Dupa aproximativ o luna de la intrarea in posesie, consider ca e timpul sa-i deschid un jurnal de bord.
Echiparea e Veloce 2.0turbo Q4 cu cateva optiuni.
In proportie de 90 % configuratia “din oficiu” era asa cum mi-o si doream:
-padele pe coloana volanului
-display 7” integrat in instrumentele de bord
-ecran 8” pentru sistemul multimedia
-pachet clima(Air Quality System, parbriz atermic, guri de ventilatie pentru locurile din
spate, torpedo refrigerat, port USB pentru
locurile din spate, al doilea port USB pentru locurile
din fata)
-pachet Driver Assistance Plus (camera video
posterioara pentru parcare, oglinda interna
electrocromica, senzori de parcare anteriori si
posteriori, oglinzi retrovizoare exterioare electrocromice, comutare automata faza lunga/faza scurta, sistem de monitorizare si avertizare unghi mort)
Ce-i lipseste:
1.Optiunea cu jantele de 9J pe puntea spate nu o are bifata.
Jantele de vara AM probabil vor repara lipsa din configuratie a diferentei de latime intre puntea fata si spate,” turbinele” OEM vor ramane ca setup de iarna.
Habar n-am care va fi setup-ul de vara, am cautat la un moment dat variante, n-am identificat nimic, reiau cautarile cand ma voi simti mai plin de inspiratie.
2.Pack Performance nu-l are bifat, la care insa m-as mai fi gandit si cu care si acum sunt in dubiu daca l-as fi ales sau nu daca aveam posibilitatea.
Padelele le are ca optiune adaugata separat.
Suspensia adaptiva nu era o necesitate, nu-mi plac variabilele in comportament.
Diferentialul blocant insa mi-ar fi placut, pe de alta parte nu-mi dau seama in cazul AWD cat de mare i-ar fi fost influenta.
Inclin sa cred ca nu.
Varianta identificata in productie a fost si cea castigatoare.
Am ridicat-o in seara de Halloween (31 oct) si de atunci a intrat in exploatarea de zi cu zi.
Ca istoric al achizitiei, in momentul initierii discutiilor in prima saptamana din august, exemplarul in cauza era deja lansat in fabricatie configurat ‘’din oficiu’’, cu termen de iesire de pe linia de productie in saptamana 2 din august si cu estimare de livrare in ultima saptamana din august.
Au fost cateva amanari la incarcarea de la fabrica, in special legate de omologarea WLTP din cauza carora au avut mari probleme la livrari toti producatorii.
Comunicarea cu Autoitalia a fost exemplara, tratarea situatiei referitoare la amanarile repetate privind livrarea a fost facuta la modul cel mai sincer si direct, ceea ce am apreciat.
Imi place sa discut deschis si cu cartile pe masa si accept cu toata deschiderea solutiile.
In plus, au avut toata disponibilitatea sa-mi puna la dispozitie un Jeep Compass pana la livrarea efectiva a masinii.
In echipare Limited, Compass mi-a sters toata imaginea deformata ca modelele Jeep sunt spartane ca si conceptie si echipare, pe deasupra a avut si rolul sa-mi domoleasca stilul de condus.
Attachment:
IMG_20181031_172550.jpg [ 1.93 MiB | Viewed 4254 times ]
De bun augur perioada asta, am devenit Zen si am ramas asa.
Pana la primavara.
Esenta optarii pentru Giulia este ca in urma unei intamplari nefericite in care fostul Megane 3RS a fost declarat dauna totala (economica), am fost pus in situatia sa-i gasesc inlocuitor.
Exemplarul avea 2 ani si +35k km, fiind parte din ultima serie 3RS lansata in fabricatie la inceputul lui 2016 cand deja Megane4 devenise titularul lui Renault in gama de exemplare compacte domestice.
M-am bucurat sa prind ultima lansare in fabricatie pentru 3RS, in special pe fondul speculatiilor privind urmatoarea generatie 4RS care deja se anunta mai complex si artificial ca setup, asa ca am comandat instant un exemplar configurat fix conform cerintelor mele si l-am asteptat rabdator 7 luni.
Desi nu pare o alegere fericita ca un hothatch sa fie folosit zi de zi, am decis ca varianta care imi satisface din plin criteriile sa fie in folosinta permanenta.
Planul era sa nu-l dau niciodata, dupa stagiul de 100k km de utilizare zilnica urma sa fie pensionat si transformat in masina de weekend si track day.
Dar nah, l-am dat de gard.
L-am bagat in discutie pe 3RS pentru ca din punctul meu de vedere in pleiada asta de modele diverse existente la diversi producatori e foarte greu de identificat un exemplar cu abilitati care sa produca perceptii super-pozitive prin prisma experientei la condus.
Bineinteles ca nu compar pret, clasa din care face parte una si alta sau aspecte d-astea subiective gen spatii la cap/picioare, dimensiuni, materiale etc.
Ca impresie generala, Giulia este la nivelul lui 3RS vorbind de aspectele care tin de finetea raspunsului directiei, motor, sentimentul de setup fin studiat in amanunt.
Scaunele Recaro de pe 3RS erau excelente, insa cu disconfortul accesului datorita sustinerilor laterale si ale sezutului destul de contondente.
Imi formasem o miscare de contorsionism la intrarea in habitaclu si deja devenise obisnuinta, problema era cand ma urcam pe locul din dreapta, foarte rar ce-i drept, imi aduceam aminte rapid ca pentru partea aia nu am exercitiu.
La Giulia scaunele sunt excelente fara niciun alt inconvenient, sustinerile laterale sunt reglabile, ceea ce le face ajustabile in functie de stilul de condus + ca sezutul are extensie.
Pozitia la volan usor mai buna la Giulia, ma simt mai bine ca in 3RS.
Deja de aici Giulia o ia pe repede inainte.
Toate celelalte aspecte legate de setup, arhitectura suspensiei etc sunt in cazul Giuliei cu cateva nivele peste 3RS, ceea ce face ca trecerea de la un model la altul sa fie o mare evolutie.
Ma bucura alegerea facuta, n-aveam nicio indoiala de altfel, o spun doar ca pe o confirmare (pentru mine).
Am un telefon de 2 Lei si nu dau 2 Lei pe tehnologiile astea de procesare imagine si camere multiple integrate in device-uri cu ecrane mamut de pe care si poti apela, asa ca pozele sunt si ele de 2 Lei, la fel ca si talentul meu la pozat.
Attachment:
IMG_20181101_073421.jpg [ 2.62 MiB | Viewed 4254 times ]
Attachment:
IMG_20181101_073437.jpg [ 2.4 MiB | Viewed 4254 times ]
Attachment:
IMG_20181101_082749.jpg [ 2.52 MiB | Viewed 4254 times ]
Attachment:
IMG_20181126_082033.jpg [ 2.71 MiB | Viewed 4254 times ]
Stiu ca merita mai mult, asa ca solicit ajutor pentru o sedinta foto.