Sugerez sa-l adaugi in lista si pe Fullback:
www.autoexpress.co.uk/fiat/fullback
Nu stiu cat de relevanta e experienta mea, dar redau impresiile pe scurt aici.
Am participat acum cativa ani la un eveniment organizat pe circuitul de la ATA cu cele 7 pickup-uri disponibile la momentul respectiv pe piata din RO.
Circuitul de offroad de la ATA, nu cel de viteza:)
Ca impresii pe scurt:
VW Amarok e suprem, masiv, greu, senzatie de forta, se descurca admirabil in offroad si are atat supletea comenzilor, cat si tinuta de drum pe asfalt similare unui SUV din zilele noastre
Ford Ranger - apropiat de comportamentul si senzatia din Amarok si semnificativ mai ieftin cu vreo 20k sau ceva
Toyota Hilux - comenzi asistate excesiv si suspensia gumo elastica, intr-un cuvant artificiala din punctul meu de vedere, mi-a imprimat asa un soi de neplacere la condus.
Nissan Navara - opus lui Hilux, orientat spre stilul rudimentar, un fel de fratele mai sarman al lui Ford Ranger
Isuzu D Max - brut, actionarea comenzilor neplacuta, par sa fie fortate/gripate toate mecanismele pe care le actionezi in mod frecvent- de la levier timonerie pana la manete semnalizare/bloc lumini , manere usi, parasolar etc; nu am verificat butonul de la plafoniera, dar cred ca a fost inteleasa ideea; il vad foarte bun pe post de caraus fara pic de pretentii de confort, ideal pentru deplasat pe camp, drumuri desfundate, offroad, dar nu si pe asfalt, pare sa caraie multitonal si sa zgaltaie necontenit.
Mitsubishi L200 - usurel, suplu, pe portiunea de traseu ingust gen poteca presarat cu sleauri adanci, unele umplute cu apa si dispuse asimetric cat sa torsioneze extrem suspensia, se simtea foarte natural
Fiat Fullback - in ultimul rand, dar nu cel din urma, pentru ca desi aveam cele mai putine asteptari a fost surpriza din test; platforma de L200, insa comenzile mai confortabile in utilizare si mult mai rafinat la mers pe asfalt fata de L200, in conditiile in care in offroad s-a descurcat fix la fel ca fra-su.
De la simplu la dublu vad podiumul asa:
1. Fullback pe langa surpriza foarte placuta era cel mai ieftin din test si, fiind un L200 restilizat, sunt disponibile o gramada de accesorii pentru carosare bena&co.; un fel de mezinul familiei
2. Cu suplimentarea bugetului cu cca 10k, alesul ar fi Ford Ranger; un fel de fiul cel mare
3. Pentru buget generos suplimentat cu inca cca 20k, Amarok e tatal lor.