It is currently 28 Apr 2024, 07:14

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 125 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next
Author Message
PostPosted: 26 Sep 2012, 16:23 
Offline

Joined: 08 Aug 2012, 15:09
Posts: 61
Car: 156 SW Selespeed 2.0
Location: Bucuresti
alex159jtd Quote:
se poate vedea aici fosta mea "uratenie"...

http://www.tonydetailing.ro/index.php?m ... &pagina=24" onclick="window.open(this.href);return false;
La compact orice i-ai face, tot urat este.

_________________
Now: BMW 323i
Ex: Alfa Romeo 156 SW Selespeed 2.0 TS
Ex: BMW E36 325i
Ex: Opel Astra GSi


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 16:24 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Deci nu e vorba ca e mai bun, doar ca e mai ieftin... aici nu e vorba de rationament...

crezi ca nae, scociu, madkat, firestarter si altii, si-au luat v6 din rationament ? Eu cred ca nu, cred ca si-au luat v6 din pura placere a condusului!

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 16:27 
Offline
User avatar

Joined: 01 Sep 2012, 22:14
Posts: 447
Car: Alfa 159
Alexandrus Quote:
Eu sunt totusi sigur ca e cazul, date fiind replicile tale, daca vrei tu o fac si in realitate, sau crezi ca esti asa impozant incat sa ma sperii ? Citesc pe topicul dedicat ca esti nerabdator de socializare, din pacate eu nu prea frecventez intalnirile, dar promit sa te iau "peste picior" cu proxima ocazie.
Pina atunci, ca sa clarificam, nu e vorba ca nu merit replica, e vorba ca nu mai ai ce spune, am nimerit bull's eye, ca sa zic asa.
Te astept cu mult interes sa ma iei peste picior la proxima intalnire! :) Iti recomand sa-ti faci timp si sa ajungi Duminica...

_________________
NOW: Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 120 CP + ; Mitsubishi Lancer Sedan - 2.0 DID - 10.2009 - 140 CP/330 NM
Ex: BMW 325 - 2004 - ///M pack - 192 CP
BMW 320 - 2000 - 150 CP
Fiat Stilo Coupe - 2002 - Sport pack - 1.8 16 V - 133 CP - giallo ginestro
BMW 316 - 1996 - ///M pack - 105 CP


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 16:38 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
CristianMiu Quote:
Deci nu e vorba ca e mai bun, doar ca e mai ieftin... aici nu e vorba de rationament...

crezi ca nae, scociu, madkat, firestarter si altii, si-au luat v6 din rationament ? Eu cred ca nu, cred ca si-au luat v6 din pura placere a condusului!
Nu, gogule, oamenii si-au luat V6 intrucat majoritatea folosesc zilnic cate o mizerie de diesel cu cilindree mica (gen clio dci), in cele mai multe dintre cazuri pusa la dispozitie gratis de catre companie (chiar si dupa orele de program)...

Busso-urile se umplu de praf prin fata blocurilor cate 2-3 luni pana mai sunt miscate (asa, pentru cate o sedinta foto !) pana in prima zona impadurita... Nu e general valabila, mai lipsea scociu sa faca la fel, dar cum asta se duce la liniute, e indezirabil si intra in contradictie cu rafinamentul acestui forum. :tongue:

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 16:46 
Offline
User avatar

Joined: 03 Feb 2008, 00:10
Posts: 714
Location: Cluj-Napoca
alex159jtd Quote:
se poate vedea aici fosta mea "uratenie"...

http://www.tonydetailing.ro/index.php?m ... &pagina=24" onclick="window.open(this.href);return false;
Arata ca p|_|la.

_________________
Alfa 156 1.9 JTD M-Jet 16v, 140+ CP
------
When the fast car picks you up, you will weep and smile,
And see Heaven in the headlights,
Mile after mile, after mile, after mile..


