It is currently 24 Nov 2024, 00:30

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 819 posts ]  Go to page Previous 16 7 8 9 1033 Next
Author Message
PostPosted: 01 Aug 2012, 17:26 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
Cred ca si CW ul vireaza nasol prin inghesuiala nu stiu daca n o fi ca la GTA cumva caseta

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 01 Aug 2012, 17:38 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Hell no! :lol:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 01 Aug 2012, 23:11 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
madkat Quote:
stiam ca pe platforma 156/147 - 1.6, 1.8, 2.0 si 1.9jtd au aceeasi caseta, iar 2.4jtd si 2.5v6 au alta caseta.(...)
Alta caseta, adica cu alt cod, bre... :lol: E fix aceeasi caseta de directie la toate modelele mentionate !

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 15 Aug 2012, 00:21 
Offline

Joined: 12 Jul 2012, 00:15
Posts: 15
Salut
Ma tot uit de ceva vreme la 159 Tbi, in speranta ca imi voi lua si eu una, insa preturile de acum ale unuia si cu dotarile pe care eu le consider chiar necesare(adica xenon si senzori de parcare) nu ma prea ajuta. Si de bine ce eram hotarat sa nu fac nici un compromis, nimic in afara de un 159 tbi rosu, a intrat de cateva zile in calcul si GT, model despre care nu stiam (in afara faptului evident ca este o masina a naibii de frumoasa) prea multe pana nu am citit cate ceva prin acest forum. Cautand insa pe mobile si autoscout GT-uri moderne am dat insa peste ceva zic eu chiar interesant:
http://tinyurl.com/99tecgg" onclick="window.open(this.href);return false;
Si de atunci nu mai dorm linistit, tot visez la ea cu ochii deschisi :).
Acum intrebarea pentru cine se pricepe: din poze masina arata chiar bine, si pretul mi se pare ok pt asa ceva, de obicei sunt mai scumpe. Sursa este iarasi una buna, din cate imi dau seama e un autohaus ce se ocupa cu masini retro+ ca aceasta vine cu acte cu tot. Oare cat m-ar costa sa o aduc intr-o stare buna de functionare? Cam ce ar insemna restaurarea unei astfel de masini din stadiul in care e acuma? Sincer nu ma pricep mai deloc la mecanica si nici nu stiu sa fac macar o estimare - ar merita sa o cumpar si sa incerc sa o restaurez sau se ajunge la niste costuri (sa zic de peste 10 000 euro, adica inca vreo 5.000 fara masina) pe care nu mi le-as putea permite.
Am mai citit pe aici si am vazut ca dl. "9- GURU" era la un moment dat preocupat de un astfel de model (sau era 1300 Junior, nu mai stiu exact) de la o persoana din iasi parca. Acesta mi se pare insa intr-o stare mai buna din poze, si cu actele de inscris masina nu ar fi o problema. Multumesc


Top
   
PostPosted: 15 Aug 2012, 08:56 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
masina e foarte misto ,problema e ca eu nu o vad ca un inlocuitor al unui GT sau 159 actual , daca o vrei pe langa 159 e ok .

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 15 Aug 2012, 09:59 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7902
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Cauta mai bine si vezi intreaga poveste a GT-ului readus la viata de Guru ... Ai tot ce iti trebuie acolo , costuri , sacrificii etc etc . In asa ceva nu cred ca te opresti vreodata din bagat bani . Cand crezi ca e gata vrei sa ii mai faci o modificare ceva .
In plus trebuie sa o vezi pe viu ca sa stii in ce stare e ... Asa in poze arata bine dar tre sa te gandesti ca una restaurata calumea e 15-20 mii sau chiar mai mult .

Toti visam la asa ceva , ideea e daca poti duce munca la bun sfarsit .


