Am rezolvat 2 probleme. Unu e tamponul motor care se prinde linga amortizorul pe partea pasagerului. Cu ajutorul deosebit al userului mihai65, am primit unul in 2 zile. Din pacate se pare ca se gaseste numai ca parte originala (PORCI) si a facut 190. Schmbarea este usoara, este nevoie de o cheie de 15 mai sanatoasa. Putin WD40, se desfact 2 surupuri, unu din bloc si altul din prinderea de linga amortizor. Montarea este similara, cu mare grija sa il puneti ca pe ala vechi, intrucit forma lui este destul de complexa. Ala vechi se prezenta destul de rau, cu cauciucul rupt. Dupa schimbare motorul porneste si se opreste fara vibratiile nasoale anterioare insa parca au inceput sa scirtiie fetele de usi mai tare o idee. Schimbarile sint sesizabile numai pentru posesor din ce se pare.
Una din efectele acestui amortizor dus a fost si evacuarea rupta chiar la prinderea de sub catalizator. Dupa ce am asteptat 2 luni sa ma sune de la un service unde cerusem programare, m-am dus frumos la altul, mi-a sudat-o ala, cam precar as zice, fara polizarea locului la inceput. 70 RON, era sa omor pe cineva, 15 suduri si ai scos banii pe un MIG. In plus am aflat ca de fapt sudura MIG se face cu argon fierbinte care topeste electrodul
. Era sa lesin de ris. Am aflat azi ca puteam face sudura la ACrew Tuning cu 0 lei, motiv pentru alti nervi.
Problema cea mai mare o consta bucsa dintre pedala si pompa de ambreiaj. Aveti in poza exemplarul meu scos din pedala si locul de unde s-a scos.
Problema a fost diagnosticata de maestrul Mirica caruia ii multumesc pe aceasta cale. Simptomele se prezentau astfel: pedala avea 1-2cm joc, ca si cum ambreiajul nu era aerisit.
Orice incercare de a pune mina pe piesa a esuat: Italoparts, AutoItalia etc. In plus, nu apare in eper orice ai face. Eventual mi s-a oferit o pompa de ambreiaj intreaga, lucru pe care l-am luat ca afront.
Am incercat un cod de piesa, tot cu sprijnul incredibil al userului mihai65 care mi-a trimis 2 in loc de una, "sa am una de stricat". Mii de multumiri, mai am una, cine o vrea e gratis.
Nu a mers piesa respectiva, era prea moale.
Pina la urma, tot la ACrew Tuning am rezolvat-o, pe miezul metalic initial, bajetii aia au turnat o chestie gen poliuretan, foarte dura. Am ajustat-o putin la polizor si am introdus-o destul de greu cu ceva vaselina special de plastic si cu un surub cu saiba cit bucsa, lucru invatat la Wheeler Dealer. Acum e blana acolo, mai dura decit cauciucul dinainte, dar suficient de moale cit sa nu rupa plasticul inelului sau sa frece si sa il rupa. Putina vaselina d-aia speciala care nu ataca materialul respectiv si rezultatul e incredibil.
. Cum arata acum:
Mii de multumiri ACrew Tuning (unde am reparat si oglinzile) , Cioky Performance Team si mihai65.
Invit posesorii de JTD sa verifice bucsa respectiva, imi dadea un tremurat ciudat la cuplarea ambreiajului (care e nou). Acum nu mai e. Nu cred ca sint singurul care o are distrusa.
Acum e liniste....pina la urmatorul defect tipic AR, fara rezolvare ieftina si usoara.