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 16:48 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
alex159jtd Quote:
Alexandrus Quote:
Eu sunt totusi sigur ca e cazul, date fiind replicile tale, daca vrei tu o fac si in realitate, sau crezi ca esti asa impozant incat sa ma sperii ? Citesc pe topicul dedicat ca esti nerabdator de socializare, din pacate eu nu prea frecventez intalnirile, dar promit sa te iau "peste picior" cu proxima ocazie.
Pina atunci, ca sa clarificam, nu e vorba ca nu merit replica, e vorba ca nu mai ai ce spune, am nimerit bull's eye, ca sa zic asa.
Te astept cu mult interes sa ma iei peste picior la proxima intalnire! :) Iti recomand sa-ti faci timp si sa ajungi Duminica...
Nu esti atit de important incat sa imi ajustez programul doar ca sa te cunosc, asa ca nu iti tine respiratia pina ne vedem. Daca arzi insa de nerabdare, de obicei ies la aer seara, poti veni sa ma convingi de faptul ca 159 e suprema masina ce a iesit pe portile fabricilor Alfa Romeo si ca tu nu meriti luat "in biza" indiferent ce ineptii posteazi pe forum.

BZ-DIA, really ? Cand ai achizitionat globul de cristal ?
Daca tot il ai, fii bun si spune-mi si mie ce model e rahatul ala mic diesel pe care il folosesc zilnic, ca mi-a fost lene sa verific.


Last edited by Alexandrus on 26 Sep 2012, 17:16, edited 2 times in total.

Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 16:54 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
@BZ-DIA, nu cunosc personal pe nimeni din alfaclub cu v6 sa mearga in traficul mizer de bucuresti, bara la bara pe magheru la ora 17... tinand cont ca era vorba despre placerea condusului, eu zic v6 in detrmimentul jtd-ului...

LE: Sincer parca mi-ar fi asa... sa arunc cu banii pe benzina pur si simplu inutil, stand la acceiasi coada lungaaaaaaa asteptand sa ajung din punctul A in B, iar pe langa benzina intervine si uzura masinii, care iarasi e inutila tinand cont ca stau la acceasi coada lungaaaaaa ca asteptand sa ajung de la A la B.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 16:57 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Gusturile nu se discuta. Unora le place mai mult 156-le considerand ca are acel "feeling" mai special, sau whatever.
Personal as prefera oricand 159-le (exceptie motorul 1.8 MPI !). Imi place foarte mult si 156, dar mi-as mai lua doar din ratiuni financiare sau raport bun fun/pret (V6).


Last edited by Tupac on 26 Sep 2012, 16:58, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 16:57 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Alexandrus Quote:
BZ-DIA, really ? Cand ai achizitionat globul de cristal ?
Daca tot il ai, fi bun si spune-mi si mie ce model e rahatul ala mic diesel pe care il folosesc zilnic, ca mi-a fost lene sa verific.
Alex, nu vorbeam despre tine aici, tu esti un specimen atipic si nu te poti incadra in nicio categorie... Apropo, in loc sa te certi cu lumea pe forum, nu mai gasesti nimic de surubarit prin masina?... Cred ca ar aduce un plus in ambele tabere, zic si eu...

P.S.: Globul meu de cristal spune ca mai ai cateva minute in care poti folosi functia "edit" sa repari minunea asta: :lol:
Alexandrus Quote:
(...) Daca tot il ai, fi bun (...)

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 17:02 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
ba, ce minte bolnava a avut cel care a deschis acest topic :lol:

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 17:13 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
159 are multe chestii misto, m-am tot uitat pe sub citeva, solutii interesante peste tot (intercoolere, motoare, suspensie), bucse imense, etc etc. Interior misto, motoare decente. Absolut totul este atenuat MULT din cauza greutatii: performante mai mic, consum mai mare. Ca masina de strada, compromisul este mai bun decit 156, mai sigura etc etc.

156, judecata in contextul de la lansare, este net mai buna, in special faceliftu. Cu caroserie mai rigida si o idee mai mare, actualizata la interior si electronica, o mai ducea 10 ani LEJER. Si ca sa fiu mai zgircit ca seth, e la un set de bare stabilizatoare+un 2.0T departare de ceva ametitor (oricum e, dar daca e loc de mai bine, de ce nu). Nu stiu cine a mers cu A4 din aceeasi perioada, ma pufneste risu...

r1s1 http://en.wikipedia.org/wiki/Giuseppe_Busso" onclick="window.open(this.href);return false; , nu le tuna el in RO pentru 402m, da cred ca e si el pe undeva pe linga tunerii din ro.

CristianMiu, PERFECT TROLLING as zice...