Top
   
PostPosted: 15 Aug 2012, 17:33 
Offline

Joined: 12 Jul 2012, 00:15
Posts: 15
Da, ai dreptate, asta cam asa e. M-am mai documentat intre timp si mi-e teama ca m-as intinde mai mult decat imi e plapuma cu ea. Numai na, stii cum e, cand o vezi, chiar si din poze si in starea in care e, parca nimic altceva nu se mai compara cu ea. :P
In alta ordine de idei, cum se cheama jantele astea? :
http://www.autoscout24.de/DetailsTat0.a ... 9675000000" onclick="window.open(this.href);return false;
Imi palce design-ul lor foarte mult, oare s-ar potrivi pe un GT (actual, bineinteles), sau nu se potrivesc cu masina? Ma gandeam cam cum ar arata un Gt rosu, cu astfel de jante si oglinzi laterale vopsite in culoarea jantelor.


Top
   
PostPosted: 15 Aug 2012, 21:17 
Offline
User avatar

Joined: 18 May 2011, 13:37
Posts: 620
Tommy Riordan Quote:
Da, ai dreptate, asta cam asa e. M-am mai documentat intre timp si mi-e teama ca m-as intinde mai mult decat imi e plapuma cu ea. Numai na, stii cum e, cand o vezi, chiar si din poze si in starea in care e, parca nimic altceva nu se mai compara cu ea. :P
In alta ordine de idei, cum se cheama jantele astea? :
http://www.autoscout24.de/DetailsTat0.a ... 9675000000" onclick="window.open(this.href);return false;
Imi palce design-ul lor foarte mult, oare s-ar potrivi pe un GT (actual, bineinteles), sau nu se potrivesc cu masina? Ma gandeam cam cum ar arata un Gt rosu, cu astfel de jante si oglinzi laterale vopsite in culoarea jantelor.
Ducati Corse, desi nu stiu cat de bine dau pe un GT. Te intereseaza 5x98 sau 5x100 distanta intre prezoane si atunci iti vor merge.


Top
   
PostPosted: 15 Aug 2012, 21:49 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Praf, mai bine taceai decat sa dai sfaturi aiurea.

Jantele alea sunt 8C look pe 18" si nu se potrivesc pe GT. Exista insa replici pentru 147/156/GT.
Insa hai sa nu postam aici orice despre GT, sa ne rezumam la topic, exista alte topicu-uri dedicate pentru ce vrei tu sa afli.


Top
   
PostPosted: 15 Aug 2012, 23:06 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Alexandrus, bine spus !
Tommy, inteleg dupa entuziasmul cu care postezi si naivitatea cu care visezi la un vechi GTV ca esti la inceput in ceea ce priveste lumea Alfelor. La subiect, discutam aici despre GT. In acelasi buget intra clar si un 159, (nu TBI, sa ne intelegem) dar masinile sunt diferite ca si tehnica, generatie, stil, scop, functionalitate etc. Chiar rare cum sunt Alfele, daca te apuci sa cauti serios tot vei gasi o gramada de masini care sa-ti faca cu ochiul. Sfatul meu este sa te hatarasti mai intai de toate ce vrei, GT sau 159.
Ca sa-ti raspund si intrebarilor, jantele din linkul tau sunt in stilul celor de pe 8C Competizione, dar pe 18. Mai poti gasi si pe 19, spre deosebire de cele "originale" de pe 8C, pe 20.
Pe GT, jante asemanatoare, pe 17 inch, sunt astea.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2012, 23:59 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
O sa incerc sa reiau un post de pe un alt topic si sa-l dezvolt putin aici, in speranta ca o sa raspunda la intrebarile multora legate de GT.
O sa ma refer strict la motorizari si o sa exlcud 3.2ul V6 (din motive evidente).

