It is currently 28 Apr 2024, 12:58

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 135 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 6 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 10 Jul 2007, 11:32 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
nici macar. nu`mi aduc aminte sa fi fost vorba de ascutitoarea lu` meme vs gta 8)

ps: stati trankila, meme deja a inceput sa`si alinte si el masina "ascutzitoare" :lol: , deci departe de mine gandu` de a`i jigni in vreun fel masina.....right meme ? :D

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Jul 2007, 13:19 
Offline

Joined: 30 Mar 2007, 22:08
Posts: 254
1 - acel 1.4 este TSI - 170 cp
2 - venind din partea ta - termenul de ascutitoare e un alint - venind din partea altora - termenul de corcitura e o suferinta ( asta e , fiecare cu ce il doare :twisted: )
3 - eu vs GTA deocamdata nu cred ca o sa fie prea placut pentru mine ! ( aseara am reusit sa dau si eu de cap problemei care imi macina masina - sper intr-o rezolvare cat mai rapida )
4 - de ce proprietarii de GTA nu posteaza si ei aici rezultate concrete ale unor astfel de confruntari ?

_________________
Image


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Jul 2007, 13:31 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
2. Suferinta sau nu, din pacate e relativ adevarat. Chiar si noua conducere VAG avea de gind sa vinda Seat pentru ca nu se incadreaza in planurile lor de viitor(Skoda e cheap, VW e mainstream, Audi e premium, si Lambo e super) si isi concureaza propriile branduri, insa vad ca s-au razgindit. Oricum, pentru unii numele si renumele marcii sunt chestiuni de prestigiu, si au o importanta mai mare sau mai mica.
4. Nu sunt multi posesori de GTA pe la noi, si aia care sunt nu prea intra pe aici. Iar eu cel putin nici macar nu mai merg cu masina, vreau sa o pun la punct, sunt multe de facut, iar cind vor fi facute(peste destul de mult timp, dat fiind ca operatiunea necesita destul de multi bani si timp) oricum nu am de gind sa ma alerg prin gropile patriei cu alti nebuni.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Jul 2007, 14:26 
Offline

Joined: 30 Mar 2007, 22:08
Posts: 254
acel 1,4 tsi nu este chiar o mare inovatie ! este un motor folosit pentru prima oara ( cel putin ca si tehnologie ) de renault acum cativa ani buni ! este combinatia perfecta - compresor mecanic pentru ture mici si turbina pentru ture ridicate !
alexandrus - nu stiu unde stai tu frate , pe ce coclauri - dar pe aici prin bucuresti cel putin 70% din drumuri sunt ok ! iar daca le cunosti nu sunt probleme sa iti mai descarci adrenalina noaptea cand e pustiu ! daca nu stii astfel de drumuri o sa te duc eu ;) !

_________________
Image


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Jul 2007, 14:33 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
70% ?!?!?!
Meme, esti mult prea optimist, sau nu ai iesit din cartier, desi nu stiu ce cartier o fi ala cu 70% din drumuri bune, ca nici in Pipera, Baneasa, Primaverii, etc nu au drumuri bune.
Sau poate avem alte standarde despre ceea ce inseamna un drum OK.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Jul 2007, 16:04 
Offline

Joined: 30 Mar 2007, 22:08
Posts: 254
cu siguranta propriile standardel ne diferentiaza !oricum - nu mai fii asa drastic ! Romania o sa infloreasca ! no o sa mai avem taxa de prima inmatriculare - iar drumurile o sa fie 100% bune !

