It is currently 01 Nov 2024, 04:03

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 91 posts ]  Go to page 1 2 3 4 Next
Author Message
PostPosted: 07 Sep 2016, 22:06 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1063
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
De la inceput mai facea probleme cu pornirea ,cei drept mai rare o data la cateva zile, de ceva timp in fiecare zi se intampla odata sau de 2 ori unul din urmatoarele 3 exemple :

1.Cel mai des se intapla in felul urmator : invart de cheie , porneste motorul si se opreste imediat , daca sunt pe faza ,apas putin acceleratia cand da sa se opreasca si atunci isi revine motorul .
2.Invart cheia in contact ca si cum as da sa pornesc , invarte electomotorul fara sa porneasca masina , atunci cand cred ca nu mai porneste, dau cheia inapoi si surpriza porneste motorul.
3.Al 3-lea exeplu este urmatorul , dau sa pornesc masina si electromotorul invarte dar nu porneste masina .

Singura piesa schimbata care are treaba cu alimentarea este pompa de benzina , parca dupa ce am schimbat-o face figuri mai des cu pornirea, am incercat sa schimb furtunul de benzina care vine din teava de tur pana in rampa injectoare , cu unu transparent cu supapa unisens sa vad daca se dezamorseaza instalatia , dar am vazut ca furtunul original este intepenit bine , si furtunul care vine pe exterior este doar de protectie .


Top
   
PostPosted: 20 Oct 2016, 21:04 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1063
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
O sa trebuiasca sa trec pe la un mecanic pentru ca nu da semne sa si revina , deocamdata bine ca porneste dar daca o lungesc mai mult probabil ca intr-o zi nu o sa mai porneasca.
Deocamdata ,porneste din ce in ce mai rar din prima cheie , am vazut ca acum invarte ceva mai mult pana cand porneste motorul ,si de cele mai multe ori trebuie sa apas acceleratia ca sa o pornesc , altfel trebuie sa dau mai multe chei pana ramane pornita , ca de pornit mai porneste si din prima dar moare motorul imediat dupa pornire, am vazut ca mai face figuri si bendixul ca se mai aude cateodata un carait cand porneste. Ideea este ca fara sa apas pedala de acceleratie nu am sanse sa pornesc masina din prima cheie .
Am verificat pana acum :
1. cele 8 bujii , nu sunt ele cele mai ideale pentru Alfa Romeo dar cred ca sunt OK ,Bosch Platinum Plus FR7DP si Champion RG4HC din astea 2 sau rupt la strangere ,nu am fortat decat la desfacere,noroc ca nu a cazut ceva in motor din ele ,electodul era la locul lui si partea filetata am scos-o cu surubelnita, au fost inlocuite cu 2 la fel.
2. Am desfacut furtunul de benzina care intra in rampa de injectie si am l-am pus intr-o sticla si cand puneam contactul fara sa pornesc baga benzina in sticla ,am incercat de 2 ori si a bagat aproximativ 150 grame, la inceput credeam ca se dezamorseaza instalatia dar odata ce baga benzina in rampa cand pun contactul , nu cred ca dezamorsarea instalatie ar fi problema, ma gandesc ca daca ar pierde presiune pe la un injector ar trebui sa fie benzina in jurul lui, sau daca un injector ar fi facut figuri cred ca se vedea ceva fum la esapament, daca problema este in zona asta trebuie verificata presiunea cu care baga pompa de benzina.
3. Debitmetrul ,nu am avut ce curata la el ,decat senzorul care vine pe el si mufa .
4.Clapeta de acceleratie , trebuia sa insist mai mult cu ea ,doar am desfacut-o din suruburi si am curatat putin cu carpa si md40 pe la racordul de aer si in spate pe la admisie, acum nu stiu daca clapeta este controlata doar de pedala de acceleratie.
5. Am o bobina de inductie LCC K11 (prima din stanga ) si restu de 3 sunt Bosch 1 227 090 062 ,nu prea am incredere in prima bobina si vreau sa cumpar in viitorul apropiat un set de bobine + fise pentru acest motor sa le am de rezerva.
Oricum cred ca atunci cand apas pedala de acceleratie, aceasta forteata ceva, nu sunt mecanic dar presupun ca in momentul in care apas pedala ,aceasta cred ca deschide clapeta de acc. si baga mai mult aer in galeria de admisie, mareste debitul de benzina in injectoare , cred ca scanteia de la bujii este acceasi indiferent de cat de mult as apasa acceleratia, ma gandesc daca ar fi de la bobine sau fise nu ar mai porni sau ar face figuri si in mers, ma gandesc si la distributie sa nu fie sarita de la punct ,ultima data cand am vrut sa o verific mecanicul a zis ca este destul de tare cureaua sa nu sara de la punct.


Attachments:
bujii.jpg
bujii.jpg [ 290.17 KiB | Viewed 4830 times ]
Bobina LCC.jpg
Bobina LCC.jpg [ 335.74 KiB | Viewed 4830 times ]
nu stiu ce sa intamplat aici.jpg
nu stiu ce sa intamplat aici.jpg [ 202.21 KiB | Viewed 4830 times ]
Top
   
PostPosted: 20 Oct 2016, 21:20 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Bobina veche a explodat ?

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 20 Oct 2016, 21:56 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7891
Car: Vespa
Location: Bucuresti
iuli78 Quote:
O sa trebuiasca sa trec pe la un mecanic pentru ca nu da semne sa si revina
Ce nebuna si ea , nu se repara singura :lol:
Buna decizie oricum


Top
   
PostPosted: 20 Oct 2016, 23:39 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1063
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Nu imi dau seama cum a aparut acel crater in capacul de la culbutori ,probabil sa incins prea tare o bobina sau fisa si nu ar fi de mirare sa fi luat foc pe langa bujia mica. , asa am luat-o , am observat abia cand am schimbat distributia, dar deocamdata nu ma deranjeaza.
Masina trebuie dusa la un mecanic ca vine frigul si nu ma vad bine.


Top
   
PostPosted: 21 Oct 2016, 11:44 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2010, 21:14
Posts: 385
Car: 166 2.4jtd 136cp++
Location: Tulcea
Dacă ai avea de unde sa faci proba cu un alt debitmetru ar fi bine. Uneori poate da fix aceasta problema cu pornitul ce se înrăutățește cu timpul.

Sigur găsești undeva la sh pe lângă tine sa te lase sa faci o proba. Dacă scriai locația la profil poate găsești un coleg.


Top
   
PostPosted: 21 Oct 2016, 17:01 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1063
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
ok , multumesc , o sa caut un debitmetru sh si fac o proba cu el , daca porneste bine atunci il cumpar.


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2016, 16:26 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1063
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Citisem pe unele forumuri ca pentru a proba debitmetru,trebuie scoasa mufa si mers cu masina , daca merge la fel,debitmetru nu are nimic , daca trage mai bine atunci are probleme , am scos mufa si am pornit motorul tot cu acceleratia apasata putin si se aprindea in bord martorul cu injectorul , am pus mufa la loc si a disparut injectorul din bord , vroiam sa fac o proba cu mufa scoasa de la debitmetru dar nu stiu daca este bine pentru masina , oricum este ceva care influenteaza si consumul ,nu imi place ca la ultimile 2 alimentari cu GPL in regim de consum mixt 60%oras(constanta) si 40 % in afara localitatii sa dus la 14,5 litri de gaz ,mers normal si in bord arata mediu 12.6 litri /100 km(benzina), pe cand consumul mixt din carte era aproximativ 10 litri de benzina .Ma uitasem in Tecdoc 2014 si ei aratau ca debitmetru(carcasa)Bosch seria 0280218019 era compatibil cu majoritatea modelelor pe benzina si motorina facute de grupul FIAT intre 1997-2001 , acum nu stiu daca toate cu acea serie trebuie sa aiba senzorul Bosch F 00C 2G2 044 cum este la mine , la tester nu are rost sa ma duc deocamdata ca am fost luna trecuta si singura problema era cu senzorul de airbag din bord , care nu vroia sa dispara.


