It is currently 25 Nov 2024, 19:32

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1029 posts ]  Go to page Previous 135 36 37 38 3942 Next
Author Message
PostPosted: 27 Jul 2016, 08:41 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Salut,
Daca nu te pricepi sa evaluezi o masina personal, poti merge cu masina la un service autorizat si iti pot face ei o verificare.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 27 Jul 2016, 09:08 
Offline

Joined: 27 Jul 2016, 00:30
Posts: 8
Car: none
cristianmiu Quote:
Salut,
Daca nu te pricepi sa evaluezi o masina personal, poti merge cu masina la un service autorizat si iti pot face ei o verificare.
Nu este vb daca ma pricep sau nu, am postat anterior ca nu sunt cunoscator al marcii, nu strain de masini, mecanica etc. Ms


Top
   
 Post subject: Re: info alfa 156 SW
PostPosted: 27 Jul 2016, 09:11 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7902
Car: Vespa
Location: Bucuresti
tybone_ro Quote:
multumesc pt raspuns. caut pareri si informatii strict despre acest exemplar, cu siguranta vanzatorul nu-mi va pune la dispozitie informatii care nu-l avantajeaza
E aceeasi masina , ce nu intelegi ?


Top
   
 Post subject: Re: info alfa 156 SW
PostPosted: 27 Jul 2016, 09:46 
Offline

Joined: 27 Jul 2016, 00:30
Posts: 8
Car: none
mugurel Quote:
tybone_ro Quote:
multumesc pt raspuns. caut pareri si informatii strict despre acest exemplar, cu siguranta vanzatorul nu-mi va pune la dispozitie informatii care nu-l avantajeaza
E aceeasi masina , ce nu intelegi ?
Avand in vedere ca este un site destinat pasionatilor si detinatorilor de alfa, cred ca, sunt persoane care au avut ocazia sa vada masina, astfel, repet, eu nefiind conoscator al marcii, orice informatie extra depre dansa este binevenita. Multumesc!


Top
   
PostPosted: 27 Jul 2016, 16:53 
Offline

Joined: 27 Jul 2016, 00:30
Posts: 8
Car: none
Am vazut astazi masina, sunt sceptic in anumite privinte si anume, in primul rand km 135xxx, am sunat astazi la service autorizat din Pitesti (AutoPalermo) si pot verifica doar daca reparatiile au fost efectuate la ei deci nu se pot verifica km in reteaua alfa fiat etc, scurgere abundenta de lichid hidraulic prezenta pe carcasa cutiei de viteze catre roata, asupra tobei intermediare si tevii de legatura cu finala varsta si-a spus cuvantul necesita inlocuire, aripa stanga fata rosie pe sub culoarea masinii, bieletele de directie si capetele de bara par a fi destul de vechi cu siguranta au mai bine de 4-5 ani, butonul exterior de deschidere a portierei soferului ramane blocat dupa apasare (proprietarul sustine a fi un defect comun al modelului, personal imi face legatura cu aripa lovita fiind pe aceeasi parte), pavilionul deasupra parbrizului necesita o interventie cat mai rapida deoarece in special la colturi da nu numai acolo rugina a inceput sa-si faca putin de cap, din ce am citit ii plac turatiile mari nu am avut unde sa urc in ture peste 3200-3300 macar pana in treapta 4 drept urmare pare destul de calma pana in 3000 rot/min, carenajele spate uzate dublate cu mocheta datorita dimensiunilor generoase ale rotilor nu am avut acces sa le demontez sa arunc o privire pt a vedea daca atiderapantul a lucrat cumva pe acolo. Ca prima impresie in 10 min la volanul unei Alfa Romeo o masina frumoasa, caroserie ok cu urmele de folosire si micile pete de rugina la imbinari gen bara spate caroserie etc conforme varstei. Interior simplu si foarte placut scaunele comfortabile aspect peste nota 10 (tre sa fi tractorist sa nu apreciezi asemenea minunatii indiferent de ce marca esti fan), desi este wagon locurile din spate nu sunt foarte spatioase, ce putin la picioare, in principiu este ok dar la prima vedere iti da impresia ca fiind un interior mai incapator, se aseaza super in viraje combinatia de arcuri Eibach/amortizor oem este de o rigiditate placuta departe de a fi blana (nu mi-am dat seama daca este vorba de arcuri clasice sau progresive fiind joasa). Puteti impartasi cateva concluzii la ce am constatat mai sus? Personal masina nu pare a fi chiar tipla cum se spune (nu fac referire nicicum la colegul care mi-a raspus anterior ca pretul fiind de 159). Stima!!!