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 17:17 
Offline
User avatar

Joined: 01 Sep 2012, 22:14
Posts: 447
Car: Alfa 159
@Alexandrus - Nu consider ca 159 este masina suprema. Eu sunt indragostit de Giulietta, dar nu mi-am permis momentan. Am zis doar ca mi se pare un model mai reusit ca 156 (cu exceptia bordului... nu stiu de ce, dar imi place mai mult consola de 156)

_________________
NOW: Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 120 CP + ; Mitsubishi Lancer Sedan - 2.0 DID - 10.2009 - 140 CP/330 NM
Ex: BMW 325 - 2004 - ///M pack - 192 CP
BMW 320 - 2000 - 150 CP
Fiat Stilo Coupe - 2002 - Sport pack - 1.8 16 V - 133 CP - giallo ginestro
BMW 316 - 1996 - ///M pack - 105 CP


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 17:18 
Offline
User avatar

Joined: 01 Sep 2012, 22:14
Posts: 447
Car: Alfa 159
istv4n Quote:
alex159jtd Quote:
se poate vedea aici fosta mea "uratenie"...

http://www.tonydetailing.ro/index.php?m ... &pagina=24" onclick="window.open(this.href);return false;
Arata ca p|_|la.
Fata de o Alfa, da... :D
fata de un compact normal... e alta poveste

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 070522.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
NOW: Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 120 CP + ; Mitsubishi Lancer Sedan - 2.0 DID - 10.2009 - 140 CP/330 NM
Ex: BMW 325 - 2004 - ///M pack - 192 CP
BMW 320 - 2000 - 150 CP
Fiat Stilo Coupe - 2002 - Sport pack - 1.8 16 V - 133 CP - giallo ginestro
BMW 316 - 1996 - ///M pack - 105 CP


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 17:38 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
BZ-76-DIA Quote:
Alexandrus Quote:
BZ-DIA, really ? Cand ai achizitionat globul de cristal ?
Daca tot il ai, fi bun si spune-mi si mie ce model e rahatul ala mic diesel pe care il folosesc zilnic, ca mi-a fost lene sa verific.
Alex, nu vorbeam despre tine aici, tu esti un specimen atipic si nu te poti incadra in nicio categorie... Apropo, in loc sa te certi cu lumea pe forum, nu mai gasesti nimic de surubarit prin masina?... Cred ca ar aduce un plus in ambele tabere, zic si eu...

P.S.: Globul meu de cristal spune ca mai ai cateva minute in care poti folosi functia "edit" sa repari minunea asta: :lol:
Alexandrus Quote:
(...) Daca tot il ai, fi bun (...)
Fixed :)

Din pacate nu prea mai am ce surubarii prin masina, am surubarit tot ce era de surubarit fara sa implice mari costuri, de acuma daca ma mai apuc de ceva trebuiesc mai multi bani si/sau masina imobilizata, adica .... nu se poate pentru moment.
Mai toti cei pe care ii cunosc si au un GTA (cu alte V6 nu prea cunosc, de aia fac referire doar la posesorii de GTA) il folosesc in mod curent, de voie de nevoie. Chiar mai vad si GTA-uri in trafic al caror posesor nu il cunosc, bine, cat de des ies eu in trafic...


alex159jtd, mai reusita cum ar fi 159 fata de 156 ? Nu vorbim estetic, ca acolo mie nu imi place la 156 doar bordul ci totul, interior si exterior (varianta fara facelift exterior, originalul, imi place mai putin cea cu facelift), mi se pare 159 o involutie, o simplificare a lui 156, iar Brera mi se pare pentru 159 cum e E46 compact pentru E46 sedan, adica nu imi place deloc (nu e o aluzie, dar pur si simplu e cea mai la indemina comparatie). utem cuantifica esteticul, in functie de proportii, simetrie, etc, dar nu are rost ca oricum nu convinge pe nimeni.
Tehnic 159 e mai rigida, ca doar are minim 300kg de otel in plus, e mai mare la exterior, din pacate doar la exterior, are o arhitectura a suspensiei spate mai avansata, cam atit vad eu. Probabil consumabilele pe partea de suspensie sunt mai rezistente, ar fi greu sa fie altfel. Ah, si calitatea materialelor la interior, discutabil, mie materialul folosit pe bord si fetele de usi imi place foarte mult la 156 cu facelift interior, la 159 mi se pare mai banal, comun, doar ca e mai moale. Finisarile....posibil sa fie pe alocuri mai bune la 159, la interior, dar nu am vazut inca un 159 care sa aiba bordul aliniat cu fata de usa dreapta, stiu ca exista dar nu am vazut eu.
Pe de alta parte, 156 e mai veche, mai greu de gasit una in stare foarte buna, atit la interior cat si exterior, ca sa poti compara cu 159 care e cu 8-10 ani mai noua. In afara de faimoasele probleme cu "articulatia", majoritatea cauzate drumurile mai putin bune si piesele mai putin bune dar ieftine, nu vad multe dezavantaje ale 156 fata de 159. Da, e mai putin rigida caroseria, insa asta se poate rezolva, in mare parte.
Subiectul topicului insa e "156 versus 159 ca si feeling". Eu unul nu pot compara cele 2 "ca si feeling", sunt total diferite, 156 imi pare o masina usoara, agila, buna pentru condusul de placere, 159 imi pare mai grea, mai sigura, o masina buna atunci cand placerea condusului nu primeaza.
Apropos, daca vreodata te bate gandul de Giulietta si intra in buget, te sfatuiesc sa o conduci inainte de a o cumpara, sunt destule sanse sa nu iti placa, mie unul nu mi-a placut, nici nu mi-a displacut, mi s-a parut total anesteziata, fara niciun sentiment.


PS. Sa nu fim acuma rai de dragul de a fi rai, pentru un E46 compact masina asta, http://www.tonydetailing.ro/index.php?m ... &pagina=24" onclick="window.open(this.href);return false;, arata ingrijita, este dar o varianta ceva mai fericita.


Last edited by Alexandrus on 26 Sep 2012, 18:05, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 17:42 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
Alexandrus Quote:
Mai toti cei pe care ii cunosc si au un GTA (cu alte V6 nu prea cunosc, de aia fac referire doar la posesorii de GTA) il folosesc in mod curent, de voie de nevoie. Chiar mai vad si GTA-uri in trafic al caror posesor nu il cunosc, bine, cat de des ies eu in trafic...
Hmm, sa vedem

Val Tudor - parasita in parcare de ~2 ani
Huidu - merge f. rar, o are la vanzare, circula cu alte masini
Bobby - merge doar seara/noaptea, rar, are alte masini
Alexandrus - 2000 km/an ?
Dima - ?
Nae - ?

De restul chiar nu stiu cat/cum circula, dar, oricum ar fi, se lasa vazuti rar spre deloc.

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 17:48 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Jur ca nu am vazut mai mult de 7 GTA-uri in traficul din bucuresti in ultimii 2ani. Cum ai spus-o tu parca ar fi precum 56 si 47 normal ( care nici dintralea nu vezi foarte multe ) . Dar cine stie, poate eu merg intr-un bucuresti paralel, in care nu sunt gta-uri la fiecare semafor si in care oamenii nu cara castraveti si rosii de la piata cu GTA-ul.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 17:54 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
Cumparata la 91.000km, acu are 108.000km

Mi se pare ca am cumparat masina prin octombrie-noiembrie anu trecut.

Merg cu metroul destul de des, restul cu gta`u

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 18:05 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
scociu Quote:
Val Tudor - parasita in parcare de ~2 ani
Huidu - merge f. rar, o are la vanzare, circula cu alte masini
Bobby - merge doar seara/noaptea, rar, are alte masini
Alexandrus - 2000 km/an ?
Dima - ?
Nae - ?
As adauga Razvan (GTV 3.2V6), care freaca zilnic un 147 JTD :wink:
Dar nu asta e subiectul topicului, iar l-ati facut varza :scandal3:
Nici nu stiu de unde sa mai reiau discutia :roll:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 18:42 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
scociu Quote:
Alexandrus Quote:
Mai toti cei pe care ii cunosc si au un GTA (cu alte V6 nu prea cunosc, de aia fac referire doar la posesorii de GTA) il folosesc in mod curent, de voie de nevoie. Chiar mai vad si GTA-uri in trafic al caror posesor nu il cunosc, bine, cat de des ies eu in trafic...
Hmm, sa vedem

Val Tudor - parasita in parcare de ~2 ani
Huidu - merge f. rar, o are la vanzare, circula cu alte masini
Bobby - merge doar seara/noaptea, rar, are alte masini
Alexandrus - 2000 km/an ?
Dima - ?
Nae - ?

