Nu este nici o problema .
Masina are aproape 22 de ani , nu ii stiu istoricul, cei de la ITP au zis ca bucsaraia spate trebuie schimbata ,mai zisese cineva cu 2-3 ani in urma .
Stiu ca ar fi probleme la urmatoarele din ce am vazut eu :
1. bucsile de la bascula catre spate , sunt varza , au crapaturi pe amblele parti.
2. bratul papagal dupa stanga ,are joc , am observat cand am umblat la punte ,juca putin partea cu pivotul ,tot atunci am observat ca roata aferenta statea ceva mai inclinata , in dreapta este normal .
3.bucsile de punte par sa aiba cauciucul prea moale, in comparatie cu cele de la Tedgum, abia cand le scot vad mai exact .
Cam atat mi-a sarait in ochi , bucsa de la bascula spate dinspre fata ,nu am vazut exact cum este ca nu se vede asa de bine ,poate pe elevator se vede altfel ,iar bratele reglabile par sa fie cele originale , la fel si bratul vertical .
Probabil ca si amortizoarele spate sunt varza , sunt pe original ,si chiar daca sau schimbat ,sau pus tot sh , am 3 bucati acasa si toate 3 sunt de aruncat , nu se mai ridica tija deloc. Arcurile poate sunt de lasat, dar am zis sa se schimbe si ele , sper sa nu fie pe culori ,ca mai iau doar dupa cod si vad ce este disponibil ,neavand cod vizibil pe arc il iau dupa codul din Fiat Eper.
Problema este ca dupa ce termin cu spatele trebuie sa incep cu fata , schimbat arcuri /amortizoare ,ca mai mult ca sigur amortizoarele sunt varza .
Dupa care trebuie sa dau caseta de directie si sa rezolv cu jocul radial ,ca se simte cand misc roata stanga ca are joc, se vede clar cu burduful de la bieleta socos ca tija casetei se misca in stanga/dreapta .
Daca nu gaseam motorul actual cu putini kilometri , nu mai agitam cu masina , daca era vechiul ,probail o vindeam ,mai puneam niste bani si luam un Golf 4 /Golf 5/ Alfa 147 , asa am zis ca continui cu 166 .
|