Top
   
PostPosted: 27 Jul 2016, 17:27 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7902
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Unele sunt amanunte si se remediaza usor sau se pot ignora la o masina de aprox. 3000 eur ( probabil daca negociezi o scoti sub 3000 ) .
Acum , chestia cu lichidul scurs pe cutie poate sa fie ceva minor , vreun semering sau vreo conducta de servo sau naiba stie ce cu un cost mai mare la reparatie .
In Pitesti il poti contacta pe Florin care se pricepe bine la Alfe sa faca o estimare a reparatiei si sa o suporti tu sau proprietarul sau chiar amandoi .


Top
   
PostPosted: 27 Jul 2016, 17:35 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4322
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Da, problema cu butonul chiar e comuna. Si a mea face la fel. Se rezolva cu WD40, fara sa demontezi nimic. Cel putin tine o perioada. Fiind motoare de turatie, da, pana pe la 3000 mare lucru nu se intampla. Puteai sa urci in ture in treapta a doua. :naughty: Carenajele se uzeaza si la 17 si la 16 chiar, daca e cat de cat incarcata si mergi pe drumuri cu valuri. Inevitabil rotile vor atinge. Daca are o aripa schimbata, poate ca a avut un incident mai usor. Aici e de verificat structura, cum arata pe sub carenaj, etc. Lichidul poate fi de la ambreiaj. Oringurile de la rulment mai fac figuri. Iar bieletele si capetele chiar daca or fi avand o varsta, daca nu prezinta uzura, nu troncane inseamna ca functioneaza normal. Si ale mele sunt de vreo 4 ani si nu prezinta simptome ca ar fi nevoie sa fie schimbate.
Spor la cumparaturi.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 27 Jul 2016, 18:27 
Offline

Joined: 27 Jul 2016, 00:30
Posts: 8
Car: none
domnilor, va foarte multumesc pentru pareri si sfaturi, accea aripa mi-a dat de banuit deoarece proprietarul a zis ca nu stia de ea desi era imposibil in 4 ani sa nu-ti sara in ochi putin rosu pe langa negru, km aia destul de suspecti, oricum, am luat preturile la piese si consumabile sa-mi fac un calcul sa vad suma totala a costului pieselor si eventualelor interventii mai ales pt rouluirea aripilor spate, chestia este ca nu am gasit filtrul de carburant, personal mi se pare ciudat ca sa nu aiba filtru de carburant deci in concluzie este filtru? sau omu' de la care am cumparat piese pana acum si-a prins urechile in piesele de alfa? cum pot lua legatura cu acest Andrei din Pitesti, un id, facebook, nr de tel? va multumesc!


Top
   
PostPosted: 28 Jul 2016, 01:29 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Filtrul de benzina al unei Alfa 156 este de fapt o sita montata la sorbul pompei de carburant din rezervor si NU SE INLOCUIESTE cu ocazia reviziilor curente, ci doar in cazuri exceptionale.
Fii mai degraba atent la scugerile de lubrifiant decat la o bieleta veche, dar care isi face treaba sau la o aripa care a fost alta culoare, in loc sa fie pastrata originala si umpluta de chit, de exemplu.
Sa dai o caseta de directie jos e munca serioasa la platforma asta, chiar si inlocuirea unei banale conducte da putin de furca chiar si unui experimentat. Astea sunt chestii de investigat, nu faptul ca s-a tocit mocheta unei protectii de aripa, da-o dreaq, aia nu tipa. :peace:

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 28 Jul 2016, 02:19 
Offline

Joined: 27 Jul 2016, 00:30
Posts: 8
Car: none
ms pt parere, da, dupa putin studiu am constatat ca nu are filtru de carburant, momentan raman in asteptare, am facut un calcul si pt a o pune la punct cum vreau eu imi mai trebuiesc in jur de 1500E fara sa am un pret referitor la problema fluidului si eventuale retusuri de caroserie acestea doua din urma neputand sa le fac eu. e treaba serioasa si trebuie tratata ca atare, nu vreau sa fac tiganie, trebuie sa ramana ceva timp in familie. asa ca pt moment ma inarmez doar cu rabdare. :scratch:


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2016, 12:44 
Offline

Joined: 29 Jul 2016, 12:26
Posts: 8
Car: VW Polo 9n1
Buna ziua !
Este prima mea postare pentru ca mi-am facut special cont pentru a va cere sfat de achizitie, si m-am gandit ca acesta este cel mai bun loc pentru a intreba !

Sotia s-a decis sa inceapa scoala de soferi in octombrie, deci prin decembrie termina ( cred ??? ) si va trebui sa achizitionam a doua masina. Momentan detinem un VW Polo 9n1 de care suntem extrem de multumiti, care va reveni ei, pentru ca este o masina mica, benzinara, de oras.

Acum, am nevoie, pentru mine, de o berlina, insa nu vreau sa cheltui prea multi bani. M-am interesant de cateva modele ( VW Bora, E39 520d, Octavia I, etc ). Am aflat insa ca un amic de al meu detine un Alfa 159 1.9 diesel, si este multumit de masina.

Asa ca vreau sa va intreb daca un Alfa 156 1.9 diesel ar fi o alegere pentru mine ? ( imi place mai mult 156 estetic )
Situatia mea este in felul urmator : Conduc cam 1500-2000km @ luna. Nu imi place sa conduc cu viteza, picior de plumb sau chestii de genu ( 100-105km/h pe european e suficient ). Totusi, am nevoie ca masina sa fie cat de cat fiabila, sa nu stau prea des in service-uri ( constientizez ca o masina cu o varsta va trebui reparata ocazional ). Ca si stil de condus, conduc foarte grijuliu cu ambreiajul, franele, motorul. Stau prost la capitolul gropi ca nu mai stau sa evit gropile mici. Veniturile noastre combinate sunt cam in zona 1200-1600 euro / luna. Spun acest detaliu pentru ca este important sa stiu daca imi pot permite intretinerea corespunzatoare a masinii, pentru ca una e sa o cumperi, si alta sa o intretii.

Avand in vedere aceste detalii, imi recomandati un 156 1.9 diesel ? Sau ar fi mai bine sa ma uit la altceva ?

Bugetul de achizitie ar fi cam in zona 5000-5500 euro, cu/fara taxa de mediu inclusa.
O alta intrebare importanta pentru mine : Am posibilitatea sa iau la puricat piata auto din Italia, mama mea e stabilita acolo, iar Alfa Romeo gasesti "pe toate gardurile". Ce recomandati ? Sa caut in Italia, sau e ok sa caut si din Romania / zona Moldovei ( de unde sunt originar ) ? Exclud complet optiunea targurilor si a samsarilor, pentru ca majoritatea sunt lovite, supra-evaluate, etc. etc.

Va multumesc pentru timpul acordat !


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2016, 12:58 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7902
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Am trait sa o vad si pe asta :)
Primul om cu capul pe umeri care isi pune problema daca isi permite o masina si cheltuielile cu ea . Bravo man , e mare lucru .

Pana la urma nu am inteles daca vrei 156 sau 159 , ma gandesc ca ai gresit la faza "156 , 1.9 " si de fapt ai vrut sa zici 159 ... Nu ? Altfel 5000 e un pret mare pt un 156 :) , ar trebui sa fie aproape noua . Ca fapt divers si mie imi place mult 56-le , are niste forme si detalii incredibile chiar si pentru anii astia .
Eu as alege un 56 din Germania cu putini km . Un 159 la banii astia e greu de gasit , sa fie si bun , iar din Italia e pacat sa iei ca aia isi bat joc de masini . Sunt mai rai ca noi :)
Daca nu cauti chilipir si ai grija cu reviziile si mai ales cu mecanicii , o Alfa te tine la fel de bine ca oricare alta masina din cele "fiabile" . Ba poate chiar mai bine ...

Vezi daca Cypy mai vinde 56-le rosu , chiar e o masina deosebita .

Eu sper sa iti gasesti o Alfa , mi-as dori sa devii alfist si sa nu te bagi intr-un bmw sau vw obosit si banal :peace:
Si sa ne vedem la intalnirile noastre anuale , AlfaFest ... Iti va placea mult :)

L.E ... Asta e masina lui Cypy viewtopic.php?f=32&t=2785" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2016, 13:11 
Offline

Joined: 29 Jul 2016, 12:26
Posts: 8
Car: VW Polo 9n1
mugurel Quote:
Am trait sa o vad si pe asta :)
Primul om cu capul pe umeri care isi pune problema daca isi permite o masina si cheltuielile cu ea . Bravo man , e mare lucru .

Pana la urma nu am inteles daca vrei 156 sau 159 , ma gandesc ca ai gresit la faza "156 , 1.9 " si de fapt ai vrut sa zici 159 ... Nu ? Altfel 5000 e un pret mare pt un 156 :) , ar trebui sa fie aproape noua . Ca fapt divers si mie imi place mult 56-le , are niste forme si detalii incredibile chiar si pentru anii astia .
Eu as alege un 56 din Germania cu putini km . Un 159 la banii astia e greu de gasit , sa fie si bun , iar din Italia e pacat sa iei ca aia isi bat joc de masini . Sunt mai rai ca noi :)
Daca nu cauti chilipir si ai grija cu reviziile si mai ales cu mecanicii , o Alfa te tine la fel de bine ca oricare alta masina din cele "fiabile" . Ba poate chiar mai bine ...

Vezi daca Cypy mai vinde 56-le rosu , chiar e o masina deosebita .

Eu sper sa iti gasesti o Alfa , mi-as dori sa devii alfist si sa nu te bagi intr-un bmw sau vw obosit si banal :peace:
Si sa ne vedem la intalnirile noastre anuale , AlfaFest ... Iti va placea mult :)

L.E ... Asta e masina lui Cypy viewtopic.php?f=32&t=2785" onclick="window.open(this.href);return false;
Multumesc pentru raspuns ! Nu, nu am gresit, ma intereseaza 156, imi place mai mult decat 159 :-??
Motoarele de 1.9 diesel sunt Euro 3 ? Probleme tipice pentru aceste motoare ? Este motorul de 115 prea mic pentru caroserie ? Se merita cel de 140 pentru cineva care nu este maniac de viteza ? Taxa de poluare e putin cam astronomica, dar asta banuiesc ca e peste tot. Eventual se poate monta filtru de particule sa o treci in Euro4 ? Am amici cu Mercedes care au facut aceasta manevra, sa treaca din Euro3 in Euro4. Anyway, bugetul se incadreaza in zona 5000-5500, dar daca nu ii cheltui pe toti nu e nicio problema ( oricum va trebui retapitare, schimbat filtre, placute, distributie, etc etc )
Reviziile le voi face in continuare la mecanicul meu, de unde merg de 5 ani de acum, deci pe partea asta nu ma agit...


Edit : Am vazut masina pe care mi-ai recomandat-o, multumesc ! Totusi, pentru mine suspensia sport este un minus. De fiecare data cand am mers cu o masina cu suspensie sport am regretat faptul ca m-am urcat in acea masina.


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2016, 13:45 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7902
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Da aia e cea mai mica problema , suspensia o vei vinde rapid si ii pui una stock . Doar sa o mai vanda Cypy ...
Din cate tin minte si cea de 115 cp se misca foarte bine , iar daca totusi nu te aranjeaza , cu un efort financiar minim si un soft facut de Tibi , colegul nostru , o aduci la sprintul celei de 140 sau chiar mai bine .

