It is currently 01 Dec 2024, 07:07

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 403 posts ]  Go to page Previous 13 4 5 6 717 Next
Author Message
PostPosted: 28 Mar 2009, 14:44 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
urat moment; acum MCSF`ul imi apare cateodata mai des, cateodata mai rar. Insa momentul de aparitie e acelasi: cand o turez la 3-3500 ture, in treapta a 4a dupa care dau imediat a 5a si accelerez.
...in continuare ma intreb ce o fi ...(o varianta ar fi softul, insa din discutia cu meme acesta sustine ca nu e de la soft...si ca ar putea fi de la debitmetru) :(

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
PostPosted: 28 Mar 2009, 22:32 
Offline
User avatar

Joined: 03 Mar 2006, 03:55
Posts: 498
Location: Brasov / Ploiesti / Bucuresti
Debimetrul. Si a mea face la fel.


Top
   
PostPosted: 28 Mar 2009, 23:55 
Offline
User avatar

Joined: 04 Aug 2008, 23:53
Posts: 316
Car: 156 1.8 TS
Location: Caransebes
Si mie mi se aprindea uneori "beculetul cu motorul" in special in iarna, ce tocmai a trecut..ciudat era ca imi mergea perfect doar ca imi pornea si termocupla desi motorul era rece, opream/porneam motorul termocupla se oprea dar beculetul se stingea doar daca incalzeam motorul(90C) binenteles on/off la motor.Acum vreo 2 saptamani mi s-a aprins din nou dar...insotit de o problema noua, nu se mai stingea sub nici o forma, asa ca am fost cu ea la testar.In urma diagnozei mi s-a spus ca sonda lambda 2 nu mai lucreaza in parametri :disgust: .Eroarea mi-a fost stearsa toate bune si frumoase dar dupa vreo saptamana masina a inceput sa imi vibreze la relanti cand motorul se incalzea :bash: .Am bagat-o pe tester din nou unde sonda imi "daruia" 3 erori.Nu mai aveam scapare trebuia schimbata, asa ca am gasit cu ajutorul unui bun prieten una originala noua la 450 ron(Bosh 430mm in 4 fire) identica cu cealalta de pe masina. Masina imi merge perfect numai vibreaza la relati nici erori nu imi mai da in bord...aaa.. nu va mai spun ca mecanicul de la dealerul alfa mi-a spus ca imi vibreaza din alte cauze bujii(ce le-am si schimbat),bobine(aici mi-am pierdut increderea in el si nu le-am mai schimbat),si m-am luat doar dupa ce zice testerul si mi-am rezolvat problema. :clapping:

_________________
Alfa Romeo 156 `01 1.8 TS "Edizione Sportiva"
Ex: Ford Sierra `87 2.0l


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2009, 23:20 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
bimm3r, ai schimbat debitmetrul sau ai incercat cu un altul ? debitmetrul trebuie schimbat sau poate fi curatat?
in bucuresti unde ar fi indicat sa fac un test pt a vedea de la ce da eroarea ?

ps: ma roade o intrebare de cand ti`am vazut avatarul .... cine e in avatar? :naughty:

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2009, 00:10 
Offline
User avatar

Joined: 03 Mar 2006, 03:55
Posts: 498
Location: Brasov / Ploiesti / Bucuresti
Mr.D Quote:
bimm3r, ai schimbat debitmetrul sau ai incercat cu un altul ? debitmetrul trebuie schimbat sau poate fi curatat?
in bucuresti unde ar fi indicat sa fac un test pt a vedea de la ce da eroarea ?

ps: ma roade o intrebare de cand ti`am vazut avatarul .... cine e in avatar? :naughty:
Nu am incercat cu alt debimetru pt. ca nu am cu cine sa fac schimb sau de unde sa imprumut unul. Eu stiu ca debimetrul trebuie schimbat si nu ai ce sa cureti la el. Mai intreaba, nu vreau sa iei de la mine un sfat incompetent :) Am mai citit pe forum ca poti sa decunectezi mufa debimetrului tau si daca merge mai bine cu el scos, e dus. Nu sunt din bucuresti nu stiu ce sa zic. Vorbeste cu alexmirica, el te poate ajuta cu toate inclusiv cu piese. Bafta!

