It is currently 13 May 2024, 17:51

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 21 posts ] 
Author Message
PostPosted: 05 Jan 2021, 16:35 
Offline

Joined: 21 Nov 2017, 16:19
Posts: 13
Salut,

Am avazut si eu un anunt cu aceasta Giulia:

https://www.autovit.ro/anunt/alfa-romeo ... tor=SEC-81

Ce ziceti, merita banii?
Sau mai bine caut o Giulia Veloce?
Cum este sistemul Q4 de la Alfa Romeo?

Multumesc!


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2021, 16:42 
Offline
User avatar

Joined: 17 Nov 2020, 13:10
Posts: 171
Car: Alfa Romeo Giulia
Tocmai am trecut prin asta. Ai grija cu masini din US (cum e cea de pe autovit), poate fi complicat. Daca vrei totusi ruta asta il poti intreba pe speedy (are un topic cu a lui, ceva cu american eagle) cum a facut si prin ce a trecut ca sa iasa ok.

Cel mai usor si nesifonat iesi daca vorbesti cu dealeri (incearca sa dai de Andrada Raescu de la Silvermotors din TM de unde mi'am luat'o eu pe a mea), si cauti o Giulia fie Veloce fie Super ca a mea, dar sa fie in garantie si cu km putini, ex: demo car.
Mai sunt oferte si pt masini noi pe la dealeri, vorbeste cu Laura Plugaru poate dai de ceva si cu ajutorul ei.

Spor!

_________________
Alfa Romeo Giulia Super Blu Montecarlo, MY2019, 2.0 150kW
VW Golf GT DSG (tuned by myself) Shadow Blue, MY2007, 145 kW
Ex: Renault Clio 1.5 dCI (tuned by myself) White, MY2003, 82 kW
Ex: Peugeot 305 GL 1.5 NA Petrol, Red, MY1982, 48kW


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2021, 17:06 
Offline

Joined: 05 Aug 2020, 11:46
Posts: 962
Car: Giulia Veloce 280 Q4
Location: Bucuresti
Momentan sunt 2 Giulii benzina la dealeri, un Veloce nou la Timisoara si un Super 200 cu km mai multi la MIT Motors.

_________________
Alfa Romeo. Giulia. Veloce 280 Q4. Rosieeeeee
Stelvio Quadrifoglio Misano Blu MY2020 bestia


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2021, 19:43 
Offline

Joined: 21 Nov 2017, 16:19
Posts: 13
dlbogdan Quote:
Tocmai am trecut prin asta. Ai grija cu masini din US (cum e cea de pe autovit), poate fi complicat. Daca vrei totusi ruta asta il poti intreba pe speedy (are un topic cu a lui, ceva cu american eagle) cum a facut si prin ce a trecut ca sa iasa ok.

Cel mai usor si nesifonat iesi daca vorbesti cu dealeri (incearca sa dai de Andrada Raescu de la Silvermotors din TM de unde mi'am luat'o eu pe a mea), si cauti o Giulia fie Veloce fie Super ca a mea, dar sa fie in garantie si cu km putini, ex: demo car.
Mai sunt oferte si pt masini noi pe la dealeri, vorbeste cu Laura Plugaru poate dai de ceva si cu ajutorul ei.

Spor!
Salut,

Mersi de raspuns. Am trimis mail pe laura.plugaru@autoitalia.ro, dar imi da eroare ca nu gaseste recipientul.
In alta ordine de idei, nu mi-am dat seama ca e masina de US. :D


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2021, 19:45 
Offline

Joined: 21 Nov 2017, 16:19
Posts: 13
GiuliaLover Quote:
Momentan sunt 2 Giulii benzina la dealeri, un Veloce nou la Timisoara si un Super 200 cu km mai multi la MIT Motors.
Salut!

Ai cumva link-uri?

Mersi!


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2021, 19:47 
Offline

Joined: 21 Nov 2017, 16:19
Posts: 13
Vad ca nu mai e Laura Plugaru la Auto Italia, deci na...


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2021, 19:52 
Offline

Joined: 05 Aug 2020, 11:46
Posts: 962
Car: Giulia Veloce 280 Q4
Location: Bucuresti
Laurei da-i PM pe forum
Masinile sunt astea
https://www.autovit.ro/anunt/alfa-romeo ... 8c8d283756

https://www.autovit.ro/anunt/alfa-romeo ... 8c8d283756

Aia de la MIT nu mai e listata, s-o fi dat.
Oricum la AI scrii in van, Giulii noi dupa martie vin si la alte preturi. Aia de la Silver are pret de factura 55 de mii dupa dotari.

_________________
Alfa Romeo. Giulia. Veloce 280 Q4. Rosieeeeee
Stelvio Quadrifoglio Misano Blu MY2020 bestia


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2021, 20:03 
Offline

Joined: 21 Nov 2017, 16:19
Posts: 13
GiuliaLover Quote:
Laurei da-i PM pe forum
Masinile sunt astea
https://www.autovit.ro/anunt/alfa-romeo ... 8c8d283756

https://www.autovit.ro/anunt/alfa-romeo ... 8c8d283756

Aia de la MIT nu mai e listata, s-o fi dat.
Oricum la AI scrii in van, Giulii noi dupa martie vin si la alte preturi. Aia de la Silver are pret de factura 55 de mii dupa dotari.

Multumesc mult de info!
Da, aia de la SIlver e cam full. :D


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2021, 20:12 
Offline

Joined: 05 Aug 2020, 11:46
Posts: 962
Car: Giulia Veloce 280 Q4
Location: Bucuresti
E ca a mea minus jantele brunate si-i lipsesc doar xenoanele de 35w si ACC ul.

_________________
Alfa Romeo. Giulia. Veloce 280 Q4. Rosieeeeee
Stelvio Quadrifoglio Misano Blu MY2020 bestia


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2021, 20:35 
Offline
User avatar

Joined: 17 Nov 2020, 13:10
Posts: 171
Car: Alfa Romeo Giulia
Adica nimic important. Xenoanele standard de 25W, desi initial ma gandeam ca or fi nasoale sunt excelente.
Iar ACC, depinde cat de multe drumuri faci pe autostrada. Oricum se poate pune butonul pe volan (atat lipseste) si apoi se activeaza cu MESul la cineva de pe forum usor.

profil Laura Plugaru: memberlist.php?mode=viewprofile&u=12677

_________________
Alfa Romeo Giulia Super Blu Montecarlo, MY2019, 2.0 150kW
VW Golf GT DSG (tuned by myself) Shadow Blue, MY2007, 145 kW
Ex: Renault Clio 1.5 dCI (tuned by myself) White, MY2003, 82 kW
Ex: Peugeot 305 GL 1.5 NA Petrol, Red, MY1982, 48kW


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2021, 20:42 
Offline

Joined: 21 Nov 2017, 16:19
Posts: 13
dlbogdan Quote:
Adica nimic important. Xenoanele standard de 25W, desi initial ma gandeam ca or fi nasoale sunt excelente.
Iar ACC, depinde cat de multe drumuri faci pe autostrada. Oricum se poate pune butonul pe volan (atat lipseste) si apoi se activeaza cu MESul la cineva de pe forum usor.

profil Laura Plugaru: memberlist.php?mode=viewprofile&u=12677
Multumesc!


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2021, 11:01 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7048
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Arata foarte bine cea de state neagra si pretul pare unul foarte bun. Ia legatura cu speedy si vezi care e treaba cu procedura de inmatriculare sau chiar cu firma ce o vinde daca te poate ajuta cu tot se inseamna inmatriculare.

Mnohh.. acum e o diferenta considerabila de pret intre ce ai gasit tu si ce ti-a trimis dlbogdan. Totusi 10-15k euro nu este o suma de neglijat.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2021, 11:43 
Offline
User avatar

Joined: 17 Nov 2020, 13:10
Posts: 171
Car: Alfa Romeo Giulia
10-15k euro care se traduc in ~6 ani de garantie totusi. Cea din state, chiar si cu garantia internationala, cred ca a ramas cu 1-2 ani. Nici nu stiu daca functioneaza asa, dar stiu ca la americani e mai mica perioada de garantie. Intreaba'l pe cel care o vinde, sa'ti dea poza cu caietul de garantie sau echivalent ce are masina.
Si da, masina aia americana clar merita daca ai totusi timp sa'ti bati capul cu RAR-ul si omologare, care, dupa spusele lui speedy, e chiar aiurea in RO si nici nu ti'o omologeaza euro6 fara niste "ungere" la niste agenti bine alesi.
Si mai e si partea cu schimbarea farurilor/stopurilor, pentru ca nu o sa iei nici RAR si nici ITP cu cele americane. Din ce stiu de la Speedy nici macar nu e direct swap, necesita si ceva schimbari electrice. Intreaba'l pe speedy pt detalii.
Atentie insa, multe masini din state sunt aduse dupa o dauna totala + reparatie. Nu spun ca asta ar fi cazul la masina aia, dar intereseaza'te cumva (sunt niste tooluri web care cauta dupa VIN, nu vreau sa fac reclama).


profil speedy: memberlist.php?mode=viewprofile&u=7036

arunca un ochi si pe threadul meu, in special primul post: viewtopic.php?f=90&t=28513

_________________
Alfa Romeo Giulia Super Blu Montecarlo, MY2019, 2.0 150kW
VW Golf GT DSG (tuned by myself) Shadow Blue, MY2007, 145 kW
Ex: Renault Clio 1.5 dCI (tuned by myself) White, MY2003, 82 kW
Ex: Peugeot 305 GL 1.5 NA Petrol, Red, MY1982, 48kW


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2021, 13:59 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2010, 21:47
Posts: 869
Car: Giulia Q4 280.
Location: PITESTI
dlbogdan Quote:
10-15k euro care se traduc in ~6 ani de garantie totusi. Cea din state, chiar si cu garantia internationala, cred ca a ramas cu 1-2 ani. Nici nu stiu daca functioneaza asa, dar stiu ca la americani e mai mica perioada de garantie. Intreaba'l pe cel care o vinde, sa'ti dea poza cu caietul de garantie sau echivalent ce are masina.
Si da, masina aia americana clar merita daca ai totusi timp sa'ti bati capul cu RAR-ul si omologare, care, dupa spusele lui speedy, e chiar aiurea in RO si nici nu ti'o omologeaza euro6 fara niste "ungere" la niste agenti bine alesi.
Si mai e si partea cu schimbarea farurilor/stopurilor, pentru ca nu o sa iei nici RAR si nici ITP cu cele americane. Din ce stiu de la Speedy nici macar nu e direct swap, necesita si ceva schimbari electrice. Intreaba'l pe speedy pt detalii.
Atentie insa, multe masini din state sunt aduse dupa o dauna totala + reparatie. Nu spun ca asta ar fi cazul la masina aia, dar intereseaza'te cumva (sunt niste tooluri web care cauta dupa VIN, nu vreau sa fac reclama).


profil speedy: memberlist.php?mode=viewprofile&u=7036

arunca un ochi si pe threadul meu, in special primul post: viewtopic.php?f=90&t=28513
In câteva zile, pentru realizarea unei investiții, respectiv cumpărarea unui teren, s-ar putea sa scot Giulia mea la vânzare, am mai avut o tentativa când cauta dlbogdan mașină, dar atunci nu eram hotărât! :)
Acum sunt aproape hotărât, deci dacă ești interesat, aruncă o privire aici:
viewtopic.php?f=90&t=28420