_________________
Image


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Jul 2007, 16:32 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
Quote:
compresor mecanic pentru ture mici si turbina pentru ture ridicate !
Cred ca mai corect spus era turbocompresor / turbosuflanta, turbina singura nu are nici un efect. Sistemul asta de supraalimentare e folosit de ceva vreme, nu cred ca numai Renault a auzit de el. Printre altele vezi Lancia Delta S4.
In rest ce sa mai spun, din pacate Alfa a pierdut trenul iar concurenta zburda.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Jul 2007, 17:10 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Turbocompresorul e acelasi lucru cu turbosuflanta. Meme a spus bine ce a spus.
Turbosupercharging = compresor antrenat de o turbina, care la randul ei e invartita de gazele de evacuare.
Supercharging = compresor antrenat direct de arborele motor (deci mananca din puterea motorului)

TSI foloseste un compresor pt ture mici si medii (turbina e by-pass-ata), iar in ture mari compresorul e decuplat de arborele motor(foloseste un ambreiaj parca) si e actionat de turbina.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Jul 2007, 17:21 
Offline

Joined: 30 Mar 2007, 22:08
Posts: 254
multumesc :oops: ! cat despre 1.4 TSI nu am apucat inca sa merg cu aceasta masina - insa review-urile pe care le-am citit o lauda f mult ! sa avem putin rabdare - e la inceput - apar ele si hibele ! :twisted:

_________________
Image


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Jul 2007, 17:33 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
Dany, n-ai inteles bine, spuneam acolo ca respectiva instalatie se numeste turbocompresor sau turbosuflanta. Si am adus in discutie denumirea corecta a ansamblului, fiindca multa lume spune turbina si nu stie exact in ce consta tot ansamblul si nici ca partea care produce supraalimentarea este compresorul iar nu turbina care este doar partea care actioneaza compresorul.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Jul 2007, 17:38 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Ok, cred ca am citit prea repede.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Jul 2007, 17:50 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
Compresoarele mecanice erau mult folosite in perioada interbelica, e o tehnologie dezvoltata pentru motoarele de avion, care aveau nevoie sa-si mentina puterea indiferent de altitudinea atinsa. Nu sint folosite foarte mult in prezent deoarece sint mai complicate constructiv decit turbosuflantele.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Jul 2007, 19:29 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
Draga Meme, mi-am exprimat punctul de vedere in legatura cu SEAT si nu m-am referit la tine. Ai intrepretat gresit si ati transformat topicul intr-un mare OFFTOPIC. Si daca suntem offtopic, tu in afara de liniute si motoare impinse la maxim prin dopare nu stii ce este o masina. Personal, puterea este undeva la mijloc, prefer confort si eleganta decat motor cu perfuzie si cred ca sunt multi useri care impart aceasi impresie.

Numai bine.

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Jul 2007, 21:48 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Meme Quote:
cu siguranta propriile standardel ne diferentiaza !oricum - nu mai fii asa drastic ! Romania o sa infloreasca ! no o sa mai avem taxa de prima inmatriculare - iar drumurile o sa fie 100% bune !
Da, asa va fi, in 100 de ani or so, vom avea drumuri bune peste tot si nici o taxa de inmatriculare. Dar asta dupa ce se satura toti porcii astia care ajung la guvernare si toti aia intretinuti de ei, care fura de la popor pe toate partile, abia apoi o sa inceapa inflorirea aia.

Anyway, sa revenim la ontopic, nu stiu cum, dar sa revenim.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Jul 2007, 22:32 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
Alexandrus Quote:
....Anyway, sa revenim la ontopic, nu stiu cum, dar sa revenim.
"tataie" bine zici :D

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Jul 2007, 23:02 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
iti zic eu alex cum revenim; hai sa facem un pronostic "in house" ... tantza cand ajunge la 1.8-1.9 bari vs GTA :twisted:
...daca pe tine nu te lasa inima sa te dai...e ok...iti conduc eu gta`ul ....

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Jul 2007, 23:07 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
De acord, cu precizarea ca voi avea 1,6-1,7 maxim in conditiile in care acum umblu cu 1,4. Insa mai aveti rabdare inca o luna pana ce imi vin piesele si atunci voi fi deschis la orice propunere.
GTA-uri se gasesc, sunt doua in Victoriei care au abonament acolo in fiecare seara, pe ploaie sau vant
Deci... GTA vs diesel? Blasfemie

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Jul 2007, 23:12 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Eu iti dau GTA-ul sa-l conduci, dar pe barba ta, pe tine te paste dosar penal pentru condus masina ne-inmatriculata :) Mai ales ca vei incalca si regulile de circulatie, te pasc acolo 30 de zile de executare pedeapsa, ma pui dupa aia sa iti aduc gel de dus ca sapunul e aluncos ;)
Oricum, dupa ce inmatriculez masina am niste planuri mai speciale pentru ea.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Jul 2007, 00:38 
Offline

Joined: 30 Mar 2007, 22:08
Posts: 254
sSilviu Quote:
Draga Meme, mi-am exprimat punctul de vedere in legatura cu SEAT si nu m-am referit la tine. Ai intrepretat gresit si ati transformat topicul intr-un mare OFFTOPIC. Si daca suntem offtopic, tu in afara de liniute si motoare impinse la maxim prin dopare nu stii ce este o masina. Personal, puterea este undeva la mijloc, prefer confort si eleganta decat motor cu perfuzie si cred ca sunt multi useri care impart aceasi impresie.

Numai bine.
sunt singurul posesor de seat de pe acest forum ! poate ca sunt singurul cu mintea luminata dintre cei ce au seat ( dar nu am prea vazut nici pe forumurile vag posesori de alfa ) eu zic ca era normal ( latin ) sa reactionez asa ! probabil ca atunci cand o sa am varsta dumneavoastra o sa ma gandesc si eu la eleganta si confort ! Momentan - imbracat in tricou, pantaloni 3/4 si sandale nu prea am ce face cu eleganta ! nu am ajuns inca la momentul in care sa spun ca am impins un motor la maxim - nici pe departe ! Cat despre a fi ONTOPIC - alexandrus de ce nu iti impartasesti planurile cu noi ? sunt secrete ?

_________________
Image


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Jul 2007, 02:09 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Sunt secrete momentan, chiar si pentru mine, pentru ca inca nu sunt definitive si bine conturate, depind de multi factori pe care nu ii controlez numai eu, si mai ales de bunavointa unor persoane.
Ca idee, nici eu nu prea stiu exact ce anume "coc" acele persoane, teoretic un motor complet relucrat, cilindree mai mare, pistoane, camasi, etc, axa cu came, evacuare, sistem de injectie, tot ce trebuie. Nu stiu estimari de crestere de putere, nu stiu cind, cum si ce se va face din tot acest proiect, si mai ales nu stiu pret, decit o estimare care oricum m-a dat pe spate.
Evident, respectivele piese nu sunt facute in mod special pentru mine, posibil sa ajunga si la mine un set din editia asta limitata, insa nu stiu sigur, depinde de pret, de sincronizare, de bunavointa persoanelor direct implicate, etc.
Cind e ceva cert, postez, pina atunci cam tot ce am scris mai sus poate fi considerat fantezie, utopie si SF. Sper ca macar poze cu piesele prototip sa am cindva curind.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Jul 2007, 03:25 
Offline

Joined: 30 Mar 2007, 22:08
Posts: 254
Suna foarte bine ! felicitari si Doamne Ajuta ! :up:

_________________
Image


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Jul 2007, 03:35 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Suna bine pina auzi un pret.....dupa aia nu mai suna nimic :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Jul 2007, 04:20 
Offline

Joined: 30 Mar 2007, 22:08
Posts: 254
cred k sunt familiarizat cu preturile diverselor kit-uri de upgrade existente pe piata ! intr-adevar - nu foarte mult pe GTA . Oricum bafta mare !

_________________
Image


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Jul 2007, 12:42 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Eh, gindeste-te ca sunt piese facute la comanda, in cantitati mic :) Deci pretul unei evacuari complete Supersprint sa zicem ca e realtiv scazut pe linga ce estimari am primit :(
Anyway, momentan astept poze cu prototipurile, apoi vad cum sta exact treaba.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Jul 2007, 13:32 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
nu vreau sa fiu carcotash, dar de ce!? nu te mai satisfac cei 250cp stock ?! :roll:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 135 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 6 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]