La 5000 iti zic ca iti aduci un 56 mega bengos de afara si in banii astia ii platesti si taxa .
Nu stiu daca iti doresti sportwagon dar asta e piesa . Cu taxa , cu distributie noua , revizie completa mai ramai si cu bani :)
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... &fnai=prev" onclick="window.open(this.href);return false;


Sau asta la km ceva mai multi dar mai putini bani
http://ww3.autoscout24.de/classified/29 ... asrc=st|as" onclick="window.open(this.href);return false;


Last edited by mugurel on 29 Jul 2016, 13:56, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 29 Jul 2016, 13:50 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4322
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
MagicHands Quote:
Stau prost la capitolul gropi ca nu mai stau sa evit gropile mici.
Pentru propozitia asta, eu nu ti-as recomanda 156. Suspensia ei, fie stock, fie sport nu e de drumuri proaste, daca vrei sa te tina. Am avut cele 3 tipuri de suspensie (stock, Sport Pack si -30mm Eibach) si daca n-ai grija la gropi ai sa injuri marca dupa aceea. In rest e foarte placuta ca masina. Asa ca, daca ai de mers pe drumuri proaste, alege din grupul VAG sau ceva care sa suporte drumurile proaste.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2016, 15:06 
Offline

Joined: 29 Jul 2016, 12:26
Posts: 8
Car: VW Polo 9n1
Multumesc tuturor pentru reply-uri si indrumare !

tomi_alfa, observ ca suntem consateni, deci cunosti calitatea drumurilor din Iasi, si regiunea Piatra Neamt, Bacau, etc etc..
Eu la VW-ul meu schimb bucsele anual ( punctul slab al modelelor Polo - Fabia - Ibiza din acea perioada ), cam la cat schimbi tu bucsele, capetele de bara si bieletele ? Eu le schimb cam la 20.000km.
Care sunt costurile de intretinere, ca piese, schimburi de ulei/filtre ?
Bucsele la Polo ( toate 4 ) sunt cam 250 ron ( manopera inclusa, bucse Bosch pe producator ), iar la Octavia cam 400 ( manopera inclusa )...un 156 pe unde se incadreaza ?
Care ar fi punctele slabe ale masinii ? La Polo spuneam ca e suspensia pe fata, la 1.9TDI-ul de la VAG sunt axele cu came, la BMW 2.0 diesel pompa de apa, la Mercedes rugina, and so on...Care este la 156 buba ?
Si apropo de rugina, cum se comporta 156 ? Stiu ca, caroseria galvanizata s-a introdus prin 2005 la nivel mainstream, iar 156 facelift s-ar incadra foarte la limita...

Va multumesc mult pentru timpul acordat !


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2016, 16:49 
Offline

Joined: 29 Jul 2016, 12:26
Posts: 8
Car: VW Polo 9n1
madkat Quote:
Nu compara Polo cu 156 - se incadreaza de fapt in clasa Golf IV/ Bora
Fata de acestea suspensia este mai rafinata, sta ceva mai bine pe drum (vorbim strict de fwd) dar nu cu mult, in configuratie stock, dar este mult mai fragila. De exemplu la 156 (si am avut 2 buc) oricat incercam sa o tin "zgomot free" nu reuseam, tot timpul se gasea o bucsa, pivot sa bata - si 20k cu basculele fata la mers normal - nu d-ala adhd-ist de incetinit pana la oprire la fiecare linie de tramvai si ocolit pe contrasens orice canal mai inalt de 2cm. Prin comparatie, la Bora in 40k km nu am schimbat nimic la suspensie, si nici nu face vreu zgomot. Stablitatea este comparabila (pe jtd am avut suspensie stock).
Motoare - JTD-ul de 115 se poate compara de la egal la egal ca si fiabilitate doar cu TDI-urile cu pompa rotativa. TDI-urile PD sunt sub ca si fiabilitate. Iar JTD-ul de 115 este mult mai sprinten si mai rafinat decat lasa cifrele din fisa tehnica sa se vada.
Caroserie - ruginesc pragurile, podeaua si oalele de la amortizoarele fata la majoritatea - functie de istoricul masinii, pe unde a fost utilizata etc. Se mai gasesc si exemplare intregi, insa atentie mare, urc-o pe elevator si cauta peste tot urme de rugina si/sau reparatii.