_________________
**Alfa Romeo Giulia Q4 280cp
**Alfa Romeo Spider, Zoe 1.8 ts
**Alfa Romeo 156 TI, Busso engine :D
**Alfa Romeo 159SW, 1.8mpi
Ex:
Alfa Romeo 159SW,TBI TI
Alfa Romeo Gt Blackline
Alfa 156 sw,1.9jtd,115cp
Alfa Romeo Brera, 2.4jtdm, 210cp +
Alfa 159 SW, 2.4jtdm, 210cp
Alfa 156,1.9jtdm,150cp+
Alfa Giullieta 2.0jtdm
Alfa 159sw,1.9jtdm,150cp
Alfa Crosswagon,Q4
Alfa 147 selespeed,2.0TS,150cp
Alfa 156sw,1.9-115cp
Alfa 166,2.4jtd-136cp
Alfa 156,2.0ts-150cp
Alfa 147,1.6ts-120cp


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2021, 14:55 
Offline
User avatar

Joined: 17 Nov 2020, 13:10
Posts: 171
Car: Alfa Romeo Giulia
Super masina si super baiat. Recomand !!!

Am vb de cateva ori cu speedy, singurul motiv pt care am optat pt Giulia de la dealer a fost pretul incredibil si garantia de 6 ani ramasa.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Alfa Romeo Giulia Super Blu Montecarlo, MY2019, 2.0 150kW
VW Golf GT DSG (tuned by myself) Shadow Blue, MY2007, 145 kW
Ex: Renault Clio 1.5 dCI (tuned by myself) White, MY2003, 82 kW
Ex: Peugeot 305 GL 1.5 NA Petrol, Red, MY1982, 48kW


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2021, 21:24 
Offline

Joined: 06 Jan 2021, 19:39
Posts: 34
Car: several, actually
Salutari domnilor, am cantarit o vreme daca sa postez, si am ales sa o fac. De fapt, cu o parte dintre voi (cred ca si cu o doamna) m-am auzit deja la telefon, asta deoarece eu sunt cel care vinde acea Giulia rosso Monza de pe Autovit (momentan e dezactivat anuntul meu) tot origine US, nu singura dintre masinile de aceeasi origine pe care le detin sau le-am detinut.

Ca sa fac un rezumat a ceea ce cred ca am mai spus cel putin unei persoane, lucrurile stau asa:

- norma RAR (care se cheama RNTR7) admite semnalizari rosii la omologarea in Romania. E undeva in anexa 2, cautati dupa "lampi indicatoare de directie". Din cate stiu, suntem singura tara UE care admite. Cealalta cerinta legata de lumini este satisfacuta si de Giulia US care, atipic, are lampa de ceata functionala.
La alte modele europene produse pentru US e de obicei precablat butonul si lampa sau ledul aferent, dar nu activat.

-modelele US importate in RO se supun omologarii individuale, care e un procedeu in mare parte birocratic, mai degraba justificarea RAR pentru a incasa niste bani in plus. La modelele care se vand si pe piata UE, in general se echivaleaza norma de poluare dupa stickerul cu norma de emisii EPA care-i tot timpul undeva sub capota (daca nu a fost inlocuita) si verificarea corespondentei lampilor cu RNTR7 de care vorbeam anterior.
Evident ca in era globalizarii diferentele intre piete sunt minime din ratiuni de optimizarea costurilor la producator.
O data omologata, masina efectueaza ITP ca oricare alta si trece la fel de usor, daca merita sa o faca.

