It is currently 27 Apr 2024, 12:02

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 289 posts ]  Go to page 1 2 3 4 512 Next
Author Message
 Post subject: ALFA vs VW
PostPosted: 09 Jan 2006, 17:06 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
scuze alex, nu am putut sa nu remarc replica ta putin rautacioasa din poza cu motorul 155-ului venit duminica la intalnire..

Asadar, este vorba de un 2.5 V6 de 165cp, iata si performantele:

Max. output: 167.3 PS (165.0 bhp) (123 kW)@5800 rpm
Max. torque: 216.0 Nm (159 lbft) (22 kgm)@4500 rpm
0-100km/h: 8.4 s
Top speed: 216 km/h

mai multe gasiti la http://www.globalcar.com/datasheet/Alfa ... 52.5V6.htm

in primul rand vreau sa clarific un Versus despre care vorbeam cu 15624jtd la intalnire, adika cu propria-ti masina, Alfa 147 2.0 T Spark 150cp, care are urmatoarele performante:

Putere max: kW (CP)/rpm 110(150)6300
Cuplu max: Nm (kgm)/rpm 181(18,5)3800
Viteza maxima (km/h) 208
Acceleratie 0-100 km/h (s) 9,3

, ceea ce stim cu totii ca e departe de realitate avand in vedere ca eu, cu cel mai mic motor, 1.6 105cp, scot 9.6 pana la 100 si am 210 viteza maxima (datele reale). Deci tu ai undeva in 8.2-8.5 suta iar viteza maxima 220+. Ceea ce n-as putea spune si despre 155, chiar daca datele tehnice ar fi mai slabe pe hartie, sa nu uitam ca vorbim despre o masina din `94, deci motorul este ceva mai uzat si nu mai are chiar performantele mentionate. Este discutabil, recunosc ca eu am mers pe mana ta, 15624jtd pe mana 155lui. Poate m-am inselat avand in vedere ca exista o diferenta semnificativa si de cuplu, nu numai de cai, dar si de gerutate.

Legat in mod direct de replica ta o sa fac o comparatie cu o masina din gama VW, an/clasa/motor comparabile. Este vorba de 1992 VW Passat VR6, iata performantele:

Max. output: 176.4 PS (174.0 bhp) (129.8 kW)@5800 rpm
Max. torque: 234.0 Nm (173 lbft) (23.9 kgm)@4500 rpm
0-100km/h: 7.8 s
Top speed: 224 km/h

Iata si un motor generatie `88, G60:

Max. output: 162.2 PS (160.0 bhp) (119.3 kW)@5600 rpm
Max. torque: 225.0 Nm (166 lbft) (22.9 kgm)@4000 rpm
0-60mph: 8 s
0-100km/h: 8.3 s
Quarter mile: 16.80s
Top speed: 225 km/h

Cred ca VW nu prea are de ce sa moara la vederea 155lui de duminica, avand si el ceva capodopere pe vremea aia :wink:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 09 Jan 2006, 20:28 
Offline
User avatar

Joined: 02 Aug 2005, 23:07
Posts: 413
Location: Oradea
A mai existat si un 155 Q4
1995 cmc
L4 Turbo
190 CP @ 6000 rpm
283 Nm @ 2500 rpm
Tractiune integrala
0-100kmh - 7.0 sec
Vmax - 225 kmh

:wink:

Si sa nu uitam ca Alfa 155 a dominat cativa ani DTM-ul, adica le-a tras-o nemtilor la ei acasa :D


Attachments:
155_DTM_1.jpg
155_DTM_1.jpg [ 78.28 KiB | Viewed 7947 times ]

_________________
Superchips - Be Driven
Top
   
 Post subject:
PostPosted: 09 Jan 2006, 20:40 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Stiu, am gasit pe net si despre ala.. asa a existat si Lancia Delta Turbo Integrale, dar a existat si Audi S2 si tot asa.. legende au existat, si din partea italienilor si din partea nemtilor, nu zic nu.. Ce am vrut sa zic in postul de mai sus este ca si nemtii au stiut sa faca motoare si versiuni ceva mai nervoase ale banalelor masini de serie.. Asa cum V6le de pe portbagajul 155ului de duminca impune respect, la fel si o inscriptie de VR6 impune respect, ca sa nu mai zic de S, sau sa fiu si mai sadic, RS, pe AUDI :twisted:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Jan 2006, 01:14 
Offline
User avatar

Joined: 02 Aug 2005, 23:07
Posts: 413
Location: Oradea
Din cate am vazut acest versus este despre Alfa si VW, mai precis 155 vs VR6 (G60), asa ca ti-am dat un exemplu de 155 care a facut istorie si in varianta de strada cam bate modele VW mai sus mentionate. Cat despre modelele RS de la Audi, stai linistit ca se pregateste un 159 GTA care va avea ori un motor V8 Maserati ori un V6 biturbo, dar in ambele cazuri puterea va fi de peste 400 CP care vor fi pusi pe sosea prin intermediul ingeniosului sistem Q4.

Iar daca tot vorbim de masini sport si supersport ar trebui sa stii ca italienii sunt lideri la acest capitol iar pentru a-mi sustine afirmatia ajunge sa spun doar un cuvant: Ferrari.

_________________
Superchips - Be Driven


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Jan 2006, 03:42 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Actualul RS4 este un 4.2 V6 BiTurbo de 420cp, quattro! A8 W12 e un 6.0 de 550cp.. La asta ma refeream cand vorbeam despre audi!
De acord cu ultima ta afirmatie, as completa eu si Lamborghini, chiar si Masserati.. Dar si nemtii au Porsche, au Vision SLR dezvoltat impreuna cu McLaren etc exotice sunt multe..

Am senzatia ca nu ai inteles unde bat in acest post, nu caut nici pe departe sa dovedesc faptul ca VW ingenuncheaza Alfa, sau ca nemtii ingenuncheaza italienii.. incerc doar sa infrirm contrariul!

Daca vrei sa stii unde vad eu intradevar diferenta intre Alfa si VW, iata: daca un VW nu-mi inspira aproape nimik, decat sobrietate si rigiditate, poate chiar ceva casual, popular, Alfa imi inspira frumusete, eleganta, rafinament si sportivitate! Daca un Golf spre exemplu poti intalni si un banal SDI de 65cp cu jante de tabla si manivela la geam, ei bine, intr-o Alfa vei sti de la bun inceput ca esti tratat cu mare atentie, cea mai mica motorizare iti ofera ceva senzatii sport iar dotarile si rafinamentul le intalnesti inca de la cele mai slabe modele..

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Jan 2006, 03:59 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
ALX-EGE Quote:
... A8 W12 e un 6.0 de 550cp..
....
Are 450CP din cate stie eu si 0-100Km/h in 5.0s aproximativ.
Si sunt mandru ca am condus unul! Este o senzatie cu care nu te intalnesti de multe ori in viata. Este demential. :shock: :shock: :woot: Dupa ce conduci o asa masina, sincer, orice, dar absolut orice masina (excluzand aici Ferrari, sau ceva de genul) ti se pare o nereusita adaptare a unei carute.. :(


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Jan 2006, 12:25 
Offline
User avatar

Joined: 02 Aug 2005, 23:07
Posts: 413
Location: Oradea
ALX-EGE Quote:
Actualul RS4 este un 4.2 V6 BiTurbo de 420cp, quattro! A8 W12 e un 6.0 de 550cp.. La asta ma refeream cand vorbeam despre audi!

Este posibil ca tu sa nu ma fi inteles. Nu am spus nici o secunda ca VW nu sunt masini bune, sunt OK, dar eu nu le pot pune la acelasi nivel cu Alfa mai ales cand vine vorba de sportivitate, design sau de imagine. Si sa fim sinceri, VW sunt masini de duzina cu un design monoton pe care le vezi la tot pasul.

Cat despre Audi pot sa spun ca am facut test drive (la limita) cu toata gama lor, de la a3 la a8 si sincer nu am fost nici pe departe asa de impresionat ca si tupac :D


P.S.
1. RS4 are motor V8 aspirat (deci fara turbo).
2. A8 W12 are 450 CP

_________________
Superchips - Be Driven


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Jan 2006, 15:40 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
ALX-EGE Quote:
nu caut nici pe departe sa dovedesc faptul ca VW ingenuncheaza Alfa, sau ca nemtii ingenuncheaza italienii.. incerc doar sa infrirm contrariul!

