multumesc cristianmiu,
stau pe forum de aproape 2 luni si de aici am inteles asa:
- pe
159 motorizarile pe benzina, inafara de 1,75 TBI nu sunt stralucite (sincer nici mie nu mi se par doar uitandu-ma pe cifre)
- motorul de 1.9 8v este robust, mai ieftin de intretinut decat cel cu 16v dar masinaeste submotorizata cu el
- motorul de 2.4 ar fi perfect dar are minusuri ca: impozit, asigurare si consum destul de mare
- 1.9 16v este cel mai recomandat motor
- despre 2.0 jtdm n-am aflat foarte multe, probabil pt ca il are putina lume, dar cel putin din cifre arata cel mai bine, plus ca are avantajul euro 5 care probabil va inseamna taxe mai mici decat euro 4 in viitor cand se vor taxa masinile in functie de norma de poluare.
Nu vreau ieftin, cu km putini si in stare perfecta, dovada fiind faptul ca una din masinile vazute azi avea 187.000 din 2010 ceea ce inseamna ca a facut aprox 30.000 pe an (destul de mult pt Romania), dar nu pot accepta masini care sunt reparate prost doar pentru ca pretul de
achizitie a fost mare initial.
am gasit site-ul asta care pare destul de obiectiv:
http://www.vezicatface.ro/masina-second ... 6-190000in" onclick="window.open(this.href);return false; care daca introduc datele masinii din 2010 apare pretul "corect" de 6500 euro ceea ce inseamna ca Alfa
159 cat ar fi ea de frumoasa, are o devalorizare accelarata. Asta e realitatea...
Consider ca intre 7000-8000 euro e o suma relativ ok pt o masina intretinuta(nu am cerut sa fie noua) din 2008-2010 tinand cont de piata din Romania. Poate pare putin, fiecare isi pretuieste masina la ce valoare doreste, poate pretul corect pt o alfa
159 ar fi 10000 sau 12000, dar repet, suntem in Romania iar eu ofer peste media de pe site-urile de vanzari si de aceea nu mi se pare deloc deplasat sa am si pretentii la o masina ingrijita.