- Masinile importate din US sunt 95% cu avarii si 5% repatrieri ale rezidentilor romani sau enoriasilor bisericilor cultelor evanghelice (aici nu stiu exact detalii, nu e domeniul meu).
Aceste masini se denumesc foarte usor "dauna totala" si explicatia e simpla. In termeni economici, dauna totala inseamna ca reparatia costa mai mult decat valoarea de piata, ori aici concura cateva elemente:
Costul reparatiei care, evident, include si costul manoperei, care in US e extrem de scumpa (la fel ca in multe state cu venituri ridicate). In orasele mari vorbim de minim $150 pentru ora de tinichigerie sau mecanica, sau chiar mai mult pentru vopsitorie. Strict manopera.
Daca masina e reparata, partea care nu este vinovata in accident are dreptul sa solicite de la asigurator inca o despagubire care se cheama diminished value, ce compenseaza diferenta de valoare pe piata intre o masina fara istoric de accident si una cu. Suma obtinuta cu titlul asta se adauga la valoarea evaluata a reparatiei in stabilirea cuantumului total al despagubirii.
In urma achitarii despagubirii de catre asigurator, acesta devine proprietarul vehiculului avariat si e obligat de lege sa preschimbe documentul de proprietate cu unul cu brandingul salvage pentru a nu exista riscul ca acesta sa se intoarca pe piata fara mentionarea acestui aspect. Adica ce se petrece la noi, in UE.
Dupa vanzarea la licitatie, aceste masini se pot repune pe piata si in US cu un nou document care in general poarta brandingul "rebuilt", din nou, ca sa nu existe riscul pentru consumator sa plateasca pretul intreg acolo unde nu era cazul.

Acum partea buna. De ce merita cumparate masinile astea:

Intr-o ordine aleatorie:
- Clima mult mai blanda. Majoritatea statelor sunt mai la sud de latitudinea noastra si majoritatea centrelor urbane sunt pe coaste, deci din nou, clima mai blanda.
- Limite de viteza mai mici si impuse mai strict. In majoritatea statelor nu poti merge legal mai sus de 65-70MPH, iar de la +20 peste limita risti minim o noapte de cazare. Plus drumurile in medie mai lungi, adica mai putine porniri, regimuri tranzitorii etc
- Americanii inca traiesc cu amintirea a zeci de ani cu uleiuri minerale si schimburi de ulei la 3-5000 mile. Pe langa asta, in general, isi intretin proprietatile de orice fel la un standard mult mai ridicat decat o facem noi. E HGTV pe toate retelele de cablu, nu insist.
- Daca cumperi in cunostinta de cauza, obtii un discount semnificativ fata de un model asemanator exploatat la noi, eventual importat din UE cu un rulaj incert.

Stiu ca e eventual complicat procesul, doar traim in Romania. Din motivele astea, plus faptul ca eu cumpar masini in primul rand pentru ca mi le doresc mai intai pentru mine, eu prefer sa vand aceste masini gata inmatriculate definitiv in tara. Evit astfel intrebarile despre ce urmeaza de facut, cat costa, ce se intampla daca si orice stress de genul.

Nu stiu cu ce alte informatii va pot fi de folos, asa ca intrebati si am sa raspund in masura cunostintelor.


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2021, 21:53 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2010, 21:47
Posts: 869
Car: Giulia Q4 280.
Location: PITESTI
jfcars Quote:
Salutari domnilor, am cantarit o vreme daca sa postez, si am ales sa o fac. De fapt, cu o parte dintre voi (cred ca si cu o doamna) m-am auzit deja la telefon, asta deoarece eu sunt cel care vinde acea Giulia rosso Monza de pe Autovit (momentan e dezactivat anuntul meu) tot origine US, nu singura dintre masinile de aceeasi origine pe care le detin sau le-am detinut.

Ca sa fac un rezumat a ceea ce cred ca am mai spus cel putin unei persoane, lucrurile stau asa:

- norma RAR (care se cheama RNTR7) admite semnalizari rosii la omologarea in Romania. E undeva in anexa 2, cautati dupa "lampi indicatoare de directie". Din cate stiu, suntem singura tara UE care admite. Cealalta cerinta legata de lumini este satisfacuta si de Giulia US care, atipic, are lampa de ceata functionala.
La alte modele europene produse pentru US e de obicei precablat butonul si lampa sau ledul aferent, dar nu activat.

-modelele US importate in RO se supun omologarii individuale, care e un procedeu in mare parte birocratic, mai degraba justificarea RAR pentru a incasa niste bani in plus. La modelele care se vand si pe piata UE, in general se echivaleaza norma de poluare dupa stickerul cu norma de emisii EPA care-i tot timpul undeva sub capota (daca nu a fost inlocuita) si verificarea corespondentei lampilor cu RNTR7 de care vorbeam anterior.
Evident ca in era globalizarii diferentele intre piete sunt minime din ratiuni de optimizarea costurilor la producator.
O data omologata, masina efectueaza ITP ca oricare alta si trece la fel de usor, daca merita sa o faca.

- Masinile importate din US sunt 95% cu avarii si 5% repatrieri ale rezidentilor romani sau enoriasilor bisericilor cultelor evanghelice (aici nu stiu exact detalii, nu e domeniul meu).
Aceste masini se denumesc foarte usor "dauna totala" si explicatia e simpla. In termeni economici, dauna totala inseamna ca reparatia costa mai mult decat valoarea de piata, ori aici concura cateva elemente:
Costul reparatiei care, evident, include si costul manoperei, care in US e extrem de scumpa (la fel ca in multe state cu venituri ridicate). In orasele mari vorbim de minim $150 pentru ora de tinichigerie sau mecanica, sau chiar mai mult pentru vopsitorie. Strict manopera.
Daca masina e reparata, partea care nu este vinovata in accident are dreptul sa solicite de la asigurator inca o despagubire care se cheama diminished value, ce compenseaza diferenta de valoare pe piata intre o masina fara istoric de accident si una cu. Suma obtinuta cu titlul asta se adauga la valoarea evaluata a reparatiei in stabilirea cuantumului total al despagubirii.
In urma achitarii despagubirii de catre asigurator, acesta devine proprietarul vehiculului avariat si e obligat de lege sa preschimbe documentul de proprietate cu unul cu brandingul salvage pentru a nu exista riscul ca acesta sa se intoarca pe piata fara mentionarea acestui aspect. Adica ce se petrece la noi, in UE.
Dupa vanzarea la licitatie, aceste masini se pot repune pe piata si in US cu un nou document care in general poarta brandingul "rebuilt", din nou, ca sa nu existe riscul pentru consumator sa plateasca pretul intreg acolo unde nu era cazul.

Acum partea buna. De ce merita cumparate masinile astea:

Intr-o ordine aleatorie:
- Clima mult mai blanda. Majoritatea statelor sunt mai la sud de latitudinea noastra si majoritatea centrelor urbane sunt pe coaste, deci din nou, clima mai blanda.
- Limite de viteza mai mici si impuse mai strict. In majoritatea statelor nu poti merge legal mai sus de 65-70MPH, iar de la +20 peste limita risti minim o noapte de cazare. Plus drumurile in medie mai lungi, adica mai putine porniri, regimuri tranzitorii etc
- Americanii inca traiesc cu amintirea a zeci de ani cu uleiuri minerale si schimburi de ulei la 3-5000 mile. Pe langa asta, in general, isi intretin proprietatile de orice fel la un standard mult mai ridicat decat o facem noi. E HGTV pe toate retelele de cablu, nu insist.
- Daca cumperi in cunostinta de cauza, obtii un discount semnificativ fata de un model asemanator exploatat la noi, eventual importat din UE cu un rulaj incert.

Stiu ca e eventual complicat procesul, doar traim in Romania. Din motivele astea, plus faptul ca eu cumpar masini in primul rand pentru ca mi le doresc mai intai pentru mine, eu prefer sa vand aceste masini gata inmatriculate definitiv in tara. Evit astfel intrebarile despre ce urmeaza de facut, cat costa, ce se intampla daca si orice stress de genul.

Nu stiu cu ce alte informatii va pot fi de folos, asa ca intrebati si am sa raspund in masura cunostintelor.
Eu unul sunt super încântat de postare, mulțumesc, am aflat câteva chestii foarte interesante, însă cea mai importantă mi se pare de departe partea cu lămpile spate, principalul motiv fiind faptul ca eu le-am oprit pe cele de USA, arată mult mai bine decât cele de EU, culoarea lor fiind cu adevărat roșie, cele de Europa sunt rozalii.
Chiar am cumpărat un set de EU, le-am montat pe mașină
și când am văzut cum arată, comparativ cu cele de USA, le-am returnat :), noroc ca cel care le vindea era un amic!
O poză mai jos cu speța descrisă, lampă exterior de UE interior USA


Attachments:
IMG_20200728_202751.jpg
IMG_20200728_202751.jpg [ 2.99 MiB | Viewed 1528 times ]

_________________
**Alfa Romeo Giulia Q4 280cp
**Alfa Romeo Spider, Zoe 1.8 ts
**Alfa Romeo 156 TI, Busso engine :D
**Alfa Romeo 159SW, 1.8mpi
Ex:
Alfa Romeo 159SW,TBI TI
Alfa Romeo Gt Blackline
Alfa 156 sw,1.9jtd,115cp
Alfa Romeo Brera, 2.4jtdm, 210cp +
Alfa 159 SW, 2.4jtdm, 210cp
Alfa 156,1.9jtdm,150cp+
Alfa Giullieta 2.0jtdm
Alfa 159sw,1.9jtdm,150cp
Alfa Crosswagon,Q4
Alfa 147 selespeed,2.0TS,150cp
Alfa 156sw,1.9-115cp
Alfa 166,2.4jtd-136cp
Alfa 156,2.0ts-150cp
Alfa 147,1.6ts-120cp
Top
   
PostPosted: 06 Jan 2021, 21:56 
Offline
User avatar

Joined: 17 Nov 2020, 13:10
Posts: 171
Car: Alfa Romeo Giulia
Salut,

Am vorbit si eu cu tine, inainte sa'mi cumpar Giulia din TM de la dealer. Eram incantat vorbind cu tine, apoi am mai vorbit cu altii si uite asa m'am dezarmat. In mare parte din lipsa totala de timp (abia am avut timp s'o inmatriculez p'asta, pe 31 decembrie la ora 13:30, no jk, mai aveam putin si dadeam cu artificii la DRPCIV in parcare), auzind prin cate trebuie sa trec cu ea. Si in plus a fost oferta de nerefuzat pentru o masina aproape noua.

Suna bine ce spui acolo, eu iti recomand sa faci un thread nou, daca tot esti membru acum pe forum, sa prezinti masina/masinile AR pe care le ai la vanzare in detaliu cat mai bun, cred ca ar fi de apreciat si dupa cum bine vezi, multa lume vine intai pe forumul asta cand vrea o alfa, deci ai avea si sanse mai bune de vanzare decat autovit.
Ar fi frumos pentru bonus points sa clarifici si cu garantia cum e, daca e, si cu procesul de RAR/Omologare cat dureaza si cam cum se realizeaza. Un fel de walkthrough despre ce ar trebui sa faca un roman dupa ce cumpara masina de la tine.

Toata stima.

_________________
Alfa Romeo Giulia Super Blu Montecarlo, MY2019, 2.0 150kW
VW Golf GT DSG (tuned by myself) Shadow Blue, MY2007, 145 kW
Ex: Renault Clio 1.5 dCI (tuned by myself) White, MY2003, 82 kW
Ex: Peugeot 305 GL 1.5 NA Petrol, Red, MY1982, 48kW


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2021, 23:09 
Offline

Joined: 06 Jan 2021, 19:39
Posts: 34
Car: several, actually
Nu e panica, nici eu nu ma grabesc tare sa vand masina asta, asa cum am zis, pentru ca nu mai am una care sa porneasca singura incalzirea in scaune si volan cand e rece afara (cele model EU fac treaba asta?). Nici nu stiu daca e cazul/permis sa imi fac mie publicitate aici. In definitiv, cei interesati pot gasi cu siguranta anuntul meu pe mobile.de sau ma pot contacta.

Cu garantia lucrurile stau asa: nici ei nu au stiut ce sa imi raspunda. Se pare ca nu au posibilitatea sa interogheze o baza de date ca sa obtina un raspuns, nici macar nu au vrut sa imi extraga un istoric. Am vazut ca nu sunt foarte interesati sa ma ajute asa ca nu am insistat.

In ce priveste inmatricularea, cel putin de la mine, plecand cu numere definitive (cele negre), se comporta ca orice alta masina cumparata din Romania. Se ia snopul de exemplare din contractul de v-c cu stampilele aferente si certificatul de inmatriculare si se merge la DRPCIV.

Omologarea inseamna practic verificarea respectarii elementelor din RNTR7. In practica, nu sunt primele masini de US pe care le omologheaza, asa ca se concentreaza pe diferentele fata de piata EU: sa aiba stop de ceata, spalatoare de far la xenon si sa gaseasca stickerul cu norma EPA.


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2021, 23:18 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2010, 21:47
Posts: 869
Car: Giulia Q4 280.
Location: PITESTI
jfcars Quote:
Nu e panica, nici eu nu ma grabesc tare sa vand masina asta, asa cum am zis, pentru ca nu mai am una care sa porneasca singura incalzirea in scaune si volan cand e rece afara (cele model EU fac treaba asta?). Nici nu stiu daca e cazul/permis sa imi fac mie publicitate aici. In definitiv, cei interesati pot gasi cu siguranta anuntul meu pe mobile.de sau ma pot contacta.

Cu garantia lucrurile stau asa: nici ei nu au stiut ce sa imi raspunda. Se pare ca nu au posibilitatea sa interogheze o baza de date ca sa obtina un raspuns, nici macar nu au vrut sa imi extraga un istoric. Am vazut ca nu sunt foarte interesati sa ma ajute asa ca nu am insistat.

In ce priveste inmatricularea, cel putin de la mine, plecand cu numere definitive (cele negre), se comporta ca orice alta masina cumparata din Romania. Se ia snopul de exemplare din contractul de v-c cu stampilele aferente si certificatul de inmatriculare si se merge la DRPCIV.

Omologarea inseamna practic verificarea respectarii elementelor din RNTR7. In practica, nu sunt primele masini de US pe care le omologheaza, asa ca se concentreaza pe diferentele fata de piata EU: sa aiba stop de ceata, spalatoare de far la xenon si sa gaseasca stickerul cu norma EPA.
Dar Giulia are farurile cu xenon de 25W care nu au nici spălător și nici autoleveling, indiferent ca sunt de US sau de EU.

_________________
**Alfa Romeo Giulia Q4 280cp
**Alfa Romeo Spider, Zoe 1.8 ts
**Alfa Romeo 156 TI, Busso engine :D
**Alfa Romeo 159SW, 1.8mpi
Ex:
Alfa Romeo 159SW,TBI TI
Alfa Romeo Gt Blackline
Alfa 156 sw,1.9jtd,115cp
Alfa Romeo Brera, 2.4jtdm, 210cp +
Alfa 159 SW, 2.4jtdm, 210cp
Alfa 156,1.9jtdm,150cp+
Alfa Giullieta 2.0jtdm
Alfa 159sw,1.9jtdm,150cp
Alfa Crosswagon,Q4
Alfa 147 selespeed,2.0TS,150cp
Alfa 156sw,1.9-115cp
Alfa 166,2.4jtd-136cp
Alfa 156,2.0ts-150cp
Alfa 147,1.6ts-120cp


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2021, 23:27 
Offline

Joined: 06 Jan 2021, 19:39
Posts: 34
Car: several, actually
Exact. Dar, asa cum ziceam, not my first rodeo. Mai precis, asta a fost necesar la o alta marca. Nu-i asa dificil, pdf-uri sa ai.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 21 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]