Asadar:

TSul (Twin Spark) 16v, versiunea regasita actualmente pe GT, este aparuta initial in 1995. Au existat ceva evolutii ale motorului din '95 pana in prezent, insa diferentele sunt minore, in final tot un motor de aproape 20 de ani ramane.. Un motor revolutionar la vremea lui, mai performant probabil decat multe motoare actuale, dar gresit din punctul meu de vedere in a mai fi folosit in 2007. Un motor destul de complex, cu destul de multe failure points: 8 bujii, variator de turatie, distributie "fragila". Sa zicem doar ca nu e tocmai cel mai fiabil motor AR si intretinerea este destul de costisitoare.

date tehnice GT 1.8 TS (carfolio)

De retinut, pe scurt:
0-100kmh: 10.6s
Consum (urban/extraurban/mixt): 12.1/6.4/8.5 l/100km
* De mentionat ca valorile pentru consum sunt pur orientative, in realitate sunt mai mari, in special cele urbane, in special in orase ultra-aglomerate precum Bucuresti (valabil si pentru toate de mai jos)


Teoretic, JTSul (motorul de generatie mai noua) ii este superior din toate punctele de vedere. Din pacate, in practica au demonstrat o problema constructiva care duce in timp la depuneri in motor, consum crescut, pierderi de putere, cu alte cuvinte, trouble!

date tehnice GT 2.0 JTS (carfolio)

De retinut, pe scurt:
0-100kmh: 8.7s
Consum (urban/extraurban/mixt): 12.3/6.8/8.7 l/100km
* De mentionat ca sunt foarte putine JTSuri "in mintile lor" care mai sunt capabile de acceleratia aia..


JTDul 16v, un motor foarte echilibrat din punctul meu de vedere, fiabil, performante mai mult decat satisfacatoare cu un consum mai mult decat decent. Probleme oarecum comune au existat la furtunele de admisie (care crapa cu timpul), si, folosita corespunzator, doar dupa multi km, ansamblul ambreiaj+volanta (dubla-masa) si planetare.

date tehnice GT 1.9 JTD 16v (carfolio)

De retinut, pe scurt:
0-100kmh: 9.6s
Consum (urban/extraurban/mixt): 8.7/5.4/6.7 l/100km
* De mentionat ca un remap il poate face mai rapid decat un JTS in mintile lui (testat).

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 10 Sep 2012, 02:35 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jun 2009, 21:02
Posts: 994
Location: Brasov
Cat rezista un ambreaj, volanta si planetarele la JTD? Iar ca opinie personala TS-ul e mi se pare excelent, consumul singurul "-".

_________________

166 V6 TB Zender
147 1.6 TS ECO

GT 2.0 jts
156 SW 1.9 8v
147 FL 1.9 8v
GTV 2.0 ts
146 1.4 ts


Top
   
PostPosted: 10 Sep 2012, 10:59 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Cat rezista un motor TS? :lol: Intrebarea e retorica, evident..
Stiu ambreiaj picat la JTD la 40k asa cum stiu si la 180k, sau volanta originala la 200k (toate la masini din club).
Ambreiajul este pana la urma consumabil, ce-am vrut sa spun este ca e ceva mai predispus sa pice decat la TSuri, mai ales volanta, care, ca la orice diesel, este cu masa dubla.
Dincolo de opinia ta personala, trebuie sa recunosti ca ce-am scris mai sus despre TS este adevarat, sunt lucruri cat se poate de obiective. Singurul lucru subiectiv este ca nu mi se pare ok sa-l mai foloseasca in 2007, mai ales pe GT, mai ales 1.8ul (care nu exceleaza nici ca putere - vezi cele 10.6s pana la 100, nedemn pentru un coupe asa frumos, nici la consum - vezi din nou cifrele). Chiar pare ca au ramas cu niste motoare nefolosite intr-o hala si cum 147le nu a avut niciodata 1.8, 156le era scos din productie, hop pe GT :)

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: diesel vs benzina la GT
PostPosted: 11 Sep 2012, 20:28 
Offline

Joined: 09 Sep 2012, 19:10
Posts: 8
Car: Alfa Romeo GT
Location: bucuresti
cine stie care e consumul lunar pt un GT diesel/benzina in oras (bucuresti) 5 zile pe saptamana, nu la orele de varf, pe traseul drumul taberei -pta Iancului(cca 25 km)?nu ma refer la cat la suta consuma ci la ce suma ar trebui alocata (aproximativ) .voi cam cat cheltuiti lunar,ma refer in special la cine locuieste in Buc si se deplaseaza zilnic cu masina la servici ?


Top
   
PostPosted: 11 Sep 2012, 20:32 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Pai daca consuma 10% ... inseamna ca daca faci saptamanal 125-150km ... va consuma aprox 12.5 - 15 litri de combustibil...
Valorile de consum la diesel si benzina le-a furnizat alex in postul tau anterior.

PS. exista un topic care se numeste 'sfaturi achizitie alfa gt' sau ceva genul... cred ca ar fi mai corect sa postezi acolo toate informatiile.

O seara placuta!

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 11 Sep 2012, 20:35 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7902
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Pai cam 7 - 10 l pe zi deci fro 40 pe saptamana deci 160 pe luna . In lei cam 10 - 12 mil lunar .

E GT cu motor de care s-a ferit lumea sa iti dea detalii :) .


Top
   
PostPosted: 11 Sep 2012, 20:36 
Offline

Joined: 25 Jun 2012, 22:40
Posts: 47
Car: Giulietta 2.0 JTDM
Location: Oradea
O noua discutie diesel vs benzina :)
Personal nu sunt din Buc, nu cunosc traseul respectiv, dar ma gandesc ca e aglomerat doar pt ca e in Buc. Oricum concluzia mea e simpla: un diesel nu merita "frecat" la cozi interminabile 5 zile/sapt.Nu este nici sanatos pt motor , nici nu va reflecta economie de carburant. Mai bine alegi benzina in situatia ta.

_________________
Giulietta 2.0 JTDM 170 cp
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDM


Top
   
PostPosted: 11 Sep 2012, 20:50 
Offline

Joined: 09 Sep 2012, 19:10
Posts: 8
Car: Alfa Romeo GT
Location: bucuresti
dap...sorry daca nu am postat unde trebuie ,sincer m-am uitat pe forum si am vazut discutii legate de consum dar nu m-au lamurit f ok ( fff multa polemica :tongue: si NU vreau sa creez asa ceva si aici).In concluzie care e mai ok la pret pt "fatzaiala" in bucuresti?


Top
   
PostPosted: 11 Sep 2012, 20:53 
Offline
User avatar

Joined: 09 Dec 2010, 15:42
Posts: 101
Car: Alfa 156 CrossWagon
Location: Bucuresti
Buna !
Consumul unui diesel 1,9 in traficul bucurestean de zi cu zi este de 7-8 L % ; dar poti scoate si mai putin. La benzina nu cred ca poti scoate sub 10 L la suta.
Eu iti recomand sa-ti iei un diesel de 1,9 jtdm de 150 cai deoarece este cel mai economic motor care are putere si un cuplu mare; impozitul este mic (fata de 2,4) si asigurarea ... la fel. :clapping:

_________________
Alfa CrossWagon
Alfa Romeo 156 SW 1.9 8V


Top
   
PostPosted: 11 Sep 2012, 20:56 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
ehh aici e foarte cotroversata treaba ca sunt 2 tabere... utilizatori de benzina si utilizatori de motorina.

Dupa o analiza personala , eu as opta pentru benzina oricand pentru bucuresti daily use din urmatoarele motive:

1. ambreiaj mult mai moale
2. motorul mult mai silentios
3. mai placuta de condus
4. intretinerea mai usoara
5. diferenta de combustibil este irelevanta ( 13% benzina vs 9-10% diesel )

Acum cu siguranta nu voi fi aprobat de toata comunitatea, insa cum am spus este parerea mea proprie si personala.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 11 Sep 2012, 22:48 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3797
Car: Valeria/Carla
Location: Tim/Buc
Excluzand pedala ceva mai tare a amreiajului in cazul dieselului (asta nu e ceva neaparat general valabil), nu vad niciun motiv pentru care in trafic urban ar fi mai potrivita benzina. Desi sunt fan benzina, trebuie sa recunosc ca in Bucuresti un diesel e de departe de preferat. Consumul e sensibil mai bun decat in cazul benzinei, cuplul si nu puterea fac diferenta in performante, iar mersul in gol, la ralanti, nu ii dauneaza nici pe departe, asa cum ii dauneaza unuia pe benzina.

