Pacat ca benzinarele nu duc asa de mult ca cele pe motorina, de exemplu venise cineva cu un 156 de 1.9 jtd de 150 cp, avea 400.000 km , la caroserie era neintretinuta , dar motorul era ok , nu se umblase in el , pe cand la TS asa ceva , sau daca sunt sunt foarte putine .
Cred ca motoarele Twin Spark nu sunt asa de reusite si in nici un caz nu tin cu proprietarul , probabil cum ai zis , dupa aproximativ 200.000 km necestita ceva mai multa atentie , daca nu vrea proprietarul sa il lase caruta in drum .
Oricum , daca ar fi sa mai iau vreodata un Alfa Romeo din generatia 1998-2007 ,in nici un caz nu o sa mai iau benzina , probabil ca motoarele lor nu sunt bune pentru gpl , in sensul ca nu duc cel putin 400-500.000 km ca 1.4 sau 1.6 dupa Logan sau alte modele.
Din cauza asta ma tot bate gandul sa renunt pe viitor la 166 si sa iau in curand de la o cunostinta un Mercedes w210 e200 ,2000 benzina 136 cp , chiar daca este mai vechi cu 3 ani , nu putem compara 2.0 TS cu M111 de 136 cp , la mertan schimbi odata lantul si la TS trebuie schimbata distributia de 4-5 ori.
Din cauza plamanului de gaz ,aseara cand veneam de la munca sa oprit motorul la un stop , am dat de vre-o 3 ori sa o ia din loc , ideia este ca se subtureaza rau motorul cad este cu turatia in jur de 1000 , cand este acceleratia apasata este acceptabil.
Azi am scos din nou reductorul gpl , si am lasat-o doar pe benzina , pentru ca asa nu mai face figuri la pornire sau relanti , totusi nu are vlaga vechiului motor , la ala in giratoriu , apasam acceleratia , chiar daca nu avea demaraj rapid , dupa cativa metri avea si vlaga , la asta nu se simte demarajul , o sa mai fac o incercare cu bobinele si bujiile ramase , bujiile dupa motorul asta vad ca sau curatat , inainte erau mai negricioase .
Am desfacut reductorul inca o data si nu a parut sa fie in neregula , singura operatiune facuta in plus , a fost strangerea celor 2 suruburi care se infileteaza intre membrana , in speranta ca era putin slabit si scapa gaz prin locasul de prindere .
Singura nedumeriere este legata de vacuum din reductor , teoretic furtunul de vacuum dinspre galerie trebuie sa traga aer din plaman , mai precis in functie de sarcina de moment face mai mult sau mai putin vacuum in reductor , acest vacuum trebuie sa miste membrana , care eliberaza gazul in functie de necesitate , aici este nedumerirea , daca vacuumul nu are circuit separat de gaz , atunci el cand trage din reductor trage gaz , care ajunge in galerie . Este ceva care nu se leaga .
Cand merge instaltia de gaz iese gaz cu ceva presiune prin acel stiut de vacuum , mai fac o incercare cu reductorul , daca face figuri in continuare ,imi bag piciorul in el si comand unul de la polonezi , ca la noi nu se gaseste decat cu tot cu montat , si costa 600 lei , la care mai adaug inca 250-300 lei benzina pana in Bucuresti, deci sare din schema varianta asta.
Attachments: |
1.jpg [ 376.19 KiB | Viewed 1754 times ]
|
2.jpg [ 355.75 KiB | Viewed 1754 times ]
|
3.jpg [ 315.23 KiB | Viewed 1754 times ]
|
4.jpg [ 279.58 KiB | Viewed 1754 times ]
|
5.jpg [ 313.82 KiB | Viewed 1754 times ]
|
6.jpg [ 282.98 KiB | Viewed 1754 times ]
|
7.jpg [ 233.55 KiB | Viewed 1754 times ]
|
8.jpg [ 79.82 KiB | Viewed 1754 times ]
|
|