ss_remus Quote:
Mitul manoperei scumpe in reprezentanta continua. Anul trecut in reprezentanta la motor 2.0 JTS am dat 500 lei manopera pt inlocuire kit distributie, pompa apa, curea si intinzator arbore balansier, kit curea accesorii. De fapt si la celelalte masini doar in reprezentanta am facut distributia la preturi decente, kiturile de origine fiind chiar mai ieftine decat cele aftermarket.
Care este reprezentanta aia ?
Anul trecut pe vremea asta turbina mea a binevoit sa se strice.
Am primit oferta de la AutoPadova pt inlocuire turbina cu una oem, pret 4230 lei fara tva din care manopera era de 540 lei fara tva, adica 6 ore X 90 lei. Am intrebat daca in pretul manoperei intra si curatatul traseului de admisie incluzind si clapeta de aer.
Raspunsul a fost evident ca asta costa suplimentar. Am intrebat deoarece elicea din turbina care absoarbe aerul s-a descentrat, in final s-a rupt axul ei iar span de aluminiu cit cuprinde cu ocazia asta.
Nu vreti sa stiti cit a fost oferta de la AutoSanRemo tot reprezentatnta.
Evident ca am optat pt un service neautorizat Fiat si am rezolvat problema cu refacere turbina, curatare traseu admisie aer si schimb de ulei motor la 1800 lei cu tot cu tva.
Tot anul trecut in toamna am inlocuit kitul de ambreiaj cu tot cu volanta plus suportul elastic cutie plus uleiul din cutie.
Pret total 3000 lei din care manopera 450 lei cu tot cu tva.
Am facut operatiunea la AutoPadova dar am negociat inainte manopera. Piesele le-au furnizat tot ei iar rulmentul discul de ambreiaj si placa de presiune au fost OEM, volanta dubla masa fiind Valeo dar nu oem.
Acum daca ne uitam la timpul necesar pt schimbarea turbinei , 6 ore, si timpul pt lucrarile pt ambreiaj, 4 ore, se vede clar ca se pune din burta.
Pt schimbarea turbinei 3 ore sint arhisuficiente cu tot cu pauze de cafea si fumat.
Pt schimbare ambreiaj cam acela a fost timpul necesar