Lerikx Quote:
tzzivii Quote:
Stii ca foliile alea se pot face/comanda noi nu?
Pe voi o bancheta neprinsa si un capacel lipsa va fac sa nu cumparati o masina?
Intradevar nu cunosc multe lucruri nu am avut mașină pana acum, de asta am cerut un sfat al vostru,
Bancheta nu poate fi un motiv dar când auzi un răspuns de la vânzător ca nu cunoaște de aceasta problema ce propui sa cred.
1. Bancheta anume șezutul nu spătarul.
2. Geamul din fata schimbat în combinație cu aripa pusa un pic strâmb. Și șuruburile de prindere de la capota.
3. Apa sub mocheta.
4. Cartea service fizica lipsa la reprezentanta.
5. Plasticele de la uși cu uzura.
6. Fumul alb din motor.
7. Planetara.
8. Suportul de ochelari nu se deschide.
9. Lovitura spate aripa dreapta gen un punct, dar care nu știu dacă se poate corecta cu putini bani.
10. Jantele lovite.
11. Lipsa de capacele la uși (aici am găsit un răspuns pe forum, e o problema generala cu spălătoriile auto)
Toate aceste lucruri au pus semne de întrebare de modul de exploatare a mașinii chiar de avea 110mii km.
Eram gata sa ofer 5700 dacă se remedia problemele sesizate parțial. Dar după un eventual test la un alt service.
Întrebare la care nu am primit răspuns. Unde se mai poate verifica mașină.
Nu sunt expert dar asta am citit pe net.
Din aceasta cauza am cerut un sfat.
Îndreptățită pe calea cea dreapta
dacă greșesc cu ceva
O seara faina.
Salut.
Din pacate, vei gasi sigur altele la banii aia
- zona manerelor de care zici tu ca aratau rau e moft comparativ cu ce-ti ofera de fapt un
159 care e in firea lui ca mecanica.
- manerele se zgarie daca nu esti atent sau nu-ti pasa, de la cheile casei pe care le tii in acceasi mana cand deschizi/inchizi pana la verighete, ghiuluri si inele
.
- depozitatul de chei, telefoane sau alte lucruri in manerul usii duc la uzura la orice masina, ca e metal contra plastic + zilnic=uzura.
- soarele care iti incinde o masina neagra la 50 de grade vara daca nu-I pui un parasolar pt protectie x 9 ani, si el ajuta sa se scorojeasca.
- bancheta nu statea pt ca trebuia schimbat un plastic mic de prindere... 60-70 de ron
- embleme giugiario si garnituri la manere... eu am cumparat pana m-am plictisit. Cum dai de un spalator mai zelos, ai si ramas fara ele daca nu esti pe faza.
- Jantele aratau cam rau, sau cel putin una din ele, probabil cea mai expusa frecarii cu bordurile. Rezolvabila treaba. Pe de alta parte, masina a zacut in parcare la Autoitalia, cel putin 1 an cat am vazut-o eu si poate explica rugina de pe roti sau apa de sub mocheta
- ca avea o aripa schimbata/indreptata... sa ma ierte doamnele de pe forum, dar precum femeie NF n-ai sa vezi, masina neatinsa deloc, cam idem
- planetara... mai crapa la orice masina, aia e, nu e mare lucru. Eu ma pregatesc sa schimb primul cap dupa 250 000 km si sunt mirat ca abia acum.
- dar uitandu-ma atent la starea schimbatorului, la pielea scaunelor, mai ales de la sofer, nu-mi pare deloc un grad mare de uzura, deci destul de probabil a avut acei 110k km. De asta cel mai bine iti dai seama cand iesi in tura cu ea.
- Mofturile astea se rezolvau cu cateva sute de euro, in timp.
- Fumul alb,... stiu de la baieti ca i se refacuse motorul integral, parca de la o distributie rupta. Dupa ce desfaci/schimbi/rectifici chiulasa si nu mergi deloc cu masina, mai raman urme de antigel care se evapora ulterior, in urmatorii 100-200 de km. Eu zic ca daca ar fi avut probleme potentiale la motor / cutie, nu ti-ar fi dat garantie.
Trebuia s-o iei. Te riscai mai putin luand-o de la Autoitalia, decat sa iei una adusa de vreun samsar despre care nu stii nimik.
Bafta!