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 12 Sep 2012, 00:53 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
CristianMiu, serios?! Diferenta de consum irelevanta? Diferenta de consum este de 5l/100, care, la costurile combustibilului din ziua de azi, inseamna 30RON la fiecare 100km. La o distanta medie de 1000km/luna sunt 300RON.. Intretinere mai usoara? Pai distributie la fiecare 40k sau 2 ani, si mai complexa (variator, balansieri), sau cele 8 bujii, cred ca as putea sa afirm exact contrariul! Mai placuta la condus? Pai JTDul are cuplu mai mare si mai jos, ceea ce face condusul in oras mult mai facil!

Serios, si mie imi plac motoarele pe benzina, daca as avea de ales intre 1.8TBi si 2.4JTDm pe 159/Brera, da, as alege TBi-ul cu ochii inchisi. Pe GT insa, motoarele nu sufera comparatie, am explicat mai sus si de ce! Oricum ai da-o, JTDul este alegerea cea mai corecta.

@aquarius: vad ca ai 159, nu stiu ce motorizare, insa inclin sa cred ca 2.4. Intr-adevar, nu e o motorizare foarte potrivita pentru oras, mai ales pe 159. Insa 1.9le de pe GT este alta mancare de peste: 1.9le nu pare la fel de chinuit in oras precum 2.4, masina cantareste 1400kg si nu 1700kg precum 59le, nu exista DPF care sa-ti dea batai de cap cu regenerari in trafic. Nu stiu pe ce te bazezi cand faci recomandarea de mai sus, eu conduc atat diesel (chiar GT 1,9JTD) cat si benzina (2.0TS), deci cred ca pot exprima o parere in cunostinta de cauza: chiar e de preferat diesel-ul in cazul de fata!

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 12 Sep 2012, 09:46 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1987
Location: Bucuresti
Hei, tine de optiunea personala a fiecaruia.
Ce conteaza daca vei plati cu 300 ron mai mult pe luna. Poate isi permite si asta nu e un criteriu esential. Sau poate face doar 200km pe luna si atunci diferenta e mai mica.
Si eu conduc o benzinara, si nu regret nici o clipa.

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
PostPosted: 12 Sep 2012, 09:51 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7428
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
eh..ai avut momente :lol:

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 12 Sep 2012, 10:05 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4277
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
helen007 Quote:
cine stie care e consumul lunar pt un GT diesel/benzina in oras (bucuresti) 5 zile pe saptamana, nu la orele de varf, pe traseul drumul taberei -pta Iancului(cca 25 km)?nu ma refer la cat la suta consuma ci la ce suma ar trebui alocata (aproximativ) .voi cam cat cheltuiti lunar,ma refer in special la cine locuieste in Buc si se deplaseaza zilnic cu masina la servici ?
Bai fratilor, in postul de mai sus s-a pus intrebarea care e diferenta de consum intre GT benzina si diesel pe un anume traseu. De aici si pana la pedala mai moale, motor mai uzat, placerea sunetului si alte balarii, cum ati ajuns ???

Hai sa raspundem clar si concis la subiect : pe traseul mentionat,si nu numai, se poate chiar generaliza la Bucuresti, diferenta de consum dintre un GT 1.9 diesel si un GT 2.0 benzina va fi cam de 4 litri. Dieselul se va multumi cu vreo 9% iar benzina cu vreo 13%. Daca spuneti voi ca diferenta asta nu este demna de luat in calcul atunci inseamna ca ori mergeti prea putin cu masina si atunci, da, se merita benzina, ori aveti prea multi bani si atunci va invidiez.

Ca sa revenim la intrebarea colegei, nu cred ca poate aprecia cineva cat te va costa total pe zi/saptamana/luna traseul respectiv, doar tu vei putea aprecia acest lucru in functie de cati km vei parcurge. Mai trebuie mentionat doar atat : ca in conditii de trafic foarte greu, iarna, aglomeratie, etc, dieselul va urca la maxim 10% insa benzina se va duce undeva spre 15%.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 819 posts ]  Go to page Previous 16 7 8 9 1033 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited