georgeg Quote:
spiderweb03 Quote:
1,9 jtd 150 hp...Exclusiv in Bucuresti acum pe cancer imi consuma 9.5-10, in mod normal putin sub 9...in extraurban cel mai putin mi-a aratat 4,9 pe un drum in provincie, dar am mers linistit...daca merg cu varfuri de 180-200 imi arata 6 media. Nu am facut cu metoda plin-plin ca sa verific computerul, am incredere in el
Toate aceste consumuri sunt inregistrate fara sa activez powerbox-ul, caz in care imi scade cu aprox 1 l consumul mediu.
Frate asta-i mai tare ca aia cu passaturi tedei care la 180 consuma 5....la el consuma gt-ul cu powerbox la 200 la ora 5%....si ne mai miram ca suntem unde suntem
P.S. ma duc maine de dimineata la piata poate reusesc sa mai gasesc vreun model d-asta sa ia 5% la 200 la ora...daca mai au dau 159-le plus diferenta
George, nu crezi ca exagerezi putin? Omu nu a zis niciodata ca vorbeste de consumul la 200kmph. Eu zic sa va impacati mai bine
marius Quote:
Cred ca trebuie sa ma duc la culcare.
Deci boxele cu cate sute de wati or avea si dezaburirea consuma motorina ?
nu pot sa cred ca ai scris asa ceva Marius. sunt curios, de unde crezi tu ca isi iau energia toti consumatorii din masina ta?
antonelcodreanu Quote:
Iti setezi cc-ul la 120km/h. Toate bune si frumoase. Comoditate! Atat! Bate o rafala de vant din spate care iti dezvolta o viteza de 130km/h... atunci apare surpriza... cc-ul iti taie alimentarea pana la 120, ca doar nu o pune frana. Si altceva, bate o rafala de vant din fata, care iti reduce viteza la 110, atunci iar intra cc-ul si iti supraalimenteaza pana la 120. Cine sufera? Alimentarea... prin consum!
acelasi lucru se intampla si daca nu ai cruise control. daca vrei sa incetinesti iei picioru de pe acceleratie, daca vrei sa accelerezi... calci acceleratia. Cine sufera? Alimentarea... prin
consum.
nu spun ca nu ar creste consumul daca folosesti cc (majoritatea opiniilor pe care le-am auzit sunt de acord cu tine), spun doar ca nu ai demonstrat nimic logic vorbind.