It is currently 27 Apr 2024, 20:18

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 80 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next
Author Message
PostPosted: 31 Oct 2021, 20:24 
Offline

Joined: 05 Aug 2020, 11:46
Posts: 947
Car: Giulia Veloce 280 Q4
Location: Bucuresti
... cel putin pentru anul asta :smart:

_________________
Alfa Romeo. Giulia. Veloce 280 Q4. Rosieeeeee
Stelvio Quadrifoglio Misano Blu MY2020 bestia


Top
   
PostPosted: 10 Nov 2021, 22:48 
Offline
User avatar

Joined: 31 Jul 2021, 00:22
Posts: 99
Car: Stelvio
Intre timp...


Attachments:
20211110_165438_copy_1612x1209.jpg
20211110_165438_copy_1612x1209.jpg [ 534.3 KiB | Viewed 2074 times ]

_________________
Stelvio Super 280 Basalto Brown
ex: A4 B9 2.0 tdi quattro Sline/Stronic
ex: Leon 5F 2.0 tdi m6
ex: Jetta 2.0 tdi m6 not stock :twisted:
Top
   
PostPosted: 28 Dec 2021, 12:52 
Offline
User avatar

Joined: 31 Jul 2021, 00:22
Posts: 99
Car: Stelvio
Update: 7088 km --> schimb ulei + filtru. Am primit mesaj in bord cum ca uleiul are o calitate scazuta.

In rest toate bune. 😀

_________________
Stelvio Super 280 Basalto Brown
ex: A4 B9 2.0 tdi quattro Sline/Stronic
ex: Leon 5F 2.0 tdi m6
ex: Jetta 2.0 tdi m6 not stock :twisted:


Top
   
PostPosted: 10 Jan 2022, 14:32 
Offline
User avatar

Joined: 31 Jul 2021, 00:22
Posts: 99
Car: Stelvio
In cautarea zapezii...


Attachments:
20220108_143939.jpg
20220108_143939.jpg [ 2.48 MiB | Viewed 1752 times ]

_________________
Stelvio Super 280 Basalto Brown
ex: A4 B9 2.0 tdi quattro Sline/Stronic
ex: Leon 5F 2.0 tdi m6
ex: Jetta 2.0 tdi m6 not stock :twisted:
Top
   
PostPosted: 10 Jan 2022, 19:37 
Offline
User avatar

Joined: 29 Sep 2018, 17:27
Posts: 370
Car: Giulia Veloce
Banuiesc ca in cele aproape 5 luni de la achizitie ai reusit sa iti formezi o parere obiectiva cu privire la Alfa Romeo Stelvio.
Cum ti se pare fata de Audi-ul anterior?

Intreb mai mult pentru cei care sunt in cautare si din pacate de cele mai multe ori, sunt puternic influentati de ideile preconcepute personale sau ale celor din jur (doar germane, nimic altceva).

Cu siguranta opinia ta ar adauga un plus de credibilitate, tinand cont ca cel mai probabil e prima interactiune cu brandul Alfa Romeo si mai ales, venind direct dupa un model german (la fel cum suntem cativa de pe acest forum in tabara Giulia/Stelvio, inclusiv subsemnatul).


Top
   
PostPosted: 10 Jan 2022, 22:15 
Offline

Joined: 05 Aug 2020, 11:46
Posts: 947
Car: Giulia Veloce 280 Q4
Location: Bucuresti
Isi cauta un Q5 TDI :smart: :tongue:

_________________
Alfa Romeo. Giulia. Veloce 280 Q4. Rosieeeeee
Stelvio Quadrifoglio Misano Blu MY2020 bestia


Top
   
PostPosted: 11 Jan 2022, 10:46 
Offline
User avatar

Joined: 31 Jul 2021, 00:22
Posts: 99
Car: Stelvio
BFX Quote:
Banuiesc ca in cele aproape 5 luni de la achizitie ai reusit sa iti formezi o parere obiectiva cu privire la Alfa Romeo Stelvio.
Cum ti se pare fata de Audi-ul anterior?

Intreb mai mult pentru cei care sunt in cautare si din pacate de cele mai multe ori, sunt puternic influentati de ideile preconcepute personale sau ale celor din jur (doar germane, nimic altceva).

Cu siguranta opinia ta ar adauga un plus de credibilitate, tinand cont ca cel mai probabil e prima interactiune cu brandul Alfa Romeo si mai ales, venind direct dupa un model german (la fel cum suntem cativa de pe acest forum in tabara Giulia/Stelvio, inclusiv subsemnatul).
Salut,

Depinde ce vrei sa stii sau ce anume te intereseaza mai exact. Comparand cu A4, exista plusuri dar si minusuri.

La minus voi pune urmatoarele:
- calitatea asamblarii. Aici ar trebui luat in considerare faptul ca modelul meu este my19. Pare-se ca my20, adica faceliftul minor de interior, vine cu o calitate mai ridicata a asamblarii.
- scaunele. Avand scaunele "banca", nu ma impac cu sezutul prea scurt pentru picioarele mele. Aici scaunele Sline cu extensie pentru sezut erau mai bune. Cu siguranta scaunele de Veloce, cele Sport, rezolva problema asta.
- farurile xenon

La plusuri, comparand cu un Q5 pe care l-am condus de cateva ori, dar echipat cu suspensie normala (nu aer/adaptiva):
- suspensia
- tinuta de drum
- exclusivitatea
- costurile de intretinere (pana acum)

Audi este hightech, minimal. cu gadgeturi sau functii mai avansate din anumite puncte de vedere si care tintesc un anumit public: AID, faruri LED, google earth, iluminat ambiental, etc. Este mai modern, mai actual.

In rest, nu am avut un audi dotat asa ca nu cred ca as putea compara in mod corect si pertinent cele 2 masini. Si eu m-am lovit de aceleasi preconceptii personale si de anturaj dar pana la urma masina mi-am cumparat-o pentru mine. Consider ca am facut cea mai buna alegere date fiind variabilele (dorinte, nevoi, buget) si nu regret absolut deloc alegerea facuta.

Ps: noroc ca au avut altii inainte curaj sa faca pasul asta...ca asa am luat si eu lumina :clapping:

Edit: am uitat ce aspectul care m-a enervat cel mai tare la audi...DSG-ul. O cv cu convertizor sau multidisc (9g) va fi mai potrivita in utilizarea zilnica (acolo unde avem nevoie 99% din timp) decat orice DSG/PDK/EDC/DCT etc. Am spus treaba asta mereu si acum sustin si mai tare acest aspect.

_________________
Stelvio Super 280 Basalto Brown
ex: A4 B9 2.0 tdi quattro Sline/Stronic
ex: Leon 5F 2.0 tdi m6
ex: Jetta 2.0 tdi m6 not stock :twisted:


Last edited by Cristi511 on 11 Jan 2022, 10:55, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 11 Jan 2022, 10:49 
Offline
User avatar

Joined: 31 Jul 2021, 00:22
Posts: 99
Car: Stelvio
GiuliaLover Quote:
Isi cauta un Q5 TDI :smart: :tongue:
Cu perne, sa pot ajunge unde ajung altii cu bestiile de sandero... :smart:

_________________
Stelvio Super 280 Basalto Brown
ex: A4 B9 2.0 tdi quattro Sline/Stronic
ex: Leon 5F 2.0 tdi m6
ex: Jetta 2.0 tdi m6 not stock :twisted:


Top
   
PostPosted: 05 Mar 2022, 21:28 
Offline
User avatar

Joined: 31 Jul 2021, 00:22
Posts: 99
Car: Stelvio
Intre timp am ajuns la aproape 10k km si am bifat primul retrofit: volan de my20 + activare de ACC si alte cateva mici nimicuri.

Mersi Bogdan. :D


Attachments:
20220303_144038_copy_1612x726.jpg
20220303_144038_copy_1612x726.jpg [ 194.81 KiB | Viewed 1388 times ]

_________________
Stelvio Super 280 Basalto Brown
ex: A4 B9 2.0 tdi quattro Sline/Stronic
ex: Leon 5F 2.0 tdi m6
ex: Jetta 2.0 tdi m6 not stock :twisted:
Top
   
PostPosted: 09 Mar 2022, 12:54 
Offline

Joined: 26 Dec 2020, 17:09
Posts: 10
Car: Stelvio
Cristi511 Quote:
BFX Quote:
Banuiesc ca in cele aproape 5 luni de la achizitie ai reusit sa iti formezi o parere obiectiva cu privire la Alfa Romeo Stelvio.
Cum ti se pare fata de Audi-ul anterior?

Intreb mai mult pentru cei care sunt in cautare si din pacate de cele mai multe ori, sunt puternic influentati de ideile preconcepute personale sau ale celor din jur (doar germane, nimic altceva).

Cu siguranta opinia ta ar adauga un plus de credibilitate, tinand cont ca cel mai probabil e prima interactiune cu brandul Alfa Romeo si mai ales, venind direct dupa un model german (la fel cum suntem cativa de pe acest forum in tabara Giulia/Stelvio, inclusiv subsemnatul).
Salut,

Depinde ce vrei sa stii sau ce anume te intereseaza mai exact. Comparand cu A4, exista plusuri dar si minusuri.