Attachments:
debitmetru.jpg
debitmetru.jpg [ 138.78 KiB | Viewed 4676 times ]
Top
   
PostPosted: 22 Oct 2016, 17:40 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3793
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Incearca sa închizi robinetul buteliei de GPL, apoi fa o resetare a valorilor de adaptare si vezi daca iti mai face probleme. S-ar putea ca injectoarele de GPL sa-si fi pierdut etanseitatea si sa ai un amestec prea bogat la pornirea la rece.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2016, 18:19 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2010, 21:14
Posts: 385
Car: 166 2.4jtd 136cp++
Location: Tulcea
La diesel se aplica metoda ta, adică sa mergi cu mufa la debitmetru scoasă, astfel sa iti dai seama dacă merge mai bine sau mai prost. La benzina nu știam dacă pornește fără mufa. Dar dacă a pornit, nu cred ca e vreo problema sa mergi cu mufa scoasă. Adica masina ar merge pe niște valori standard în locul celor citite din debitmetru.

Eu am făcut asta de multe ori, pana mi-am luat un debitmetru original bosh.


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2016, 19:38 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1063
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Multumesc pentru raspunsuri , sper sa o ma lungesc o luna asa , ca acum trebuie sa cumpar anvelope de iarna , sa le am montate ca daca da frigul se scumpesc mai mult ,ca sa mai ramana bani pentru masina o sa iau probabil sh (205 55 16)ca nu stiu daca tin masina prea mult , si daca pun noi nu se merita ca alfa 166 se vinde destul de greu si la bani putini in comparatie cu a6, seria 5 , e class sau passat si orice investitie mai mare in masina nu se recupereaza, iar masina nu se merita decat la drum lung , atunci se aseaza bine , in schimb in oras si un logan de 1,6 mai nervos ii da fum in nas.


Top
   
PostPosted: 23 Oct 2016, 12:02 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2015, 17:18
Posts: 213
Car: 147 1.6TS 88KW
Location: Bucuresti
Aceiași problema cu pornirea...Am scos toată benzina din rezervor si am băgat alta iar acum pornește la prima cheie fără bâlbâieli. Mergi mult pe gaz si benzina ți se strica.
Eu îți recomand să o arzi pe toată...nu sa o arunci,apoi alimentează vreo 20 litri să împrospăteze si ce a mai rămas în rezervor.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6 16V 88kW


Top
   
PostPosted: 23 Oct 2016, 19:56 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1063
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Acum o luna , cand mai ramasese putina benzina in rezervor , am scos pompa de benzina , am curatat sita care vine la sorb ca era plina de silicon rosiu ( am facut o traznaie cu vechea pompa de benzina si am pus niste silicon rosiu care nu rezista la benzina si sa dus in rezervor ) dupa ce am pus pompa la loc am zis ca o sa fie ca noua dar a pornit din prima si a doua pornire bine dupa care iar facea figuri , o parte din vina o am si eu ca daca nu mergea bine indicatorul de benzina (cand se misca acul cand era pe 0) eu circulam cu putina benzina in rezervor pentru ca atunci cand am facut plinul a intrat 68 litri , se oprise pompa mai devreme dar am mai fortat vre-o 9 litri pana nu a ma vrut deloc , am mers vreo 70 km doar pe benzina , dar parca dupa aceea mai rau facea , daca pana atunci pornea fara acceleratie la a 2-a cheie , dupa ce am mers pe benzina a inceput sa porneasca mai greu , am crezut ca daca fac rezervorul full o sa bage pompa de benzina cu mai multa presiune dar m-a inselat. De cand am luat masina se mai intapla o data la cateva zile sa porneasca motorul si sa se opreasca , dupa ce am schimbat pompa de benzina ( vechea pompa era fisurata si scotea benzina prin zona furtunului de sus) a inceput sa faca figuri mai des, acum nu stiu daca din cauza pompeii sa din alta cauza.
Am bagat de seama ca atunci porneste normal din prima cheie se duce turometru la 1100 dupa care scade imediat la 750-800 turatii si merge rotund ,iar atunci cand porneste si se opreste nu se ridica turometru mai mult de 500-550 de turatii ,de parca soclul electonic daca are, nu ridica turatia suficient la pornire., asta ar fi o cauza , iar faptul ca se mai intampla la pornire sa invarta si sa nu porneasca ,asta cred ca ar fi alta cauza , Mai revin cu rezolvarea dupa ce trec pe la mecanic.


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2016, 23:23 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1063
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Inca nu am rezolvat problema , dar vroiam sa schimb rampa cu injectoare in speranta ca se remedia problema .
La fiecare pornire ,cu motorul cald sau rece acesta porneste si se opreste imediat sau invarte dar nu porneste, solutia in ambele cazuri este apasarea pedalei de acceleratie ,cateodata porneste repede alteori mai greu dar porneste , la prima cheie nu insist daca nu vrea sa porneasca.
Vroiam sa intreb daca ar putea fi de la injectoare , mecanicu a zis ca injectoarele baga prea multa benzina la pornire si ineaca motorul ,si ca sa salvez situatia trebuie sa apas acceleratia sa bage mai mult aer ca sa porneasca, dupa ce a pornit merge ok , se ridica turometru la 1300 turatii dupa care coboara la 900 si ramane acolo fara sa oscileze , in mers trage bine pe benzina ,problema este doar la pornire , exista posibilitatea ca injectoarele sa se fi uzat si sa arunce mai multa benzina decat trebuie la pornire ?


Top
   
PostPosted: 12 Dec 2016, 02:44 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2010, 21:14
Posts: 385
Car: 166 2.4jtd 136cp++
Location: Tulcea
Pornirea poți sa o ai proasta din foarte multe motive. Dacă ai probleme pe partea de amestec, atunci probabil ai un senzor care citește vreo valoare prost. Gen : debitmetru pentru cantitatea de aer sau chiar pentru temperatura aerului, sonda lambda, motor pas cu pas clapeta accelerație. Dacă nu ai nici o eroare pe tester, și valorile senzorilor cresc odată cu accelerarea si se încadrează în valori, atunci poți sa dai vina pe componente mecanice.


Top
   
PostPosted: 12 Dec 2016, 16:32 
Offline
User avatar

Joined: 03 Oct 2016, 19:23
Posts: 304
Car: Fiat Bravo II 1.6 mj
Location: Bacau
Incepe verificarile cu motorasul pas cu pas de la clapeta de acceleratie.
Daca exista, acel motoras, regleaza debitul de aer la pornire si relanti.
Daca nu exista atunci clapeta de acceleratie face asta. Bine ar fi sa cureti luna corpul cela de clapeta si apoi, daca nu se rezolva sa treci la altele.

_________________
DA !


Top
   
PostPosted: 12 Dec 2016, 19:25 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1063
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Clapeta de acceleratie a fost dat jos si curatata cand sa schimbat chiuloasa, acum 2 saptamani , ce mi-a atras atentia era lipsa unui capac (probail era din plastic ) la clapeta de acceleratie, dupa ce porneste relantiul nu oscileaza ,se mai intampla cateodata sa porneasca fara acceleratie dar turometru ramane la aprox.400-500 rotatii si merge motorul urat , trebuie sa ciupesc putin acceleratia si isi revine la 900 turatii.
Probabil ca in primul rand trebuie sa caut un electrician care se pricepe la Alfa Romeo si are tester (diagnoza) compatibil cu Alfa Romeo 166 2.0 TS din 2000 ,
O sa am un drum in Craiova , acolo am vazut pe OLX ca este cineva care se pricepe la partea electica si mecanca la Alfa Romeo, are si diagnoza , daca ajung acolo ii fac o vizita.
In Constanta stiu doar un mecanic care se baga la Alfa , se baga doar la mecanica , el a zis ca ar fi de la injectoare ,in sensul ca baga prea multa benzina si ineaca motorul.
Daca pun testerul pe masina , acesta vede ceva la Alfa Romeo 166 2.0 TS din 2000 ? Poate vedea daca senzori si sondele sunt in parametri , kilometrajul real , sau alte valori.


Top
   
PostPosted: 12 Dec 2016, 19:44 
Offline
User avatar

Joined: 03 Oct 2016, 19:23
Posts: 304
Car: Fiat Bravo II 1.6 mj
Location: Bacau
Vad ca MES-ul are ceva diagnoza pt motorul tau.
Chiar are o procedura de reset pt cazul in care se schimba motorasul de la clapeta.
Ai putea incerca inainte de a face drumul la Craiova.
Nu prea am auzit de injectoare care sa bage prea multa benzina decit daca a ramas blocat,evident pe deschis, dar in cazul asta motorul va face urit in toata gama de turatie.
Partea de adevar din spusele mecanicului este ca in motor nu prea intra aer cind si cit ar trebui.

_________________
DA !


Top
   
PostPosted: 12 Dec 2016, 20:09 
Offline
User avatar

Joined: 03 Oct 2016, 19:23
Posts: 304
Car: Fiat Bravo II 1.6 mj
Location: Bacau
Cam asa arata


Attachments:
ScreenHunter_96 Dec. 12 19.04.jpg
ScreenHunter_96 Dec. 12 19.04.jpg [ 144.18 KiB | Viewed 4293 times ]
ScreenHunter_98 Dec. 12 19.07.jpg
ScreenHunter_98 Dec. 12 19.07.jpg [ 103.37 KiB | Viewed 4293 times ]

_________________
DA !
Top
   
PostPosted: 12 Dec 2016, 20:35 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1063
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Am descarcat o versiune mai veche 1.3 sa imi fac idee cum arata , exista poibilitatea sa stric ceva la masina daca apas unde nu trebuie ?


Top
   
PostPosted: 12 Dec 2016, 20:49 
Offline
User avatar

Joined: 03 Oct 2016, 19:23
Posts: 304
Car: Fiat Bravo II 1.6 mj
Location: Bacau
Nu am auzit de asemenea cazuri, deci in principiu nu.
Ai grija cu cablul de legatura la conectorul obdII.
De acolo ar putea proveni ceva stricaciuni.
Citeste instructiunile de pe site-ul multiecuscan.

_________________
DA !


Top
   
PostPosted: 12 Dec 2016, 21:25 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1063
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Sunt putin in ceata cu ELM 327 , am vazut ca sunt mai multe variante , unele cu cablu altele cu bluetooth si unele nu sunt compatibile cu grupul Fiat. O sa caut pe google ca pe olx nu dau prea multe date.


Top
   
PostPosted: 23 Dec 2016, 00:50 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1063
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Am schimbat acum cateva zile garnitura de la capacul de la chiuloasa dar tot mai avea tendinta sa se umezeasca de ulei in partea de jos ,ieri am scos capacul si am pus un strat subtire de silicon Victor Reinz pe garnitura , dupa care am pus capacul la loc + bobinele de inductie , dupa cateva ore am pornit motorul si mergea bine la relanti.
Surpriza am avut-o azi dimineata , a pornit ca de obicei cu acceleratia putin apasata ,numai ca nu a mers rotund la relanti ci incepea sa fluctueze turometru dintr-o data si avea tendinta sa se opreasca motorul in anumite momente ,face la fel pe benzina si gaz , daca mergea intrerupt doar pe benzina puteam da vina pe cantitatea mica de benzina ,pentru ca dupa ce am ajuns intr-un loc si am parcat masina putin intr-o parte nu a mai pornit decat dupa ce am bagat 10 litri de benzina (nu arata in bord cata benzina am )
Nu am umblat decat la bobinele de inductie si mi se pare ciudat sa faca figuri masina dintr-o data.
Am crezut ca mersul intrerupt este dat de bujii (par ok vizual) bobine de inductie ( am schimbat cu altele si merge la fel) fise bujii (nu am incercat) dar vroiam sa stiu daca poate fi cauzata si de un senzor , am cumparat azi un cablu pentru diagnoza :VAGKKL + FIATECUSCAN si am facut o proba si seara asta cu el si a dat unele erori ,sau sters dar ma uit si maine daca au aparut din nou.


Attachments:
1.jpg
1.jpg [ 237.17 KiB | Viewed 4157 times ]
9.jpg
9.jpg [ 186.42 KiB | Viewed 4157 times ]
Top
   
PostPosted: 23 Dec 2016, 13:35 
Offline
User avatar

Joined: 03 Oct 2016, 19:23
Posts: 304
Car: Fiat Bravo II 1.6 mj
Location: Bacau
Sonda lambda nu influenteaza cit timp motorul nu este cald aproape de temperatura normala de lucru.
Chiar poti scoate mufele de la ambele sonde lambda.
Concentreaza-te asupra erorilor de injectoare si verifica senzorul de temperatura de la antigel.
Daca indica aiurea atunci si cantitatea de aer si benzina sint aiurea.
Clapeta de acceleratie sau motorasul pas cu pas pot fi alte componente care produc probleme la relanti - si la rece si la cald.

_________________
DA !


Top
   
PostPosted: 23 Dec 2016, 23:42 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1063
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Ce am observat ,inainte cand relantiul era ok si facea figuri la pornire , la rece pornea mereu mai repede, cu pedala putin apasata dar dupa ce se incalzea avea momente cand pornea bine fara pedala sau cand pornea din 2 chei chiar si cu pedala apasata . Cand pornea bine, turometru se ridica din start la 1300 dupa care scadea ,in momentul in care pornea cu probleme turometrul nu sarea de 1000 si scadea imediat catre 0 sau in cazurile fericite la 400-500 ture si o tinea asa pana apasam acceleratia dupa care isi revenea imediat.
Se intampat de multe ori sa se opreasca motorul la viteze foarte mici(5-10km/ora) ,chiar daca tineam apasata la maxim pedala de ambreiaj sau era pe liber sau mai simteam mici smucituri cand luam piciorul dupa acceleratie sau se mai intampla cand acceleram brusc la relanti si luam piciorul repede dupa pedala cadea turatia pana se oprea motorul.
Am observat ca daca tin motorul pornit mai mult timp la relanti , creste antigelul in borcan de vrea sa il dea afara iar cand merg cu masina scade nivelul la normal.
-Nu cred ca este de la injectoare pentru ca face la fel si pe gaz.
-Senzorul pentru temperatura antigelului poate sa o fi luat-o razna , azi am tinut masina la relanti 10 min si urcase apa la 100 grade,dupa ce am plecat si-a revenit la 90 grade.
-Clapeta de acceleratie nu cred ca are probleme. Relantiul il tine la 900 dar se simte ca merge intrerupt ,nu fluctueaza turatia prea mult ,ramane constanta ,doar cand da semne sa se opreasca motorul mai ridica putin turatia la 1100-1300.
Exista posibilitatea sa verific bujiile mai bine , la diesel era simplu , legam un fir de masa care il puneam pe - bateriei si partea filetata a bujiei opuneam pe + bateriei , daca se inrosea era ok, am scos toate bujiile si erau destul de curate , am zis ca poate este o bujie cu probleme ,dar ma gandeam ca ar fi facut figuri si la turatii mai mari , dar la mine la peste 1500 ture masina se comparta ok cu mici exceptii.
Am mai facut o verificare azi si a iesit :


Attachments:
5.JPG
5.JPG [ 124.61 KiB | Viewed 4092 times ]
6.JPG
6.JPG [ 129.19 KiB | Viewed 4092 times ]
7.JPG
7.JPG [ 96.61 KiB | Viewed 4092 times ]
Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 91 posts ]  Go to page 1 2 3 4 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited