It is currently 15 Nov 2024, 21:39

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 512 posts ]  Go to page Previous 117 18 19 20 21 Next
Author Message
PostPosted: 06 Jan 2021, 17:01 
Offline
User avatar

Joined: 07 Apr 2007, 18:20
Posts: 90
Location: Cluj-Napoca
Dupa ce m-am despartit de GTV timp de cativa ani, si am condus berline, am zis ca neaparat trebuie sa iau si o "placinta". Am tot stat in cumpana intre alfa 4C si VW beetle, dar dupa un drive-test, alegerea mi-a fost clara: bruta din pozele de mai jos. Intre timp stau cu ochii in 4 dupa un GTV 3.2
Attachment:
20210105_103502.jpg
20210105_103502.jpg [ 1.86 MiB | Viewed 2281 times ]
Attachment:
20210105_103353.jpg
20210105_103353.jpg [ 1.54 MiB | Viewed 2281 times ]
Attachment:
20210105_103612.jpg
20210105_103612.jpg [ 1.83 MiB | Viewed 2281 times ]

_________________
Porsche 911
BMW X5 45e G05
Ex: AR GTV 2.0 TS edizione sportiva
Ex: BMW 420i G26, X5 3.0D G05, 528i F10, 320d E92
Ex: BMW 17' R1200 GSA, 88' R100RT, '07 F650 Dakar, '12 R1200 GSA


An Alfa Romeo passing by, gave Mona Lisa that smile!


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2021, 20:29 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2012, 13:02
Posts: 684
Car: Alfa 156 1.8 ts
Location: Bucuresti
Foarte frumoasă! :clapping:
Fă-mă, te rog, să înţeleg: te-ai gândit intre 4c si beetle în acelasi moment? sau ai avut momente separate în care ai vrut să cumperi ba 4c, ba beetle-ul? Zic asta pentru că sunt foarte diferite.


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2021, 20:50 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3794
Car: Carla
Location: Tim/Buc
:lol: Nu sunt chiar atat de diferite, alegerea nu cred ca a fost usoara. 4C-ul e mai hardcore, Beetle-ul e mai potrivit ca daily driver.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2021, 20:51 
Offline
User avatar

Joined: 29 Sep 2018, 17:27
Posts: 373
Car: Giulia Veloce
Wow, foarte misto alegere! :dribble:


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2021, 01:11 
Offline
User avatar

Joined: 07 Apr 2007, 18:20
Posts: 90
Location: Cluj-Napoca
Mustafa Quote:
Fă-mă, te rog, să înţeleg: te-ai gândit intre 4c si beetle în acelasi moment?
Da, intr-adevar sunt doua masini diferite, dar le-am pus pe foaie pe amandoua ptr masina de weekend

Per total la 911 sunt mai multe aspecte care m-au atras:
  • 911-le asta are un motor boxer 6 cilindri de 3.6L aspirat, aprox. 400 cp / 400NM care mi se pare genial
  • Porsche-ul are suspensia foarte versatila (cei din Stuttgart au facut chiar o treaba buna cu PASM-ul): body roll 0, zici ca e pe sine, dar cu toate astea nu ai senzatia ca se rupe masina pe un drum de piatra cubica
  • Chiar daca e masina de weekend ( deci capitolul comfort pica din ecuatie ) cum zicea Valak: are veleitati de daily driver, cu Porsche-ul chiar poti merge intr-o excursie mai lunga
  • Frane carbon-ceramic, jante oz racing ultraleggera, multe componente din fibra de carbon... bine mai e mult pana la 8 sute si ceva de kilograme cate are 4C-ul :lol:
  • Calitatea materialelor folosite la interior
  • La capitolul design Alfa puncteaza superior ( superb, exotic, din categoria ferrari / lambo dupa parerea mea). 911-le e deja un clasic, cu totii l-am gasit in guma turbo cand eram mici, dar cu toate astea te poti strecura cu el neobservat... asta pana intra punctul de mai jos

_________________
Porsche 911
BMW X5 45e G05
Ex: AR GTV 2.0 TS edizione sportiva
Ex: BMW 420i G26, X5 3.0D G05, 528i F10, 320d E92
Ex: BMW 17' R1200 GSA, 88' R100RT, '07 F650 Dakar, '12 R1200 GSA


An Alfa Romeo passing by, gave Mona Lisa that smile!


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2021, 01:39 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6686
Location: Brasov... oarecum.
Pe mine ma roade invidia deja...