Legat de avatar - e o fata. 8)


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2009, 11:34 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
Bimm3r Quote:
Legat de avatar - e o fata. 8)
Noooo, really ?!? :lol: ....vine la fest ? :naughty:

Man, tu ai probleme si la ralanti ? Sau doar in mers, cand iti apare MCSF`ul ?

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2009, 13:14 
Offline

Joined: 29 Apr 2008, 15:04
Posts: 4
Location: targoviste
am avut aceeasi problema ca tine!si mi s-a schimbat clapeta de aceleratie dupa ce s-au schimbat toate bobinele de inductie si apoi pe bucati arborele cotit , cuzinetii de 2 ori, apoi motorul cu totul si intrucat nu mai stiau ce are mi-au dat o alfa nou la garantie !
Asa ca am o alfa romeo 159 cu 2000 de km la bord!
Problema e ca e o eroare de soft si nu prea isi dau seama de unde exact!
si alfa mea veche piredea putere nu treceam de 3500 de ture sau cateodata de 100 la ora!
si scotea un fum negru si urat! Bbacu stie detalii ca e din tgv ca mine!

_________________
BAMSE


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2009, 14:38 
Offline
User avatar

Joined: 03 Mar 2006, 03:55
Posts: 498
Location: Brasov / Ploiesti / Bucuresti
Mr.D Quote:
Bimm3r Quote:
Legat de avatar - e o fata. 8)
Noooo, really ?!? :lol: ....vine la fest ? :naughty:

Man, tu ai probleme si la ralanti ? Sau doar in mers, cand iti apare MCSF`ul ?

Uneori imi variaza si relanti-ul. Variatile de relanti pot fi de la debimetru ?


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2009, 23:21 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
eu n`am nici o problema la ralanti; toarce ca un tractor cand e motorul rece si ca un motan ragusit cand e cald :wink:
Repet, singurul moment de pana acum cand mi`a semnalat MCSF`ul a avut loc in 2 situatii coroborate:
1. treapta 4 spre 5
2. turatie in jurul lui 3000
...cum am mai spus, accelerez cu a 4a, ajung la 3000-3500 dupa care dau a 5a si accelerez, moment in care, UNEORI, apare MCSF`ul.

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2009, 12:32 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
@Mr.D: mergi la un tester si vezi care e codul erorii. Doar pentru ca ti-a dat MCSF doar in anumite situatii nu inseamna ca poti identifica cauza/cauzele.

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 02 Apr 2009, 11:26 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
Acum 2 zile, dupa ce am fost nevoit sa merg cu alfa intr`o zona plina de gropi, a inceput dintr`o data sa`mi apara un zgomot f urat pe dreapta fata, ca de metal pe metal. Am fost la auto perugia, ca era in drumul meu, ca sa vad ce e. In fine, se pare ca un arc sport care fusese montat pe masina nu era bine asezat sau ceva de genu` asta (si ei erau nedumeriti).
Dar nu asta era important ci faptul ca, odata ajuns in service, i`am spus sefului de service de MCSF; mi`a spus ca el poate sa`mi puna tester`ul insa eroarea va fi stearsa pt un timp iar idendificarea problemei va fi relativa. Cel mai bine mi`a recomandat sa las masina pt investigatii cap coada :ohmy:
Acum...dati`va si voi cu parerea....

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
PostPosted: 03 Apr 2009, 18:46 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2008, 00:00
Posts: 175
Location: cluj-napoca
poate fi o sonda lambda cumva???

_________________
147 1,6 16v 105CP
www.spdzoom.ro


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2009, 21:49 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
madkat Quote:
masinaria ta e remapata, nu?
vezi la cei care au schimbat softul injectiei - 95% de acolo e - si la reprezentanta tot asta o sa zica si dupa o saptamana
s-a mai intamplat si pe la altii sa dea mcsf dupa tuningareala
pai si ce ar trebui sa fac ? sa vb cu cine mi`a facut softul si sa`l refaca ? sau sa scap de soft pur si simplu?

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
PostPosted: 06 Apr 2009, 09:55 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
cel mai bine se lucreaza afara pt remapari, aia chiar lucreaza cu responsabilitate si nu doar ca sa scoata cei 30 cai in plus.Un remap facut ca la carte se face pe dyno nu cum e la noi ca oricine isi ia un laptop poate sa faca remapari.


Top
   
PostPosted: 13 Apr 2009, 19:13 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
intr-adevar... afara se lucreaza bine... dar... cine ar da 700 Euro pt o remapare? Bine, se zice k ar da garantie la lucrare.. insa, nu prea imi vine sa cred. intr-un anume termen, dak ti se intampla ceva la motor, se zice k iti aduce motor nou.

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 26 Apr 2009, 10:21 
Offline
User avatar

Joined: 27 Jul 2008, 12:47
Posts: 126
Location: Oradea
Salut

Acum cateva zile s-a aprins MCSF-ul si masina nu se mai tura peste 3000 de ture, am oprit motorul, am repornit dar tot aprins a ramas. S-a stins doar dupa ce am accelerat-o mai brusc in treapta a doua. Am fost la tester dar nu au gasit nici o eroare. Am o alfa 156 1.9JTD

Sa fie de la motorina???

_________________
Alfa Romeo 159 2.0 Jtdm 2011 136 cp
Ex: Alfa Romeo 156 1.9Jtd 2001


Top
   
PostPosted: 02 May 2009, 18:17 
Offline
User avatar

Joined: 04 Aug 2008, 23:53
Posts: 316
Car: 156 1.8 TS
Location: Caransebes
99.9%....ii de la motorina...ai scapat usor. :naughty:

_________________
Alfa Romeo 156 `01 1.8 TS "Edizione Sportiva"
Ex: Ford Sierra `87 2.0l


Top
   
PostPosted: 06 May 2009, 13:53 
Offline
User avatar

Joined: 25 Jan 2009, 12:17
Posts: 11
Location: tg. Mures & Reghin
Aceeasi pierdere de putere o aveam si eu, insa la schimbul debibmetrului am scapat de ea. Am alfa 156 1.6TS. Bineinteles ca cei de la reprezentanta le-a trebuit ceva timp sa-si dea seama....

_________________
foste: alfa 147 1.6TS(2001), 156 1.6 TS(2001)
actuale: 147 1.6 TS (2002), 156 1.9 jtd sport wagon(2001)


Top
   
 Post subject: MCSF
PostPosted: 12 May 2009, 17:20 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
Azi in timp ce mergeam cu masina s-a aprins subit beculetul cu motorul si pe comp de bord a aparut "motor control system failure".
Masina nu mai trage deloc este absolut moarta si nu se tureaza mai mult de 3000-3500(ca si cum nu as mai avea turbina).Am oprit-o am repornit-o la fel beculetul a ramas aprins...
Maine ma duc s-o pun pe diagnoza sa vad ce are dar din simptomele astea eu inclin spre debitmetru(se poate curata sau se schimba?)
Clapeta de acceleratie si EGR au fost curatate acum 1-2 luni,furtunasele de la turbo sunt intregi...
Altceva in afara de debitmetru nu prea vad ce ar fi voi ce parere aveti?
Multumesc.
mentionez ca e o alfa 147 1.9jtd 85kw 2002
era sa uit am facut un plin cu Alto 55 de la rompetrol la constanta are vrea legatura?s-a consumat cam jumate de rezervor pana sa apara problema iar pe autostrada nu a avut nici-o problema am avut si reprize de 220...


Post lipit.
Screech147


Top
   
PostPosted: 13 May 2009, 12:17 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
am fost la service am pus diagnoza si a dat eroarea P0235 si scria ceva de genul "Presiune incarcare"
Ei zic ca ar fi nu stiu ce valva de pe la turbina...si ca vor sa dea turbina jos sa se uite pe acolo
Va rog ajutati-ma cu un sfat ca nu prea as vrea sa-i las sa se bage pe acolo daca nu e necesar...


Top
   
PostPosted: 20 May 2009, 20:17 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
am rezolvat am schimbat senzorul "MAP" care din cate am inteles comanda vacumurile de la turbina si am curatat si vacumurile.
Senzorul nou este Hella ce parere aveti de firma asta?cel vechi era bosch
Multumesc tuturor pt ajutor!


Top
   
PostPosted: 24 May 2009, 13:59 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
revin cu poze:primele 2 poze sunt cu senzorul vechi iar celelalte cu cel nou amplasat pe masina(nu prea am putut sa-l pozez bine din cauza capacului de la motor.
Attachment:
IMG_1876.JPG
IMG_1876.JPG [ 109.73 KiB | Viewed 9693 times ]
Attachment:
IMG_1877.JPG
IMG_1877.JPG [ 99.6 KiB | Viewed 9694 times ]
Attachment:
23052009437.jpg
23052009437.jpg [ 42.05 KiB | Viewed 9692 times ]
Attachment:
23052009438.jpg
23052009438.jpg [ 42.89 KiB | Viewed 9690 times ]
Attachment:
23052009439.jpg
23052009439.jpg [ 54.39 KiB | Viewed 9689 times ]
Attachment:
23052009440.jpg
23052009440.jpg [ 45.14 KiB | Viewed 9689 times ]


Top
   
PostPosted: 24 May 2009, 14:25 
Offline

Joined: 24 May 2009, 13:53
Posts: 5
Location: ploiesti
sal baieti, sunt nou aici. am aflat da voi la nevoie, cam asa se intampla. am si eu o alfa 156 1.9jtd 116cp 2003 si sunt foarte multum de ea, cel putin eram pana ieri cand ma indreptam spre casa de la mare unde eu si prietena ne-am serbat cei 5 anisori si visul frumos s-a transformat intr-o zi de vineri 13 desi era sambata. intr-o mica panta in constanta am turat-o mai tare in treapta 2 si mi-a taiat motorina cu un semnal acustic si msg MCSF. mesajul a ramas aprins si am tras pe dreapta unde a continuat sa zbiere pana am oprit motorul. mi-am dat seama ca e ceva grav si m-am speriat ingrozitor pana acum cand vad ca nu sunt singurul cu buba asta, va am pe voi alaturi care ati patit la fel. am repornit motorul,dar problema a persistat. am scos borna de la baterie in ideea ca se va reseta si am reusit pt 2km, cand s-a oprit in mers si am tras pe dreapta.
am verificat uleiul, e bine, am mai pornit-o de 3 ori, si a treia oara am turat-o lung la 5-6000 ture ca tot nu mai avem ce sa patesc. eram departe de ploiesti si nu ma ajuta nimeni, iar de rampa nu se discuta pe distante d-astea. dupa ca am turat-o bine am incercat sa plec si am reusit sa ajung cu ea constant cu a 4-a apoi cu a 5-a la 2000 ture fara sa incetinesc pt nimic in lume da frica sa nu ma lase iar, pana ce m-a oprit politia ciubucara intr-o localitate dupa slobozia ca am depasit pe linie continua si n-am nici rovinieta ca am uitat de ea. si uite vis de ziua noastra. maine as vrea sa ajung cu ea usurel la autoperugia bucuresti ca ploiestenii nostri la fiat sunt (fara supi) si varza si gretosi. la ce sa ma astept, ca stau f rau cu banii? scuze pt poveste, dar ma bucur enorm ca mai sunt si altii care stiu sa aprecieze superbele masini italiene. va salut..

S-a mutat la locul lui impreuna cu raspunsurile oferite. Marian Melinte


Top
   
PostPosted: 24 May 2009, 21:02 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Mai bine salvezi niste bani si vorbesti direct cu nea alexmirica. AutoItalia, n-are sens....


Top
   
PostPosted: 24 May 2009, 21:34 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
daca zici ca ti s-a oprit motorul eu inclin spre senzorul de turatie, dar cel mai bine e s-o pui pe diagnoza si sa vezi exact ce s-a intamplat
Daca vrei sa te documentezi mai mult in legatura cu mcsf gasesti aici: http://forum.alfaclub.ro/viewtopic.php?f=17&t=203
Succes!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 403 posts ]  Go to page Previous 13 4 5 6 717 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited