Am verificat si clapeta de la ventilator care se ocupa de recircularea aerului si era deschisa , nu mai mergea de ceva timp pentru ca se rupsese un plastic care face legatura intre bratul actuatorului si tija care misca clapeta , avand alt ventilator de rezerva ,se rezolva cu inchiderea /deschiderea clapetei de la ventilator ,dar din pacate trebuie sa demontez iar prin zona stergatoarelor ca sa pot verifica caloriferul daca scapa antigel pe undeva.
Este aiurea ca la garantie nu poate fi dus caloriferul pentru ca nu este montat intr-un service autorizat si pe langa asta trebuie tot la service sa demonteze si sa constate defectul ,caloriferul este apoximativ 120 lei si manopera pentru montat cred ca ajunge la 150-200 lei si constatarea ca este cam aceiasi treaba nu suna bine deloc pentru proprietarul masinii pentru ca cei de la magazinele de piese auto doar schimba piesa defecta ,nu deconteaza manopera care o plateste clientul pentru remontarea unor piese care se strica in garantie.
ioonak88 Quote:
Ai vre-o parte de care nu te-ai atins la masina ??? Ai umblat cam peste tot la ea!!! Nu te termina psihic???Nu iti vine sa ii dai foc? Eu din 2016 am schimbat doar 3 bujii,in rest doar consumabile(discuri spate,placute,ulei) si turbina careia nu stiu cum i s-a rupt axul cand am agatat dedesupt masina la o trecere cu calea ferata.
Nu ma incanta sa imi bag nasul prea des in masina dar nu am ce face , daca vreau sa tin 166-le trebuie sa fac si pe mecanicul unde cred ca ma descurc ,ca daca ma duc la service pentru orice problema aparuta ar trebui sa cheltui cu masina mai mult decat pot. Daca o sa schimb masina ,nicidata nu mai iau ceva la marimea 166-lui pentru ca mi se pare incomoda pentru oras ,pentru naveta nu este asa de economica si pana la urma de cele mai multe ori nu sunt mai mult de 2 persoane in masina si nu ii mai vad rostul ,daca ar fi tot din gama Alfa Romeo un 147 mi se pare acum cel mai ideal pentru nevoile mele ca sa nu zic de un Golf 4 care este mai usor de reparat si intretinut.
Depinde cum a fost intretinuta masina de catre vechi proprietari , de exemplu cand am luat masina nu mergea inchiderea centralizata , daca vechii proprietari erau asa de grijulii cu masina nu apucau sa strice 3 incuietori ,sau in cel mai rau caz le schimbau.
Eu cred ca motorul 2.4 JTD este mai usor de intretinut decat motorul 2.0 Twin Spark , acesta daca mai are si gpl pe el de ani buni atunci are sanse sa se strice mai repede decat cel pe motorina , daca am inteles bine nu pica asa de usor la 2.4jtd, turbina,pompa de injectie sau injectoarele
Sper să ajung si la momentul in care nu trebuie să bag decat stricul necesar ,dar mereau aparea cate ceva , de multe ori ziceam ca remediez problema de moment a masinii dar dupa aceia mai aparea cate ceva de remediat care nu intra in calcule , oricum pe masina am dat acum 2 ani jumate 1000 euro , in bani astia a intrat parbriz schimbat ,asigurare si itp noi pe Bulgaria ,dupa care a trebuit să bag mai mult sau mai putin in masina pana am ajuns sa mai cheltui inca 4000 euro in acest timp fara pretentii de tunning sau sa ma ocup de partea estetica , am tot rotile de tabla care erau pe masina de la inceput ,cand am zis ca masina nu mai cere bani a aparut problema cu caloriferul , daca se pune problema sa il schimb ,sper sa sa fie bun caloriferul pe care il luasem dupa un 166 acum cateva luni impreuna cu alte piese la gramadă.