comanr Quote:
deasemenea sa nu uitam si de valoarea de revanzare care este mai mica la alfa,deoarece este bine stiut in valoarea de revanzare se reflecta calitatea initiala a produsului cat si cererea pe piata.
Intelegeam sa spui asta daca era vorba despre achizitionarea unei Alfe noi, dar asa, nu cumva te-a incantat/ajutat si pe tine treaba asta?
comanr Quote:
unele consumabile ,cu discount bun au fost in total cam 2 mii de euro cred ca fara 3-4 mii in reprezentanta nu scapam.
Cat ai dat pe masina? Cu pretul de
achizitie + 2k luai un Allroad in care nu mai bagai 1E?
comanr Quote:
mai exact la un 156 q4 1.9 jtd dupa 130 de mii de km de romania s-au schimbat :
-toate articulatiile fata
-volanta+ambreiaj
-amortizoare
-discuri de frana+ alte ietfineli de care nu mi aduc aminte gen cabluri timonerie cutie viteza
Cum spunea Tupac, masina ta clar nu este un etalon din punct de vedere al fiabilitatii, se stie ca platforma pe care este construit 156le (implicit CW) are o articulatie destul de avansata pentru vremurile cele, insa in acelasi timp ceva mai sensibila. Combinata cu o masina cu pretentii de teren accidentat, nu prea fac treaba buna! Daca ex. proprietarul a crezut ca si-a luat Jeep in momentul achizitionarii acestui CW, nu-i nici o mirare.. Oricum, 300E in 130k km bagati in articulatii nu mi se pare o suma exorbitanta, desi sunt convins ca nu a fost la primul schimb (sau daca a fost, e explicabila impresia ta, dar aici e exclusiv vina ta ca nu ai verificat masina, sau ca nu ti-ai asumat treaba asta, trebuia sa stii ce cumperi!)
Volanta si ambreiaj: nu prea iti inteleg surprinderea, sunt curios ce masini ai mai avut inainte sau cu ce compari, ca asa si taica-miu cu masina pe benzina si volanta singlemass se mira ca mi-a picat volanta. Vezi totusi ce-a scris George mai sus.
Amortizoarele: nu mi se pare o tragedie ca le-ai schimbat la 130k, mai ales daca te lauzi ca nu esti pe principiul "merge si asa" (pentru ca sunt convins ca mai mergeau). Oricum, vezi ce-am scris mai sus apropo de combinatia intre 156 si masina cu pretentii de teren accidentat si fostul proprietar..
Discuri de frana: aici ma faci sa rad! Daca discurile de frana sunt dovada fiabilitatii reduse, no comment!
Revenind la topic: nu generaliza neplacerile avuta cu Alfa ta, in nici un caz nu aplica concluziile tale la un
159 (ca despre ea e vorba in acest topic). Mergi cu una, stai de vorba cu posesori si abia dupa incearca sa-ti faci o parere, ca asa, no offence, dar iti cam dai cu parerea despre
159 cam ca toti care-si dau cu parerea despre Alfa la modul general fara si fi avut vreodata una..