alfacorse Quote:
Radioul se aude intradevar, daca stai pe loc.
Daca tu crezi ca cel care a montat motorul se pricepe, spune-mi si mie ce jocuri ai la supape pe admisie si pe evacuare, si incearca sa faci o poza dinspre parbriz capacelor lagarelor axelor cu came din dreptul cilindrului 1 (cel dinspre radiator) cu motorul la PMS (P pe fulia arborelui cotit). Axele sport au alte unghiuri de calare decat cele de serie-sunt scrise pe cutia lor daca o mai ai-apropo ce marca sunt sau ce scrie pe ele ?
Pistoanele sport sunt forjate sau turnate , si ce joc de montaj au avut ? Ce raport de comprimare are motorul cu pistoanele respective ? Te intreb ca sa nu faca motorul buba.
Numarul meu de telefon este 0723588641.
Trompetele de pe carburatoare pe care le-ai montat aduc numai pierderi de putere, deoarece sunt prea scurte si masina nu va trage la turatii sub 5000 ,iar in cazul in care le montezi site ,o sa mearga mult mai rau decat cu sistemul original de filtrare.
Inca o data te sfatuiesc sa nu pornesti motorul asa cum e in poza !!
Daca ai un loc acoperit unde sa parchezi in Bucuresti ,pune-o pe platforma si adu-o aici , dupa ce-i montezi prelata !
Sau poti sa continui cu cel care a asamblat motorul, si sa ne informezi despre evolutia reglajelor.
Nu stiu de ce, dar omul care a facut prezentarea imi da impresia ca stie despre ce este vorba in propozitie, si masina arata mai mult decat ingrijita, acum nu vreau sa pun la indoiala "know how-ul" meseriasilor de Bucuresti, insa eu am opinia mea vis-a-vis de sintagma "du-o la Bucuresti", nu vreau sa spun mai multe, sa zic de bascalie.