159 la 5000 de euro...pacat ca nu stiam ca imi luam 2
Acum lasand gluma la o parte, nu are cum sa fie un
159 5000 de euro si sa ai pretentia sa te si folosesti de el din prima zi, fara a mai investi nimic. Daca asta e tot bugetul, o masina de clasa mica de la un constructor generalist e mai aproape de realitate, nu un sedan mediu cu pretentii premium, sau eventual un 147 bine intretinut, daca vrei Alfa Romeo. Din experienta recenta a achizitiei masinii, la bani putini nu gasesti nimic fara semne de intrebare, am trecut si eu prin fazele astea de cautare, vizionare foarte recent si n-am luat niciodata in calcul masini de 5000 de euro, ce am vazut eu erau la preturi mai mari...si cu toate astea a durat ceva pana am gasit ce trebuie, la un pret destul de maricel.
Eu, spre exemplu, am luat o masina foarte ingrijita si tot am mai bagat mai mult de 1000 de euro in revizie completa, anvelope noi...Sigur, altii poate ar fi mai fi mers asa cu ea, dar vrei sa ai o masina in care sa te sui si sa mergi oriunde fara frica, e musai sa mai bagi niste bani in ea, oricata grija a avut fostul de ea. Costa vreo 1200 de lei numai distributia+kitul de accesorii, si pe-astea e musai sa le faci daca iei o masina sh, mai ales una foarte ieftina, altfel risti sa ai surprize neplacute.
Sfatul meu e sa iti iei o masina cu 80% din bugetul de care dispui, si restul de bani ii folosesti pentru o revizie si eventualele chestii care trebuiesc schimbate. Cu
159 sunt la a doua masina SH si in ambele s-au mai bagat vreo 10-15% din pretul de
achizitie doar pentru a le face 100% ok, bineinteles conform piticilor de pe creierul meu. Si in ambele cazuri am luat masini ingrijite, de la primul proprietar, cu km relativ putini, cu istoric cunoscut...deci daca gasesti un
159 la banii astia, in niciun caz nu cred ca va fi un Q4 in mintile lui. Poate un 1.8 MPI, fara piele, comenzi pe volan sau alte dotari de genul asta, sau vreun 1.9 de 120 cp cu foarte multi km, dar in stare relativ decenta