It is currently 28 Apr 2024, 15:55

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 36 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 29 Nov 2018, 16:27 
Offline

Joined: 10 Jul 2012, 21:56
Posts: 91
Car: Giulia Veloce rosso
Location: Bucuresti
Dupa aproximativ o luna de la intrarea in posesie, consider ca e timpul sa-i deschid un jurnal de bord.

Echiparea e Veloce 2.0turbo Q4 cu cateva optiuni.
In proportie de 90 % configuratia “din oficiu” era asa cum mi-o si doream:
-padele pe coloana volanului
-display 7” integrat in instrumentele de bord
-ecran 8” pentru sistemul multimedia
-pachet clima(Air Quality System, parbriz atermic, guri de ventilatie pentru locurile din
spate, torpedo refrigerat, port USB pentru
locurile din spate, al doilea port USB pentru locurile
din fata)
-pachet Driver Assistance Plus (camera video
posterioara pentru parcare, oglinda interna
electrocromica, senzori de parcare anteriori si
posteriori, oglinzi retrovizoare exterioare electrocromice, comutare automata faza lunga/faza scurta, sistem de monitorizare si avertizare unghi mort)

Ce-i lipseste:
1.Optiunea cu jantele de 9J pe puntea spate nu o are bifata.
Jantele de vara AM probabil vor repara lipsa din configuratie a diferentei de latime intre puntea fata si spate,” turbinele” OEM vor ramane ca setup de iarna.
Habar n-am care va fi setup-ul de vara, am cautat la un moment dat variante, n-am identificat nimic, reiau cautarile cand ma voi simti mai plin de inspiratie.

2.Pack Performance nu-l are bifat, la care insa m-as mai fi gandit si cu care si acum sunt in dubiu daca l-as fi ales sau nu daca aveam posibilitatea.
Padelele le are ca optiune adaugata separat.
Suspensia adaptiva nu era o necesitate, nu-mi plac variabilele in comportament.
Diferentialul blocant insa mi-ar fi placut, pe de alta parte nu-mi dau seama in cazul AWD cat de mare i-ar fi fost influenta.
Inclin sa cred ca nu.
Varianta identificata in productie a fost si cea castigatoare.

Am ridicat-o in seara de Halloween (31 oct) si de atunci a intrat in exploatarea de zi cu zi.

Ca istoric al achizitiei, in momentul initierii discutiilor in prima saptamana din august, exemplarul in cauza era deja lansat in fabricatie configurat ‘’din oficiu’’, cu termen de iesire de pe linia de productie in saptamana 2 din august si cu estimare de livrare in ultima saptamana din august.
Au fost cateva amanari la incarcarea de la fabrica, in special legate de omologarea WLTP din cauza carora au avut mari probleme la livrari toti producatorii.

Comunicarea cu Autoitalia a fost exemplara, tratarea situatiei referitoare la amanarile repetate privind livrarea a fost facuta la modul cel mai sincer si direct, ceea ce am apreciat.
Imi place sa discut deschis si cu cartile pe masa si accept cu toata deschiderea solutiile.

In plus, au avut toata disponibilitatea sa-mi puna la dispozitie un Jeep Compass pana la livrarea efectiva a masinii.
In echipare Limited, Compass mi-a sters toata imaginea deformata ca modelele Jeep sunt spartane ca si conceptie si echipare, pe deasupra a avut si rolul sa-mi domoleasca stilul de condus.
Attachment:
IMG_20181031_172550.jpg
IMG_20181031_172550.jpg [ 1.93 MiB | Viewed 3669 times ]
De bun augur perioada asta, am devenit Zen si am ramas asa.
Pana la primavara.

Esenta optarii pentru Giulia este ca in urma unei intamplari nefericite in care fostul Megane 3RS a fost declarat dauna totala (economica), am fost pus in situatia sa-i gasesc inlocuitor.
Exemplarul avea 2 ani si +35k km, fiind parte din ultima serie 3RS lansata in fabricatie la inceputul lui 2016 cand deja Megane4 devenise titularul lui Renault in gama de exemplare compacte domestice.
M-am bucurat sa prind ultima lansare in fabricatie pentru 3RS, in special pe fondul speculatiilor privind urmatoarea generatie 4RS care deja se anunta mai complex si artificial ca setup, asa ca am comandat instant un exemplar configurat fix conform cerintelor mele si l-am asteptat rabdator 7 luni.