Daca vrei sa stii unde vad eu intradevar diferenta intre Alfa si VW, iata: daca un VW nu-mi inspira aproape nimik, decat sobrietate si rigiditate, poate chiar ceva casual, popular, Alfa imi inspira frumusete, eleganta, rafinament si sportivitate!
aiculedtzu Quote:
Nu am spus nici o secunda ca VW nu sunt masini bune, sunt OK, dar eu nu le pot pune la acelasi nivel cu Alfa mai ales cand vine vorba de sportivitate, design sau de imagine. Si sa fim sinceri, VW sunt masini de duzina cu un design monoton pe care le vezi la tot pasul.
Stii tu vorba aia, noi vorbim impreuna dar ne intelegem separat.. Cred ca amandoi avem puncte de vedere comune si cu toate astea avem o divergenta..

Offtopic.. ai jucat Mortal Kombat 2 la vremea lui? :P

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Jan 2006, 01:39 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Aicule, nu stiu de tine, dar pe mine A8 6.0 full,model exclusiv, 150.000E aproxiamtiv, m-a marcat pe viata. Daca pe tine nu, poate ai una acasa si de aia :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Jan 2006, 01:43 
Offline
User avatar

Joined: 02 Aug 2005, 23:07
Posts: 413
Location: Oradea
Sporturi de lupta faceam de cand ma stiu asa preferam sa ma joc Need For Speed.
BTW, acum 6 ani prima mea masina a fost un Golf III 1.8i de 90 CP si mi se parea misto din simplul motiv ca nu era Dacia :D

_________________
Superchips - Be Driven


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Jan 2006, 03:05 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
aiculedtzu Quote:
Sporturi de lupta faceam de cand ma stiu asa preferam sa ma joc Need For Speed.
Intrebam de Mortal Kombat din simplul motiv ca am crezut ca de acolo provine nickul tau..

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Jan 2006, 03:10 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Io am la firma un Mercedes Brabus cu ditamai uzina V12, am prins cu ea niste viteze cum nici cu Alfa nu visez... dar nu... nu ma atrage in mod special, sportivitate nici atat, e molateca rau masina, iti vine sa si dormi, nu te tine in priza, nu iti inspira sportivitate, etc...
La fel si cu Volvo 850 2.5T de 170CP... Desi e mai puternica ca a mea... iarasi... nu simt nimic! Trage si-atat! Nu pompeaza adrenalina in sange deloc!
Noah... Singura masina care se apropia cat de cat ca sportivitate a fost un defunct Peugeot 206 S16... care sincer sa fiu, deoarece am condus-o, ma face pe mine cu toti cei 2.0TS ai mei. E pur si simplu VIOLENTA masina.

Bafta!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Jan 2006, 12:04 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 19:10
Posts: 223
Location: Bucuresti
aaa ma scuzati ca ma bag si io in versus...de masinile japoneze ati auzit? :oops:
Io cand ma fac mare mi-as dori o toyota supra :o

_________________
cuore sportivo
....cuz straight line is for vaginas


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Jan 2006, 14:28 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Supra mi se pare a fi mai mult un mit, in realitate fiind o masina mult prea scumpa si greu de intretinut, presupun ca mai rar piese pe la noi, ca sa nu mai zic de modificari, ca aia nu e masina de filtru+evacuare+cip.. Intradevar are posibilitati imense, in Polonia a fost urcata spre 1000cp, dar mi se pare a fi mai mult o exotica decat o masina de strada. Pe circuit probabil ca face legea, insa pe strada este mult dezavantajata de tractiunea spate, pe primii 400m pierde in fata unui Impreza STI, chiar in conditiile unei diferente de aprox 300cp..
Asa imi place si skylineul, dar tot exotica mi se pare masinuta.. Si honda NSX este interesanta

Dintre cele mai pamantene, un model deosebit de reusit mi se pare Civicul de prin `92-`95.. Imi pare rau ca vorbesc nedocumentat, nu cunosc nici numerotatia modelului, nici exact anii intre care a fost produsa, dar cu siguranta stiti la care ma refer.. Stiu ca exista un motor de 1.6 160cp care putea fi usor impins spre 200cp din ce am citit..

Dintre cele noi imi place mult EVO8, am vazut recent la Top Gear ca pe circuit bate si un Lambo Murcielago :shock:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Jan 2006, 14:33 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Da... mai e un avantaj: Skyline-ul e un adevarat Playstation pe roti, ECU-ul este "open", in sensul ca nu trebuie sa ai 'spemii de coduri ca sa accesezi tabelele de injectie, sunt pur si simplu direct accesibile folosind niste softuri disponibile la niste costuri mici, astfel incat cu un simplu laptop plus o interfata de comunicare poti sa ajustezi parametrii motorului dupa bunul plac, ba chiar si realtime, in functie de anumite imprejurari. De aceea castiga mult!
La capitolul asta e imbatabil, din acest motiv este o masina agreata de multi tuneri.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Jan 2006, 16:41 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Dar are si un dezavantaj, nu s-a produs decat cu volan pe dreapta :lol:

Legat de remaparea ECUlui la maisnile japoneze, am inteles de la un bun prieten ca este aproape imposibil, se poate doar cu niste costuri foarte mari si impreuna cu alte modificari ale motorului.. El are o Mazda 3 2.0 150cp si nu prea poate sa mai scoata nimic din motorul ala fara modificari complexe, gen kituri turbo.. Doar chip universal dar in care sincer sa fiu eu nu prea am mare incredere..
Si am inteles ca asa stau lucrurile cam la toata gama actuala de japoneze..

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Jan 2006, 17:09 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Ma refeream la Skyline, nu la masini japoneze in general!
La fel sta treaba si la Subaru!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Jan 2006, 19:45 
Offline
User avatar

Joined: 02 Aug 2005, 23:07
Posts: 413
Location: Oradea
ce de offtopic p'aici :lol:

_________________
Superchips - Be Driven


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Jan 2006, 20:56 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Mai sta 2-3 zile dupa care sufera o curatenie generala forumul asta!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Jun 2006, 14:53 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Sincer sa fiu, un 155 GTA nu prea are rival in opinia mea, cel putin de la VW nu vad nimic care sa poata atinge performantele alea(2.0 L turbo 400CP, Q4, 1100kg).


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Sep 2006, 23:28 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
Scuze ca intervin dar am inteles ca existo un evo 8 de 2l cu 400 cp, s-ar putea sa aiba mai mult de 1100 kg, dar nu cred ca e mai slab ca 155 gta.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Sep 2006, 00:52 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
155 GTA?! ma scuzati, dar este pt prima oara cand aud asta, poate sunt eu ceva mai prost informat..
Evo8-ul de care vbeai tu Allex este o serie limitata numita FQ400 si costa cat nu face!

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Sep 2006, 08:17 
Offline
User avatar

Joined: 18 May 2006, 12:07
Posts: 1093
Location: Bucuresti
Seria speciala de EVO 8 e prezentata si de Clarkson...intr-adevar e una speciala, cea de serie are 260 cp.

_________________
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt...so I Am so Clever That Sometimes I Don't Understand a Single Word of What I Am Saying"


Top
   
 Post subject: Pazea,vine R36!
PostPosted: 15 Nov 2006, 21:40 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Cu riscul de a comite un sacrilegiu,va prezint un VW care cel putin in versiune break si vopsit in Electric Blue mi se pare foarte atragator.
Un fel de RS6 pentru saraci?Sau mai degraba un RS6 pentru...romani?De fapt ce vroiam de mult era sa gasesc prilejul de al cita pe un forumist de pe un alt sit cu masini care spunea asa :
"...Alaturarea cuvintelor VW, Passat si TDI are o rezonanta magica in Ro ... e aproape un semn de noblete si destinat sa starneasca invidia vecinilor si admiratia necunoscutilor pe strada... " :twisted: :twisted:

Gata cu barfa.Aici aveti noul VW Passat R36,echipat cu un motor pe injectie directa de benzina de 3,6 litri,tractiune integrala si cutie DSG,capabil sa dezvolte 300 CP si sa atinga 100 de km/h in 5,6 secunde (5,8 pentru Variant).


Image

Image

Image


Nu vreau sa recunosc si nici nu voi mai recunoaste vreodata,dar la performante cred ca il cam bate pe al nostru 3,2 159 Q4 :cry:

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2006, 22:07 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
pai deocamdata il cam bat multe din noua generatie. deh, nemtii nu au facut aliante cu americanii aia si mai nou cu chinezii. Noroc ca mai este fratele ferrari care sa mai dezlantuie niste caluti italieni sub capota de alfa :D

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 289 posts ]  Go to page 1 2 3 4 512 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]