ibiza Quote:
iuliane, cateva detalii:
1.tu ziceai de GTA nu GTAm (ca 20.7s primul km, ca face M3-ul in sange, ca il face si pe Diablo, dar mai la limita asa...)
2. GTAm a fost un prototip construit de un partener fiat: N.Technology. GTAm nu a ajuns niciodata in productie.
Documenteaza-te.
3. o fi 156 in general si 156 GTA in particular frumoase si relativ sportive, insa nu se compara cu modelele de dinainte de era FIAT. motive pot fi multe, de la platformele tehnice impartite cu utilajele agricole fiat si pana la cel mai important: masinile sportive nu au tractiune fata.
4. sa spui ca supermasini ca Murcielago, Continental GT si Veyron sunt nasoale in timp ce Alfa cu tractiune fata e miez, se cheama ipocrizie.
Iti recomand sa te mai uiti si la ultimele modele Chrysler care in Europa se cheama Lancia. Faza amuzanta: in UK Lancia Delta se vinde sub numele de Chrysler Delta. Cica nu au insularii incredere in brandul Lancia. Probabil din pasiune isi bate joc fiat de Lancia.
legat de punctele 1 si 2, speram ca a expirat subiectul - oricum era un simplu detaliu si nu ideea in sine.
legat de 3, daca citesti ce am scris de-a lungul discutiei asteia, o sa vezi ca spuneam acelasi lucru la un mom dat. citez din mine
: "singura noutate pe care as vrea s-o aud de la alfa, e revenirea la tractiunea spate"
pt punctul 4 - sper sa fie ultima oara cand mai fac mentiunea - lamborghini, bentley si bugatti sunt nasoale comparativ cu ce au insemnat ele insele altadata. nu le comparam cu alfa, asta pt ca nu pot fi comparate. eu comparam doar situatia lor, mai precis - cele trei marci detinute de vw si-au pierdut esenta, pe cand alfa, cel putin cam pana prin 2005 avea inca esenta aia. da, adevarat, mai putin in ce priveste aspectul tractiunii... daca 156 ar fi avut tractiune spate, pe langa faptul ca ar fi aratat si mai bine, putea fi si mai performanta... isi permiteau sa bage in ea si 400 de cai... cu toate problemele astea insa, nu cred ca am ajuns inca sa comparam alfa cu audi sau vw, care tot tractiune fatza au...
si hai sa eliminam odata si povestea veyron sau continental:
veyron e un gandac mare de bucatarie in care s-a bagat o gramada de putere, putere produsa de un motor mediocru tehnologic. mare branza sa obtii 1000 de cai nu e, ci ce sa faci cu puterea aia. problema e ca o masina nu o ai numai pt liniute, ci si pt a lua viraje, iar in lumea reala, sunt niste masini care fac veyronul cu toti 1001 de cai pe care-i are. orice o sa se spuna aici, nu ma va convinge ca asta era drumul pt bugatti. asta nu inseamna ca as considera vreo alfa peste bugatti.
continentalul, numai cat il vezi si deja tradeaza faptul ca e detinut de vw... mai trebuie sa spun ceva? mai inainte, spuneam ca ii felicit pe cei de la bmw pt ca au pastrat valorile RR. uita-te la un rolls, la un range rover (masina conceputa cand inca land rover apartinea bmw) si o sa vezi ce inseamna sa conservi o marca...
si nefiind avocatul fiat, iti spun ca alfa romeo NU mai este ceea ce a fost odata (castigatoare lejera in campionatul de f1, creatoare de masini supersportive) dinainte de a fi preluata de grupul italian. totusi are si faptul asta beneficiile lui - daca alfa ramanea ce a fost pana prin 1950, forumul asta era pustiu =))
are si fiatul rahaturile lui, dar un lucru e clar: grupul vw e de departe cea mai de rahat corporatie din perspectiva unui iubitor de masini