Alte puncte slabe in afara de suspensii ? Sa fiu sincer, 20.000km fac cam intr-un an intens, deci as fi cam tot pe acolo cu Polo, iar la costuri cred ca ar fi in aceeasi categorie cu Bora, Octavia ? Pot trai cu asta, chiar si daca ar fi costuri de Passat...
Doresc sa evit grupul VAG, 1.9TDI-urile ori au milioane de km, ori au fost intretinute prost, ori ambele, ori au probleme la axul cu came, iar 2.0TDI banuiesc ca stim cu totii reputatia ( exceptand cel de pe Golf V si Skoda Superb )

Daca e vorba doar de suspensii, mi se pare o masina buna, niciodata nu va exista o masina perfecta ca fiabilitate ( in afara de Caddy-ul 1.9SDI al unui prieten )

Doresc ceva comod si relaxant, si fiabil in limita bunului simt...Amicul asta cu 159 m-a facut sa trag un ochi peste Alfa Romeo, si am condus anul trecut un 147 1.9JTD, si chiar mi-a placut masinuta aia

Multumesc pentru ajutor !


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2016, 17:58 
Offline

Joined: 29 Jul 2016, 12:26
Posts: 8
Car: VW Polo 9n1
madkat Quote:
Ca si costuri de piese - cele de suspensie pe langa ca sunt proaste sunt si mult mai scumpe. Pe la electrica motor, majoritatea sunt sensibil mai scumpe si nu neaparat mai bune. Conteaza insa si la TDI cu ce varianta de motor compari (2.0 TDI oricum il exclud, e ruleta ruseasca cu bkp-urile si bkd-urile)
O chestie mai e enervanta la 156 - dotari destul de limitate si retrofituri dificile si scumpe (asta daca vrei dotari multe si nu le gasesti din prima)
Mp3 si climatronic banui ca gasesc pe majoritatea, din ce am cautat pe internet am vazut ca sunt si scaune ventilate, dar astea deja mi se pare fite..
Anyway, in conditii normale de exploatare, condusa sensibil, intretinerea unui 156 depaseste 1.000 euro / an, in conditiile in care nu cumpar un cazan ? Stiu ca e greu de estimat, dar cu siguranta ai experienta necesara pentru o aproximare


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2016, 18:08 
Offline
User avatar

Joined: 16 Aug 2011, 15:07
Posts: 526
Car: Stelvio
Location: constanta
Scaune ventilate pe 156 ? Asta n-o auzisem :)

_________________
Alfa Romeo Stelvio 2.0 T Q4 280 HP
Ex: Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20v 210 HP


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2016, 18:09 
Offline

Joined: 29 Jul 2016, 12:26
Posts: 8
Car: VW Polo 9n1
bele_mihai Quote:
Scaune ventilate pe 156 ? Asta n-o auzisem :)
Scaune incalzite, imi cer scuze pentru greseala, dar pe canicula asta, m-am gandit la functia de racorire :D


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2016, 18:54 
Offline

Joined: 29 Jul 2016, 12:26
Posts: 8
Car: VW Polo 9n1
madkat Quote:
1000e intretinere pe an pentru o masina de clasa asta mie mi se pare mult de acceptat. Si atat platesti intr-un an in care ai de facut distributie si ambreiaj...
In mod normal mult sub.
Multumesc ! La asta ma refeream pe partea de intretinere..Daca merge treaba conform planului, si nu ma va macelari criza, undeva prin decembrie ar trebui sa ajungem la venituri combinate ( eu si sotia ) de aproximativ 2000 euro, sa putem sa intretinem masina ( si restul ) in mod corespunzator. Intreb pentru ca am un amic cu un E39 520d, si altul cu un Golf Plus 1.9TDI PD, iar la ei intretinerea bate spre 1.000 euro/an

Mecanicul meu tot timpul imi spune : "Nu exista masini proaste, exista doar masini prost intretinute"

Multumesc mult pentru ajutor ! Voi incepe sa caut Alfa 156, cand imi permite timpul ! Nu cred ca voi regreta alegerea !