La minus voi pune urmatoarele:
- calitatea asamblarii. Aici ar trebui luat in considerare faptul ca modelul meu este my19. Pare-se ca my20, adica faceliftul minor de interior, vine cu o calitate mai ridicata a asamblarii.
- scaunele. Avand scaunele "banca", nu ma impac cu sezutul prea scurt pentru picioarele mele. Aici scaunele Sline cu extensie pentru sezut erau mai bune. Cu siguranta scaunele de Veloce, cele Sport, rezolva problema asta.
- farurile xenon

La plusuri, comparand cu un Q5 pe care l-am condus de cateva ori, dar echipat cu suspensie normala (nu aer/adaptiva):
- suspensia
- tinuta de drum
- exclusivitatea
- costurile de intretinere (pana acum)

Audi este hightech, minimal. cu gadgeturi sau functii mai avansate din anumite puncte de vedere si care tintesc un anumit public: AID, faruri LED, google earth, iluminat ambiental, etc. Este mai modern, mai actual.

In rest, nu am avut un audi dotat asa ca nu cred ca as putea compara in mod corect si pertinent cele 2 masini. Si eu m-am lovit de aceleasi preconceptii personale si de anturaj dar pana la urma masina mi-am cumparat-o pentru mine. Consider ca am facut cea mai buna alegere date fiind variabilele (dorinte, nevoi, buget) si nu regret absolut deloc alegerea facuta.

Ps: noroc ca au avut altii inainte curaj sa faca pasul asta...ca asa am luat si eu lumina :clapping:

Edit: am uitat ce aspectul care m-a enervat cel mai tare la audi...DSG-ul. O cv cu convertizor sau multidisc (9g) va fi mai potrivita in utilizarea zilnica (acolo unde avem nevoie 99% din timp) decat orice DSG/PDK/EDC/DCT etc. Am spus treaba asta mereu si acum sustin si mai tare acest aspect.


Top
   
PostPosted: 09 Mar 2022, 13:00 
Offline

Joined: 26 Dec 2020, 17:09
Posts: 10
Car: Stelvio
Cristi511 Quote:
BFX Quote:
Banuiesc ca in cele aproape 5 luni de la achizitie ai reusit sa iti formezi o parere obiectiva cu privire la Alfa Romeo Stelvio.
Cum ti se pare fata de Audi-ul anterior?

Intreb mai mult pentru cei care sunt in cautare si din pacate de cele mai multe ori, sunt puternic influentati de ideile preconcepute personale sau ale celor din jur (doar germane, nimic altceva).

Cu siguranta opinia ta ar adauga un plus de credibilitate, tinand cont ca cel mai probabil e prima interactiune cu brandul Alfa Romeo si mai ales, venind direct dupa un model german (la fel cum suntem cativa de pe acest forum in tabara Giulia/Stelvio, inclusiv subsemnatul).
Salut,

Depinde ce vrei sa stii sau ce anume te intereseaza mai exact. Comparand cu A4, exista plusuri dar si minusuri.

La minus voi pune urmatoarele:
- calitatea asamblarii. Aici ar trebui luat in considerare faptul ca modelul meu este my19. Pare-se ca my20, adica faceliftul minor de interior, vine cu o calitate mai ridicata a asamblarii.
- scaunele. Avand scaunele "banca", nu ma impac cu sezutul prea scurt pentru picioarele mele. Aici scaunele Sline cu extensie pentru sezut erau mai bune. Cu siguranta scaunele de Veloce, cele Sport, rezolva problema asta.
- farurile xenon

La plusuri, comparand cu un Q5 pe care l-am condus de cateva ori, dar echipat cu suspensie normala (nu aer/adaptiva):
- suspensia
- tinuta de drum
- exclusivitatea
- costurile de intretinere (pana acum)

Audi este hightech, minimal. cu gadgeturi sau functii mai avansate din anumite puncte de vedere si care tintesc un anumit public: AID, faruri LED, google earth, iluminat ambiental, etc. Este mai modern, mai actual.

In rest, nu am avut un audi dotat asa ca nu cred ca as putea compara in mod corect si pertinent cele 2 masini. Si eu m-am lovit de aceleasi preconceptii personale si de anturaj dar pana la urma masina mi-am cumparat-o pentru mine. Consider ca am facut cea mai buna alegere date fiind variabilele (dorinte, nevoi, buget) si nu regret absolut deloc alegerea facuta.

Ps: noroc ca au avut altii inainte curaj sa faca pasul asta...ca asa am luat si eu lumina :clapping:

Edit: am uitat ce aspectul care m-a enervat cel mai tare la audi...DSG-ul. O cv cu convertizor sau multidisc (9g) va fi mai potrivita in utilizarea zilnica (acolo unde avem nevoie 99% din timp) decat orice DSG/PDK/EDC/DCT etc. Am spus treaba asta mereu si acum sustin si mai tare acest aspect.


Top
   
PostPosted: 23 Apr 2022, 01:12 
Offline
User avatar

Joined: 31 Jul 2021, 00:22
Posts: 99
Car: Stelvio
12k km, coafura rezista.

Nimic nou de raportat, doar ca imi place, pardon, NE place foarte mult masina .

_________________
Stelvio Super 280 Basalto Brown
ex: A4 B9 2.0 tdi quattro Sline/Stronic
ex: Leon 5F 2.0 tdi m6
ex: Jetta 2.0 tdi m6 not stock :twisted:


Top
   
PostPosted: 23 Apr 2022, 20:15 
Offline

Joined: 26 Dec 2020, 17:09
Posts: 10
Car: Stelvio
Fabregas52 Quote:
Cristi511 Quote:
BFX Quote:
Banuiesc ca in cele aproape 5 luni de la achizitie ai reusit sa iti formezi o parere obiectiva cu privire la Alfa Romeo Stelvio.
Cum ti se pare fata de Audi-ul anterior?

Intreb mai mult pentru cei care sunt in cautare si din pacate de cele mai multe ori, sunt puternic influentati de ideile preconcepute personale sau ale celor din jur (doar germane, nimic altceva).

Cu siguranta opinia ta ar adauga un plus de credibilitate, tinand cont ca cel mai probabil e prima interactiune cu brandul Alfa Romeo si mai ales, venind direct dupa un model german (la fel cum suntem cativa de pe acest forum in tabara Giulia/Stelvio, inclusiv subsemnatul).
Salut,

Depinde ce vrei sa stii sau ce anume te intereseaza mai exact. Comparand cu A4, exista plusuri dar si minusuri.

La minus voi pune urmatoarele:
- calitatea asamblarii. Aici ar trebui luat in considerare faptul ca modelul meu este my19. Pare-se ca my20, adica faceliftul minor de interior, vine cu o calitate mai ridicata a asamblarii.
- scaunele. Avand scaunele "banca", nu ma impac cu sezutul prea scurt pentru picioarele mele. Aici scaunele Sline cu extensie pentru sezut erau mai bune. Cu siguranta scaunele de Veloce, cele Sport, rezolva problema asta.
- farurile xenon

La plusuri, comparand cu un Q5 pe care l-am condus de cateva ori, dar echipat cu suspensie normala (nu aer/adaptiva):
- suspensia
- tinuta de drum
- exclusivitatea
- costurile de intretinere (pana acum)

Audi este hightech, minimal. cu gadgeturi sau functii mai avansate din anumite puncte de vedere si care tintesc un anumit public: AID, faruri LED, google earth, iluminat ambiental, etc. Este mai modern, mai actual.

In rest, nu am avut un audi dotat asa ca nu cred ca as putea compara in mod corect si pertinent cele 2 masini. Si eu m-am lovit de aceleasi preconceptii personale si de anturaj dar pana la urma masina mi-am cumparat-o pentru mine. Consider ca am facut cea mai buna alegere date fiind variabilele (dorinte, nevoi, buget) si nu regret absolut deloc alegerea facuta.

Ps: noroc ca au avut altii inainte curaj sa faca pasul asta...ca asa am luat si eu lumina :clapping:

Edit: am uitat ce aspectul care m-a enervat cel mai tare la audi...DSG-ul. O cv cu convertizor sau multidisc (9g) va fi mai potrivita in utilizarea zilnica (acolo unde avem nevoie 99% din timp) decat orice DSG/PDK/EDC/DCT etc. Am spus treaba asta mereu si acum sustin si mai tare acest aspect.
Conform spuselor inginerilor de la reprezentanta ,Stelvio este o mașină ptr. climatul mediteranean, probabil și de aici rateurile ?! când este frig și motorul rece ( la Audi nu am pățit niciodată asa ceva)!
Calitatea asamblării este inferioara clar fata de Audi nu vorbim nici de calitatea materialelor!
Pana acum în 2 ani de utilizare si 74000km, pot spune ca singurele probleme au apărut sporadic doar iarna la temperaturi de peste -7 grade C)


Top
   
PostPosted: 13 Jun 2022, 14:13 
Offline
User avatar

Joined: 31 Jul 2021, 00:22
Posts: 99
Car: Stelvio
Aproape 15k km si coafura rezista in continuare.

Imi place maxim dubla personalitate pe care o are masina asta si de fiecare data ma intorc sa ma mai uit o data...

Si da, she's gorgeous!!!


Attachments:
20220612_130112_copy_726x1612.jpg
20220612_130112_copy_726x1612.jpg [ 230.21 KiB | Viewed 1014 times ]
20220611_235617_copy_1612x726.jpg
20220611_235617_copy_1612x726.jpg [ 206.81 KiB | Viewed 1014 times ]
20220507_095720_copy_1612x726.jpg
20220507_095720_copy_1612x726.jpg [ 402.44 KiB | Viewed 1014 times ]
20220510_155530_copy_1612x726.jpg
20220510_155530_copy_1612x726.jpg [ 337.41 KiB | Viewed 1014 times ]
20220604_045403_copy_1612x726.jpg
20220604_045403_copy_1612x726.jpg [ 180.52 KiB | Viewed 1014 times ]

_________________
Stelvio Super 280 Basalto Brown
ex: A4 B9 2.0 tdi quattro Sline/Stronic
ex: Leon 5F 2.0 tdi m6
ex: Jetta 2.0 tdi m6 not stock :twisted:
Top
   
PostPosted: 13 Jun 2022, 22:12 
Offline
User avatar

Joined: 29 Sep 2018, 17:27
Posts: 370
Car: Giulia Veloce
Subscriu, dubla personalitate si c*r misto :D
La cat mai multi km fara probleme.


Top
   
PostPosted: 14 Jun 2022, 10:57 
Offline
User avatar

Joined: 06 Oct 2018, 11:15
Posts: 405
Car: eGolf
Location: Brasov
Doamne fereste, eu asa consumuri nu am vazut la Giulia mea niciodata :(

_________________
ex: Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm Distinctive
ex: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T Q4


Top
   
PostPosted: 14 Jun 2022, 19:33 
Offline
User avatar

Joined: 31 Jul 2021, 00:22
Posts: 99
Car: Stelvio
m3ph0 Quote:
Doamne fereste, eu asa consumuri nu am vazut la Giulia mea niciodata :(
Am ras :))).

_________________
Stelvio Super 280 Basalto Brown
ex: A4 B9 2.0 tdi quattro Sline/Stronic
ex: Leon 5F 2.0 tdi m6
ex: Jetta 2.0 tdi m6 not stock :twisted:


Top
   
PostPosted: 20 Jun 2022, 00:12 
Offline
User avatar

Joined: 31 Jul 2021, 00:22
Posts: 99
Car: Stelvio
AlfaFest '22

Atentie, urmeaza un post lung si posibil/probabil plictisitor.

In august se va implini primul meu an ca posesor de Alfa Romeo, o experienta departe de renumele "din piata" al marcii.

Ca sa marchez cum se cuvine acest moment, alaturi de un prieten bun, m-am pus pe lista ca participant la "spirala" de anul acesta organizata de Club.

Evident, au inceput intrebarile: care-i treaba? Cum o sa fie? O sa ma simt ok? O sa fie doar un fas (cum au mai fost altele, traite chiar din postura de organizator)? ...si tot asa.

Timpul a trecut si a venit saptamana Festului. Lucrurile pareau ca se aseaza:
- bunicii si-au facut timp sa stea cu Praslea astfel incat mami si tati sa se duca "la odihna". Cei care au copii stiu ce inseamna asta in mod real..hehe.
- cererea de CO a fost trimisa si aprobata
- etc...

Dar cum niciodată planul de acasa nu se potrivește cu ce găsești la piata, a urmat agonia:
Punctul 1: vremea care parea ca va fi de rahat. Am ratat cateva zile la mare pt ca in 2022 inca nu suntem in stare sa o nimerim la meteo si asta mi-a stricat shui-ul;
Punctul 2: luni seara o bordura a decis sa mi cresteze un cauciuc si sa zgarie janta, astfel ca uite-ma pe mine cu 2 zile inainte de Fest cum sun disperat la toate magazinele online dupa un Latitude Sport 3 105v 255/45/20.
Rezumat la rezumat, dupa nervi, draci, injuraturi, 1 drum la Bucuresti si o obligatie creata la un prieten cu service, miercuri seara la 10 PM aveam anvelopa montata si ma duceam mandru nevoie mare la spalatorie si la peco sa pregătesc Aro-ul italian de drum.

Stiti ce spuneam mai sus de un prieten bun cu care am venit la Fest? El m-a rezolvat cu anvelopa. Chapeau!

Revenind, cu mintea in sfarsit la evenimentul care urma sa inceapa "maine", am inceput sa planific un traseu/program.

Uitandu-ma la stiri, noaptea tarziu, aflu ca fix "azi" Transfagarasanul a fost deschis asa ca decizia logica ce a urmat a fost sa plecam la Covasna pe acolo. Da da, sa facem "the best driving road in the world" cu Stelvio. (V-ati prins ce am facut aici, nu? Hehe)

Si acum incep impresiile.

Ziua 1 --> Mioveni - Curtea de Arges - Balea - Brasov - Covasna

1. Transfagarasanul, pe partea argeșeană, este o rusine. Daca n-ai o masina confortabila sau extrem de mult timp la dispozitie ca sa poti merge cu 20/30 kmh atunci nu e de mers. E trist...
2. Pe urcare spre Vidraru am depasit niste biciclisti si pentru ca 500 de m mai sus era un ursulet, am facut o intoarcere rapida ca sa ii anuntam pe baieti de obstacol. Erau strainezi, ne am inteles in engleza, le am urat succes si am facut stanga-nprejur.
3. Ne-am oprit la Conacul Ursului, inainte de golul aplin, sa luam un mic dejun absolut decent, sa bem o cafea si sa ne bucuram de libertate.
4. Urcarea spre Balea, dupa Capra, are un asfalt ok si nu sunt pietre pe drum. Ne-am bucurat de vremea absolut superba, am facut cateva poze cu zapada si la drum
5. Wot-ul in tunel, cu trapa deschisa, a scos in evidenta nevoia unui esapament activ....va urma.
6. Coborarea pe partea sibiana a fost fara probleme, asfaltul este bun. Dupa, a urmat o ora si ceva de DN aglomerat pana la Bv, unde ACC-ul activat de Bogdan a fost dumnezeiesc.
7. Brasov - Covasna, am mers in aceeasi aglomeratie de mai devreme, dar macar a fost relativ fluent.
8. Sosirea la Clermont a fost in jur de 14.30, 6 ore pe drum care si-au pus amprenta.

Ziua 2 --> Covasna - Brasov - Covasna
Pentru ca nu ne-am inscris la cupa de karting, am zis sa facem o plimbare relaxata si relaxanta la Brasov, cu plimbare, mancare si toate cele. Delicios!

Seara, la Fest, am profitat pt prima data in mod real de hotel si cele puse la dispozitie de organizatori asa ca ne-am pus la povesti si socializare. Delicios, partea 2!

Ziua 3 --> Covasna - Sf Ana - Covasna + Bonus Run!

O sa rezum astfel prima parte super organizare, super traseu, exceptionale masini ( am mers in sunet de v6 provenit de la un GTV), super vreme, drumuri decente.

Partea a 2a insa merita ceva mai multe cuvinte.
Dorind sa "gust" pe deplin experienta primului AlfaFest, am raspuns pozitiv invitatiei de a participa la o tura pe un traseu recomandat de cei in masura.

Zis si facut, luat soție de brat si la ora indicata fost in parcare, in asteptarea startului. Dupa cateva minute de socializare, lumea s-a organizat si am plecat vreo 15 20 de masini, in coloana, inspre "traseu".

La iesirea din oras am avut un prim soc cand m-a depasit un Stelvio Qv. Initial zic: "hmm, nu face prea mult zgomot, nu pare ca fuge chiar asa tare" asta pana cand soferul a apăsat cu adevărat pedala din dreapta si s-a teleportat in capatul coloanei, de unde inca il auzeam. Prostanac si eu...stiu.

Dupa inca cativa km, am facut dreapta spre Focșani, moment in care au inceput sa se auda trosnituri de degete si de gaturi caci baietii au inceput sa dea pinteni cailor putere. Asa traseu, asa drum, asa asfalt n-am mai intalnit de mult, aducandu-mi aminte de Tihuta si de drumul spre Zalau...

Lucrurile au inceput sa se incinga dupa primele curbe si distractia a început. Asfaltul impecabil + trafic 0 + masini potente a avut ca rezultat o experienta de neuitat. Nu o sa intru in detalii specifice, cert este ca am stors untul din aro, aceasta rezistand si acceptand orice i-am cerut.

Bonus: pt cativa km am ramas fara nevasta in masina :))). Amuzanta situatie.

La retur, dupa toata nebunia anterioara, am decis sa mergem mai relaxati si sa oprim pt poze si admirat privelisti caci DA!, am avut ce. Superba zona!!

Insa, la un moment da, inainte sa terminam coborarea spre Targul Secuiesc am auzit din dreapta: "Vreau sa conduc!". Zic "Hopaaaaa" si am sarit in secunda 2 de la volan. Nu de alta, dar daca se strica ceva la masina acum aveam sansa sa spun ca e "culpa comuna" si sa evit dojana aferenta. Win-win!

In plus, pentru ca waze tinde sa mai dea rateuri, inainte de Tg Secuiesc ne-a indicat o iesire la stanga, care s-a dovedit a fi o indicatie de mare valoare printre lanurile oamenilor, drum judetean de 1 banda dar cu asfalt bun. Win-win 2!.

Si uite asa, ziua 3 de Fest s-a incheiat intrun mod genial, cu niște amintiri care mai de care mai frumoase dar si cu o concluzie cat se poate de onesta: avem nevoie de o masina care nu e Aro, pentru astfel de momente. Ok, Stelvio este excepțional dpdv tehnic dar 2 tone sunt 2 tone, indiferent de cum le-ai cantari. (Pentru cei care vor sa ma.contrazica, masina are in COC 1890 kg + 2 pasageri si ceva benzina -> +2000 kg).

Ziua 4 --> Covasna - Brasov - Bran - Mioveni

Foarte pe scurt, dupa micul dejun si poza de grup, am intins-o spre casa pentru ca ne astepta Praslea.

Pana la Bran am mers foarte bine, chiar am oprit sa luam paine si kurtos. Dupa Bran insa...doamne fereste. S-a mers efectiv bara la bara pana la Clung. Ingrozitor!

Uite asa s-au dus 925 de km si benzina de vreo 1000 ron.

Multumim Alfa Club pentru modul profesionist in care ati organizat acest eveniment si multumim membrilor vechi care ne-au primit alaturi de ei.

Energia a fost una senzationala si asteptam cu interes sa participat la urmatoarele evenimente, in formula completa si poate cu o alta masina.

Ne-am facut niste amintiri care vor ramane acolo la suflet iar asta este tot ce conteaza.

Bravo!

_________________
Stelvio Super 280 Basalto Brown
ex: A4 B9 2.0 tdi quattro Sline/Stronic
ex: Leon 5F 2.0 tdi m6
ex: Jetta 2.0 tdi m6 not stock :twisted:


Top
   
PostPosted: 20 Jun 2022, 00:14 
Offline
User avatar

Joined: 31 Jul 2021, 00:22
Posts: 99
Car: Stelvio
Poze


Attachments:
20220616_094734_copy_2016x908.jpg
20220616_094734_copy_2016x908.jpg [ 340.76 KiB | Viewed 809 times ]
20220616_103857_copy_2016x908.jpg
20220616_103857_copy_2016x908.jpg [ 686.72 KiB | Viewed 809 times ]
20220616_112453_copy_2016x908.jpg
20220616_112453_copy_2016x908.jpg [ 585.3 KiB | Viewed 809 times ]
20220616_113748_copy_908x2016.jpg
20220616_113748_copy_908x2016.jpg [ 485.33 KiB | Viewed 809 times ]
20220616_115131_copy_2016x908.jpg
20220616_115131_copy_2016x908.jpg [ 778.53 KiB | Viewed 809 times ]
20220616_194618_copy_2016x908.jpg
20220616_194618_copy_2016x908.jpg [ 791.27 KiB | Viewed 809 times ]
20220618_113815_copy_908x2016.jpg
20220618_113815_copy_908x2016.jpg [ 359.65 KiB | Viewed 809 times ]
20220618_114418_copy_908x2016.jpg
20220618_114418_copy_908x2016.jpg [ 325.73 KiB | Viewed 809 times ]

_________________
Stelvio Super 280 Basalto Brown
ex: A4 B9 2.0 tdi quattro Sline/Stronic
ex: Leon 5F 2.0 tdi m6
ex: Jetta 2.0 tdi m6 not stock :twisted:


Last edited by Cristi511 on 20 Jun 2022, 00:20, edited 1 time in total.
Top
   
PostPosted: 20 Jun 2022, 00:17 
Offline
User avatar

Joined: 31 Jul 2021, 00:22
Posts: 99
Car: Stelvio
Poze 2


Attachments:
20220618_130228_copy_2016x908.jpg
20220618_130228_copy_2016x908.jpg [ 495.1 KiB | Viewed 809 times ]
20220618_135321_copy_908x2016.jpg
20220618_135321_copy_908x2016.jpg [ 907.41 KiB | Viewed 809 times ]
20220618_135643_copy_2016x908.jpg
20220618_135643_copy_2016x908.jpg [ 883.45 KiB | Viewed 809 times ]
20220618_193237_copy_908x2016.jpg
20220618_193237_copy_908x2016.jpg [ 370.73 KiB | Viewed 809 times ]
20220618_194812_copy_2016x908.jpg
20220618_194812_copy_2016x908.jpg [ 763.36 KiB | Viewed 809 times ]
20220618_193953_copy_2016x908.jpg
20220618_193953_copy_2016x908.jpg [ 642.58 KiB | Viewed 809 times ]
20220618_200743_copy_2016x908.jpg
20220618_200743_copy_2016x908.jpg [ 509.37 KiB | Viewed 809 times ]
20220618_202414_copy_2016x908.jpg
20220618_202414_copy_2016x908.jpg [ 372.93 KiB | Viewed 809 times ]
20220618_202429_copy_2016x908.jpg
20220618_202429_copy_2016x908.jpg [ 265 KiB | Viewed 809 times ]
20220619_214415_copy_908x2016.jpg
20220619_214415_copy_908x2016.jpg [ 551.57 KiB | Viewed 809 times ]

_________________
Stelvio Super 280 Basalto Brown
ex: A4 B9 2.0 tdi quattro Sline/Stronic
ex: Leon 5F 2.0 tdi m6
ex: Jetta 2.0 tdi m6 not stock :twisted:
Top
   
PostPosted: 20 Jun 2022, 11:45 
Offline
User avatar

Joined: 11 Sep 2015, 07:21
Posts: 599
Car: Giulietta
Location: Cluj-Napoca
Cristi511 Quote:

...m-am pus pe lista ca participant la "spirala" de anul acesta organizata de Club.
:lol: :lol: :lol:

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.4TB Nero-Etna
Alfa Romeo 166 2.5v6


Top
   
PostPosted: 20 Jun 2022, 12:34 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Oare sa faca asa diferenta suspensia activa? :scratch:
viewtopic.php?p=391879#p391879

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 20 Jun 2022, 12:38 
Offline
User avatar

Joined: 31 Jul 2021, 00:22
Posts: 99
Car: Stelvio
Subscriu la ce a scris colegul in topicul celalalt.

In princiupiu masina accepta fara sa comenteze cam orice i-ai cere sa faca.

Si da, este extrem de confortabila atunci cand trebuie, adica in 99% din timp.

_________________
Stelvio Super 280 Basalto Brown
ex: A4 B9 2.0 tdi quattro Sline/Stronic
ex: Leon 5F 2.0 tdi m6
ex: Jetta 2.0 tdi m6 not stock :twisted:


Top
   
PostPosted: 20 Jun 2022, 12:42 
Offline

Joined: 05 Aug 2020, 11:46
Posts: 947
Car: Giulia Veloce 280 Q4
Location: Bucuresti
Mai degraba nu - cred ca responsabilitatea pentru "diferenta" revine calitatilor mecanice ale platformei, respectiv repartitia maselor, masele suspendate mici, motricitatea si desigur 280 de cai si 400 nm. Citeam in adolescenta ( :tongue: ) despre mai multe masini de strada testate pe circuit de Alain Prost - parerea lui era ca masinile stabilizate artificial nu aduc decit senzatie de siguranta si confort dar nu timpi mai buni, in plus sunt imprevizibile pentru cei cu advanced driving skills deoarece pot fi invatate mai greu, trenul de rulare schimbindu-si comprtamentul functie de starea drumului.

_________________
Alfa Romeo. Giulia. Veloce 280 Q4. Rosieeeeee
Stelvio Quadrifoglio Misano Blu MY2020 bestia


Top
   
PostPosted: 20 Jun 2022, 12:53 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Cred ca undeva ne-am pierdut in traducere cum s-ar zice: daca am inteles bine, Cristi zicea ca Stelvio nu s-a simtit tocmai bine pe tura de la Lepsa, pentru ca e inalt si greu; ori eu scriam fix contrariul in toamna, ca in pofida faptului ca e un SUV, se simte excelent pe astfel de drumuri. Singura diferenta dintre cele doua masini (dincolo de parerile noastre evident subiective) este suspensia activa (si-as mai zice si scaunele din care nu cazi in curbe).
Ce zici tu Dragos cred ca se refera mai degraba la prezenta sistemelor de stabilitate (gen ESP), pe vremea cand testa Alain Prost masini de strada cred ca numarai pe degete masinile cu suspensii active (si care oricum functionau pe principii usor diferite fata de cele din ziua de azi).

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 80 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]