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2021, 02:38 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3171
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
yux_mm Quote:
Pe mine ma roade invidia deja...
+1

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2021, 03:25 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6686
Location: Brasov... oarecum.
In alta ordine de idei, are cineva experienta cu ultimele generatii de pickup-uri? Gen, Navara, Hilux, Amarock, Isuzu D-max, Ranger, X de la Merc (un fel de Navara...). Printre altele am vazut ca incepand cu echiparile mid-range au cam toate gadgeturile moderne utile si inutile prezente si pe orice alt SUV sau berlina moderna.

Mi s-a pus pata pe Navara de 190cp in principiu si pentru ca e cel mai ieftin dintre toate, dar nu le exclud din vedere pe celelalte complet daca gasesc o oferta buna. Ma intereseaza motoarele in jurul a 200cp din motive ca is niste masini grele, peste 2 tone. Doar Dmax-ul este sub 2 tone dar vine doar in varianta de 1.9 de 150cp, cam putin in opinia mea. Stiu ca unele vin si cu motoare V6, dar pe alea le scot din calcul datorita preturilor de achizitie si mentenanta ridicat.

Ma intereseaza viata cu un astfel de agregat, ceva costuri de mentenanta si de ce nu fiabilitate, alte tips and tricks. Desi la capitolul fiabilitate nu intentionez sa pastrez hardughia mult peste perioada de garantie in caz ca ma decid.
Ca sa pastrez discutia on topic, am exclus alternativa SUV, implicit Stelvio, datorita necesitatii acelei bene. Plus ca vreau un off-roader adevarat cu body on frame, reductor si eventual diff blocabil

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2021, 09:59 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
Navara e ok, daca e si cel mai ieftin, cu atat mai bine. :)

Amaroku e mai fancy la interior, dar nu stiu cat conteaza asta la un asemenea atelaj. depinde cat timp petreci in cabina :lol:

Cumperi din RO ? :naughty:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2021, 10:53 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
nu mai pot edita postul anterior

Yux: X-ul de la Merc e tot Navara :tongue: , cred ca-l poti pune ultimul pe lista. Platesti in plus pt steluta si alta calitate a interiorului. DPDV tehnic e aceeasi masina.

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2021, 10:58 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3794
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Isuzu D-Max iti ofera de departe cea mai multa masina pentru banii pe care ii platesti si masina e tanc. Am un prieten care are o firma de constructii si e la a doua flota de D-Max-uri, masinile sunt ceva mai spartane la interior, dar calitatea fabricatiei e ireprosabila, sunt masini facute sa reziste la mult abuz fara probleme, cam cum erau Hilux-urile de acum cativa ani.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2021, 16:44 
Offline

Joined: 10 Jul 2012, 21:56
Posts: 94
Car: Giulia Veloce rosso
Location: Bucuresti
Sugerez sa-l adaugi in lista si pe Fullback:
www.autoexpress.co.uk/fiat/fullback

Nu stiu cat de relevanta e experienta mea, dar redau impresiile pe scurt aici.
Am participat acum cativa ani la un eveniment organizat pe circuitul de la ATA cu cele 7 pickup-uri disponibile la momentul respectiv pe piata din RO.
Circuitul de offroad de la ATA, nu cel de viteza:)

Ca impresii pe scurt:
VW Amarok e suprem, masiv, greu, senzatie de forta, se descurca admirabil in offroad si are atat supletea comenzilor, cat si tinuta de drum pe asfalt similare unui SUV din zilele noastre
Ford Ranger - apropiat de comportamentul si senzatia din Amarok si semnificativ mai ieftin cu vreo 20k sau ceva
Toyota Hilux - comenzi asistate excesiv si suspensia gumo elastica, intr-un cuvant artificiala din punctul meu de vedere, mi-a imprimat asa un soi de neplacere la condus.
Nissan Navara - opus lui Hilux, orientat spre stilul rudimentar, un fel de fratele mai sarman al lui Ford Ranger
Isuzu D Max - brut, actionarea comenzilor neplacuta, par sa fie fortate/gripate toate mecanismele pe care le actionezi in mod frecvent- de la levier timonerie pana la manete semnalizare/bloc lumini , manere usi, parasolar etc; nu am verificat butonul de la plafoniera, dar cred ca a fost inteleasa ideea; il vad foarte bun pe post de caraus fara pic de pretentii de confort, ideal pentru deplasat pe camp, drumuri desfundate, offroad, dar nu si pe asfalt, pare sa caraie multitonal si sa zgaltaie necontenit.
Mitsubishi L200 - usurel, suplu, pe portiunea de traseu ingust gen poteca presarat cu sleauri adanci, unele umplute cu apa si dispuse asimetric cat sa torsioneze extrem suspensia, se simtea foarte natural
Fiat Fullback - in ultimul rand, dar nu cel din urma, pentru ca desi aveam cele mai putine asteptari a fost surpriza din test; platforma de L200, insa comenzile mai confortabile in utilizare si mult mai rafinat la mers pe asfalt fata de L200, in conditiile in care in offroad s-a descurcat fix la fel ca fra-su.