Top
   
PostPosted: 30 Jul 2016, 02:01 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4322
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Ca idee de costuri la capitolul brate ar sta cam asa:
- fata superior de la 200+ de lei/bucata
- fata inferior, daca ai noroc tot de pe la 200+, dar majoritatea incep de pe la 300+/bucata
- brate transversale ~150 lei/bucata (se gasesc si bucse separat, insa poti avea surpriza ca bucsa cumparata sa treaca prin brat foarte usor) si brat longitudinal e si ala intre 100-200 lei/bucata
Primele 3 linii sunt piesele care se schimba cel mai des, cu mentiunea ca mai des pe fata decat pe spate. Si mai scumpe si mai ieftine, tin cam tot atata. In principiu vreo 15-20k km.
- telescoape: cam 200/bucata
- bucse bara torsiune, de cauciuc, vreo 50 lei/bucata. Cand sunt de schimbat pui poliuretanice si ai uitat de ele.
- bielete antiruliu in jur de 50-80 lei/bucata
Nu exista pivoti separati (bine ar fi fost). Poti schimba doar bucsele de la brate.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 30 Jul 2016, 02:31 
Offline

Joined: 17 Apr 2013, 21:45
Posts: 323
Car: 156 8v '02
Location: Timișoara
Brațele superioare Mapco m-au ținut vreo 25k*. Am pus TRW că sincer sper să țină mai mult și le găsești la 200 și un pic dacă nu le iei din primul magazin.

Tot atunci le-am înlocuit și pe alea inferioare, stânga Mapco, dreapta TRW. Ghici care parte cloncăne acum :roll:

* EDIT am verificat, cam 35k conform Google Docs.

_________________
Don't. Cut.


Top
   
PostPosted: 30 Jul 2016, 12:54 
Offline
User avatar

Joined: 27 Mar 2010, 22:24
Posts: 263
Car: Alfa Romeo 159,170cp
Location: Corbu,Constanta.
La mine am schimbat in Februarie 2015 toate bratele si capetele de planetara.Bratele sup au costat 92 RON buc si cele inf 150 RON buc,capul de planetara 80 RON buc.
Toate au fost STARLINE cumparate de pe Autokarma ,ca si calitate sunt bune ,am facut pana acum in jur la 50000 km si inca fara batai.
Cel mai mult cost a fost pe ulei si filtre ,eu schimb uleiul si filtrul de ulei la fiecare 6000 km iar la 12000 km celelaltr filtre.

_________________
Alfa 159,2.0,170cp
Alfa 156 2.4 jtd 136cp + remap
Alfa 147 1.6 ts 120cp


Top
   
PostPosted: 31 Jul 2016, 01:20 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
Bucsele pe fata se pot achimba, mai greu putin, dar se pot. Insa poti avea surpriza ca pivotul sa fie bulit si atunci operatiune facuta degeaba. Bratele se schimba cu totul din pacate. Dupa schimb tre facuta geometria.
Eu am TRW sus si jos pe fata si au cam 70k sus si 65k jos. Tre sa verific, dar cam pe-acolo. Cu un mers ingrijit si piese si montaj de calitate eu cred ca poti ajumge lejer la 40k. TRW cred ca gasesti in jur de 350 sua si 400 jos. Eu am ramas usor in urma cu preturile, dar cam atat am dat eu in 2013 cand le-am schimbat.
Bucse mara stabilizatoare fata musai poliuretan, altfel le schimbi la 15-20k si crede-ma e lucrul dracului sa le schimbi. Poliuretan teoretic lifetime.
Bielete antiruliu cam 50-100 bucata ceva mai de doamne-ajuta.
Piesele originale sunt ceva mai scumpe, dar si mai calitative.
Preturile sunt in ron.

1000euro pe an ar trebui sa te ajute sa intreti bine masina, presupunand ca, fiind o masina rulata, nu pica ceva grav. Mno, in final orice sh e o loterie pana la urma si poti avea surprize neplacute indiferent de marca.

Motorul de 115 e maxim euro 3, cel de 140 parca tot asa. S-a pus si cel de 150, dar rar gasesti, si ala e euro 4.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1029 posts ]  Go to page Previous 135 36 37 38 3942 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited