It is currently 28 Mar 2024, 12:30

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 259 posts ]  Go to page Previous 16 7 8 9 10 11 Next
Author Message
PostPosted: 31 Mar 2009, 10:14 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
Cred ca si la mine e dusa, eu dau vina totusi pe pompa de de sub pedala. Am 3 mm de cursa "moarta" si am si vibratiile la plecare dar totusi nu cred ca e de la bucsa respectiva pentru ca vad tija pistonului pompitei cum intra 3mm aia in corpul pompei. In fine, la mine e mai complexa treaba, suspectez si ceva in cutie ca odata am scos-o la punctu mort si cand am ridicat ambreiajul a zvacnit, e ceva si din timonerie cred.
Cred ca sunt sechele din cauza idiotilor care au mai umblat pe la cutie de-a lungul vietii Alfitzei mele.

Nu ai intrebat ACrew Tuning daca pot reconstrui si bucsile de la bara stabilizatoare cu poliuretan? Sunt chiar curios, eu vroiam sa comand unele din Anglia, dar e complicat asa.

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 01 Apr 2009, 09:07 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Ca sa se intimple asta, ar trebui sa dau jos bara. Momentan n-am probleme, deci nu ma leg la cap. In plus acolo e element de forta si siguranta si prefer solutiile clasice.

La mine se vedea clar cum pedala se misca si tija nu intra in pompa. Se pare ca ai probleme cu pompa sau poate doar aer in instalatie. Merita o aerisire inainte sa arunci banii, tot ce trebuie sa faci e sa dai bateria jos. :wave:

Ieri am desfacut si EGR. Totul conform tutorialului, doar mufa nu am reusit sa o scot si la ce nervi mi-a provocat am renuntat sa nu o sparg. Desfacut cele 4 torxuri si am separat solenoidul de mecanism. Acolo am gasit cel mai mult jeg, curatat usor. Partea metalica am scufundat-o in Elf Motor Cleaner. Nu era nimic deosebit pe acolo, doar un strat de funingine subtire iar mecanismul functiona fara piedici. Eh, sa nu zic ca n-am facut-o si pe asta. Sau cu alte cuvinte, nu subturati motorul, nu se imbicseste EGR. :clapping:


Top
   
PostPosted: 01 Apr 2009, 09:20 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
IRBabuin Quote:
...se gaseste numai ca parte originala (PORCI) si a facut 190.
WTF??? Eu vand bieleta aia antibalans (asa se cheama) cu 105 ron!!! NOUA!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 01 Apr 2009, 10:56 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
Pai a fost completata si aerisita instalatia cand am schimbat kit-ul, acum 2 luni. Sper sa nu fi zis baietii de la servis doar asa sa scape de mine...ca eu i-am crezut pe cuvant, n-am mai stat sa verific. Lichidul este la nivel.
Astept vreama buna sa ma apuc sa surubaresc si eu la masina, ca am de lipit oglinda de pe partea mea, de curatat motorul, de fixat bine capacul de plastic sa nu mai vibreze...mici chichite.
Ciao!

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 09 Apr 2009, 17:19 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Acum am vazut ca aveam si un cod de eroare la ambreiaj, ceva cu Implausible signal de la switchul de la ambreiaj. L-am sters ca eram cam agitat din cauza primei interactiuni cu o diagnoza. Am incercat dupa o plimbare prin oras in aglomeratie cu mult start/stop si nu a mai aparut.


Top
   
PostPosted: 09 Apr 2009, 19:22 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Exista, si la frina si la ambreiaj. La ambreiaj pentru a gestiona mai bine cuplul livrat astfel incit sa nu tremure masina, sau la alea cu MSR, sa taie cuplul la schimbarea in treapta inferioara.


Top
   
PostPosted: 29 Apr 2009, 10:09 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Ah, ce bine ne simtem, Mafalda ma fac cu masina asta. Ma miram de ce am ulei pe baterie si cam dau cu fum in forja maxima, crapatura de 4cm in furtun la intrarea in galeria de admisie. Alfa Romeo nu vrea decit 300RON pe el, eu le-am dat ...cucu

Excursie la A............g, lipitura cu un Loctite cam ciudat, pacientu a supravietuit/coafura rezista, in urma drumului de 80km efectuat agresiv nici urma de ulei/scapari pe la reparatie. A disparut si fumul care aparea la WOT si 4000-4500rpm si mica pierdere de putere observata in urma eforturilor unui Opel Astra.

Foarte curat furtunul pe interior, doar urme de ulei (normale pentru un motor cu turbo).
Interesant e ca la o pana de acu 4 luni (pe Antiaeriana, vis-a-vis de piata dezafectata), aia mi-au pus petic cu lipici, l-am tras pe ala la raspundere si mi-a zis ca asa se face acu, sint speciale. Momentan rezista.


Top
   
PostPosted: 29 Apr 2009, 13:07 
Offline
User avatar

Joined: 03 Mar 2006, 03:55
Posts: 498
Location: Brasov / Ploiesti / Bucuresti
Si eu am patit la fel, numai ca l-am bandajat in banda adeziva din aia gri lata. Momentan tine.


Top
   
PostPosted: 29 Apr 2009, 15:48 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
Luati-va din alea de silicon si nu veti mai avea in veci probleme :lol:

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 29 Apr 2009, 16:40 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Normal domnu' marian, personal as face ceva cu teava metalica, dar costurile se intind cam mult pentru niste cauciuc/teava. Alea siliconice sint similare la pret cu cel original.

Si la mine se simte diferenta, in bine. Normal, daca ai ulei pe linga 'reparatie', tot rasufla. :wave:


Top
   
PostPosted: 20 May 2009, 17:43 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2008, 16:39
Posts: 180
Location: Bucuresti
Cred ca esti cel mai ghinionist posesor de masina.....

_________________
Alfa 156


Top
   
PostPosted: 20 May 2009, 19:22 
Offline

Joined: 23 Nov 2008, 22:33
Posts: 209
Location: Constanta
Si eu am avut o crapatura pe furtun de vreo 4 cm. Am taiat furtunul iar bucata lipsa am inlocuit-o cu o bucata de teava de aluminiu prinsa cu coliere la capete. Capetele au fost prelucrate la strung in trepte pentru o mai buna strangere. Eu sunt foarte multumit de ce a iesit si va sfatuiesc si pe cei care au probleme sa incerce.

_________________
Alfa 156 1.9jtdM
140 HP
CT - 84 - MTA


Top
   
PostPosted: 20 May 2009, 19:31 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
In principiu o piesa metalica pentru "peticirea" furtunului turbo trebuie sa arate cam asa:


Attachments:
DSC_0124.jpg
DSC_0124.jpg [ 58.06 KiB | Viewed 2325 times ]

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V
Top
   
PostPosted: 20 May 2009, 23:36 
Offline

Joined: 23 Nov 2008, 22:33
Posts: 209
Location: Constanta
Aveti dreptate cu piesa metalica dar sa stiti ca solutia aleasa de mine a dat rezultate. Eu unul sunt multumit. Cu respect.

_________________
Alfa 156 1.9jtdM
140 HP
CT - 84 - MTA


Top
   
PostPosted: 21 May 2009, 01:15 
Offline
User avatar

Joined: 21 Oct 2007, 17:36
Posts: 31
Location: Sf.Gheorghe
IRBabuin "Am incercat un cod de piesa, tot cu sprijnul incredibil al userului mihai65 care mi-a trimis 2 in loc de una, "sa am una de stricat". Mii de multumiri, mai am una, cine o vrea e gratis."

Cred ca si eu am aceiasi problema cu bucsa asta. Daca nu ai dat-o te rog trimite-mi-o. Astept raspunsul tau. Mersi!


Top
   
PostPosted: 21 May 2009, 11:54 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Quote:
Am incercat un cod de piesa, tot cu sprijnul incredibil al userului mihai65 care mi-a trimis 2 in loc de una, "sa am una de stricat". Mii de multumiri, mai am una, cine o vrea e gratis.
Nu a mers piesa respectiva, era prea moale
Ti-o trimit dar e degeaba, nu incape in inelul acela si e prea moale. Reparatia veritabila s-a facut prin TURNAREA unei noi bucse la A..........g si ajustarea ei pina la forma dorita.

Faza cu teava de aluminiu o sa o fac daca nu tine lipitura. Dupa citeva incercari alaturi de alte masini pe autostrada vad ca rezista si la perioade lungi de full boost.
Am rezolvat si problema cu eroarea de la ambreiaj. Am vazut la un Crossvagon cum arata contactul ala si am stabilit ca al meu avea virful rupt. Noroc ca unul nou nu e decit 45RON (o minune intr-adevar!!!) a fost ceva munca de contorsionist, dar pina la urma a iesit. Tineti minte, eroarea P0704 Clutch Switch Input Circuit Malfunction


Top
   
PostPosted: 04 Jun 2009, 20:27 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Un "chiaroscuro" cu diferenta intre contacte:
Image

Am desfacut si consola de linga maneta de viteze.
Se trage de chestia aia argintie si se scoate mansonul din jurul manetei.
Restul de plastice sunt prinse in 2 surupuri chiar unde se termina consola, 2 surupuri care se vad dupa ce demontati scrumiera, si alte 2 surupuri laterale accesibile daca scoateti mocheta din lateral (sau daca va enervati si trageti de ea la rupere ca mine, nu mai e nevoie). Am burdusit-o cu bureti etc Degeaba e tembel prinsa. Am dat 2 gauri de 10 in mocheta pentru acces usor in viitor (mai departe daca aveti chef se poate desface si instalatia de climatizare etc, cele 2 suruburi de prindere apar dupa ce scoateti consola).

Am pus vaselina siliconica pe nuca manetei, era cam lipsa pe acolo si destula mizerie.
Am gasit tubulatura pentru cele 2 guri de ventilatie spate cu un cot de legatura scos. L-am lipit competent unde e cercul de sus si mai putin competent din cauza de deformare in cercul rosu de jos. I-am bagat burete prin laterale pentru etansare. Acum sufla bine de tot in spate.
Image
In poza asta vedeti si 4 prinderi ale consolei si 2 prinderi ale brichetei.


Top
   
PostPosted: 05 Jun 2009, 09:12 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
Cele doua tubulaturi, din dreapta respectiv stanga celei lipite de tine coboara cumva la gurile de ventilatie de sub scaunele din fata?
Intreb pentru ca nu se simte mare lucru pe acolo cand e directionat aerul pe jos.
Quote:
Noroc ca unul nou nu e decit 45RON (o minune intr-adevar!!!)
Nu mi se pare ieftin, pentru ca e un amarat de comutator:on-off.
Insa mare minune ca il poti cumpara separat.

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 06 Jun 2009, 00:28 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Da, alea 2 sint pentru sub-scaune. Nu am probat cum sufla, stiu ca pina acu nici la mine nu se simtea cine stie ce. Sa nu cumva sa fie active doar cind dai la picioare. Coturile erau prinse rezon, le-am ajustat foarte putin fata de ala central care era iesit complet, ma miram iarna ca se incinge consola aia.
Avind in vedere cit sint piesele la rahatu asta de masina, ma asteptam la mai mult. Si crede-ma, se poate si mai mult de 45RON. :ziped:


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2009, 17:58 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
Quote:
Avind in vedere cit sint piesele la rahatu asta de masina, ma asteptam la mai mult. Si crede-ma, se poate si mai mult de 45RON.
Cunoaştem preţurile, dar sunt normale pentru o maşină "premium". După lungi căutări se găsesc şi piese la un preţ mai convenabil.
Quote:
Da, alea 2 sint pentru sub-scaune. Nu am probat cum sufla, stiu ca pina acu nici la mine nu se simtea cine stie ce. Sa nu cumva sa fie active doar cind dai la picioare. Coturile erau prinse rezon, le-am ajustat foarte putin fata de ala central care era iesit complet, ma miram iarna ca se incinge consola aia.
Pe sub scaune bagă aer doar când comuţi din rozeta de direcţionare astfel. Problema este că nu se simte deloc la mine.
Şi mie mi se încinge tunelul central, probabil este aceeaşi problemă ca la tine. Poate într-o zi cu soare mă apuc de cercetări. :roll:

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2009, 03:10 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Vad o chestie ciudata in garantia de la baterie: cica incarcarea in sarcina (2000rpm si faruri aprinse) = 13.9V

Problema asta am vazut-o si la diagnoza, toate AR testate nu au trecut de 14V incarcare in orice conditii. Din ce stiu, bateriile astea cu tehnologie Ca/Ca sau Ca/Ag suporta si peste 14.4 ala fatidic. Am masurat si cu voltmetru, tot in 13.9 se plafoneaza. Ce sa inteleg, ca asa e facuta masina sa sub-incarce bateriile sa le schimbam mai repede? Are cineva un releu de incarcare demontat si disponibil?


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2009, 07:38 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Lasa-ma nene cu 13.9 ca e 100% eronat!!! Si eu mai intalnesc specimene care vin cu cifre d-astea scoase din burta si umflate, gen 13.9... mama ce ii fac... Pana la urma l-a schimbat.
Peste 13.3 trebuie sa fie!!!! Nicidecum 13.9!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2009, 13:26 
Offline
User avatar

Joined: 03 Mar 2006, 03:55
Posts: 498
Location: Brasov / Ploiesti / Bucuresti
A mea incarca cu peste 14. Din cate imi amintesc are 14.2 14.4 fara consumatori, iar cu ei porniti (AC, faruri complet, proiectoare, dezaburire, are 13.8)


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2009, 20:09 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
madkat, n-ai inteles, la toate alfele la care am facut diagnoza pina acu am obtinut cifrele astea, max 14.0 (2000rpm, fara sarcina). Cablu ala de la alternator e OK, strins cum trebuie si la alternator si la baterie.