De restul chiar nu stiu cat/cum circula, dar, oricum ar fi, se lasa vazuti rar spre deloc.
In medie am mers ~ 4000km pe an.
Nu stii nici de cei din lista, in mod evident, cum ai putea stii de restul ? Eu in rarele ocazii cand umblu pe strada ziua mai vad, rar, cate un GTA, ti-am mai zis, dar nu vrei tu sa intelegi.


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 18:56 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
Zici ca mai toti pe care ii cunosti isi folosesc gta-urile "in mod curent". Te-am contrazis, ti-am dat si lista, majoritatea 3.2-urilor nu ca nu sunt folosite "in mod curent", ci de-abia daca sunt pornite de cateva ori pe luna, iar argumentul tau e ca vezi, rar, cate un gta pe strada? Numara-i pe degete pe aia pe care-i cunosti ca au gta si vezi daca "mai toti" folosesc masina des.

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 19:19 
Offline

Joined: 08 Aug 2012, 15:09
Posts: 61
Car: 156 SW Selespeed 2.0
Location: Bucuresti
Quote:
In medie am mers ~ 4000km pe an.
:lol: :lol: 4000 km pe an. La cat esti tu de "cunoscator" si "pasionat" ma gandeam ca faci 4000 pe luna... Ce bataie de joc... :bash:

_________________
Now: BMW 323i
Ex: Alfa Romeo 156 SW Selespeed 2.0 TS
Ex: BMW E36 325i
Ex: Opel Astra GSi


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 19:25 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
ENOUGH! Discutam way offtopic, hmmm, ce surpriza, cam de cand a intervenit Alexandrus :roll:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 19:55 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
:scratch: de ce spui asta?chiar penultimu reply e foarte ok

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 19:59 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2011, 09:50
Posts: 78
Car: Ex Chrysler 300M
N-are nimic ca s-a facut topicul varza, merge cu niste pulpa de porc sau chiar cu bucatele de ceafa trase la ceaun.
Asa e pe forum, np.

Acum dupa ce am citit ce ati scris nah ca zic si eu cate ceva, "scurt" asa in felul meu caracteristic :

Vad ca multi uita ca 156 are 10 ani aproape de cand nu se mai face si il compara cu masini ce au aparut acum 4-5-6 ani.
Total eronat, normal e sa compari 156 ce cu a aparut in acelasi an si da, alfa in general, nu e cea mai economica, nu e cea mai durabila, nu e cea mai antifonata, nu e nici macar cea mai rapida si nici macar nu sta la fel de bine in curbe ( subvirare mare ) ca si competitia DIN ACELE TIMPURI.
Dar 156 a avut acel ceva, acea balanta intre motor, cuplu, suspensii, estetica , toate puse la un loc facand-o superba. Nu exista nici un om, posesor de BMW sau orice altceva in gama ei de pret sa sustina cum ca Alfa nu ar fi ceva frumos.
Ei gasesc ( uneori pe buna dpretate ) alte bube, dar nu estetica.
Sunt foarte constient ca "feelingul" de 156 atat motorina si cuplul ei frumos cat si V6 este in mare masura dat de LIPSA antifonarii. Daca iti pui castile pe urechi si le dai la maxim sa nu mai auzi motorul, o sa iti placa cum trage dar o sa te simti ca in ... aproape ca in 159.
159 este clar mai antifonat, mai greu, mai sigur , mai .. confortabil din punctul familist de vedere caci daca la 156 targhetul era sa dea pe piata ceva deosebit ( si au reusit ) la 159 clar a fost dorinta si tendinta de a "intra in randul lumii " nemai exceland decat la estetica.
Strict dpdv motorizari 159 NU prea are nici ca si consum nici ca si timpi succes comparativ cu motoarele concurentei din clasa sa, din aceleasi timpuri.
A ramas o masina frumoasa, mai elevata si mai sigura samd dar nu mai are personalitatea care in fapt i-o dadea lui 156 raportul motor / masa totala si sacrificarea confortului ( reflectat in nivel de zgomot, suspensii fragile samd ) pentru nervozitate ca sa nu zic sportivitate.
Nu au depasit la 159 se pare problemele electrice, multicele din ce citesc pe forumuri, mai ales pt o masina din anii astia.


Multa lumea isi ia V6 pentru cum se simte cum trage si pentru sunet cat si pentru a avea ceva deosebit. S-ar putea foarte bine plimba zilnic cu el daca de exemplu, precum afara ar pune un GPL ( presupunand ca fac distante mari lunar ) dar avem inca multe conceptii invechite aici , in privinta GPLului.
Afara sunt masini de sute de mii de euro pe GPL, unde instalatia numai probabil ca a costat mai mult decat au costat 90% din alfele de pe acest forum.
Si normal, la o limuzina de 4-8 litrii esta logic si rational sa pui GPL pentru simplul motiv ca se poate, pentru ca nah, nu ai cum sa iei un Yaris cu motor de 4L sa ai senzatii, daca vrei senzatile unui motor de 4L trebuie sa iei o masina mare si deci sa si consume si deci va consuma mult si deci economie mare pe GPL si cand vrei sa te joci ca lumea, dai pe benzina, oricum e recomandat din cand in cand sa dai pe benzina.

Nu vad nimic gresit in a tine GTAul in fata scarii pentru plimbari de weekend, e ceva normal, eu unul nu as suporta dar inteleg ca altii pot.
Adica dupa ce as merge cu GTAul sa merg cu Loganul .. exact asta ma patit intr-o zi cand eram cu 300Mul in service si am luat un logan de la munca sa ma duc acasa, la jumatatea drumului m-am dat jos, l-am tras pe dreapta si am luat taxiul. Respect loganul pentru ceea ce este, o masina spatioasa sa te duca din punctul A in punctul B fara nici o pretentie de confort sau sportivitate samd.
Dar trecand de la 3.5L la 1.6 de logan am simtit ca ma mananca pielea ca inebunesc, nu puteam pur si simplu sa merg cu el ( nu dpdv tehnic ci ca si feeling ) si nu numai dpdv motor ci si scaun si suspensii si tot. Acum conduc de cam 1 an Logan si n-am o problema sa ma duca de aici pana acolo dar nici un fel de placerea deasemenea.
Personal dupa ce ( nu zic daca ci doar cand ) imi voi lua un 2.5 de la Alfa voi merge ori cu ea ori daca nu am bani de benzina , cu metroul sau ratbul.
NU voi investii bani, nici macar un leu pentru o alta masina. Prefer sa pun GPL si de diferenta de bani de benzina sa o bag in piese necesare.
Iar daca de la munca mi se va da masina voi spune cum am spus si la 300m : ia tu frumusel rata la leasing la masina aia, da-mi mie doar jumatate din ea in forma de benzina si aia e. Pentru ca pentru mine, imi place atat de mult sa conduc incat prefer sa ma doara la buzunar dar sa conduc ceva ce imi place decat sa ma bucur ca e moca dar ... nu e placere.

Cred ca aici e marea chichita, noi, oameni care este suntem, pe persoana fizica simtim fiecare placerea condusului altfel. Unii au nevoie de linistea din S8 altii au nevoie de nervozitatea unei Supernove, fiecare se incarca din altceva. Normal ca pentru unii 159 e mai buna pentru ca e mai .. buna.
Dar acel " buna" la ei inseamna confort, antifonare, electronica, Navigatie samd. Pentru mine inseamna V6. Adevarat ca la un drum de 400km conteaza enorm antifonarea dar ea conteaza numai cand NU o ai deloc si mai ai si o panarama de 1.4 logan sub cur. Daca insa NU ai antifonare dar ai o delta integrale.. sa il vad eu pe ala care se plange de urechi :D

Daca vreti sa comparati in continuare , evident o puteti face si fara acordul meu, faceti-o strict intre masini NEtunate in nici un fel, asa cum le face fabrica si la exact aceleasi motorizari, adica 1.9 vs 1.9 samd daca ele evident exista sau daca e inloctiitor, folositi-l. NU are sens Alfa versus BMW si nici BMW versus altceva aici, pentru asta exista alte topicuri, cred.

Mai e o chestie : eu am zis din start, la suma 3-4 mii euro cu care se cam cumpara 156 pe la noi sa zicem ca faci un efort si iei la 5-6 mii o 159 cam cheala evident.
Ambele ani vehi, in ambele vor intra bani in reparatii din prima.
Nu ma intereseaza ca un 1.9 CU suspensii modificate de la 156 sta mai bine pe drum decat un 159 nemodificat.
E evident. Trebuie sa comparam doar mere cu mere si concluzia e asa :

Da, desi per total o masina mai "buna" pentru marea masa a consumatorului 159 a pierdut din acel ceva specific 156lui.
Nu tot, dar a pierdut. Intrucat eu ( si am vre-o 34 de ani cu copil de 7 ani ) am NEVOIE de acel ceva nu cred ca voi cumpara ever un 159 in detrimentul unui V6 de la 156.
Chiar si daca ar fi avut 159 V6 nu s-ar fi simtit la fel din cauza greutatii.
Nu regret la 159 decat siguranta.
Dimensiunea e mai mare decat la 156 si nu , nu am de gand sa o regret, imi place ca e mai micuta 156.
159 a devenit mai.. comuna, mai.. in randul lumii, evident exceland fata de concurenta la estetica.

Si in definitv e vorba si de bani , sunt convins ca aproape toti ce au GTA sau chiar doar 2.5 V6 daca si-ar fi permis ar fi luat un Subaru ( deh super 4X4, motoare senzationale, sportivitate samd ) sau un Mitsu dar masinile alea nu au suferit deprecieri ca alfa si deci nu le permitem.
In cazul meu, daca aveam in buzunar acum 1500 euro, mai faceam rost de 500 pentru drum si numere samd si o luam pe aia de pe autostout ( 156 ) ( cine s-a uitat pe topicul cu masinile de pe mobile, stie ) fara sa imi pese de ce si cum troncane, urmand sa mai bag cu drag 1-2 mii in ea si ajungeam la pana in 4 mii cu masina super pusa la punct din absolut toate punctele de vedere si fff frumoasa.
Cu banii astia chiar si gramada nu te apropii de nimic cu aceleasi veleitati sportive si cu asemenea feeeling, de nimic din acest moment pe piata.

Si concluzia : da, 156 e mai feelingoasa ca 159, chiar daca asta in mare parte e data de ceea ce unii numesc defecte ( antifonare in principal )
Cel putin pentru mine, caci din cand in cand am nevoie sa miros cauciuc incins, am nevoie sa fiu snob, am nevoie sa fiu imperfect si pueril , am nevoie sa mangai volanul si sa ambalez motorul chiar daca apoi plec lin si normal de la semafor si am nevoie de http://www.youtube.com/watch?v=PGUU7CiK7YU" onclick="window.open(this.href);return false;

Hai ca am fost scurt :p

LE : ce aveti mai cu Alexandrus, el in general prin ce am citit din scrierile lui cam are dreptate doar ca o exprima dur si foarte putin ingaduitor pentru oricine nu vede lucrurile ca el. Dictator el asa, dar nu absurd si nici eronat in multe din sustinerile lui. Alex, esti leu ?

Incercati totusi sa fiti cat mai putini subiectivi, fiecare si-a ales masina subiectiv pentru ce e mai "bun" pentru el si totusi sa incercam sa discutam obiectiv. Adica eu, impartial fiind neavand in posesie nici una din ele si placandu-mi amandoua zic asa : cei ce vreiti confortul din 159 si il aveti intelegeti ca nu aveti feelingul de 156. Cei ce aveti feelingul de 156 intelegeti ca nu aveti siguranta si confortul din 159 si deci da, posibil ca 156 dupa aceste criterii sa fie inferioara, chair daca o detineti si e a voastra.

Aici e ca si la copii, eu unul consider ca fi-mea cu toate ca este copil cu inteligenta peste medie, asa observ eu, este unori proasta rau si alteori nesimtita samd.
E fi-mea dar incerc sa fiu obiectiv, doar pentru ca e fiica-mea nu inseamna ca e buna sau cea mai buna. Cred eu ca daca raman obiectiv o pot corecta in comportament si educa mai bine decat daca sunt indiferent la greselile ei si o vad ca o printesa cand ea e baba cloanta.
Nu imi place ipocrizia si nu, nu ii inteleg pe cei care isi apara odraslele ( masini, copii samd ) in ciuda dreptatii doar pentru ca nah, e odrasla lor si deci e cea mai buna.

Acum ce preferati.. polologhiile mele sau criticile lui Alex :P ?


Last edited by Cumnatu on 26 Sep 2012, 20:11, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 20:10 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Prieteni, tovarasi, dati-mi voie sa va transmit ca aberati. punct.

Avute ambele, zic eu stare ok, clar 59 peste. Nu cred ca e nevoie de detalii.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 125 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]