It is currently 03 May 2024, 04:53

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 54 posts ]  Go to page 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 28 Mar 2023, 08:13 
Offline

Joined: 04 Apr 2021, 09:51
Posts: 58
Car: Stelvio 2.0 280
Am Stelvio din subiect cumparat 2020 in Nov de la 0 km. Am inceput sa scriu la asta acum multa vreme, pe cand faceam un an si 25000 km, apoi m-am luat cu altele si am uitat textul aici in drafts. L-am regasit recent si m-am hotarat sa-l "completez", intre timp am trecut de 2 ani si 50000 km. Si eu m-am uitat pe aici inainte de a cumpara si acum e timpul sa "give back", plus sa demontez multele issues despre care am citit dar de care fie nu am avut parte, fie sunt doar "maruntisuri".

Ideea este ca eu plecasem cu gandul sa-mi iau o Giulia, nu imi plac SUV-urile, si eram atras si de discounturile care existau in 2020 pe masinile 2019. Am mai avut Alfe acum multi ani (Alfeta 1977, Giulietta 1980, Alfa 75 1985) dar nu am avut vreodata parte de una noua. Acum la batranete (58 ani) si cu mai putine restrictii materiale, poate e timpul.
Auto Italia mi-au dat la test o Giulia rosie cu care am mers pana la Targoviste si am fost cucerit. N-am mai mers cu masina care sa stea asa bine pe sosea si in acelasi timp sa fie comoda sa nu-ti clantane dintii pe la denivelari. Deci "imi place, dati-mi oferta. Musai cu pilot adaptiv si trapa va rog". Aveam pilot adaptiv pe masina curenta (Mondeo 2015 foarte dotat) si eram decis sa sa nu mai iau masina fara. (Pentru cei care nu ati avut sau ati avut dar n-ati folosit, e foarte util nu doar pe autostrada dar si in trafic aglomerat de orice fel, mult mai comod.). Zice AI: "scuze, nu exista Giulia pe stoc cu pilot adaptiv si nici cu trapa". "Nu i nimic, imi aduceti", zic eu. "Nix", zic ei, "pentru 2020 nu avem nici preturi, daramite masini". Asta se petrecea prin vara 2020 si am renuntat o vreme. Intre timp am gasit (la Mit Motors) niste Stelvio argintii cu tot ce vroiam eu ca dotari, aveau si una de drive test identica (doar alta culoare) si am putut proba. Aveam mari indoieli la tinuta de drum, deh, masina inalta. Test drive-ul a fost ok, Stelvio asta a fost salvat la tinuta de drum de scaunele sport si suspensiile active. Fac o paranteza aici, testasem anterior unul cu scaune normale si fara suspensii active si se cam inclina pe curbe, nu mi-a placut. Am vazut ca a existat pe aici pe forum o discutie apropo de utilitatea sau nu a suspensiilor active. In ce ma priveste, eu nu mi-as fi luat Stelvio fara. Nu e aceiasi problema la Giulia, masina joasa sta bine pe drum si fara. Am inchis paranteza.

Deci l-am luat si am devenit posesor de Stelvio 280 cai, Q4, pilot adaptiv, interior piele neagra cu gri/bej, piele inclusiv pe bord si panourile laterale usi. Evident padele, suspensii active, diferential autoblocant, trapa, si multe altele care nu imi mai trec acum prin cap.

Rodaj facut ca la carte (literal ca la carte, max 80 km/ora primii x km samd exact cum scria acolo). Intre timp am trecut de 50000 km, deci am plimbat-o ceva, doua concedii prin Europa a cate 4000 km fiecare, cateva drumuri la Viena, plus Bucuresti Targoviste cel putin o data pe saptamana (am socrii pe acolo) si asa s-au adunat 50k in putin peste 2 ani. Revizii normale fara probleme, pana acum am schimbat doar placutele fata (la revizia de 30k), ma tin asa mult pt ca merg foarte putin in oras. Am facut reviziile alternativ la Mit Motors (de la care am cumparat-o) si la AutoItalia, n-as spune ca am fost mai incantat la unii fata de altii dar nici n-am avut probleme care sa le dea ocazia sa faca diferenta.
Masina e o placere la condus dar nu am sa insist pe asta, e plin forumul de oameni extaziati si confirm si eu ca e pe buna dreptate. Unde difer eu fata de opiniia generala: imi place sa o conduc in toate modurile, a, n, d, sunt personalitati diferite si care se potrivesc cu stari de spirit diferite. De asemenea, imi place sa o conduc si incet, da ati auzit bine. De regula cand ajung la destinatie imi pare rau ca am ajuns si s-a terminat plimbarea, asa ca am inceput sa merg incept ca sa prelungesc placerea. In special drumurile periodice la Targoviste cei care mai faceti drumul asta posibil ca v-ati lovit de-un Stelvio argintiu care merge tacticos cu 60 la ora prin localitati. Secretul la chestia asta este pilotul adaptiv, masina merge singura, franeaza, opreste, porneste etc.. La fel cum nu mi-as lua SUV fara suspensii active, nu mi-as mai lua masina fara pilot adaptiv.

Asa, ce sa va mai spun, da consum. Masina asta e singura pe are am avut-o care iti arata in bord consum mai mare decat are efectiv (masurat la pompa). Bordul iti arata cu 0.2-0.4 l/100 km mai mult decat iti iese socoteala la pompa. De asemenea masina consuma efectiv cat vrei tu, depinde cat bagi piciorul. Minimul obtinut a fost 6.7 (pe bord) la un Bucursti Targoviste si retur. Maximul a fost 15.5 (la pompa) la un mers exclusiv Bucuresti si exclusiv ore de varf (cu plin facut duminica seara si din nou sambata dimineata). La plimbarile noastre europene, am avut 10 media in primul an (prima vacanta de 4000 km) si 9.5 in al doilea. In fine, tot Bucuresti Targoviste cand e graba sau chef de fun, iese 10-10.5 cu mers in general pe dinamic.

Ma opresc deocamdata, revin pentru ca mai am. Acum fix ca am trecut de 50k, a aparut si prima problemuta, sa lasam un pic de suspans.
Pun si poze, dupa ce aflu cum. :D


Top
   
PostPosted: 28 Mar 2023, 15:01 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
S-o stapanesti sanatos! Nu esti singurul care ar fi vrut Giulia pe motiv ca nu-i plac SUV-urile, insa dupa un drive-test a sfarsit cu Stelvio :lol: Imi mentin parerea, masina asta nu se comporta ca un SUV!
Trecand peste, doua chestii imi permit sa adaug si eu:
- pilotul adaptiv e easy retrofit, masina are toata pregatirea, trebuie doar butonul si update in soft
- personal, si eu il folosesc uneori in oras si in aglomeratie, acolo e intr-adevar util (mai ales daca ai versiunea MY20 cu active steering si sign recognition, eu nu am); pe autostrada insa, e enervant ca franeaza inutil (de ex. cand masina din fata termina depasirea si incepe sa schimbe banda, iar tu ai avea tot timpul din lume sa tii viteza constanta si sa treci in siguranta pe langa el dupa ce finalizeaza manevra; dar nu, intai franeaza, il lasa sa schimbe complet banda, si apoi accelereaza); mi-ar fi placut mult sa aibe ambele moduri de functionare selectabile din buton, CC sau ACC

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 28 Mar 2023, 15:06 
Offline

Joined: 05 Aug 2020, 11:46
Posts: 948
Car: Giulia Veloce 280 Q4
Location: Bucuresti
Din ce inteleg eu, omul are ACC +, isi doreste TJA dar la MY2019 nu se poate din pacate. Si-ar fi dorit ACC pe Giulia si nu a stiut atunci ca era o chestie de 200-300 de lei in 2020 ...

_________________
Alfa Romeo. Giulia. Veloce 280 Q4. Rosieeeeee
Stelvio Quadrifoglio Misano Blu MY2020 bestia


Top
   
PostPosted: 28 Mar 2023, 16:37 
Offline

Joined: 04 Apr 2021, 09:51
Posts: 58
Car: Stelvio 2.0 280
GiuliaLover Quote:
Din ce inteleg eu, omul are ACC +, isi doreste TJA dar la MY2019 nu se poate din pacate. Si-ar fi dorit ACC pe Giulia si nu a stiut atunci ca era o chestie de 200-300 de lei in 2020 ...
Da, la momentul acela nu am stiut, desi am intrebat prin jur (nu si aici, inca nu ajunsesem pe forum). Am aflat curand dupa aceea dar deja eram fericit si cu Stelvio. O Giulia mai practica, am ajuns sa spun eu. Ca fapt divers, la vreo 2 luni de mers cu Stelvio, am mai luat o data Giulia de test de la AIT, doar ca sa vad ce pierd. Am ajuns la concluzia ca sunt la fel de happy si cu Stelvio, prin urmare asa am ramas.


Top
   
PostPosted: 28 Mar 2023, 16:41 
Offline

Joined: 04 Apr 2021, 09:51
Posts: 58
Car: Stelvio 2.0 280
ALXege Quote:
S-o stapanesti sanatos! Nu esti singurul care ar fi vrut Giulia pe motiv ca nu-i plac SUV-urile, insa dupa un drive-test a sfarsit cu Stelvio :lol: Imi mentin parerea, masina asta nu se comporta ca un SUV!
Trecand peste, doua chestii imi permit sa adaug si eu:
- pilotul adaptiv e easy retrofit, masina are toata pregatirea, trebuie doar butonul si update in soft
- personal, si eu il folosesc uneori in oras si in aglomeratie, acolo e intr-adevar util (mai ales daca ai versiunea MY20 cu active steering si sign recognition, eu nu am); pe autostrada insa, e enervant ca franeaza inutil (de ex. cand masina din fata termina depasirea si incepe sa schimbe banda, iar tu ai avea tot timpul din lume sa tii viteza constanta si sa treci in siguranta pe langa el dupa ce finalizeaza manevra; dar nu, intai franeaza, il lasa sa schimbe complet banda, si apoi accelereaza); mi-ar fi placut mult sa aibe ambele moduri de functionare selectabile din buton, CC sau ACC
Am avut pe Mondeo precedent ACC setabil sa fie si doar CC, n-am folosit insa, m-am invatat cu felul cum functioneaza ACC, chiar cu dezavantajele spuse de tine, il suport.


Top
   
PostPosted: 28 Mar 2023, 17:22 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6614
Location: Brasov... oarecum.
Sa o folosesti sanatos, dar eu is mai interesat de vechiturile alea de pomeneai mai devreme :D, ca un buton si un electron, om mai vedea noi.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2023, 08:16 
Offline

Joined: 04 Apr 2021, 09:51
Posts: 58
Car: Stelvio 2.0 280
yux_mm Quote:
Sa o folosesti sanatos, dar eu is mai interesat de vechiturile alea de pomeneai mai devreme :D, ca un buton si un electron, om mai vedea noi.
:lol:
Da, erau acum 30 si de ani. In special Alfetta, era spectaculoasa, motor 2 l benzina aspirat 140 cai (sau 120, nu mai stiu), se infigea ca o poveste. Erau mult mai usoare masinile pe atunci cred.


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2023, 09:28 
Offline

Joined: 27 Feb 2011, 13:37
Posts: 53
Car: Stelvio
hai sa vedem si niste poze :D
ps:S-o conduci cu placere!


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2023, 09:39 
Offline

Joined: 04 Apr 2021, 09:51
Posts: 58
Car: Stelvio 2.0 280
in fine, sa continui cu Stelvio, bune si rele.
Cinstit, rele nu prea am, in afara stalpilor laterali fata, care impreuna cu oglinzile iti iau zdravan din vizibilitate (mai ales daca tii scaunul maxim jos. cum fac eu), restul lucrurilor de care se plange lumea prin review-uri mi se par mai degraba mofturi. Da, camera pe spate e jenanta dar utilizabila. Infotainmentul (pe MY2019) mie nu mi se pare "a bit low rez" cum zice carwow ci exact-cat-trebuie-rez pt functia pe care o are, functionarea e glitch-free, butonul rotativ de comanda "feels cheap" dar functioneaza impecabil iar faptul ca nu e touch screen eu il trec la plusuri, n-am amprente pe ecran si nici confuzionarile si lag-ul de la MY2020 (care mie mi se pare mai confuz in utilizare, posibil insa ca te obisnuiesti).
Franele da, sunt mai ciudate fata de o masina obisnuita, ai cateodata la viteze mici senzatia aceea de placute noi, apesi si pare ca nu franeaza. Vin insa la pachet cu comportament absolut senzational la frane de urgenta cand masina ingheata pe loc si ramane extrem de stabila, deci "i'll take it anyday".

In rest tinuta de drum e exceptionala, ergonomia la volan exceptionala, motor putere, sunet, cuplu foarte bune, mi-ar place sa il pot tura mai sus insa.
Deci pe ansamblu, incantat de masina. Pana acum.
To be continued...


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2023, 10:07 
Offline

Joined: 04 Apr 2021, 09:51
Posts: 58
Car: Stelvio 2.0 280
chitsro Quote:
hai sa vedem si niste poze :D
ps:S-o conduci cu placere!
Deocamdata pare cu nu stiu sa pun poze, cand incerc sa "add the file" imi da o eroare ("nu s-au putut determina dimensiunile..."), mai incerc


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2023, 10:29 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 814
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
As avea o intrebare: atunci cand ai volanul bracat spre/la maxim (stanga sau dreapta, nu conteaza) si pleci de pe loc (exemplu: sa iesi dintr-o parcare), ai sesizat cumva un tremurat/o trepidatie a rotilor?


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2023, 10:33 
Offline

Joined: 04 Apr 2021, 09:51
Posts: 58
Car: Stelvio 2.0 280
Si acum despre mica suparare.
Saptamanile trecute mi se pare ca aud niste "clonc-clonc" pe spate. Prespun ca este de la prostiile pe care le am prin portbagaj si nu ma consum. "Clonc-clonc" continua, e foarte discret oricum dar intr o buna zi cu timp de pierdut imi iau chestiile din spate si las gol, retestez, clon-clonc.
Ma duc la service (AIT Vest), constatare, "da, va trebuie amortizoare pe spate". Oups!
"Si trebuie sa le platiti ca garantia la trenul de rulare tocmai a expirat, aveati pana la 50000 km si dvs. aveti 51000 km".
Pampam!

Acuma, eu aici am doua probleme.
1. In ultimii 20 de ani am avut numai masini noi, le-am tinut pe toate pana pe la 70-80000 km si cuvantul amortizor nu l-am auzit (de fapt nici alte cuvinte, dar divaghez). Iar unele din aceste masini au ajuns la fii-miu si a auzit el despre amortizoare, dar dupa 100000 km. Faptul ca m-au lasat amortizoarele la 50k km e... curios sau ma insel?
Pot admite ca poate am avut ghinion totusi, fix la Stelvio, desi limitarea aceea la garantie pare sa spuna, "nunu, asa suntem noi, ne stricam dupa 50k, e normal". Am sa fac un post separat intreband lumea cum e cu trenul de rulare la Stelvio si Giulia dupa 50k. Ideea este ca tocma' ma pregateam sa schimb si masina sotiei, cu... ati ghicit, o Giulia si asta ma face sa reconsider.

2. Nu stiu de ce dar aveam asteptarea ca daca iti pica ceva imediat cum s-a terminat garantia (cum ar fi la 51k in loc de 50k) exista o curtoazie implicita fata de client care te face sa ii spui "no problem, this one its on us". Pare ca nu s-a intamplat asa, din pacate. Ideea este ca pana acum colaborarea mea cu AIT a fost foarte buna, omul cu care am vorbit pe cand imi cautam masina (un domn Vasile) a fost super profi si super dragut si asta m-a lasat cu ganduri bune apropo de AIT. De data asta insa mi se pare ca au pierdut o ocazie sa fie "wow", pacat.

Nu e un cap de tara, cel putin pare ca sunt relativ ieftine (m-ar costa pana in 3000 lei ambele cu tot cu manopera) dar preocuparea ramane apropo de ce surprize as putea avea pe viitor. Stie cineva sa spuna daca chestia asta cu amortizoarele (sau alte probleme pe trenul de rulare) la asa putini km e fireasca la generatiile astea de masini? Trebuie sa mentionez ca masina asta a fost "superpamperizata", mearsa mai deloc in oras, urcat borduri extrem de rar (mult mai rar fata de altele ca... nu sunt borduri pe unde merge ea). Adica explicatia obisnuita cu "gropile din Bucuresti" nu se aplica.


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2023, 10:39 
Offline

Joined: 04 Apr 2021, 09:51
Posts: 58
Car: Stelvio 2.0 280
centurion Quote:
As avea o intrebare: atunci cand ai volanul bracat spre/la maxim (stanga sau dreapta, nu conteaza) si pleci de pe loc (exemplu: sa iesi dintr-o parcare), ai sesizat cumva un tremurat/o trepidatie a rotilor?
Da, ar trebui sa fie povestea obisnuita cu unghiul Ackerman sau asa ceva. La masinile astea rotile nu se inclina cand cotesti, raman perpendiculare pe drum pt tractiune maxima dar asta face sa auzi zgomotul acela. E un video pe you tube al unui tip Stefan Abtv, care demonstreaza cum face o Giulia Veloce, daca ala e zgomotul/tremuratul de care vorbesti, e normal. Caut si eu linkul, daca il gasesc, iti dau.


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2023, 10:47 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 814
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
OK, clar, multumesc. Intelesesem ca de fapt roata din exterior ar braca mai mult decat cea din interior --> de aici acel zgomot.
Am inteles ca ar fi disparut acest comportament incepand cu modelele produse din 2020 incoace.


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2023, 10:54 
Offline

Joined: 05 Aug 2020, 11:46
Posts: 948
Car: Giulia Veloce 280 Q4
Location: Bucuresti
Problemele de amortizoare la Stelvio (la Giulia mai putin) sunt cunoscute la suspensia reglabila electronic (cele cu fir si electrovalva) si desi nu sunt foarte dese, s-au intamplat si la altii. In Italia se vorbeste de un lot de amortizoare defecte, acolo se inlocuiesc in garantie fara discutii de rulaj.
Cit priveste ce spune AIT, citeste ce scrie in conditiile de garantie de la cumparare. Tu nu mai esti in garantia de fabrica, cea de doi ani deci e posibil sa ai conditii care se aplica la garantie. Piesele sunt foarte scumpe, de aia AIT nu e fericita (cam 900 de euro pe o parte pe spate).
Vezi sa nu fie nevoie de toate 4 :)
Cu titlu de informatie de asemenea si la alte marci amortizoarele controlate electromecanic sunt mult mai putin fiabile decit cele clasice, probabil complexitatea reduce fiabilitatea.

_________________
Alfa Romeo. Giulia. Veloce 280 Q4. Rosieeeeee
Stelvio Quadrifoglio Misano Blu MY2020 bestia


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2023, 11:26 
Offline

Joined: 04 Apr 2021, 09:51
Posts: 58
Car: Stelvio 2.0 280
centurion Quote:
OK, clar, multumesc. Intelesesem ca de fapt roata din exterior ar braca mai mult decat cea din interior --> de aici acel zgomot.
Am inteles ca ar fi disparut acest comportament incepand cu modelele produse din 2020 incoace.
e posibil si asta, daca dai un google cu ackerman angle gasesti toaate explicatiile. Eu sper ca nu au schimbat asta din 2020 ca asta e unul din motivele pt care masina sta grozav pe curbe.


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2023, 11:38 
Offline

Joined: 04 Apr 2021, 09:51
Posts: 58
Car: Stelvio 2.0 280
GiuliaLover Quote:
Problemele de amortizoare la Stelvio (la Giulia mai putin) sunt cunoscute la suspensia reglabila electronic (cele cu fir si electrovalva) si desi nu sunt foarte dese, s-au intamplat si la altii. In Italia se vorbeste de un lot de amortizoare defecte, acolo se inlocuiesc in garantie fara discutii de rulaj.
Cit priveste ce spune AIT, citeste ce scrie in conditiile de garantie de la cumparare. Tu nu mai esti in garantia de fabrica, cea de doi ani deci e posibil sa ai conditii care se aplica la garantie. Piesele sunt foarte scumpe, de aia AIT nu e fericita (cam 900 de euro pe o parte pe spate).
Vezi sa nu fie nevoie de toate 4 :)
Cu titlu de informatie de asemenea si la alte marci amortizoarele controlate electromecanic sunt mult mai putin fiabile decit cele clasice, probabil complexitatea reduce fiabilitatea.
Multumesc de incurajare :bash:
cartea de garantie zice 5 ani 100k km toata europa, cu niste excluderi, tren de rulare pana la 50k si baterie 2 ani. Cotatia AIT pentru ambele inclusiv manopera a fost 3000 lei nu 900 eurx2 plus manopera, deci fie te inseli, fie AIT sunt ei foarte draguti si primavara asta...


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2023, 11:43 
Offline

Joined: 05 Aug 2020, 11:46
Posts: 948
Car: Giulia Veloce 280 Q4
Location: Bucuresti
Nu ma insel, probabil ai amortizoare simple. Sau ma insel, ce stiu eu ...

_________________
Alfa Romeo. Giulia. Veloce 280 Q4. Rosieeeeee
Stelvio Quadrifoglio Misano Blu MY2020 bestia


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2023, 11:52 
Offline

Joined: 04 Apr 2021, 09:51
Posts: 58
Car: Stelvio 2.0 280
GiuliaLover Quote:
Nu ma insel, probabil ai amortizoare simple. Sau ma insel, ce stiu eu ...
as fi preferat sa cred ca sunt draguti


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2023, 12:05 
Offline

Joined: 05 Aug 2020, 11:46
Posts: 948
Car: Giulia Veloce 280 Q4
Location: Bucuresti
Ai aici un link la magazinul online Autoitalia ca sa vezi cit costa un amortizor spate (de Giulia) cu electrovalva:

https://moparstore.autoitalia.ro/amorti ... 49970.html

Si crede-ma, stiu bine subiectul. Ori nu ai suspensie reglabila electronic, ori ti-au gresit cotatia, ori au zis 3 mii de euro si tu ai inteles 3 mii de lei. (exista si varianta 4, sunt eu tampit, se poate si asta).

_________________
Alfa Romeo. Giulia. Veloce 280 Q4. Rosieeeeee
Stelvio Quadrifoglio Misano Blu MY2020 bestia


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2023, 12:12 
Offline
User avatar

Joined: 01 Jun 2010, 14:34
Posts: 1600
Car: GTV
Cand m-am interesat pentru fosta masina (non Alfa), care avea suspensie adaptiva, un amortizor era pe la 2500-3000RON. Si mie mi-e greu sa cred ca sunt doar 3000RON ambele cu tot cu manopera in reprezentanta.

_________________
Alfa Romeo 156 2.5 V6
Alfa Romeo GTV 2.0
ex:Alfa Romeo 159 2.4


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2023, 12:21 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Ai un buton cu un amortizor desenat pe mijlocul selectorului DNA?

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2023, 12:35 
Offline

Joined: 04 Apr 2021, 09:51
Posts: 58
Car: Stelvio 2.0 280
ALXege Quote:
Ai un buton cu un amortizor desenat pe mijlocul selectorului DNA?
eu am, dar hmmm, credeam ca toate Giulia si Stelvio au asta? Nu au?
Oricum, toate pe care le-am vazut eu aveau asta.


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2023, 12:47 
Offline

Joined: 04 Apr 2021, 09:51
Posts: 58
Car: Stelvio 2.0 280
GiuliaLover Quote:
Ai aici un link la magazinul online Autoitalia ca sa vezi cit costa un amortizor spate (de Giulia) cu electrovalva:

https://moparstore.autoitalia.ro/amorti ... 49970.html

Si crede-ma, stiu bine subiectul. Ori nu ai suspensie reglabila electronic, ori ti-au gresit cotatia, ori au zis 3 mii de euro si tu ai inteles 3 mii de lei. (exista si varianta 4, sunt eu tampit, se poate si asta).
Am verificat acum, mi-au gresit cotatia! Tare asta :dribble:

Auzi, dar tu de ce stii bine subiectul? Ai avut si tu aventuri cu amortizoare? la cati km?


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2023, 13:38 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
mihain Quote:
ALXege Quote:
Ai un buton cu un amortizor desenat pe mijlocul selectorului DNA?
eu am, dar hmmm, credeam ca toate Giulia si Stelvio au asta? Nu au?
Oricum, toate pe care le-am vazut eu aveau asta.
Doar cele cu suspensie adaptiva.

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 54 posts ]  Go to page 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]