It is currently 04 May 2024, 17:47

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 263 posts ]  Go to page Previous 16 7 8 9 10 11 Next
Author Message
PostPosted: 24 Oct 2018, 19:20 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Da, este o campanie. Ceva normal. Cel mai ok e sa te adresezi service-ului pt a verifica daca este si a ta pe lista.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 26 Oct 2018, 11:13 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2498
Location: Bucuresti
Tocmai s-a vandut un Stelvio Quadrifoglio de la DIP Motors, catre un client din Tg Mures. Sper sa apara pe aici, pe forum.

_________________
Ford Focus ST3 Ecoblue
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
PostPosted: 26 Oct 2018, 11:15 
Offline

Joined: 06 Nov 2015, 18:03
Posts: 215
Car: Alfa 159 2.0 jtdm sw
Location: Cluj Napoca
Am văzut mașina de mai multe ori deja în Cluj, atâta într-un mare fel

Trimis de pe al meu LG-H870 folosind Tapatalk



Top
   
PostPosted: 26 Oct 2018, 14:41 
Offline
User avatar

Joined: 29 Sep 2018, 17:27
Posts: 370
Car: Giulia Veloce
L-am vazut si eu prin Cluj, am intors din drum special ca sa-l admir :lol:


Top
   
PostPosted: 30 Oct 2018, 16:16 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2006, 03:11
Posts: 268
Location: Bucuresti
BFX Quote:
L-am vazut si eu prin Cluj, am intors din drum special ca sa-l admir :lol:
Ce liber este in Cluj :lol:

_________________
1994 Volvo 850 T5 2.0
1996 Volvo 850 2.5 20V
2003 Alfa Romeo 156 1.8TS


Top
   
PostPosted: 31 Oct 2018, 17:53 
Offline
User avatar

Joined: 29 Sep 2018, 17:27
Posts: 370
Car: Giulia Veloce
Pedala Quote:
BFX Quote:
L-am vazut si eu prin Cluj, am intors din drum special ca sa-l admir :lol:
Ce liber este in Cluj :lol:
:lol:clar nu as fi repetat figura in traficul din Bucuresti, nici pentru 2qv-uri :lol:


Top
   
PostPosted: 11 Nov 2018, 19:58 
Offline

Joined: 11 Nov 2018, 19:38
Posts: 4
Car: Jeep Renegade Trailh
Salut toti membrii acestui forum.
Detin un autoturism tot din grupul FCA, un Jeep Renegade Trailhawk 2.0 Diesel 170CP 350NM 9AT din 2015 si tot mergand cu el pe la revizii la Autoitalia m-am tot suit in Stelvio din showroom care imi face cu ochiul din ce in ce mai mult.
Ma intereseaza un aspect foarte clar si anume consumul numai in Bucuresti. Eu la Jeep-ul diesel il am 12,5l/suta fata de 7 cat e consumul declarat de producator.
As dori sa intreb un posesor bucurestean de Stelvio daca imi poate spune ce consum real are numai in Bucuresti?
Oscilez intre 2.0 benzina 280 de cai si 2.2 diesel de 210 cai. Mie cam frica de benzinar ca va sari de 20l/suta in Bucuresti, eu fac 20000km pe an numai in Bucuresti.
Si 2, sunt rulotist, e un hobby de al meu, deci voi tracta cu ea o rulota de 1.5 tone pe care o tractez acum cu Jeep-ul. Cand o tractez consumul e cu 5l mai mare decat fara.
Orice informatie este binevenita.
Multumesc.


Top
   
PostPosted: 21 Nov 2018, 18:48 
Offline

Joined: 21 Nov 2018, 18:18
Posts: 2
Car: Alfa Romeo Stelvio
As vrea sa achizitionez Stelvio cu motorul de 2.0 280 cai. Aveti ideea daca motorul este de generatie noua sau daca a mai fost pus pe alte masini? Incerc sa caut un istoric sa pot avea o idee despre rezistenta in timp. Aveti idee cam pana la cati KM duce un astfel de motor pe benzina? Are distributia pe lant? La cati Km se schimba? Nu am gasit suficiente informatii pe internet.


Top
   
PostPosted: 21 Nov 2018, 18:52 
Offline

Joined: 06 Nov 2015, 18:03
Posts: 215
Car: Alfa 159 2.0 jtdm sw
Location: Cluj Napoca
Nici nu o sa prea găsești, e dezvoltat special pt giulia și Stelvio, motor nou nouț euro 6. Din ce am văzut pe Alfa owner nu prea sunt deocamdată probleme, dar e și f devreme sa vorbim de fiabilitate. Eu zic sa faci un test drive și dacă îți place să cumperi mașina. Bafta.

Trimis de pe al meu LG-H870 folosind Tapatalk



Top
   
PostPosted: 21 Nov 2018, 18:54 
Offline

Joined: 06 Nov 2015, 18:03
Posts: 215
Car: Alfa 159 2.0 jtdm sw
Location: Cluj Napoca
Cel de 280 cp are distribuție pe lanț și cel de 200 are pe curea dacă nu ma înșel.

Trimis de pe al meu LG-H870 folosind Tapatalk



Top
   
PostPosted: 21 Nov 2018, 19:41 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Amandoua sunt pe lant.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2018, 12:29 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2006, 03:11
Posts: 268
Location: Bucuresti
Distributia pe lant vine si cu avantaje... si cu dezavantaje. Se schimba mai rar, dar si atunci cand ii vine randul, costa. In plus, tot poate sa "cada" o patina si iarasi costa.

_________________
1994 Volvo 850 T5 2.0
1996 Volvo 850 2.5 20V
2003 Alfa Romeo 156 1.8TS


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2018, 12:42 
Offline

Joined: 11 Nov 2018, 19:38
Posts: 4
Car: Jeep Renegade Trailh
prunaalin Quote:
As vrea sa achizitionez Stelvio cu motorul de 2.0 280 cai. Aveti ideea daca motorul este de generatie noua sau daca a mai fost pus pe alte masini? Incerc sa caut un istoric sa pot avea o idee despre rezistenta in timp. Aveti idee cam pana la cati KM duce un astfel de motor pe benzina? Are distributia pe lant? La cati Km se schimba? Nu am gasit suficiente informatii pe internet.
Prea putin trebuie sa te intereseze orice grija tehnica, masina are 5 ani garantie, daca ti-o permiti s-o iei, nu cred ca o tii atata ca sa ai nevoie sa umblii la distributie dupa ce iese din garantie. Cat e in garantie daca se strica ceva te duci la dealer si le-o pui in brate s-o repare.


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2018, 15:28 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6615
Location: Brasov... oarecum.
Traian M Quote:
...eu fac 20000km pe an numai in Bucuresti....
La kilometrajul asta cred ca incepe sa aiba sens dieselul. 20k doar in Bucale plus probabil inca 10-15k in afara, daca nu mai mult, as merge pe diesel, daca e un factor important consumul. Desi nu cred ca benzina o sa bata in 20l/100km in Bucale. Dar mno, nici n-am vreo experienta ca sa zic nic da nici ba.
In plus, cu rulota in spate cred ca se descurca mai bine un diesel cu un cuplu mai generos pe toata plaja de turatie.

Offtopic: cate kg are Renegatul ala? 12 la suta urban mi se pare multicel pentru un diesel modern, pentru o masina asa mica.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2018, 15:32 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
~1500kg, iar consumul depinde foarte mult de orele de trafic si stilul de mers. Roxanei ii ia 10-11


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2018, 14:45 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 814
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Daca stiti articolul, ignorati. Daca nu, merita citit, e interesant:
https://www.driving.co.uk/car-reviews/c ... o-stelvio/


“You get the impression it was engineered by people who were involved because they wanted to be. Not because they’d done something wrong”.
".....it’s the only SUV that’s quite tempting."


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2018, 11:54 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1296
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
Am fost sambata la un dealer din zona ptr un test drive cu Stelvio cu amicul Yux, un test drive care trebuia probabil sa il fac acum 6-7 luni, mai bine tarziu...Ne-am dat cu varianta benzina 2l 280hp. Impresii:
- am inceput in modul neutru si am schimbat dupa vreo 5 minute in D. N-am simtit nevoia sa il schimb la loc :D
- marea mea temere era ca e mult prea mare si masiv, mai ales ca eu sunt la categoria pana:) am fost placut surprins sa constat ca masina nu se simte absolut deloc masiva, ba din contra, GLA-ul pe care il am in leasing mi se pare mult mai putin manevrabil si inca strain dpv senzatie unde incepe si unde se termina. Pozitia la volan e exact pe stilul meu, cocotat ca sa am vizibilitate perfecta asupra drumului.
- accelereaza f rapid cum ma asteptam, ma dezobisnuisem total cum sa ajungi instantaneu la 30mph:)
- desi e deja un cliseu, se conduce ca un sedan normal, cu bonusul ‘cocotat la volan’, chiar si ‘haterii’ Suvurilor nu vad ce ar avea de comentat. Manevrabilitatea e f buna in ciuda dimensiunilor, din nou ma vad nevoit sa fac comparatia cu GLA care desi la o clasa mai mica il gasesc mai greoi.
- vizibilitatea e exceptionala, sunt cateva ‘slip roads’ unde in mod normal trebuie sa ma intorc cu totul ca sa vad daca vine cineva din spate, cu Stelvio oglinda laterala e suficienta.
- o alta senzatie uitata, aia de simtit drumul:) cu toate ca ia bine si gropile, mai bine decat GLA-ul.
- sunt f putin mofturos dpv pozitie la volan si scaune asa ca n-am avut nimic de comentat aici, Yux a fost insa mai putin impresionat:)
- nu m-am uitat la consum, nu stiu daca am pornit cu 2 sau 3 diviziuni, cert e ca mi-a dat un low fuel warning la un moment dat. Nu am forjat insa fiind pe un drum cu multi biciclisti profesionali:)
- m-am obisnuit putin mai greu cu volanul in sensul ca manetele sunt putin mai departate si la prima impresie putin mai spartan, insa imi place mai mult sa aud semnalizatorul clonk!clonk!:)
- singurul lucru care mi s-a parut putin cam in urma e displayul, camera spate si navi par putin cam din anii 80, insa nu e ceva semnificativ, camera e functionala iar cu navigatia m-am obisnuit oricum sa ma uit mai mult la semne si indicatoare care in uk sunt arhisuficiente.
Acum si cel mai important detaliu din punctul meu de vedere, desi pretul de nou era vreo 42k la modelul testat (care avea insa cam tot in materie de optiuni, sau cel putin cele care conteaza), in regim de leasing oferta e una irezistibila: 350£ lunar timp de 4 ani cu avans 3500. Deja mai buna financiar decat GLC sau Q5 sau X5. Cum spuneam 6-7 luni prea tarziu, insa mai am doar un an si ceva la actualul leasing😊
Si un plus la dealer, daca in trecut am avut ceva experiente negative cu dealerii AR, asta la care am fost sambata - ireprosabil. Ne-a lasat si o ora si jumatate, ceea ce probabil nu e f uzual, m-am uitat de curiozitate la Tesla e 15 minute, adica pana la primul semafor si inapoi avand in vedere traficul.

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2018, 12:51 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Scaunele sunt decente pentru orice sofer normal, pentru cei cu pretentii exista echiparea Veloce, unde scaunele sunt fix ce trebuie! :peace:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2018, 15:58 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4236
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Dane, ma bucur ca ai mers cu masina, si ca, totodata, din ce in ce mai multa lume descopera ceea ce toti cei dinainte aflasera: ca stelvio e mai mult sedan decat suv cand vine vorba de condus.
In rest, pertinente observatiile tale, cu adausul ca scaunele, asa cum a zis si ege, daca vrei ceva cu sustinere excelenta, trebuie sa alegi interior veloce, cum am eu. Iar atunci chiar nu mai ai ce repros sa le gasesti.

Ce sa zic, sa treaca mai repede anul ramas, sa te vad iar alfist! :clapping:

L.E. despre yux n-am ce sa comentez, hater-ul tot hater ramane :lol: , mai ales daca masina testata nu era rosie e clar ca nici nu mergea cum trebuie. :ban:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2018, 17:36 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1296
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
De fapt acum imi dau seama ca noi ne-am uitat la configuratia altui Stelvio ce era expus in showroom (care era si rosu si cu scaune de veloce:), nu stiu ce echipare avea cel cu care ne-am dat (in afara de motorizare).
Inteleg ca din 2019, 'benzinarul' de 2L 280 bhp va fi disponibil si in RWD.
https://www.autoblog.com/2018/07/02/alf ... eel-drive/

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2018, 20:28 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
De ce ai putea sa vrei asa ceva?!


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2018, 20:52 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1296
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
Nu, era doar la ‘apropo de Stelvio’, ca citisem de niste schimbari in 2019.

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2018, 23:50 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Aa, nu ziceam de tine, intrebam retoric..


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 12 Dec 2018, 14:03 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6615
Location: Brasov... oarecum.
Hai ca Ege m-a facut hater :lol: Si Guli ii tine isonul :lol: . Asta cere o replica pe masura... Cel putin mie imi place sa cred ca nu am ajuns hater in tara lu' fish & chips, bad weather and Marry fucking Poppins, ci doar mi-am dezvoltat simtul pragmatic si am devenit mai radical in ceea ce priveste lucrurile pe care le consider ca facand inutil umbra pamantului, ca am dezvoltat o ''alergie'' la consumerism, proasta calitate si marketingul asociat (dar absolut necesar ca sa poti vara pe gatul clientului tonele de kkt in care nici vanzatorul nu crede), vorbitul mult si lasatul in seama altora facutul lucrurilor.

