Scuze pentru off topic.
Recunosc cΔ nu ma dau bani afarΔ din casa , probabil sunt de multe ori mai negativist referitor la costuri ,datorita fostei masini care era mai simpla si nu am avut probleme majore cu ea , cea mai scumpa investitie cu fosta a fost 800 lei 4 anvelope noi de 13, 500 lei distributia si manopera , dupa care a urmat 500 lei inlocuirea garniturilor din pompa de injectie (aici am dat mai mult decat facea) ,in rest au fost cheluieli ieftine pana in 200 lei reparatia.
Din aceasta cauza mi se pare ca sa cheluit mai mult cu actuala masina, acum din saracia mea ,am mai bagat in masina dupa ce am cumparat-o, aproximativ 4000 euro in acesti 2 ani si 10 luni fara sa am pretentii de tunning ,vopsit sau alte chestii care nu imi erau de folos , ca doar imi tin evidenta cu ce am cumparat pentru ea .
Cele mai scumpe cheltuieli au fost : 1800 lei -cutia viteze 5tr. inlocuita ,kit ambreiaj si manopera , 1700 lei tractarea Pitesti-Cosnstanta, aproximativ 1500 lei inlocuirea primei distributii ,transmisiei si manopera , 1100 lei chiulasa cu manopera si ceva piese ,butelia de gaz 1000 lei ,ca sa nu mai zic inmatriculare si multe alte maruntisuri , asta e ,se aduna la socoiteala. Iar daca tot am bagat niste bani in diferite chei si scule de ce sa nu imi bag nasul in ea ,ca doar nu este avion.
Acum ,toti cei care conducem masini, ne dorim sa nu bagam bani in ele decat pentru combustibil ,si consumabile , uni au noroc si baga doar in consumabile si combustibil iar alti baga mai mult decat au planificat ,fiecare cu norocul lui ,sunt si masini mai noi care au probleme serioase, o cumperi si zici ca nu trebuie sa bagi bani in ea si cand pica din senin se lasa cu gaura mare in buget.
Acum ca o concluzie ,nu trebuie sa ai un salariu de 1000 de euro sa tii in stare buna un 166 ,merge si jumate ca doar nu pica masina in fiecare luna sa muncesti doar pentru ea , inceputul a fost mai costistor acum este ok .
|