Daca nu sunt probleme serioase pe partea de motor atunci ar trebui sa verifici :
1. Daca baga benzina , mi sa intamplat sa nu meraga pompa de benzina , si invartea dar nu pornea . Am scos alimentarea din rampa cu injectoare ,am bagat furtunul intr-o sticla si am vazut ca nu baga nimic .
2. Sa fie toate bujiile bune
3. Trebuie verificate si bobinele de inductie
4.Inca nu mi sa intamplat , dar am inteles ca nu porneste si daca este busit senzorul de implusuri ale arborelui cotit
5.Daca ai alta cheie incearca si cu alta.
Bujiile se pot murdari cu ulei din cauza ca se scurge ulei in locasul lor si cand le scoti , se murdaresc imediat , aici trebuie schimbata garnitura capacului ,la mine curgea doar la cilindrul 1 , am dat cu putin silicon negru pe garnitura si vad ca nu se mai prelinge ulei la bujii , asta ca sa nu mai schimb garnitura acum .
Daca este antigel si este ceva mai diluat si vechi este posibil sa isi schimbe putin culoarea in ruginiu , furtunele instaltiei de racire nu sunt asa de curate , si eu am taiat un furutn de la calorifer ca imi trebuia la gpl si era ruginiu pe interior , probabil asa o fi pe mai toate furtunele .
Oricum , daca vrei sa tii masina ,cumparati un cablu de diagnoza penturu ea , asa vezi ce erori iti apar pe diagnoza si le rezolvi mai usor.
|