It is currently 28 Apr 2024, 06:42

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 293 posts ]  Go to page Previous 17 8 9 10 11 12 Next
Author Message
PostPosted: 10 Aug 2022, 08:59 
Offline

Joined: 05 Aug 2020, 11:46
Posts: 947
Car: Giulia Veloce 280 Q4
Location: Bucuresti
Bravo - asteptam detalii pe topicul dedicat. Masina e cea de pe autovit care a fost prezentata de cei doi pe youtube in versus cu seria 3?

_________________
Alfa Romeo. Giulia. Veloce 280 Q4. Rosieeeeee
Stelvio Quadrifoglio Misano Blu MY2020 bestia


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2022, 09:13 
Offline

Joined: 20 Jul 2022, 10:20
Posts: 7
Car: GT86
Da, aceea este. Am verificat seria, nu apare cu incidente pe aplicatiile de specialitate. Am verificat si la auto italia sa compar reviziile din cartea de service cu cele din sistem.
Nu a avut nimic inlocuit pe garantie sau alte probleme. Verificat lonjeroane, aliniament usi, suruburile inca au vopseaua din fabrica. Nu am gasit nimic suspect :scratch:
Spre deosebire de cealalta de pe autovit


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2022, 09:16 
Offline

Joined: 05 Aug 2020, 11:46
Posts: 947
Car: Giulia Veloce 280 Q4
Location: Bucuresti
In general tot ce am gasit la vinzare pe autovit venind din US au fost salvage cars. A ta e masina europeana. Spor la modificari.

_________________
Alfa Romeo. Giulia. Veloce 280 Q4. Rosieeeeee
Stelvio Quadrifoglio Misano Blu MY2020 bestia


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2022, 11:17 
Offline
User avatar

Joined: 29 Sep 2018, 17:27
Posts: 370
Car: Giulia Veloce
Felicitari, s-o stapanesti sanatos!
Ce modificari ai in plan?


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2022, 12:27 
Offline

Joined: 20 Jul 2022, 10:20
Posts: 7
Car: GT86
Pentru inceput voi face o mentenanta mai ampla: ulei, filtre, placute (eventual si discuri), lichid frana, anvelope
Mai lipseste camera spate, ar fi utila pt daily drive (nu stiu in ce masura e posibil si cat de complicat ar fi) + softul pt aducerea la.. "conformitate" :clapping:


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2022, 12:29 
Offline

Joined: 05 Aug 2020, 11:46
Posts: 947
Car: Giulia Veloce 280 Q4
Location: Bucuresti
Se fac ambele, vorbeste cu Bogdan aka tzzivii

_________________
Alfa Romeo. Giulia. Veloce 280 Q4. Rosieeeeee
Stelvio Quadrifoglio Misano Blu MY2020 bestia


Top
   
PostPosted: 05 Sep 2022, 18:14 
Offline

Joined: 05 Sep 2022, 17:40
Posts: 9
Car: /////AMG C43
Salutare dragi alfisti! :wave: Este primul meu post pe acest forum, dar va urmaresc de ceva vreme si tin sa va felicit pentru superbele Alfe pe care le detineti! :up:

De ceva timp m-am hotarat ca trebuie neaparat sa devin posesor al unei Giulia QV, ceea ce sper sa se concretizeze in viitorul relativ apropiat, in aproximativ 6-12 luni (if all goes well :D ). Fiind departe de a fi factori decizionali, as avea totusi niste intrebari la care sper sa aflu raspunsul aici:
- Probabil cea mai mare critica adusa QV-ului este faptul ca valvele din evacuare se deschid complet doar in modul Race, care implicit dezactiveaza insa toate sistemele de siguranta - exista solutii la aceasta problema, astfel incat evacuarea sa se deschida complet si pe alte moduri, sau macar in Dynamic (coding? alte optiuni?)?
- Evacuarea la face-lift suna la fel ca cea pre-fl? Evident ca am sapat netul in lung si-n lat, dar nu am reusit sa ma lamuresc pe deplin.
- Exista ceva dezavantaje la fl comparativ cu pre-fl? Intentia este de a o achizitiona noua, insa decizia ramane deocamdata deschisa, existand si posibilitatea achizitiei unui model pre-fl, in cazul unor dezavantaje majore la fl.
- Pentru un motiv pe care nu il inteleg - si nu sunt singurul - amicii nostri macaronari de la toate marcile italiene, inclusiv Ferrari si Maserati, au ales ca in cazul franarii de urgenta sa activeze avariile in loc de brake flashing, ceea ce este foarte enervant, cel putin pentru mine. Exista posibilitatea de a reconfigura aceasta functionalitate ca brake flashing in loc de avarii (din nou, coding?), sau de a o dezactiva complet pentru anumite moduri, gen Race si Dynamic?

Intre timp am vorbit cu un dealer si voi primi pentru drive test, peste ~2 saptamani, o Giulia Veloce pentru un weekend (nu in RO). QV momentan nu au la drive-test, masina lor de prezentare fiind comandata si urmand sa ajunga in aprox. 2 luni, insa pentru moment vreau sa evaluez alte aspecte ale masinii. Am sa va impartasesc impresii dupa.


Top
   
PostPosted: 05 Sep 2022, 19:06 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Daca ai posibilitatea sa o iei noua, nu vad de ce te-ai uita la SH.
Din punctul meu de vedere, daca poti beneficia de garantie de ce nu ai face-o? Nu ca ar fi vreo masina sa te lase in drum, dar in ziua de azi nu se mai fac masini precum W 124, de exemplu.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 05 Sep 2022, 22:21 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Exista module care controleaza valvele de pe evacuare dintr-o telecomanda separata, in orice mod dd condus. Sa mergi in modul Race pe strada doar pentru a asculta evacuarea chiar nu e recomandat.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 06 Sep 2022, 08:43 
Offline

Joined: 05 Aug 2020, 11:46
Posts: 947
Car: Giulia Veloce 280 Q4
Location: Bucuresti
Din punct de vedere al accesoriilor de confort (HU), asistenti de conducere si design interior, modelele MY2020 si post sunt net superioare. La modelul curent singurul defect pe care-l vad e ca s-au redus unele optiuni, s-au comasat, adica se poate personaliza mai restrins :)
Pentru evacuare exista Akrapovic. Clipitul din semnalizare parca e intarziat la Dynamic si lipseste in Race, ceea ce ma face sa cred ca se poate scoate din codari (nu inteleg de ce sa-l scoti, soferul merge in masina, nu in exteriorul ei).

_________________
Alfa Romeo. Giulia. Veloce 280 Q4. Rosieeeeee
Stelvio Quadrifoglio Misano Blu MY2020 bestia


Top
   
PostPosted: 06 Sep 2022, 12:49 
Offline

Joined: 05 Sep 2022, 17:40
Posts: 9
Car: /////AMG C43
yux_mm Quote:
Daca ai posibilitatea sa o iei noua, nu vad de ce te-ai uita la SH.
Din punctul meu de vedere, daca poti beneficia de garantie de ce nu ai face-o? Nu ca ar fi vreo masina sa te lase in drum, dar in ziua de azi nu se mai fac masini precum W 124, de exemplu.
Pentru ca pentru mine primeaza experienta condusului fata de orice altceva. De exemplu la anumite modele, dupa introducerea DPF, sunetul a disparut complet. La M2 Comp cu DPF de exemplu, singurul sunet perceptibil din masina este cel pompat in boxe, that's a no-go - nu spun ca e cazul si aici, dar ca idee. Sunt lucruri la care nu sunt dispus sa renunt. In plus, si cele sh au garantie 1-2 ani, mai putin decat noua, dar si pretul difera.
In plus, citisem ca la fl au schimbat suspensia ca sa evite efectul de crabbing, de care se plangea multa lume. Unii spun ca si-a pierdut ceva din agilitatea pre-fl. Sunt lucruri pe care sper sa le clarific cu niste test-drive-uri, dar orice informatie in plus e bine venita. :)

ALXege Quote:
Sa mergi in modul Race pe strada doar pentru a asculta evacuarea chiar nu e recomandat.
Tocmai din acest motiv si intreb. :D

GiuliaLover Quote:
Din punct de vedere al accesoriilor de confort (HU), asistenti de conducere si design interior, modelele MY2020 si post sunt net superioare.
Da, stiu, sunt lucruri nice to have, dar in plan secund. Sunt mai interesat de posibilele dezavantaje, daca exista.


GiuliaLover Quote:
La modelul curent singurul defect pe care-l vad e ca s-au redus unele optiuni, s-au comasat, adica se poate personaliza mai restrins :)
Pentru evacuare exista Akrapovic.
Exact, cel putin aici au introdus 5 nivele de echipare pt QV, nu se poate personaliza nimic. Echiparea cu evacuare Akrapovic costa ~8k in plus. Si imi imaginez ca e aceeasi "problema" cu valvele, care se deschid complet doar in Race, nu?


GiuliaLover Quote:
Clipitul din semnalizare parca e intarziat la Dynamic si lipseste in Race, ceea ce ma face sa cred ca se poate scoate din codari (nu inteleg de ce sa-l scoti, soferul merge in masina, nu in exteriorul ei)
Pentru ca pentru mie e deranjant si imi distrag atentia sunetul si clipocitul din bord, fara rost daca e sa ma intrebi pe mine. Solutia cu break flashing e mult mai eleganta, as zice si mai eficienta, dar asta e alta discutie.


Top
   
PostPosted: 06 Sep 2022, 14:48 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
La multe a disparut sunetul din cauza normelor exigente introduse de curand in ceea ce priveste sunetul in exterior. Ca sa fiu rautacios, ne pregatesc pentru era linistii electrice :lol:
Altfel ti-am inteles punctul de vedere, insa nu cred ca diferentele sunt atat de drastice precum iti inchipui intre preFL si FL.

Daca ti-ai lua un Sprint de 200cp nu cred ca ti-as fi recomandat noua vs SH in mod deosebit, cat ar fi fost mai degraba o perspectiva de buget, dar fiind o masina de performanta ma gandesc ca cine le ia, le ia sa traga de ele, nu sa faca exclusiv shopping la mall. Conjugat cu grija pentru mentenanta scazuta poti da relativ usor peste o pacoste pe roti, si atunci se duce de rapa toata placerea condusului (valabil pentru orice brand sau model). De asemenea poti fi in egala masura castigatorul unei masini SH cu 0 probleme. Nu stiu in ce tara locuiesti, dar spre exemplu la mine in UK conceptul de mentenanta e destul de vag, nu mai spun de preventie, care e aproape inexistent.
Doar impatimitii investensc intr-o mentenanta adecvata. Dar aia sunt totusi putini si nici asa nu prea m-au convins. Ce sa mai vorbesc de producatori care recomanda schimbul de ulei, de exemplu, la 12-15k de mile (19-24k km :shock: ). In cazurile astea, chiar daca urmezi planul de servisare recomandat de producator, nu prea vad motoarele astea sa aiba viata prea lunga, chiar si cu progresul tehnologic actual.

In opinia mea m-as uita la un SH doar daca as fi constrans de buget.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 06 Sep 2022, 15:50 
Offline

Joined: 05 Sep 2022, 17:40
Posts: 9
Car: /////AMG C43
Locuiesc in CH si aici cel putin la Giulia QV reviziile se fac anual / 15k km iar service-ul este gratis 10 ani (in fapt doar manopera, consumabilele se platesc), deci in general masinile sh de 2-3 ani sunt foarte bine intretinute. De exemplu pe cea de acum am luat-o la 3 ani si 38k km, cu inca 2 ani de garantie + posibilitate de prelungire si la jumatate din pretul ei de lista. De asta pentru mine un sh ar putea avea sens. Dar intai trebuie sa adun toate datele, incerc sa aflu daca e ceva anume ce trebuie sa evit.


Top
   
PostPosted: 06 Sep 2022, 17:23 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1602
Salutare,
Am avut MY17 iar acum MY22, așă că îți pot împărtăși câteva păreri personale față de înainte și după FL.
c_bing Quote:
Q: Probabil cea mai mare critica adusa QV-ului este faptul ca valvele din evacuare se deschid complet doar in modul Race, care implicit dezactiveaza insa toate sistemele de siguranta - exista solutii la aceasta problema, astfel incat evacuarea sa se deschida complet si pe alte moduri, sau macar in Dynamic (coding? alte optiuni?)?
A: deși nu o fac des, nu e tocmai ok să comuți RACE pentru sunet, însă RACE vine la pachet cu un comportament total schimbat al mașinii, care dacă nu e pe drumuri care să permită acest tip de condus nu e tocmai recomandabil a fi folosit; ca idee o simt mai controlabilă în RCAE decât în Dynamic, în special din pricina diferențialului.
Însă, cea mai simplă metodă ar fi un controller - sunt câteva soluții, un mic exemplu la Scuadra > https://squadra-tuning.com/obd-tools/qu ... roller-v2/

Q: Evacuarea la face-lift suna la fel ca cea pre-fl? Evident ca am sapat netul in lung si-n lat, dar nu am reusit sa ma lamuresc pe deplin.
A: Da, sunetul evacuării este la fel. Akrapovici este mult prea scumpă pentru ce (nu) face, însă are tips-uri mișto și cântărește mai puțin, în combinație cu Sparco obții niște kg în -
Q: Exista ceva dezavantaje la fl comparativ cu pre-fl? Intentia este de a o achizitiona noua, insa decizia ramane deocamdata deschisa, existand si posibilitatea achizitiei unui model pre-fl, in cazul unor dezavantaje majore la fl.
A: recomand nouă. Nu văd dezavantaje, la FL au înlocuit Rosso Competizione cu Rosso Etna (sau Elkan sau GTA, cum i se mai spune), interiorul cu alcantara (transformat în interior Veloce acum), vine cu o noua consolă centrală mult mai mișto, volan, funcții (ca ex: 0-100 km/h), touch screen, partea frontală (nu s-a modificat atât de mult).
Downsize - MY22, cu echiparea (nivel maxim de interior) cu scaune Sparco nu mai vine cu acele cusături roșii sau alb-verde pe uși și bord, ci doar cusături negre, ușor boring.
Q:Pentru un motiv pe care nu il inteleg - si nu sunt singurul - amicii nostri macaronari de la toate marcile italiene, inclusiv Ferrari si Maserati, au ales ca in cazul franarii de urgenta sa activeze avariile in loc de brake flashing, ceea ce este foarte enervant, cel putin pentru mine. Exista posibilitatea de a reconfigura aceasta functionalitate ca brake flashing in loc de avarii (din nou, coding?), sau de a o dezactiva complet pentru anumite moduri, gen Race si Dynamic?
A: au răspuns colegii, nu prea mă pricep dar sunt convins că există soluții pentru anulare deși nu văd de ce ai face-o, pe mine nu mă deranjează, s-au activat de câteva ori când am mers pe circuit.
- Intre timp am vorbit cu un dealer si voi primi pentru drive test, peste ~2 saptamani, o Giulia Veloce pentru un weekend (nu in RO). QV momentan nu au la drive-test, masina lor de prezentare fiind comandata si urmand sa ajunga in aprox. 2 luni, insa pentru moment vreau sa evaluez alte aspecte ale masinii. Am sa va impartasesc impresii dupa.
A: îți recomand să iei la test QV, sunt 2 mașini diferite, nu doar motorul, așă că poți teste cu adevărat fix mașina pe care țintești a o achiziționa.
Q: In plus, citisem ca la fl au schimbat suspensia ca sa evite efectul de crabbing, de care se plangea multa lume. Unii spun ca si-a pierdut ceva din agilitatea pre-fl.
A: găsisem un articol că au schimbat geometria, acel efect a cam dispărut, dar apărea mai ales on full lock stânga/dreapta la temperaturi foarte scăzute și la acele mașini de performanță unde geometria este mai agresivă, big wheels, talon mic al gumei - nu e end of the world, așa că nu îți face griji (nu l-am mai simțit, TBH); este la fel de agilă și minunată la condus, iar suspensia este chiar mai mișto decat pre FL, așa mi se pare mie.
OK la MY22 : garanția de 4 ani, (sau depinde de țara de baștină), în unele țări dealerul adaugă 2 ani la cei 2 acordați de producător; Rosso Etna mai mișto (în opinia mea) decât Competezione, consola centrală cu carplay iPhone și Android și muuulte funcții, smartphone charging etc, rabatarea banchetei este acum posibilă etc etc...nu mai știu acum, dar, în general nu sunt diferențe tehnice (motor, cutie, suspensii) ci doar brizbriz-uri din astea pentru cine e fan de așa ceva.
Not ok: nu mai poți comanda interior alcantara; no more R. Competizione (pentru cine vroia); interior Veloce ca standard, dată de livrare mult mai lungă etc..

_________________
MY22 Giulia Quadrifoglio
MY03 156 GTA
SQ5 hybrid / Xtrail
---------------------------------
MY17 Giulia Quadrifoglio
MY07 159 2,4


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2022, 08:24 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3169
c_bing Quote:
Locuiesc in CH si aici cel putin la Giulia QV reviziile se fac anual / 15k km iar service-ul este gratis 10 ani (in fapt doar manopera, consumabilele se platesc), deci in general masinile sh de 2-3 ani sunt foarte bine intretinute. De exemplu pe cea de acum am luat-o la 3 ani si 38k km, cu inca 2 ani de garantie + posibilitate de prelungire si la jumatate din pretul ei de lista. De asta pentru mine un sh ar putea avea sens. Dar intai trebuie sa adun toate datele, incerc sa aflu daca e ceva anume ce trebuie sa evit.
Over the air (OTA) mi se pare un must have pt industria auto azi. Asta e singura optiune pe care eu as dori-o in mod deosebit.

Restul, detalii. Magia consta in sasiu si motor. :naughty:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2022, 10:54 
Offline
User avatar

Joined: 24 Jun 2017, 18:35
Posts: 202
c_bing Quote:
- Probabil cea mai mare critica adusa QV-ului este faptul ca valvele din evacuare se deschid complet doar in modul Race, care implicit dezactiveaza insa toate sistemele de siguranta - exista solutii la aceasta problema, astfel incat evacuarea sa se deschida complet si pe alte moduri, sau macar in Dynamic (coding? alte optiuni?)?
Da, exista solutii: https://squadra-tuning.com/obd-tools/qu ... troller-v2
Din pacate insa (pentru siguranta ta) modul Race ofera si alte avantaje, nu doar sunetul. E totul mult mai violent, acceleratie, schimbari de trepte etc Vei vrea sa fi in Race cat mai des permit conditiile de drum, mai ales dupa ce te obisnuiesti cu masina.

Baiatul asta are mai multe vids despre diferentele pre-facelift/post-facelift la QV si partea buna e ca se concentreaza pe chestii functionale, nu estetice. Spoiler: prefera pre-facelift.
https://www.youtube.com/watch?v=btilHsBRAs0

_________________
Actuala :evilook: : Stelvio QV
Fosta :samui:: Giulia Veloce Q4 2.0T 280cp


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2022, 12:37 
Offline

Joined: 05 Sep 2022, 17:40
Posts: 9
Car: /////AMG C43
Merci de info, colegii! Astept cu nerabdare test drive-ul de saptamana viitoare si revin cu impresii. Evident, asa cum am spus, voi face negresit un test drive si cu QV imediat ce va fi disponibila la dealer.


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2022, 18:01 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Jull Quote:
Vei vrea sa fi in Race cat mai des permit conditiile de drum, mai ales dupa ce te obisnuiesti cu masina.
Nu uita ca tu ai ceva in plus fata de Giulia: mai trag inca 2 roti.

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2022, 18:06 
Offline
User avatar

Joined: 24 Jun 2017, 18:35
Posts: 202
ALXege Quote:
Nu uita ca tu ai ceva in plus fata de Giulia: mai trag inca 2 roti.
Important e sa nu uite el :mrgreen:

_________________
Actuala :evilook: : Stelvio QV
Fosta :samui:: Giulia Veloce Q4 2.0T 280cp


Top
   
PostPosted: 15 Sep 2022, 22:16 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2019, 21:10
Posts: 397
Car: Giulia Quadrifoglio
c_bing Quote:
Merci de info, colegii! Astept cu nerabdare test drive-ul de saptamana viitoare si revin cu impresii. Evident, asa cum am spus, voi face negresit un test drive si cu QV imediat ce va fi disponibila la dealer.
@c_bing :asadar? Updates? Ai fost pe autostrada spre mare cu velocele blue misano cu nr AIT? We have eyes everywhere :-)) (glumesc)

Sent from my SM-N950F using Tapatalk



_________________
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
# Ex: Alfa Romeo Giulia Veloce Blu Montecarlo
# Ex: Seat Leon 5F 2.0 diesel 184 cp
# Ex: Chevrolet Cruze 1.8 mpi, 141 cp
# Ex: Skoda Fabia 1.4 16V 101: o cazatura din pacate
# Ex: Dacia SuperNova 1.4 mpi


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2022, 10:59 
Offline

Joined: 05 Sep 2022, 17:40
Posts: 9
Car: /////AMG C43
Salutare! Maine este ziua cu pricina. Update to follow. :peace:


Top
   
PostPosted: 19 Sep 2022, 14:58 
Offline

Joined: 05 Sep 2022, 17:40
Posts: 9
Car: /////AMG C43
Asadar, eram dator cu un update, dupa ziua de sambata petrecuta in compania unei Giulia Veloce. Am folosit-o o zi intreaga in cam toate circumstantele, de la mers la cumparaturi, crusing pe autostrada, trafic de oras si mers peste dealuri pentru fun. Sincer, am mixed feelings, dar cu accent pe faptul ca vorbim de Veloce, in contextul in care eu sunt interesat de QV. In continuare imi place dinamica masinii, dar... ori eu nu-mi mai amintesc bine de cand am facut data trecuta test drive - ce-i drept acum 3 ani si doar pentru 20 minute, ori in urma face-lift-ului s-a schimbat un pic dinamica - posibil datorita schimbarii geometriei suspensiei, in sensul ca directia nu mi se mai pare la fel de rapida si directa cum o aveam eu in minte. Chiar si asa, suspensia e extraordinara in orice conditii, denivelari, curbe, autostrada. Iar directia e in continuare peste competitie.
Ca sa incerc sa sumarizez un pic:

ce mi-a placut:
- dinamica, suspensie + directie - e in continuare probabil cea mai directa din clasa si te simti conectat cu masina si cu drumul, stii tot timpul ce se intampla, la ce sa te astepti si nu te ia pe nepregatite, e ajustabila mid-corner si denivelarile pe viraje nu o deranjaza;
- cutia de viteze - acest ZF fiind dpmdv alegerea ideala pentru o astfel de masina - suficient de smooth la un condus normal, dar foarte responsive si rapida in Dynamic sau manual, nu as fi simtit nevoia unei DCT;
- nu transmite socuri in caroserie nici chiar in cazul denivelarilor mai grosolane, iar interiorul e foarte bine inchegat, fara zgomote sau greierasi la cei 11k km pe care ii avea;
- design-ul interiorului, apreciez ergonomia si comenzile care (inca) sunt cu butoane fizice;
- farurile cu xenon, care sunt dpmdv peste tot ce am experimentat pana acum din cele cu LED, inclusiv adaptive;

ce nu mi-a placut:
- motorul, dar aici imi e greu sa fiu obiectiv, pentru ca actualul 3.0 V6 e pur si simplu din alta liga, fie ca vorbim de putere/cuplu, raspuns sau sunet. Chiar si asa, comparativ cu alte motoare de 2.0, sunetul este destul de aspru si proeminent, iar sunetul evacuarii lipseste cu desavarsire. In plus, la un moment dat in niste conditii de manevra / intoarcere, a inceput sa vibreze puternic timp de ~1 minut pana am terminat manevrele si am plecat mai departe, nu s-a mai intamplat dar a fost ciudat;
- imposibilitatea de a seta individual modurile de condus, in special suspensia, ca si lipsa posibilitatii deactivarii ASR / ESP;
- infotainment-ul e destul de laggy;
- calitatea materialelor lasa de dorit in anumite locuri, unele mai vizibile cum ar fi gurile de ventialie rotunde din laterale sau plasticul ceasurilor de bord, dar e mai putin importanta pentru mine, mai ales in contextul unei QV;
- mai deranjant e faptul ca in usile din fata nu e loc decent pentru o sticla de apa de exemplu;
- desi mofturi, precizez si lipsa anumitor optionale sau lucruri de convenienta, cum ar fi camerele 360; evident ca ma descurc si fara ele, insa pe aici foarte multe parcari sunt foarte stramte, la care se mai adauga si bordurile, iar camerele ar aduce o masura in plus de siguranta. De asemenea, keyless este doar pentru usile din fata, nu si cele din spate. Iar pentru portbagaj ar fi fost frumos sa se poata deschide hands-free, nu era nevoie sa fie electric pentru ca oricum se deschide singur, dar doar partea de release.

In rest, masina e vizibil mai mica decat actuala, insa oricum suficienta pentru nevoile mele - la un moment dat am fost foarte aproape de un M2, deci... nu are relevanta. Per total nu as schimba-o pe actuala cu o Veloce, nici nu intra in discutie. Chiar daca este ceva mai dinamica, diferenta nu este extraordinara. In schimb pentru mine experienta este incompleta in lipsa unei motorizari si evacuari corespunzatoare, la care s-ar adauga un downgrade al calitatii interiorului si optionalelor. Insa intentia acestei experiente nici nu a fost de a lua in calcul Veloce, ci QV-ul, si a ramas ca in aprox. 6-8 saptamani cand vor avea un QV la test sa ma contacteze si abia atunci tragem concluzia finala. Pana una - alta, am vrut sa vedem daca putem trai cu tot restul a ceea ce inseamna Giulia, iar raspunsul este ca da, cu siguranta. Asadar, va urma. :)


Top
   
PostPosted: 20 Sep 2022, 07:45 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2019, 21:10
Posts: 397
Car: Giulia Quadrifoglio
Bafta @c_bing si frumoasa relatarea experientei, asa este QV-ul e in alta liga fata de Veloce din orice punct de vedere: sunet, reprize etc. Evacuari custom se pot pune si pe Veloce se pot face multe insa nu va ajunge la nivelul unui QV orice i-ai face asta-i clar.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk


_________________
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
# Ex: Alfa Romeo Giulia Veloce Blu Montecarlo
# Ex: Seat Leon 5F 2.0 diesel 184 cp
# Ex: Chevrolet Cruze 1.8 mpi, 141 cp
# Ex: Skoda Fabia 1.4 16V 101: o cazatura din pacate
# Ex: Dacia SuperNova 1.4 mpi


Top
   
PostPosted: 20 Sep 2022, 10:07 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
La capitolul interior, poate ma contrazic posesorii, dar cred ca la QV sunt aceleasi materiale, cel putin bordul.
La Veloce zgomotul de motor vs evacuare nu am inteles daca e de bine sau de rau in opinia ta. In a mea, cine nu reuseste sa faca un motor care sa sune bine face o evacuare fancy. Pe principiul asta poti face si un diesel sa sune bestial...din spate. Din fata tot diesel este.

Si o intrebare daca imi permiti, ce conduci acum?

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 20 Sep 2022, 10:42 
Offline

Joined: 05 Sep 2022, 17:40
Posts: 9
Car: /////AMG C43
yux_mm Quote:
La capitolul interior, poate ma contrazic posesorii, dar cred ca la QV sunt aceleasi materiale, cel putin bordul.
Da, stiu, dar in cazul QV sunt dispus sa accept compromisul, avand in vedere restul pachetului.
yux_mm Quote:
La Veloce zgomotul de motor vs evacuare nu am inteles daca e de bine sau de rau in opinia ta. In a mea, cine nu reuseste sa faca un motor care sa sune bine face o evacuare fancy. Pe principiul asta poti face si un diesel sa sune bestial...din spate. Din fata tot diesel este.
Nu imi place cum suna motorul, are un sunet aspru care cumva te retine sa il turezi cu incredere. Iar sunetul evacuarii practic nu exista. Solutiile after-market nu intra in discutie pentru mine, din mai multe puncte de vedere.
yux_mm Quote:
Si o intrebare daca imi permiti, ce conduci acum?
Sigur, e trecut la profil, e vorba de un AMG C43 W205.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 293 posts ]  Go to page Previous 17 8 9 10 11 12 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]