De la simplu la dublu vad podiumul asa:
1. Fullback pe langa surpriza foarte placuta era cel mai ieftin din test si, fiind un L200 restilizat, sunt disponibile o gramada de accesorii pentru carosare bena&co.; un fel de mezinul familiei
2. Cu suplimentarea bugetului cu cca 10k, alesul ar fi Ford Ranger; un fel de fiul cel mare
3. Pentru buget generos suplimentat cu inca cca 20k, Amarok e tatal lor.

_________________
Actuale:
'18 Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T/ Q4/ 8AT
'22 KIA XCeed 1.5 Turbo MHEV/ FWD/ 6iMT
'10 Mazda 3MPS BL 2.3 DISI Turbo 35x CP/ FWD/ 6MT
'04 Mazda RX8 Revolution 1.3 Renesis/ RWD/ 6MT

Foste:
'16 Renault Megane 3RS MT/275 CP CUP
'15 Nissan Juke 1.6 DIG-T MT/190 CP, Acenta Open Air
'13 Mazda 6 2.0G MT/165 CP Revolution
'06 Mazda RX8 1.3 Renesis 5MT/192 CP Challenge
'02 Alfa Romeo 147 ,1.6 TwinSpark/120 CP


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2021, 17:32 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
Desi as interzice SUV-urile in oras, iar pick-up-urile cu atat mai mult, am fost impresionat dupa ce am facut un drum de vreo 6-7 km intre Chilia Veche si o balta de pescuit in the middle of nowhere, pe camp, dupa doua zile de ploaie asezata bine. Eu credeam ca nu se pot strabate niste drumuri de pamant in conditiile alea decat cel mult cu un tanc (jumatate din drum am tinut mai mult ochii inchisi, mai ales cand treceam printre doua balti, pe un drum desfundat de 3 m latime). Am mers cu un Mitsubishi L-200 care a mers de parca nici nu conta noroiul, fara vreo sincopa, fara cusur! Ma rog, conteaza si soferul...
Apropo, soferul a zis ca are si un Duster care merge aproape la fel de bine in off-road.

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2021, 17:51 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3323
Car: Giulia Q
Toyota all the way , cu motorul de 2.8 l si cutie automata . Nu e cine stie ce pe drum asfaltat, dar te obisnuiesti pana la urma. Daca nu vrei offroader adevarat , mergi pe Amarok , un suv cu bena .

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2021, 18:27 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6686
Location: Brasov... oarecum.
goldfinger Quote:
Cumperi din RO ? :naughty:
Nu.

Multumesc bajetii de impresii. Amarok pe unde am citit sta cel mai bine pe sosea, dar in teren e foarte...electronificat. Personal prefer brutalitatea unui angrenaj de fer. Plus pretul maricel.
Hilux: nu cred ca e disponibila motorizarea de 2.8 la mine aici deci tre sa ma multumesc cu 160cp la peste 2 tone.
Fiatul nu l-am pus pe lista pentru ca nu e foarte popular pe aici si pe la mine si ma pot trezi cu diverse surprize, gen asteptat pan la infinit dupa vreo piesa, chiar si in garantie.
D-maxul are dezavantajul motorului mic pentru nevoile mele, dar avantajul ca face euro 6 fara addblue. probabil greutate mica + putere mica iese la socoteala.
Navara, pe unde am citit, pare destul de ok pe asfalt datorita suspensiei spate mai putin rudimentara, chiar complexa as putea spune pentru ceea ce este.

Am uitt sa spun, must have: euro 6.

@Tipografu, multam fain de opinii.

Una peste alta personal as merge pe X daca nu ar fi pretul. Dar odata ce ne deschid astia, ca suntem in lockdownul vietii, ma programez la teste sa vad si eu ce si cum.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2021, 19:36 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1318
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
De cand mi-ai zis ca te pasioneaza pickup trucks m-am tot uitat prin sat in plimbarile mele de lockdown:) La mine la tara pickup-urile sunt destul de la ordinea zilei, ca lumea mai are firme de constructii, transporta caramizi, ciment, schele etc. Marea majoritate (cred ca 90%) din cele vazute sunt 3 mari si late: Hillux, Navarra si Mitsubishi L200, presupun ca astea 3 bifeaza la maxim casutele de practicabilitate si pret in UK. N-am vazut pana acum nici un Ford prin zona, nu stiu daca din cauza pretului sau lipsa unui dealer local. Dar toate vazute erau parcate in curte (off street parking), vezi daca poti parca unul acolo unde stai. Acum cateva luni am avut un truck parcat cateva zile la noi in garaj ptr ca vecinul de deasupra reconstruia, dar a trebuit sa eliberam doua locuri de parcare ca sa poate parca pickup truckul pe diagonala (nu putea normal intrucat e mult prea lung si ar fi obturat intrarea).
In alta ordine de idei ca mi-ai zis de bicle, am vazut la un alt vecin pe strada ca demonta rotile din fata la biciclete si la baga pe un fel de rack in spate la un Rover (nu stiu ce model ca nu le am cu Range-urile, unul din ala clasic nu Evoque oricum), dar m-a fascinat cat de bine au intrat 4 bicle acolo. Nu ma pricep nici la biciclete, nu stiu cat de usor e sa demontezi/montezi?

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2021, 21:19 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1987
Location: Bucuresti
N am mare experiență, dar am un prieten cu L200 luat de nou, in 2001, care merge si azi. Bulletproof e un understatement.

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
PostPosted: 08 Jan 2021, 02:18 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6686
Location: Brasov... oarecum.
L200-le ala e din generatia cand Mitsu inca mai facea masini. De cand au facut Pajero (Shogun pe unele piete) pe platforma autoportanta s-au cam dus la vale si de-aia nici nu apare in lista mea. Desi L200 e inca un old school, body on frame, din cate stiu.

Dane, da, exista solutii elegante sa bagi 4 bicle intr-un suv. Dar se duce pe apa sambetei toata eleganta cand tre sa le bagi noroite si supurande de zoaie. Roata fata ii in general pe QR (quick release) si iti ia fix 5 secunde sa o dai jos sau 10 daca e pe tbrough axle cu QR. Daca ai ceva fancy pancy de DH poti avea doar through axle la care iti trebuie cheie, dar tot iti ia maxim 15 secunde sa o dai jos.
Plus ca ramai fara portbagaj. Daca vreau sa merg in Wells sa ma dau, tot sfarsesc cu bare pe masina pentru bicle, sau cutie pentru bagaje.

Contradictoriu cu ce vezi la tine, eu vad pe aici foarte multe Ranger-uri. Nu arata rau, dar is oleaca mai scumpe. Hiluxul nu e asa ieftin...

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 08 Jan 2021, 12:35 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7899
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Japoneza sa fie, atat conteaza. Ma rog, ma refer la Toyo si Mitsu..
Inca stau cel mai bine pe coclauri, nu cred ca tu o vei handrali in ultimul hal. Vezi care are bena mai mare si pretul mai bun si aia e.


Top
   
PostPosted: 08 Jan 2021, 13:30 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6686
Location: Brasov... oarecum.
Fiatul si Mitsu au aceeasi bena si e mai mica decat la Navara si Ford. Parca as imi amintesc...

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 08 Jan 2021, 14:52 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1318
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
Daca mai astepti un an, vine Cybertruckul, poti sa bagi si un ATV in bena :) plus ca dai fara retinere in stalpisori si garantat nu parcheaza nimeni alaturi de tine la alimentara...

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 08 Jan 2021, 20:27 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6686
Location: Brasov... oarecum.
:lol:

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 17 Jan 2021, 23:39 
Offline

Joined: 24 Sep 2020, 14:47
Posts: 50
Car: Spider 939
radio_on Quote:
Mustafa Quote:
Fă-mă, te rog, să înţeleg: te-ai gândit intre 4c si beetle în acelasi moment?
Da, intr-adevar sunt doua masini diferite, dar le-am pus pe foaie pe amandoua ptr masina de weekend

Per total la 911 sunt mai multe aspecte care m-au atras:
  • 911-le asta are un motor boxer 6 cilindri de 3.6L aspirat, aprox. 400 cp / 400NM care mi se pare genial
  • Porsche-ul are suspensia foarte versatila (cei din Stuttgart au facut chiar o treaba buna cu PASM-ul): body roll 0, zici ca e pe sine, dar cu toate astea nu ai senzatia ca se rupe masina pe un drum de piatra cubica
  • Chiar daca e masina de weekend ( deci capitolul comfort pica din ecuatie ) cum zicea Valak: are veleitati de daily driver, cu Porsche-ul chiar poti merge intr-o excursie mai lunga
  • Frane carbon-ceramic, jante oz racing ultraleggera, multe componente din fibra de carbon... bine mai e mult pana la 8 sute si ceva de kilograme cate are 4C-ul :lol:
  • Calitatea materialelor folosite la interior
  • La capitolul design Alfa puncteaza superior ( superb, exotic, din categoria ferrari / lambo dupa parerea mea). 911-le e deja un clasic, cu totii l-am gasit in guma turbo cand eram mici, dar cu toate astea te poti strecura cu el neobservat... asta pana intra punctul de mai jos
Exemplarul tau e un 997 4s?
Ai instalat un kit "gt3" sau ai achizitionat-o exact cum e in poza ?


Top
   
PostPosted: 23 Jan 2021, 01:03 
Offline
User avatar

Joined: 07 Apr 2007, 18:20
Posts: 90
Location: Cluj-Napoca
spyder939 Quote:
radio_on Quote:
Mustafa Quote:
Fă-mă, te rog, să înţeleg: te-ai gândit intre 4c si beetle în acelasi moment?
Da, intr-adevar sunt doua masini diferite, dar le-am pus pe foaie pe amandoua ptr masina de weekend

Per total la 911 sunt mai multe aspecte care m-au atras:
  • 911-le asta are un motor boxer 6 cilindri de 3.6L aspirat, aprox. 400 cp / 400NM care mi se pare genial
  • Porsche-ul are suspensia foarte versatila (cei din Stuttgart au facut chiar o treaba buna cu PASM-ul): body roll 0, zici ca e pe sine, dar cu toate astea nu ai senzatia ca se rupe masina pe un drum de piatra cubica
  • Chiar daca e masina de weekend ( deci capitolul comfort pica din ecuatie ) cum zicea Valak: are veleitati de daily driver, cu Porsche-ul chiar poti merge intr-o excursie mai lunga
  • Frane carbon-ceramic, jante oz racing ultraleggera, multe componente din fibra de carbon... bine mai e mult pana la 8 sute si ceva de kilograme cate are 4C-ul :lol:
  • Calitatea materialelor folosite la interior
  • La capitolul design Alfa puncteaza superior ( superb, exotic, din categoria ferrari / lambo dupa parerea mea). 911-le e deja un clasic, cu totii l-am gasit in guma turbo cand eram mici, dar cu toate astea te poti strecura cu el neobservat... asta pana intra punctul de mai jos
Exemplarul tau e un 997 4s?
Ai instalat un kit "gt3" sau ai achizitionat-o exact cum e in poza ?
Modelul de baza era un Carrera 4 997. Insa mai multe componente din motor sunt upgradate (pistoane, cilindrii, distributie, rulmenti,etc. cu ocazia asta am scapat si de problema cilindrilor zgariati care e foarte frecventa la 997-uri si de IMS ). Motorul e in garantie. Sistemul de racire, admisie, evacuarea sunt schimbate. Suspensiile le-am reinnoit acum 2 saptamani.

Optic: Kitul e original de GT3 RS cu bumperul schimbat cu cel din aerokit-ul standard; e achizitionat de fostul proprietar, insa nu are montat eleronul de la GT3 ptr aspect. In plus sistemul de prindere e custom made ce permite si deschiderea electronica a eleronului original dedesubt.
Stopurile si semnalizatoarele sunt de asemenea schimbate.
Attachment:
20201229_145748.jpg
20201229_145748.jpg [ 432.19 KiB | Viewed 1599 times ]
Attachment:
20210102_210453.jpg
20210102_210453.jpg [ 524.18 KiB | Viewed 1599 times ]
Ca poza de final, un adevarat "track-weapon" peste care m-am impiedecat acum o saptamana: 911 Gemballa GT BiTurbo (600CP, 800Nm)
Attachment:
20210116_184411.jpg
20210116_184411.jpg [ 5.74 MiB | Viewed 1599 times ]
poza asta e din anuntul de vanzare al masinii respective:
Attachment:
porsche-911-600pk-10.jpg
porsche-911-600pk-10.jpg [ 119.66 KiB | Viewed 1599 times ]

_________________
Porsche 911
BMW X5 45e G05
Ex: AR GTV 2.0 TS edizione sportiva
Ex: BMW 420i G26, X5 3.0D G05, 528i F10, 320d E92
Ex: BMW 17' R1200 GSA, 88' R100RT, '07 F650 Dakar, '12 R1200 GSA


An Alfa Romeo passing by, gave Mona Lisa that smile!


Top
   
PostPosted: 23 Jan 2021, 11:17 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7426
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Nu am inteles niciodata treaba cu bluratul nr de inmatriculare. In rest, faina masina.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 512 posts ]  Go to page Previous 117 18 19 20 21 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited