Am fost in cartier la o firma care se ocupa de reparat radiatoare sa vad pe unde scapa si sa vad daca se poate repara , scapa undeva intre plastic si partea metalica , a zis ca genul asta de calorifere sunt proaste si de cele mai multe ori cedeaza din cauza plasticului de proasta calitate , caloriferele de genul asta nu se pot repara si se arunca, noroc ca nu sunt asa de scumpe.
Dupa cum vad caloriferele de 166 sunt destul de firave ,de fapt cred ca este cea mai sensibila piesa din circuitul antigelului , daca am vazut bine prin calorifer circula mereu antigel ca este iarna sau vară si este mereu sub presiune, daca am observat bine antigelul cald intra in calorifer intra abia cand declanseaza termostatul.
Presiunea ma gandesc ca poate creste din diferite motive , celule radiator infundate , aer pe instalatie , calorifer infundat , am intrebat la un service si au zis ca este posibil si de la antigel daca sau amestecat mai multe tipuri , garnitura chiuloasa ciupita, ma gandesc ca presiunea creste si daca se merge cu masina mai turata .
Initial am vrut sa cumpar 166 cu motor 2.4JTD dar am zis ca este cheluiala mai mare , aproximativ 600 lei impozit si 350 lei asigurare in plus fata de motorul 2.0TS ,plus ca gpl-ul era mul mai ieftin si dadeam mai putini bani la 100 km la mers cu GPL decat cu motorina, dar daca stiam ce urma alegeam motorul 2.4 JTD sau alta masina si scapam mai ieftin.
As pune roti de 17 doar pentru faptul ca cei de la RAR au trecut in carte doar 225/45/17 , or fi crezut cei de la RAR ca imi fac o favoare ,dar prefer rotile standard ale masinii, 205/55/16 ,acum ca sa fiu in regula trebuie sa ma duc la RAR sa omologhez si celelate anvelope care pot fi puse pe masina
|