Probleme probleme...
In afara de reparatia programata la suspensie(care oricum e mai complicata decat ma asteptam,voi sfarsi prin a cumpara mai toate bratele,barile si alte bucsi de la directie
asta e alta poveste in care e implicat si alex mirica,ii multumesc inca o data ) mai nou am alta belea,foarte frustranta aducatoare de emotii neplacute la volan.
Cat timp masina o folosesc in tara,
nu alimentez decat cu OMV de 95(in Irlanda toata lumea foloseste doar 95,cred ca doua Shelluri in tot Dublinul au de 99).Poate ca de aici e buba,si
nu datorita faptului ca marti seara am alimentat cu Petrom de 99 iar dupa 500 de metri,accelerand pe DN1,langa Ploiesti,era sa fac accident cand am incercat sa depasesc un TIR si in viteza a 3-a la
3000 rpm masina mi-a dat in nas!!!Am oprit imediat pe dreapta,am pornit incetisor,am incercat pe rand toate vitezele,acelasi rezultat:cand ajunge la
3000 rpm imi da in nas,ca si cum
nu ar mai alimenta,se sguduie urat de tot masina.Dupa aceea,cand mi-am mai revenit,am observat ca daca apas foarte finut acceleratie,o pot urca si pana la 4000 in timp ce merg,sau chiar mai mult daca e pe liber.
Doar daca accelerez foarte finut
Bun...din cata mecanica stiu eu(si
nu stiu prea multa,recunosc) eu m-am gandit la sonda lambda...M-a lamurit totusi
alfa33 ca
nu aceasta este problema,povestindu-mi ca a avut si el problema asta la masinuta lui,si s-ar parea ca poate fi de vina debimetrul.
Ok...ma duc la AutoBrescia...oricum vroiam sa ma duc sa imi reseteze becul de airbag de pe bord.
Nu pot si chiar
nu vreau sa scriu aici cat de nemultumit sunt de raportul facut de reprezentanta.Ma rog,stiti si voi,dar chiar imi pare rau ca
nu pot spune ceva bun despre ei
.Le-am pvesti sintomele,ei ma intreaba pe mine ce piesa poate fi...
.Zic si eu debitmetrul,vorbisem cu
alfa33,gata,deja paream specialist.M-au sunat dupa o ora(asta ar fi un plus) sa imi spuna ca:au resesat martorul airbag,au verificat suspensia(daca e sa ma iau dupa ei,ar fi trebuit sa dau vre-o 60 de milioane numai pt piese-noroc cu don admin
) dar...
nu au gasit nici un defect in privinta limitarii de turatie
Ce mi-au putut spune este ca ei au pus de proba un debitmetru bun si tot la fel merge.Si atat? Da ,atat!!Mai departe sa ma descurc!Mi-au spus sa schimb filtrul de combustibil
S-au lamurit tot ei in 2 minute verificand pe calculator ca 156 2L TS
nu are filtru benzina separat,ca si alte masini
Au mai dat cu presupusul in continuare si m-au trimis la un la un servis din apropriere unde sa verific injectia si sa imi curat injectoarele....Si sa
nu uit inca un lucru bun la AutoItalia:mi-au spalat masina,era murdara,m-am ales astfel cu cea mai scumpa spalare din viata mea!(recunosc,asta e o rautate din partea mea,dar
nu m-am putut abtine)
Mai departe...ma duc la servisul respectiv(Label in Noua pentru cine stie) si acolo imi spune un baietas de treba foarte rapid ca
nu poate fi injectia si nici injectoarele.Mi-a spus imediat ca el banuieste catalizatorul.A scos sonda care este pe sistemul de evacuare chiar inainte de toba cu catalizator,am accelerat-o ...si mege pana la 7000 rpm.Bine,era sa spargem niste geamuri facand asta,dar macar am dat de ceva.
In timp ce scriu aceste randuri,furia mea este pe rampa la Label,se efectueaza o interventie chirurgicala asupra tobei cu catalizator,si asa cum a sugerat cineva(
nu stiu daca e legal d-aia
nu spui cine
) cred ca voi suda la loc teava fara nimic in ea,fara ceramica sau ce-o mai fi p-acolo!
Daca ati reusit sa intelegeti ceva din ce am scris si aveti si alte banuieli a ce ar putea fi hiba,va rog postati.Oricum tineti-mi pumnii,stiti si voi bine ce nasol este sa te ingrijorezi pentru Alfa din dotare!