Desi nu pare o alegere fericita ca un hothatch sa fie folosit zi de zi, am decis ca varianta care imi satisface din plin criteriile sa fie in folosinta permanenta.

Planul era sa nu-l dau niciodata, dupa stagiul de 100k km de utilizare zilnica urma sa fie pensionat si transformat in masina de weekend si track day.
Dar nah, l-am dat de gard.

L-am bagat in discutie pe 3RS pentru ca din punctul meu de vedere in pleiada asta de modele diverse existente la diversi producatori e foarte greu de identificat un exemplar cu abilitati care sa produca perceptii super-pozitive prin prisma experientei la condus.
Bineinteles ca nu compar pret, clasa din care face parte una si alta sau aspecte d-astea subiective gen spatii la cap/picioare, dimensiuni, materiale etc.

Ca impresie generala, Giulia este la nivelul lui 3RS vorbind de aspectele care tin de finetea raspunsului directiei, motor, sentimentul de setup fin studiat in amanunt.

Scaunele Recaro de pe 3RS erau excelente, insa cu disconfortul accesului datorita sustinerilor laterale si ale sezutului destul de contondente.
Imi formasem o miscare de contorsionism la intrarea in habitaclu si deja devenise obisnuinta, problema era cand ma urcam pe locul din dreapta, foarte rar ce-i drept, imi aduceam aminte rapid ca pentru partea aia nu am exercitiu.
La Giulia scaunele sunt excelente fara niciun alt inconvenient, sustinerile laterale sunt reglabile, ceea ce le face ajustabile in functie de stilul de condus + ca sezutul are extensie.
Pozitia la volan usor mai buna la Giulia, ma simt mai bine ca in 3RS.
Deja de aici Giulia o ia pe repede inainte.

Toate celelalte aspecte legate de setup, arhitectura suspensiei etc sunt in cazul Giuliei cu cateva nivele peste 3RS, ceea ce face ca trecerea de la un model la altul sa fie o mare evolutie.

Ma bucura alegerea facuta, n-aveam nicio indoiala de altfel, o spun doar ca pe o confirmare (pentru mine).


Am un telefon de 2 Lei si nu dau 2 Lei pe tehnologiile astea de procesare imagine si camere multiple integrate in device-uri cu ecrane mamut de pe care si poti apela, asa ca pozele sunt si ele de 2 Lei, la fel ca si talentul meu la pozat.
Attachment:
IMG_20181101_073421.jpg
IMG_20181101_073421.jpg [ 2.62 MiB | Viewed 3669 times ]
Attachment:
IMG_20181101_073437.jpg
IMG_20181101_073437.jpg [ 2.4 MiB | Viewed 3669 times ]
Attachment:
IMG_20181101_082749.jpg
IMG_20181101_082749.jpg [ 2.52 MiB | Viewed 3669 times ]
Attachment:
IMG_20181126_082033.jpg
IMG_20181126_082033.jpg [ 2.71 MiB | Viewed 3669 times ]
Stiu ca merita mai mult, asa ca solicit ajutor pentru o sedinta foto.

_________________
Actuale:
'18 Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T/ Q4/ 8AT
'22 KIA XCeed 1.5 Turbo MHEV/ FWD/ 6iMT
'10 Mazda 3MPS BL 2.3 DISI Turbo 35x CP/ FWD/ 6MT
'04 Mazda RX8 Revolution 1.3 Renesis/ RWD/ 6MT

Foste:
'16 Renault Megane 3RS MT/275 CP CUP
'15 Nissan Juke 1.6 DIG-T MT/190 CP, Acenta Open Air
'13 Mazda 6 2.0G MT/165 CP Revolution
'06 Mazda RX8 1.3 Renesis 5MT/192 CP Challenge
'02 Alfa Romeo 147 ,1.6 TwinSpark/120 CP


Last edited by tipografu on 29 Nov 2018, 16:54, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 29 Nov 2018, 16:46 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2498
Location: Bucuresti
Bravo, sa o stapanesti sanatos!
Dupa review mi-am dat seama ca nu esti un client intamplator si nici in necunostinta de cauza. Cu atat mai mult, ma bucur ca iti place.

_________________
Ford Focus ST3 Ecoblue
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
PostPosted: 29 Nov 2018, 16:51 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Sunt sigur ca Megane-ul cumparat de nou e o sportiva f distractiva dar Giulia e o sportiva cu clasa . Foarte misto masina , sa o stapanesti sanatos si incearca sa ramai doar pe drum , nu te mai apropia de garduri :lol:


Top
   
PostPosted: 29 Nov 2018, 17:27 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Faina povestea, mai putin partea cu RSul.
Sa o folosesti sanatos, si vorba lui Mugurel, pe sosea, nu prin copaci, garduri sau alte acareturi de-astea.

Imi place abordarea si modul de analiza a ceea ce vrei, ce cumperi, ce gasesti.
Ma intriga si ma bucura in acelasi timp ca feelingul dat de Giulia este peste RS, desi cel din urma e un soi de etalon in clasa lui in ceea ce priveste sportivitatea. Pe cand G este in setarea... urbana. In cazul QVului nu ar fi fost nici o urma de indoiala.
Insistand putin pe RS, cred ca singurul capitol unde m-ar dezamagi ar fi puntea aia spate semirigida.

Mno, numai de bine.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 29 Nov 2018, 17:31 
Offline

Joined: 10 Jul 2012, 21:56
Posts: 91
Car: Giulia Veloce rosso
Location: Bucuresti
mugurel Quote:
Sunt sigur ca Megane-ul cumparat de nou e o sportiva f distractiva dar Giulia e o sportiva cu clasa . Foarte misto masina , sa o stapanesti sanatos si incearca sa ramai doar pe drum , nu te mai apropia de garduri :lol:
Multumesc pentru urari!
Impropriu spus despre 3RS ca l-am dat de gard, tot timpul a stat pe drum, ba chiar intr-un mod incredibil de stabil.
Doar ca agatand ceva cu roata stanga fata s-a rupt bascula si roata ramasa agatata doar in amortizor a creat mult deranj.
Dar chiar si asa pe 3 roti, s-a comportat super :naughty:

@yux, puntea aia semirigida era un mare atu in raspunsul si comunicativitatea puntii spate.
Nu cred sa mai intalnesc un comportament similar pe o geometrie fixa la vreun model in fabricatie, din pacate.
Si la asta ma refeream cand spuneam ca generatiile actuale atat pentru Megane 4RS, cat si Civic TypeR vin mai compexe si artificiale.

_________________
Actuale:
'18 Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T/ Q4/ 8AT
'22 KIA XCeed 1.5 Turbo MHEV/ FWD/ 6iMT
'10 Mazda 3MPS BL 2.3 DISI Turbo 35x CP/ FWD/ 6MT
'04 Mazda RX8 Revolution 1.3 Renesis/ RWD/ 6MT

Foste:
'16 Renault Megane 3RS MT/275 CP CUP
'15 Nissan Juke 1.6 DIG-T MT/190 CP, Acenta Open Air
'13 Mazda 6 2.0G MT/165 CP Revolution
'06 Mazda RX8 1.3 Renesis 5MT/192 CP Challenge
'02 Alfa Romeo 147 ,1.6 TwinSpark/120 CP


Last edited by tipografu on 29 Nov 2018, 17:54, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 29 Nov 2018, 17:45 
Offline

Joined: 11 May 2009, 12:42
Posts: 1730
Location: Bucuresti
Cam tarziu cu detaliile. :D

Sa o stapanesti sanatos si fara incidente asemanatoar! Cred ca te-am zarit pe fuga la un semafor, nu am apucat sa vad daca masina era cu numere provizorii. Dar era rosie si iti atrage privirea instant :naughty:
Abia astept sa ne intersectam dimineata sa ne etalam aceleasi roti. Ca la restul nu ma compar :oops: .

_________________
Giulia Veloce TI
Ex: Giulia 2.2 Nuovo Bianco
Spider 916 ph1 CUP
Spider 916 ph2
Ex: 159 2.4 TI
Ex: Giulietta 1.6 JTDm
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 120+ CP
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115+ CP MUSTERICA


Top
   
PostPosted: 29 Nov 2018, 19:42 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2705
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
Felicitari pentru achizitie! :)

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001


Top
   
PostPosted: 29 Nov 2018, 20:25 
Offline

Joined: 10 Jul 2012, 21:56
Posts: 91
Car: Giulia Veloce rosso
Location: Bucuresti
Freccia Quote:
Felicitari pentru achizitie! :)
Multumesc!
cristih Quote:
Cam tarziu cu detaliile. :D

Sa o stapanesti sanatos si fara incidente asemanatoar! Cred ca te-am zarit pe fuga la un semafor, nu am apucat sa vad daca masina era cu numere provizorii. Dar era rosie si iti atrage privirea instant :naughty:
Abia astept sa ne intersectam dimineata sa ne etalam aceleasi roti. Ca la restul nu ma compar :oops: .
Niciodata nu e prea tarziu :D

Da, eu eram.
Daca inainte sa ajunga Giulia ne intersectam frecvent, dupa nu ne-am mai vazut neam.
Numerele provizorii aproape ca nici n-au apucat sa se murdareasca, cele definitive erau rezervate de pe fosta si au fost montate la scurt timp de la livrare.

_________________
Actuale:
'18 Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T/ Q4/ 8AT
'22 KIA XCeed 1.5 Turbo MHEV/ FWD/ 6iMT
'10 Mazda 3MPS BL 2.3 DISI Turbo 35x CP/ FWD/ 6MT
'04 Mazda RX8 Revolution 1.3 Renesis/ RWD/ 6MT

Foste:
'16 Renault Megane 3RS MT/275 CP CUP
'15 Nissan Juke 1.6 DIG-T MT/190 CP, Acenta Open Air
'13 Mazda 6 2.0G MT/165 CP Revolution
'06 Mazda RX8 1.3 Renesis 5MT/192 CP Challenge
'02 Alfa Romeo 147 ,1.6 TwinSpark/120 CP


Top
   
PostPosted: 29 Nov 2018, 22:37 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4236
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Felicitari de achizitie, sa o alergi safe si voios!

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 29 Nov 2018, 23:00 
Offline

Joined: 10 Jul 2012, 21:56
Posts: 91
Car: Giulia Veloce rosso
Location: Bucuresti
Multumesc, la fel si tu pe Stelvio!

_________________
Actuale:
'18 Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T/ Q4/ 8AT
'22 KIA XCeed 1.5 Turbo MHEV/ FWD/ 6iMT
'10 Mazda 3MPS BL 2.3 DISI Turbo 35x CP/ FWD/ 6MT
'04 Mazda RX8 Revolution 1.3 Renesis/ RWD/ 6MT

Foste:
'16 Renault Megane 3RS MT/275 CP CUP
'15 Nissan Juke 1.6 DIG-T MT/190 CP, Acenta Open Air
'13 Mazda 6 2.0G MT/165 CP Revolution
'06 Mazda RX8 1.3 Renesis 5MT/192 CP Challenge
'02 Alfa Romeo 147 ,1.6 TwinSpark/120 CP


Top
   
PostPosted: 29 Nov 2018, 23:44 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Felicitari Cristi, ma bucur ca reuseste sa umple golul lasat de RS, s-o stapanesti sanatos!


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 30 Nov 2018, 00:16 
Offline

Joined: 10 Jul 2012, 21:56
Posts: 91
Car: Giulia Veloce rosso
Location: Bucuresti
Multumesc foarte mult! :wave:
Da, e un foarte mare pas inainte.

_________________
Actuale:
'18 Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T/ Q4/ 8AT
'22 KIA XCeed 1.5 Turbo MHEV/ FWD/ 6iMT
'10 Mazda 3MPS BL 2.3 DISI Turbo 35x CP/ FWD/ 6MT
'04 Mazda RX8 Revolution 1.3 Renesis/ RWD/ 6MT

Foste:
'16 Renault Megane 3RS MT/275 CP CUP
'15 Nissan Juke 1.6 DIG-T MT/190 CP, Acenta Open Air
'13 Mazda 6 2.0G MT/165 CP Revolution
'06 Mazda RX8 1.3 Renesis 5MT/192 CP Challenge
'02 Alfa Romeo 147 ,1.6 TwinSpark/120 CP


Top
   
PostPosted: 03 Dec 2018, 18:43 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3228
Car: Giulietta QV
sa o stapanesti sanatos ! ma bucura comparatia cu meganul .

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2018, 15:33 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3582
Car: Stelvio QV
Location: Bucuresti
Sa o folosesti sanatos!!! :clapping:

_________________
Stelvio Veloce 280cp - Visconti viewtopic.php?f=91&t=29263

Am avut:
1. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029
2. 2xStelvio 2.2 jtdm 210 CP Q4
3. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
4. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
5. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
6. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
7. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
8. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
9. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
10. 159 2.4 JTDM 200 CP
11. 159 TBi 200 CP

AutoRulateLeasing
https://autorulateleasing.ro


Top
   
PostPosted: 09 Dec 2018, 19:57 
Offline

Joined: 10 Jul 2012, 21:56
Posts: 91
Car: Giulia Veloce rosso
Location: Bucuresti
Multumesc!

Dupa vreo 5 zile abandonata intr-o parcare privata de la aeroport, am gasit-o singura si inghetata in coltul in care am lasat-o.
Minunat, m-am bucurat sa o regasesc asa neinghesuita si neamenintata de portiere care se pot deschide la limita aparitiei ciobiturilor pe caroserie.
Attachment:
IMG_20181204_171119.jpg
IMG_20181204_171119.jpg [ 3.36 MiB | Viewed 3263 times ]
Nu pot sa nu remarc reflexia fasciculului luminos in forma de ochelari "sport" :lol:

Am gasit si rezolvarea a 3 aspecte care ma deranjau:
1.La inchiderea din butonul de pe cheie (n-are keyless entry, doar go) se rabateaza automat oglinzile.
Cu temperaturile astea scazute, mi-e sa nu inghete oglinzile in pozitia pliata si la depliere sa se rupa ceva din angrenajele sistemului de rabatare, asa ca prefer sa le las in pozitie normala.
Cum n-am in meniu la Driver Assistance optiunea de Automatic Mirror Closing On/Off, solutia gasita a fost sa blochez toate usile din butonul de pe portiera soferului sau a pasagerului si odata inchisa portiera masina ramane incuiata si oglinzile in pozitie normala.
Cheia musai in buzunar, altfel raman sa inghet eu pe langa masina si sa injur oglinzile.

2.Pentru ca ma enerveaza sa calc pedala de frana in orice situatie in care sunt nevoit sa reduc viteza si mi se pare mult mai natural sa retrogradez din padela “-” direct din mod auto, ramane in mod manual cca +5 secunde.
In functie de cum e actionata pedala de acceleratie, mai bine zis cand nu e actionata, revine intr-un final in mod auto(D).
Total artificial, nu ma impac cu ideea ca atunci cand dupa o repriza de retrogradari sa astept sa revina in mod auto ca sa pot accelera.
Pentru a reveni in mod auto dupa o retrogradare de x trepte fix cand vreau eu, nu cand decide ea dupa nu-s ce algoritm, astfel incat pe repriza de acceleratie sa schimbe automat in treptele superioare e suficienta actionarea padelei “+” cca 2 secunde si intra instant din nou in mod auto.
Asa o simt mult mai naturala si conectata la stilul de condus, retrogradari pe manual si schimbari in trepte superioare in mod automat fix cand vreau si exact cand ma astept sa reactioneze in acest fel.

3.Pentru ca a fost echipata cu anvelope RunFlat nu a mai fost dotata si cu kit de pana.
Pentru ca anvelopele de iarna nu sunt RunFlat, am dotat-o cu un kit de pana AM, macar pentru linistea existentei compresorului la indemana, solutia aia pentru vulcanizare instant stiu ca nu face minuni.

_________________
Actuale:
'18 Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T/ Q4/ 8AT
'22 KIA XCeed 1.5 Turbo MHEV/ FWD/ 6iMT
'10 Mazda 3MPS BL 2.3 DISI Turbo 35x CP/ FWD/ 6MT
'04 Mazda RX8 Revolution 1.3 Renesis/ RWD/ 6MT

Foste:
'16 Renault Megane 3RS MT/275 CP CUP
'15 Nissan Juke 1.6 DIG-T MT/190 CP, Acenta Open Air
'13 Mazda 6 2.0G MT/165 CP Revolution
'06 Mazda RX8 1.3 Renesis 5MT/192 CP Challenge
'02 Alfa Romeo 147 ,1.6 TwinSpark/120 CP


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2018, 00:44 
Offline
User avatar

Joined: 20 Sep 2018, 21:32
Posts: 66
Car: Giulia 2.2 Super
Location: Bucuresti, CT
Felicitari pentru achizitie! Multi km fara probleme si evenimente!

Multumiri pentru pontul cu oglinzile!

OT: Still cumva daca sistemul Easy Entry (culisarea electrica a scaunului sofer la pornire si la oprire) se poate dezactiva? In mediu nu am gasit o astfel de functie...Multumesc mult...

_________________
- ex Alfa Romeo Giulia 2.2 180CP AT8 RWD
- ex Renault Kadjar 1.2 TCe MT6
- Mazda CX-30 Skyactiv G 122 AT6 Red Soul Cristal


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2018, 01:45 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Daca ai alarma din fabrica, aceaste nu se va arma la inchiderea din cheie. Iar daca ai casco, poti avea probleme daca alarma nu este functionala.
Evident, daca n-ai alarma, 0 posibile probleme

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2018, 10:12 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2498
Location: Bucuresti
Daca nu ai alarma, vin eu sa iti fur masina, e pacat sa o fure un necunoscator... :naughty:

_________________
Ford Focus ST3 Ecoblue
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2018, 13:57 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4236
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Azzuro Quote:
Felicitari pentru achizitie! Multi km fara probleme si evenimente!

Multumiri pentru pontul cu oglinzile!

OT: Still cumva daca sistemul Easy Entry (culisarea electrica a scaunului sofer la pornire si la oprire) se poate dezactiva? In mediu nu am gasit o astfel de functie...Multumesc mult...
Functia easy-entry nu coordoneaza si oglinzile, doar scaunul sofer ce se retrage/apropie la oprire/pornire motor pentru a facilita accesul.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2018, 21:15 
Offline
User avatar

Joined: 20 Sep 2018, 21:32
Posts: 66
Car: Giulia 2.2 Super
Location: Bucuresti, CT
Quote:
Functia easy-entry nu coordoneaza si oglinzile, doar scaunul sofer ce se retrage/apropie la oprire/pornire motor pentru a facilita accesul.
/quote]

Stiu asta ca am ambele optiuni, atat rabaterea oglinzilor, cat si Easy-Entry, dar nu ma deranjeaza rabatarea oglinzilor ci faptul ca scaunul culiseaza la fiecare pornire, respectiv oprire. Am 1,75 inaltime, am spatiu sa urc sau sa cobor. :-) Nu am gasit o metoda sa dezactivez aceasta functie.

Scuze pentru offtopic...

_________________
- ex Alfa Romeo Giulia 2.2 180CP AT8 RWD
- ex Renault Kadjar 1.2 TCe MT6
- Mazda CX-30 Skyactiv G 122 AT6 Red Soul Cristal


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2018, 21:57 
Offline

Joined: 11 May 2009, 12:42
Posts: 1730
Location: Bucuresti
Ce bine ca nu am atatea optiuni. Nu am astfel de dureri de cap. Pfiiuuu...

_________________
Giulia Veloce TI
Ex: Giulia 2.2 Nuovo Bianco
Spider 916 ph1 CUP
Spider 916 ph2
Ex: 159 2.4 TI
Ex: Giulietta 1.6 JTDm
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 120+ CP
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115+ CP MUSTERICA


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2018, 23:11 
Offline

Joined: 10 Jul 2012, 21:56
Posts: 91
Car: Giulia Veloce rosso
Location: Bucuresti
Da, corect, nici eu n-am alarma, asa ca deja am scapat de
o parte din probleme :lol:

Retragerea scaunului la oprirea motorului (easy-entry) chiar o vad utila cat sa nu ma contorsionez sa ma extrag dintre spatar si volan, mai mult, dimineata/seara cand cobor sa inchid/deschid poarta si las masina cu motorul pornit, caz in care nu mai culiseaza la deschiderea portierei, ca sa imi fac loc sa ies lejer actionez manual sistemul de culisare electrica a scaunului pe directia inapoi.

Am uitat sa mentionez ca folosesc functia de memorare a scaunelor pentru reglajul oglinzilor in functie de aplicatie-pentru mersul inainte si inapoi.
Pentru ca nu are o functie de coborare automata a oglinzii dreapta la cuplarea R intr-o pozitie presetata incat sa vad roata dreapta spate, am mermorat doua din cele 3 poziti astfel:
MEM 1:Scaun + oglinzi exterioare in pozitie de condus.
MEM 2:Scaun in pozitie de condus + oglinda exterioara dreapta coborata cat sa vad lateralul masinii si roata dreapta spate, reglaj util pentru manevrele cu spatele.
3.Nu e setata deocamdata.

Practic, cand fac manevre cu spatele apas butonul MEM2 si coboara oglinda din dreapta in pozitia presetata, cand plec inainte de pe loc apas MEM1 si oglinda revine in pozitie normala(se ridica).
Scaunul nu-si modifica pozitia, cele doua memorii difera doar prin pozitia oglinzii dreapta.
In felul asta nu mai bajbai dupa minijoystick-ul de reglare a oglinzilor, totul e la o simpla apasare de( alt) buton.

_________________
Actuale:
'18 Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T/ Q4/ 8AT
'22 KIA XCeed 1.5 Turbo MHEV/ FWD/ 6iMT
'10 Mazda 3MPS BL 2.3 DISI Turbo 35x CP/ FWD/ 6MT
'04 Mazda RX8 Revolution 1.3 Renesis/ RWD/ 6MT

Foste:
'16 Renault Megane 3RS MT/275 CP CUP
'15 Nissan Juke 1.6 DIG-T MT/190 CP, Acenta Open Air
'13 Mazda 6 2.0G MT/165 CP Revolution
'06 Mazda RX8 1.3 Renesis 5MT/192 CP Challenge
'02 Alfa Romeo 147 ,1.6 TwinSpark/120 CP


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2018, 23:51 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3228
Car: Giulietta QV
... si cand ma gandesc ca suflam in jiclor.

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2018, 00:09 
Offline

Joined: 10 Jul 2012, 21:56
Posts: 91
Car: Giulia Veloce rosso
Location: Bucuresti
si eu la fel :D

_________________
Actuale:
'18 Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T/ Q4/ 8AT
'22 KIA XCeed 1.5 Turbo MHEV/ FWD/ 6iMT
'10 Mazda 3MPS BL 2.3 DISI Turbo 35x CP/ FWD/ 6MT
'04 Mazda RX8 Revolution 1.3 Renesis/ RWD/ 6MT

Foste:
'16 Renault Megane 3RS MT/275 CP CUP
'15 Nissan Juke 1.6 DIG-T MT/190 CP, Acenta Open Air
'13 Mazda 6 2.0G MT/165 CP Revolution
'06 Mazda RX8 1.3 Renesis 5MT/192 CP Challenge
'02 Alfa Romeo 147 ,1.6 TwinSpark/120 CP


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2018, 00:22 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4236
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
alfetta Quote:
... si cand ma gandesc ca suflam in jiclor.
Eu inca o fac, ramane amestec pe teava. :o

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 36 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: kasrkin and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]