Pai eu sunt deja posesor de asa ceva. Am luat-o din Germania si sincer nu prea am gasit de atunci multe de acest gen de vanzare pe net. Avea 61.000 km si mergea foarte bine, 2004. Era intretinuta, nefumator...
Ceea ce mi-a placut de la inceput a fost faptul ca nu are roata de rezerva. Are numai un chit alcatuit din compresor si o solutie de umplut cauciucul spart...Acuma banuiesc ca si la alete mai noi este la fel, dar e chiar tare faza. Oricum cat de des fac eu pana ...
Nu vreau sa repet ceea ce deja ai aflat despre acest model, dar si eu am aceleasi probleme la indicatorul de motorina, la pornire sus si dupa 5 min revine la nivelul real, alte baiuri: airbag sofer se tot aprinde si se stinge, depinde prin ce gropi dau sau daca fatai mult scaunul, se mai reseta singura data, dar asta nu mai face deja de 3 luni...
Amortizoarele spate le-am schimbat, bileletele bara stabilizatoare spate schimbate, azi ma duc sa imi fac uleiul: Selenia 5W40 WR, merge 10.000 km la motoarele avansate cu turbo (asa scrie pe bidon), filtru de motorina e cam scump, restul depinde de unde le iei. Eu am cumpart tot de afara si e ok la pret. If you need help, just let me know
I-am mai pus o bara de rigidizare de la Alfisti...impresia
tine fata bine de tot si e mult mai inchegata. I-am schimbat jantele pe 225/45/17, iar consumul e max 7.1 in oras -oricat as trage de ea, si afara daca merg pana in 110 - 5.1, peste 130 cca 6.2Ma gandesc sa ii maresc puterea la cca 170 CP si mai mult de atat nu am nevoie de nimic.
Nu pot sa ii dau o nota pentru interior pentru ca se cam bat toate componentele cap in cap. Mai am un 147 mk1, iar fata aia
156-le are unele aspecte cu "minus". Bordul de 147 e mult mai finut si mai logic facut, materialul de pe bord are o calitate mai buna, indicatoarele sunt mai frumoase.Singurul lucru pentru care
156 are un "plus" e consola centrala cu reglajele de AC, ceasurile orientate spre sofer si pozitia mai joasa ca CD-palyerului. Cotiera e cam ciudata pentru ca face corp comun cu scaunul soferului...no comment
Scaunele sunt mai sport daca se poate zice asa fata de 147, calitatea tapiseriei e cam acceasi, fetele de usi sunt imbracate intr-un plastic calitativ inferior, usa zornaie cand pui muzica, se inchide cu un troncanit groaznic fara de zgomotul fin de cheder care amortizeaza impactul la 147. Boxele la varianata asta sunt praf....si cu asta am zis tot, mi-am pus line audio noua si CD-player nou. Asta e pt sufletul meu
Mai e ceva cu care inca nu sunt in clar...limitele in viraj ale masinii. Spatele parca are tendinta de "a fugi" pe exterior. Nu am pierdut aderenta niciodata, dar cumva parca nu am un sentiment de siguranta decent...Metionez ca spatele e ok tehnic vorbind, poate singurul lucru care ma face sa ma simt asa e garda inalta. Am pus 2 oamnei in spate, 5 lazi de bere si alte chestiigrele si tot nu ajunge la nivelul cauciucului aripa...
Stiu ca nu toti vor fi de accesi parere cu mine, dar de aceea suntem toti diferiti, la fel ca masiniie nostre.