It is currently 28 Apr 2024, 02:44

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 52 posts ]  Go to page 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 18 Jul 2008, 16:15 
Offline
User avatar

Joined: 06 May 2007, 14:11
Posts: 684
Car: Alfa Romeo 156
Location: IASI
Deschid acest versus pentru ca in ultimul timp ma gandesc sa trec la o motorizare mai mare si nu as vrea sa renunt la 156 si nici la motorizarea pe benzina. Am inceput sa ma uit la cele de 2000cmc pentru ca astea ma intereseaza si bineinteles ca am ajuns la:
- 2.0TS din 1997 pana in 2000 de 155CP
- 2.0TS din 2000 pan in 2002 de 150CP
vs
- 2.0JTS din 2002 pana in 2005 de 165CP
Deoarece imi plac la nebunie toate versiunile 156(interior - exterior), pentru mine, nu este prea important anul fabricatiei; dar m-ar interesa motorul mai bun si mai fiabil. Am cautat pe forum un versus, o disputa, intre aceste doua motorizari dar, ori nu sunt, ori nu am gasit eu. De aceea am deschis acest topic si sunt sigur ca sunt multi detinatori/fosti detinatori/dornici de astfel de cuore sportivo Mi-ar placea sa citesc si parerile voastre:

TS sau JTS?

_________________
156 1.6TS 120CP
"Senza cuore saremmo solo macchine"


Top
   
PostPosted: 18 Jul 2008, 16:45 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Cu siguranta JTS-ul este mai rafinat decat TS-ul, asta e clar. Dar din punct de vedere al performantelor stiam ca JTS-ul (Mirica stia mai multe parca..poate detalia..) nu e peste TS, sau ceva de genul. Dar cu siguranta este mai rafinat si mai fiabil parerea mea. Este si normal, TS-ul de baza a aparut prin '92 pe 155 parca, '96 pe 145/146, '97 pe 156, etc....iar JTS-ul in 2002.


Top
   
PostPosted: 18 Jul 2008, 23:34 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 01:12
Posts: 1567
Car: Brera
Location: Iasi / Fortezza di prato :)
cel mai bine cred ca te-ar indruma cineva care a avut ambele motorizari
eu as prefera JTS, primul motiv e ca de generatie mai noua si al doilea ca are si 166 cp sau 165 iar daca tot e JTS hai sa fie si selespeed, m-am imbolnavit dupa ce m-am dat cu a lui cuaj la fest, senzatii frate nu gluma... unii zic ca selespeedurile ar fi cu probleme, m-as risca totusi... (scuze de offtopic)

_________________
My world:
Image
Nu port bijuterii - Le conduc :
Brera 2,4 - Fiara my precious
156 1,9 - ALFred first love


Top
   
PostPosted: 18 Jul 2008, 23:51 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
dobermann Quote:
hai sa fie si selespeed, m-am imbolnavit ... senzatii frate nu gluma... unii zic ca selespeedurile ar fi cu probleme, m-as risca totusi... (scuze de offtopic)
Confirm. Sunt geniale, parc-ar fi Playstation pe roti :D

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 19 Jul 2008, 00:15 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
Sunt TS-uri si TS-uri, precum si JTS-urile intre ele.
De ex, baba mea din `99 cu cutia de 2.0, abia tragea. Am inlocuit-o cu una de 1.6 si trage de rupe. Mai sunt si alti factori care influenteaza puterea motorului. De ceva vreme am tot testat, injectoare, corp clapeta acceleratie, variator faza, filtru aer, diferentele sunt mari, motorul s-a schimbat in bine. Sunt curios dupa ce schimb distributia, pinioanele de la axele cu came si fulia de la vibrochen.

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
PostPosted: 19 Jul 2008, 01:08 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Asta e deja fine tuning. Daca vorbim de masini stock cred ca este clar ca JTS este alegerea corecta.


Top
   
PostPosted: 19 Jul 2008, 14:59 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
Silviu, poti sa detaliezi te rog modificarile de la TS`ul tau?

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 19 Jul 2008, 15:06 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Pai in primul rand a pus cutie de 1.6... Trage de rupe, concurent serios pt 2.5 V6, dar nu mai ai top speed 200+... Oricum unde mergi cu 200 in tara asta?!?

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 19 Jul 2008, 15:22 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
alexmirica Quote:
Pai in primul rand a pus cutie de 1.6... Trage de rupe, concurent serios pt 2.5 V6, dar nu mai ai top speed 200+... Oricum unde mergi cu 200 in tara asta?!?
:bored: :bored:
Silviu are in continuare propunerea mea de mai demult...ea ramane deschisa. Silviu, pune si tu niste benzina :D si da-mi telefon sa vedem the real thing.


Top
   
PostPosted: 19 Jul 2008, 20:23 
Offline
User avatar

Joined: 06 May 2007, 14:11
Posts: 684
Car: Alfa Romeo 156
Location: IASI
Tupac Quote:
Cu siguranta JTS-ul este mai rafinat decat TS-ul, asta e clar. Dar cu siguranta este mai rafinat si mai fiabil parerea mea. Este si normal, TS-ul de baza a aparut prin '92 pe 155 parca, '96 pe 145/146, '97 pe 156, etc....iar JTS-ul in 2002.
Da, aici castiga JTS-ul clar. TS-urile sunt destul de vechi, In 2005 - 2006(stateam pe Aleea Romancierilor dar din pacate nu stiam de alfaclub) am avut masina de servici AR 164 2.0TS an fabricatie 1994 si am fost foarte multumit de motor chiar daca era o caroserie destul de grea.
Tupac Quote:
Dar din punct de vedere al performantelor stiam ca JTS-ul (Mirica stia mai multe parca..poate detalia..) nu e peste TS, sau ceva de genul.
Auzisem si eu ceva de genul TS este peste JTS, de aceea sunt nedumerit in ceea ce priveste JTS-ul. Eu JTS nu am condus si nici 2.0TS pe 156 daca este cineva care le stie pe amandoua si poate face o comparatie cu avantaje/dezavantaje chiar si manuala/selespeed :twisted:....
Silviu Quote:
Sunt TS-uri si TS-uri, precum si JTS-urile intre ele.
Aici ai dreptate, trebuie sa ai si bafta....
alexmirica Quote:
dobermann Quote:
hai sa fie si selespeed, m-am imbolnavit ... senzatii frate nu gluma... unii zic ca selespeedurile ar fi cu probleme, m-as risca totusi... (scuze de offtopic)
Confirm. Sunt geniale, parc-ar fi Playstation pe roti :D
Selespeedul pleaca in avantaj cred eu, deoarece viitoarea mea sotie nu schimba niciodata sub 4000rpm si iar placea cu siguranta o cutie de viteze semiautomata :wink:

_________________
156 1.6TS 120CP
"Senza cuore saremmo solo macchine"


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2008, 03:14 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Daca iti permiti, si nu zic asta ca o gluma sau altceva, ci din simplu motiv ca fiind mai nou va fi si mai scumpa, ia JTS si facelift interior. Muuult mai bine finisat interiorul decit ala fara facelift, iar motorul, nu stiu, am mers cu TS, nu mi-a placut, JTS-ul in schimb mi s-a parut unul din cele mai bune motoare asiprate de 2.0l.


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2008, 10:44 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4236
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Alege jts-ul fara dubii.Eu conduc de 1 an de zile acest motor si nu m-a dezamagit in nici un moment.Chiar as vrea sa fac niste probe cu orice ts(eventual silviu ca stiu ca are alta cutie) pentru ca eu sunt de parere ca tot jts este peste.E doar parerea mea.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 17 Aug 2008, 13:47 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Chiar sint curios cum e concurent pentru V6 avind in vedere ca 2.5 are cutia si mai scurta decit 1.6...(offtopic)

On topic: JTS fara nici o discutie.


Top
   
PostPosted: 18 Aug 2008, 00:14 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2008, 00:33
Posts: 105
N-am condus un TS, dar ceea ce pot sa-ti spun e ca nu vei avea decat momente de incantare si de satisfactie intr-un JTS de 166 cp. Iti da senzatia ca poti depasi pe oricine in orice moment :D. Probabil selespeed-ul are senzatii si mai tari, fiind mereu "in vana".

_________________
Alfa Romeo 156, SW, JTS, 2.0, B31WYS & B111CRP


Top
   
PostPosted: 18 Aug 2008, 01:05 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Te contrazic, selespeed-ul, inafara de comoditate, nu ofera nici un avantaj, dimpotriva la capitolul sportivitate.

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 18 Aug 2008, 13:53 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2008, 00:33
Posts: 105
Probabil ai dreptate. Era o supozitie legat de selespeed, avand in vedere ca n-am "calcat" niciodata una. I-am vazut pe baieti mai sus entuziasmati si am presupus ca au si de ce :D.

_________________
Alfa Romeo 156, SW, JTS, 2.0, B31WYS & B111CRP


Top
   
PostPosted: 21 Aug 2008, 11:45 
Offline
User avatar

Joined: 31 May 2007, 10:42
Posts: 1175
Car: Skoda Superb
Location: bucuresti
pe serpentine eu zic ca un selespeed iti da anumite senzatii...
iar in oras e viata...
dar intr-adevar am ajus si eu la concluzia ca la liniute nu este nimic de capul ei...

_________________
VW Passat B6 2.0 TDI DSG
Honda CBR 600 F4i
Ex: Alfa Romeo 147 Silver Angel


Top
   
PostPosted: 21 Aug 2008, 12:47 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Ce dracu senzatii pe serpentine frate? :) De lag poate.. :lol:


Top
   
PostPosted: 21 Aug 2008, 12:58 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
Am avut 156 2.0 TS cu cutia originala 8 ani de zile fara nicio problema sau deteriorare a performantelor . In plus, cred ca Twin Spark-ul are un sound mai sportiv , mai "alfa specific" decat JTS. Numai cine a condus 2.0 TS stie asta!
Pe de alta parte JTS-ul are avantajul ca este asociat facelift-ului interior, evident mai frumos decat prima versiune 156.

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 21 Aug 2008, 13:03 
Offline
User avatar

Joined: 31 May 2007, 10:42
Posts: 1175
Car: Skoda Superb
Location: bucuresti
Tupac Quote:
Ce dracu senzatii pe serpentine frate? :) De lag poate.. :lol:
ce-i drept eu nu am condus o alta alfa... dar cu selespeedul meu ma simt in siguranta maxima pe serpentine deoarece nu trebuei sa iau mana de pe volan... care zic eu ca e un plus nu?

_________________
VW Passat B6 2.0 TDI DSG
Honda CBR 600 F4i
Ex: Alfa Romeo 147 Silver Angel


Top
   
PostPosted: 21 Aug 2008, 16:51 
Offline

Joined: 05 Jun 2006, 13:17
Posts: 239
Location: Bucuresti
vip007 Quote:
Tupac Quote:
Ce dracu senzatii pe serpentine frate? :) De lag poate.. :lol:
ce-i drept eu nu am condus o alta alfa... dar cu selespeedul meu ma simt in siguranta maxima pe serpentine deoarece nu trebuei sa iau mana de pe volan... care zic eu ca e un plus nu?
Hmmm... am stat ceva sa ma gandesc care ar fi avantajele faptului de a nu lua mana de pe volan comparat cu lag-ul:
Vad doar o mica problema in curbele mai lungi care "se strang" - acolo este nevoie sa retrogradezi in curba cu volanul putin bracat

In rest:
- retrogradarea o faci de obicei pe franare inainte de curba - daca faci franare cu retrogradare in mijlocul curbei inseamna ca ai gresit ceva
- schimbare in treapta superioara o faci la iesire din curba sau daca e mai lunga si se deschide poti sa iei lejer mana de pe volan

In general daca conduci sportiv nu trebuie sa ajungi sa misti de volan in curba si de maciuca in acelas timp, altfel inseamna ca ai gresit ceva.

Ce am descris mai sus este valabil pentru "masini", la tractorase s-ar mai putea schimba din datele problemei .

_________________
AR156MY2002 - Ex ex ride
AR156FL - Ex ride

AR159 2.2 JTS
Subaru Forester 2.0x - Mountain ride
TLC KDJ120 - Ultimate ride


Top
   
PostPosted: 21 Aug 2008, 19:58 
Offline
User avatar

Joined: 01 Oct 2007, 08:28
Posts: 225
Car: VW Passat CC
Location: Bucuresti
radu Quote:

Ce am descris mai sus este valabil pentru "masini", la tractorase s-ar mai putea schimba din datele problemei .


hahahaha
:lol:

_________________
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 15 May 2009, 20:01 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
daca tot s-a dezgropat oarecum topicul asta, haideti sa lamurim si folclorul cum ca JTSul ar fi sub TS ca performante. Cine a afirmat asta probabil a avut pare de un JTS cu probleme (se stie ca unele JTSuri au fost cu probleme, vezi seth inainte de fixuri si modificari), insa un JTS in mintile lui (vezi georgeg) este o clasa peste TS! Eu personal am vazut ce inseamna performante si la TS si la JTS, si din masina si din afara ei, si daca cu JTSurile depind mult de plecare, cu 2.0TS s-a vazut pe aeroport ca pana si cu cel mai slab start tot recuperez si am 2 masini in fata in 400m.

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 15 May 2009, 20:18 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Dupa umila me aparere,fost posesor si de TS si de JTS,pot afirma ca TS-ul are in plus doar sunetul usor mai placut.
In rest,in ce priveste consumul,fiabilitatea,acceleratia sau orice alti parametri care ar putea fi comparati,JTS-ul este superior.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 15 May 2009, 22:49 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Sunet mai placut ? Cum asa ? In afara de relanti, unde suna a injectie directa, adica putin cam nasol, JTS-ul mi se pare foarte placut ca sunet, ceea ce nu as putea spune despre TS.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 52 posts ]  Go to page 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]