Astazi e o zi de kkt pentru mine.
Am fost la RAR sa scot CIV-ul la melc insa lucrurile nu au mers asa cum trebuiau. Inginerul la care am "cazut" imi spune cand imi da masina:
- "Masina e ok, insa are 2 problemutze. Una sunt rotile. Nu gasesc deloc pe varianta asta a ta, rotile de 17. Da rotile astea sunt ok pentru motorizari mai mari insa nu pentru 1.3. Cu aceste roti, nu ar putea avea 88co2 cat scrie in carte. O sa mai verific eu si vad ce gasesc. A doua problemuta este ca frana de mana pe dreapta nu tine cum trebuie insa a trecut testul. Motorul este foarte bun pentru 191k km. Chiar am ramas surprins, nu ma asteptam la asta de la italieni" - LE:
oare aici era defapt o cerere de spaga mascata? Eu nu ma pricep deloc la chestiile astea si acum daca ma gandesc.....poate ca era. Se practica asa ceva la RAR?
Zic ok, si astept actele. Intre timp il vad pe inginer ca iese din cladirea unde se dau actele si il intreb daca totul este ok? Eu deja deschisesem EPER pe telefon cu VIN-ul meu unde scrie ca rotile sunt extra seeries. El imi zice ca a masina a fost respinsa pentru roti, dar si pentru frane, si ca o sa vad in dosar acolo si ca daca vreau sa merg la AutoItalia sa-mi spuna ei acolo care sunt rotile standard.
Intradevar am luat dosarul unde scrie ca sunt respins cu notarile:
- Revine cu anvelope conform directive europene de constructie - respectiv 195/55 R16
- Atentie - de reglat frana stationare dreapta spate
Cateva poze din dosar:
Attachment:
IMG_20200611_150359.jpg [ 1.33 MiB | Viewed 2735 times ]
Attachment:
IMG_20200611_153604.jpg [ 426.76 KiB | Viewed 2735 times ]
Attachment:
IMG_20200611_153610.jpg [ 925.67 KiB | Viewed 2735 times ]
Attachment:
IMG_20200611_153617.jpg [ 1.15 MiB | Viewed 2735 times ]
Attachment:
IMG_20200611_153625.jpg [ 1.54 MiB | Viewed 2735 times ]
Am vorbit cu Tzzivii si el imi recomanda sa rezolv prin AIT. Am fost deja la ei si doar Cristiana Abalaru se ocupa de asa ceva. Mi-a zis sa-i trimit toate actele pe care le am inclusiv poza la placa de metal din portbagaj si sa vada ce poate face. Daca rotile sunt conforme cica m-ar costa 400 RON (nu stiu sigur daca + TVA). Probabil ca asta e costul certificatului de conformitate care ar trebui sa scrie ca masina a iesit cu aceste roti de pe portile fabricii.
O alta varianta mai putin legala este sa fac rost de niste roti pe 16" si sa trec rar-ul cu ele. Daca apoi sunt prins cu ale mele de 17, mare amenda ce iau.
Frana spate o sa o rezolv tot cu Tzzivii, poate saptamana viitoare