citit eu deajuns..... pe cineva cu situatie de temp peste 110...si nu coboara sub...poate doar creste...asta in cazul de 20 grade afara...si circulatie moderata prin Bucuresti.....am schimbat acea rezistenta de care zice lumea pe aici.....am incercat sa pornesc aerul...dar incepe sa sara temperatura......la drum lung sta juma de gradatie peste 90...dar asta in situatia fara AC.... am facut asa vreo 1000 de km.... si inainte sa schimb piesa si dupa....
totusi...nu am vrut sa risc ...Intr-o zi de marti, in Bucuresti, bara la bara.....cu AC pornit....in 50 de min...acu de temp era peste 110...nu s-a aprins led-ul de avertizare...dar nici nu am mai riscat.....am tras-o putin la umbra sa se mai calmeze si am luat-o seara cand era mai racoare....
De la cine am luat-o zicea ca e ceva normal chestia asta....ca asa se incalzeste.....dar sincer cu caldurile astea de acu de peste 30 de grade...nu ma risc inca sa o scot....are cineva vreun sfat sau vreun doctor la care sa ma duc????

_________________
Still refurbish...Still Dree
Present: Alfa 156 jTD SW
Old: Clio 1.5 dCI
in atenzza parti di ricambio


Top
   
PostPosted: 11 Jun 2009, 16:32 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
verifica pompa de apa, termostatul si daca nu iti este colmatat radiatorul.
si mai poti incerca urmatorul lucru: cand o mai ia temperatura la fuga, da drumul la climatizare pe heat la maxim.Ai sa te coci de cald in masina dar.... daca iti scade temperatura la apa cel mai probabil nu ai nimic la pompa de apa. mai ramane radiatorul si termostatul.

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 12 Jun 2009, 10:26 
Offline

Joined: 11 Jun 2009, 14:10
Posts: 11
Location: Bucuresti
deci....daca schimb radiatorul.....care presupun ca e o caruta de bani.....mai am si altele de schimbat pe langa el?.....

_________________
Still refurbish...Still Dree
Present: Alfa 156 jTD SW
Old: Clio 1.5 dCI
in atenzza parti di ricambio


Top
   
PostPosted: 12 Jun 2009, 12:27 
Offline

Joined: 11 Jun 2009, 14:10
Posts: 11
Location: Bucuresti
ok...sarmana....dar crezi ca as putea merge undeva sa fac o expertiza...ca sa fiu sigur...sau e vreun expert care sa isi bage nasu sub capota sa isi dea cu parerea :ziped:

_________________
Still refurbish...Still Dree
Present: Alfa 156 jTD SW
Old: Clio 1.5 dCI
in atenzza parti di ricambio


Top
   
PostPosted: 12 Jun 2009, 21:44 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2007, 23:28
Posts: 510
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
madkat Quote:
radiatorul imbacsit
Si ce ar trebui facut in situatia asta.Sa il dau jos si sa il spal?@Mainevent -am pus un antigel de culoare rosu exact ca cel din borcan dar acuma vad ca a ajuns la o culoare spre negru.De aia banuiesc ca s-ar putea sa fie o problema.Mie imi e sa nu fie de la pompa de apa.

_________________
Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Ex Alfa Romeo 147 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 12 Jun 2009, 22:04 
Offline

Joined: 11 Jun 2009, 14:10
Posts: 11
Location: Bucuresti
ok....am facut azi un test...am pornit-o....stand pe loc ...am turat-o (ca de mers cu ea nu pot...fiind pedestrian until 29.06) si cand temp a ajuns aproape de 110...am dat pe max heat...a scazut aproape de 90.....stiu ca multi au mai avut aceeasi chestie......ce e de facut acu?

_________________
Still refurbish...Still Dree
Present: Alfa 156 jTD SW
Old: Clio 1.5 dCI
in atenzza parti di ricambio


Top
   
PostPosted: 13 Jun 2009, 08:11 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
cumperi radiator nou si antigel, apoi le schimbi, urmeaza satisfactia maxima :lol:

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 13 Jun 2009, 20:15 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Pe linga antigel si radiator nou, pui apa DISTILATA/DEIONIZATA.


Top
   
PostPosted: 14 Jun 2009, 18:54 
Offline

Joined: 11 Jun 2009, 14:10
Posts: 11
Location: Bucuresti
....pai...si AC-ul?......nu e pe acelasi radiator?....intreb asta ca nu ma pricep....
....si...pot folosi piesele de pe radiatorul vechi?...ca sa nu ma mai apuc sa mai cumpar altele...

_________________
Still refurbish...Still Dree
Present: Alfa 156 jTD SW
Old: Clio 1.5 dCI
in atenzza parti di ricambio


Top
   
PostPosted: 14 Jun 2009, 19:12 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
AC-ul (freonul) e pe alt radiator paralel cu cel de racire motor.
Ce piese vrei sa refolosesti? Prinderile sunt la fel, va trebui sa schimbi totusi colierele de la furtunele de apa de la radiator.
Pentru mai multe detalii vb cu madkat ca el si-a schimbat singur radiatorul

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 750 posts ]  Go to page Previous 112 13 14 15 1630 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited