antonelcodreanu Quote:
...si cred ca iesi si mai ieftin si mai bine ca timp...
Mentenanta la Alfa Romeo este mai putin costisitoare, ora de lucru in service dedicat pare-se ca este mai ieftina decat la brandurile premium, si timpii de interventie sunt mai mici, diferenta facand-o si complexitatea sistemelor.
Cu privire la timpi, raportat la numarul de masini (brand), este clar ca un service Alfa Romeo e mai putin aglomerat decat un service VAG, Mercedes, etc.
Nu am stat cu Alfa in service cat si cum am stat cu Audi (programare de pe o luna pe alta, apoi inca o luna pe elevator, piese comandate pe rand, si care vin dupa 5zile...).
Ca idee, aveam o problema la panorama, perdeluta, la revenire iesea de pe culisa si nu mai statea intinsa, am programat-o in service, aici am avut "noroc", i-am pus in tema, si m-au sunat la un moment dat sa-mi spuna ca le pot duce masina in urmatoarea saptamana. Le-am dus-o, au desfacut tot, si au constatat ca nu au ce repara, ca trebuie inlocuita perdeluta, care nu era pe stoc nicaieri, iar pe afara o aduceau pe comanda, dar "ghinion" nu aveau nuanta respectiva (se gaseste doar pe crem si negru, nu si pe gri). Pana la urma puneam crem, dar ambele, dar cand mi-au spus pretul: un pic peste 1000 Euro, m-am potolit. Plus ca dura o saptamana pana venea piesa. Masina a stat in service 4 zile, prima zi sa desfaca, a doua zi sa constate, a treia zi sa ne decidem ce facem, a patra sa remonteze. Mi-au remontat tot, au si curatat si uns mecanismele, si am scapat cu 1200 roni. Acum merge, dar nu ma risc sa deschid perdeluta mai mult de jumatate, ca iar sare de pe culisa. Intre timp am gasit ce imi trebuia, am cautat personal, am intrat in posesia piesei, dar acum trebuie sa-mi fac (iar) curaj, sa sun, sa ma programeze, sa duc masina, sa desfaca, sa inlocuiasca, poate in maxim 2 zile va fi gata, plus inca 800 roni, cel putin.