La a mea am masurat asa: cu diagnoza, cu voltmetrul meu etalonat si cind mi-a facut ala garantia. Bateria trecuta a tinut 4 ani si ceva, rezonabil as zice, nu inteleg totusi de ce baga asa putin.

Am vazut ultima oara la desfacere ca masina are o masa la cutia de viteze si atit. O sa incerc sa ii pun una si la caroserie, sa vedem ce zice.

Nu spun ca e o problema (garantia de la baterie mi-au dat-o instant), am vazut totusi la alte firme ca incarcarea se face pe la 14.3-14.4 si uneori peste (la ford de exemplu, chestia aia smartcharge).


Top
   
PostPosted: 06 Aug 2009, 13:53 
Offline
User avatar

Joined: 06 Aug 2009, 09:12
Posts: 12
IRBabuin Quote:
De mult ma gindeam la asa ceva. Acum am primit cadou una (oameni minunati care se gindesc la mine), din 2004 cu vreo 30k km la bord echipare Progression si vreo 3 extra optionale. Ar fi cam 10 airbaguri, clima dubla, geamuri, proiectoare, 6vit, Alfatex si... cam atit. Designu este impresionant ca in prima zi, suspensia surprinzator de moale pe denivelari mici dar stabila pe viraje, directia incredibil de precisa, cam moale totusi, motorul trage excelent (inainte am avut 90cp si 180Nm,1400kg). Frinele super prompte initial, dar nu lucreaza liniar. Imi place ca nu prea se aud zgomote de lucru ale suspensiei, desi nu inca la nivel de BMW/Mercedes (as fi vrut eu!). Din ce se pare masina mai are garantie, dar avind in vedere ce se spune aici despre service autorizat, cred ca ma lipsesc daca nu apar probleme importante. Impresia initiala este buna, dar......

...asteptarile sint intr-un fel inselate. Si inainte am avut o masina facuta dupa o logica proprie, dar asta o intrece lejer. Incepem cu pozitiile de exemplu....era chiar asa greu sa le actionam din butonul dedicat?? Trebuia modificat contactul neaparat? Computerul de bord este unul din singurele pe care le-am vazut mintind cu nerusinare (o exista vreun "firmeware update" ca sa isi revina?).Am vazut computere de bord incepind cu GTi2 din 1989 sau Reno 25, nici unul nu mintea in halul asta. Mi se pare o mare nesimitire, mai bine nu il mai pui decit sa il pui la misto. Dupa care ne uitam la interior desi capitolul asta nu ma pasioneaza prea tare. Ce ma seaca teribil este neglijenta: parasolarul dreapta deja cam flencane, fata de usa dreapta se misca, o grila de la boxa e cam desfacuta si in sfirsit ingeniosul sistem de prindere al cotierei, imposibil de folosit pentru ca la 50-100k km probabil se va smulge din prinderea incredibil de idioata. Astea sint lucruri care denota neglijenta crasa, si mai ales bani aruncati aiurea la service. Enervant cel putin.

Acum ne oprim atentia la consum. Nu am date complete, insa consuma mult in afara, cam 6-7 in conditiile in care merg cu ea cu manusi (chirurgicale). Daca mai exista posesori care au 1,9 140cp as fi curios cit le consuma la un drum mers cam intre 100-120kmh, fara bruscari ale masinii...Am auzit povesti cu MAF, dar imi vine sa rid , masina are doar 30k km. Pot sa aflu daca are coduri de eroare in ECU?? Are ceva combinatii jmekere de butoane care te baga in meniurile ascunse din computer?? La fosta masina, un mic reglaj la service a rez problema, sper sa mearga si aici. daca vroiam consum mare, luam benzina.

Ar mai fi multe de zis, nu mai imi vin acum, dar oricum, eram fan inrait inainte, din pacate sint prea comod si stresat ca sa accept aceste mici neajunsuri. Data viitore probabil las Cuore Sportivo pentru altii, e doar marketing. :roll:
Ooooo....si pe mine ma minte computerul de bord cu nerusinare :twisted: :twisted: .....
Aveam aproximativ 15 litri de motorina in rezervor si imi spune ca mai pot merge 546 km cu motorina aceea :disgust: ...
Come on,doar nu merg cu scuterul :P :P

_________________
AR 156 1.9 JTD 16 V M-JET..."facelift"


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 259 posts ]  Go to page Previous 16 7 8 9 10 11 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]