Mno, dar sa revenim la scopul vizitei pe acest topic.

Am plecat de acasa pe o racorica si o relativa burnita la mine in sat (a se nota ca satul meu e putin diferit de satul lui Dan, desi traim in acelasi sat). Intr-un final norii s-au mai risipit si soarele a iesit triumfator, ca intr-un final, in cea de-a doua parte a zilei, sa moara din nou in spatele unor nori si a unei ploi relativ torentiale.
Am plecat asadar cu gandul unui drive test care sa imi schimbe perceptia despre SUVurile actuale si in special despre Stelvio ca o alternativa la Giulia. Insa imprevizibilul a avut grija sa imi amane o concluzie finala. Imprevizibilul s-a deghizat sub forma unui Giovani scurt si uscat, tipic italian la mecla, dar foarte amabil, care mi-a dat vestea cea proasta: datorita permisului meu made in UE, nu poate intocmi asigurarea necesara pentru acest drive test. Asadar am sfarsit prin a fi pasager.

Dupa o scurta asteptare in showroom, in care am belit ochii la un Wrangler, cateva Fiaturi, un QV Rosso Competitione langa care am lasat baltoace de saliva si un Stelvio cu roti de tractor, cum a catalogat Dan cauciucurile cu balon generos, s-au intocmit cateva mici formalitati si am fost condusi la masina. Un Stelvio, ca pentru el venisem, de un negru patrunzator si complet inexpresiv. Nu stiu ce echipare era, dar cred ca avea destule.
Ce razbeste cand il vezi in ''piele si oase'' sunt dimensiunile compacte. In poze pare mult mai mare si mai inalt, iar de putinele ori cand l-am zarit in trafic mi-a fost greu sa ii estimez cu adevarat dimensiunile. De-abia cand stai langa el in picioare realizezi forma compacta.

Am remarcat cat de bine se integreaza navigatia in bord, ceea ce la precedenta experienta Giulia nu am avut timp sa remarc. Deh, acum pasager am avut timp sa observ. Oricum, asa a si ramas, ca bibeloul, ca pestele de televizor asezat cu grija pe mileutul alb-galbui al bunicii, pentru ca dupa 2 tentative nereusite de a o manipula am scos telefonul si din 2 ''taciuri'' am setat planul de bataie. Ecranul se micsoreaza considerabil cand se activeaza camera pentru mersul inapoi, rezolutia avand un raport mai spre 4:3. Am mai remarcat de asemenea cele doar cateva butoane, in principal cele pentru AC care au un feeling placut la atingere. Ceea ce nu am gasit a fost butonul de mono, asadar a trebuit sa setez pe rand pentru ambele parti temperatura si pe unde sa bata briza. Am dat radioul pe mute, caci vorbea numai balarii, si ne-am concentrat pe ce are de grait el motore. Am setat apoi dracia in modul dinamic, celelalte 2 nefiind de nici un interes pentru subsemnatul. Dupa cum Dan a spus, acest lucru a fost si pe placul lui. De mentionat ca motorul a devenit mai prezent dupa schimbare, chiar si la cea mai usoara atingere a pedalei, si parca era mai fasneata lighioana. Asta atat cat am putut observa in traficul urban dupa 5 minute de frecus.
Cam aici se termina interesul meu pentru pentru partea electro-media-bla-bla a masinilor de azi. Conectare la ''blustutz'' sau alte acareturi va trebui sa le experimentati singuri pentru ca eu nu stiu ce sa va spun despre ele. De putin interes mi-au fost locurile din spate si de un zero absolut porbagajul. Asadar, feadbeck pe aceasta tema in alt film.

Scaunele: nu ma intelegeti gresit, sunt confortabile si cu sprijin lateral satisfacator, insa oricum as fi reglat tetiera am simtit-o tot timpul derajant in ceafa, fortandu-ma sa stau usurel aplecat in fata. Posibil sa fie inaltimea mea maiestoasa sau spatele meu subrezit, insa as fi preferat-o sa fie lasata mai pe spate. Ca un fapt divers, scaunele AMG ''stail'' din Mertanul mai sus mentionat mi s-au parut mai confortabile, desi pretena lui Dan nu e de aceeasi parere.
In final cred ca e o chestiune de inaltime, gabarit, preferinta si conditie fizica a fiecaruia sa gaseasca scaunele mai mult sau mai putin confortabile.
De prisos sa spun ca pielea pe scaune nu e preferata mea, indiferent de jivina care s-a sacrificat pentru ele sau daca acele scaune sunt de masina sau de bucatarie.

Bordul nu era imbracat in piele, desi acolo as fi preferat o vaca prietenoasa sa-si intinda oleaca spinare, insa am apreciat materialul ca un fel de burete mai tare, cumva oldstyle, totusi ok la atingere. In general nu suport plasticul tare, cu imitatii de carbon, piele, lemn sau orice altceva ce numai plastic nu e, practicat in ultima vreme in industrie.
Altfel, dupa standardele mele, sunt calitative cam toate suprafetele pe care mi-au cazut ochii si la care am ajuns intinzand mana in mod decent, fara sa ma contorsionez pe sub vreun scaun sa caut nod in papura.

Mno setupul facut, ne-am asternut pe mers. Traseul, guvernat de trafic o perioada a presupus ceva oras, apoi s-a mai eliberat si am dat de niste B-roads cu putin trafic si ceva curbe. Soarele sus pe cer.

Pozitia cocotata nu este de fel pe placul meu, orice ar fi. Pe cat de ok si practica o gasesc in traficul orasean, pe atat de enervanta si generatoare de nesiguranta mi se pare odata ce am depasit granitele localitatii. Si asta este by default unul dintre aspectele care nu pot fi schimbate la un SUV si care va genera eterna mea insatisfactie.

Se conduce ca o berlina? hmmm... Habar n-am, am fost doar pasager. Insa pot confirma ca pe curbele abordate mai domol sau mai in forta de colegu sofer, masina a ramas ''plata'' (ca sa fac o traducere directa din limba lui Shakespeare). Suspensia e destul de ferma dar fara sa iti dea ghionturi, amortizarea faina, iar sunetul facut peste gropi (da, avem si de-astea aici, nu e marca inregistrata in Romania) este unul plin; si fara prea multe oscilatii ale caroseriei. Si cum zicea si don' sofer Dan, chiar si ca pasager as putea spune ca se simte drumul, gropile, denivelarile sau orice alte imperfectiuni. Le simti in scaun, in podea... Eu numesc asta feedback, altii o numesc incomfort si prefere sa pluteasca fara sa simta ce se intampla sub ei.

(Dan zicea de Merc ca se simte mai putil agil. Mie mi s-a parut chiar greoi si intepenit. Posibil datorita motorului lesinat sau a combinatiei cu cutia automata care abea schimba pentru a favoriza consumul.)

Motorul e de o liniste mormantala pana cand iti infigi oleaca piciorul in acceleratie, cand devine mai guraliv. Pentru un 4 in linie as zice ca se aude decent spre binisor. Evident, dupa standardele mele. La turatii mai multe se aude putin ciudat as zice, cumva din parti, nu din fata. E sunetul bagat prin boxe? ca se poarta zilele astea...
Accelereaza bine as zice, desi drumul nu prea ne-a dat ocazii sa alergam.

Una peste alta nu as putea spune ca e o masina rea, desi experientele mele SUV se limiteaza la un Pajero de pe vremea cand era bunica fata si un Fiat 500X. Cine e in cautarea unui SUV compact, cu siguranta ar trebui sa ia in calcul si Stelvio inainte de a purcede la cumparaturi.

M-a convins? Mmmm...nu. Sau nu inca. Nu se stie niciodata, mai bagam o fisa. Poate dupa ce voi conduce unul?
Marea mea problema este ca, desi recunosc ca imi place aliura si cum sunt desenate unele, inca nu pot intelege adevarata utilitatea a unui SUtilityV.

P.S. Ca sa intelegem mai bine segmentul, am pus in plan pentru noul an un test cu Macan, sigurul adevarat competitor pentru Stelvio din punctul meu de vedere.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 12 Dec 2018, 14:28 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2498
Location: Bucuresti
Chiar daca, din postul tau, nu mi-am dat seama daca m-ar satisface un Stelvio (noroc ca nu asta am urmarit), nota 10 pentru scriitura. Avem niste talente pe aici pe forum, mai mult sau mai putin constiente de insusirile lor. Nici nu stiu englezii aia ce noroc a dat peste ei... :P

_________________
Ford Focus ST3 Ecoblue
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 263 posts ]  Go to page Previous 16 7 8 9 10 11 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]