It is currently 27 Apr 2024, 23:51

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 18 posts ] 
Author Message
PostPosted: 20 Sep 2012, 19:10 
Offline
User avatar

Joined: 22 May 2011, 22:56
Posts: 315
Car: Giulietta QV
Location: Bucuresti
Despre avantajele si placerile motoarelor alimentate cu benzina si a celor alimentate cu motorina s-a scris foarte mult pe acest forum. Topicul prezent poate semana cu diesel vs benzina, insa se doreste a fi altceva, un comparativ ale costurilor de intretinere intre diferite motorizari. Consider ca este util, atat pentru cei care vor sa achizitioneze Alfa Romeo pentru prima data, cat si pentru cei care vor sa schimbe motorizarea.

S-a vorbit si despre costurile mai mici in ceea ce priveste motorina, insa un motor diesel nu este neaparat mai "ieftin" la sfarsitul unui an de exploatare. Am cautat pe forum inainte de a crea topicul, si nu am gasit nimic concret si punctual despre acest subiect. Rog moderatorul sa stearga topicul daca considera de cuviinta.

Totodata, rog colegii sa completeze cu informatii legate de motorizarile lor, iar la final, cand se obtin informatii suficiente, le voi centraliza. Cand se vor aduna, fiecare poate sa traga o concluzie personala legata de costuri, fara sa fie nevoie de interventii de genul "al meu e mai bun pentru ca...".

Incep cu motorul 1.6 TS 120 CP pe care il detin. Preturile sunt orientative, bineinteles ca pot sa difere de la service la service. Sunt compuse din piesele necesare si manopera.

revizie ~ 350 lei
interval de schimb: 10.000 km sau 1 an
ulei Selenia, filtre Champion: ulei, aer, polen

distributie ~ 1100 lei
interval de schimb: 50.000 km sau 3 ani

ambreiaj ~ 1400 lei
interval de schimb: cel putin in cazul meu, la aproximativ 20.000 km facuti in Bucuresti
kit Sachs/ Valeo, rulment presiune Luk/ Valeo

Astept cu mare curiozitate datele voastre!


Top
   
PostPosted: 20 Sep 2012, 20:38 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1977
Location: Bucuresti
Fara suparare, dar interval de schimb al kit-ului de ambreiaj la 20.000 km poate doar la scoala de soferi.

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
PostPosted: 20 Sep 2012, 21:17 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jun 2009, 21:02
Posts: 991
Location: Brasov
La distributie sigur se poate mai ieftin.

_________________

166 V6 TB Zender
147 1.6 TS ECO

GT 2.0 jts
156 SW 1.9 8v
147 FL 1.9 8v
GTV 2.0 ts
146 1.4 ts


Top
   
PostPosted: 20 Sep 2012, 21:19 
Offline
User avatar

Joined: 22 May 2011, 22:56
Posts: 315
Car: Giulietta QV
Location: Bucuresti
la mine asa a fost, si stiu sigur inca o masina ca a mea la care s-a schimbat la 25.000, deci tot pe-acolo. poate om avea noi piciorul prost...

te rog, daca vrei sa ajuti, ofera informatii utile si din experienta. de contrazis, poate oricine... fara suparare :)

_________________
Giulietta QV Image


Top
   
PostPosted: 20 Sep 2012, 21:21 
Offline
User avatar

Joined: 22 May 2011, 22:56
Posts: 315
Car: Giulietta QV
Location: Bucuresti
@Tag - multumesc pentru implicare, dar te rog informatii concrete!!! sunt convins ca se poate si gratis, dar nu despre asta este vorba in acest topic.

_________________
Giulietta QV Image


Top
   
PostPosted: 20 Sep 2012, 22:40 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Discutia despre preturi cred ca este putin irelevanta, avand in vedere ca ele pot sa difere destul de mult functie de producator sau/si furnizor. Daca vrei neaparat, cred ca cel mai corect ar fi sa faca o astfel de comparatie cineva care comercializeaza astfel de piese, oferind spre comparatie variante similare ca si raport pret/calitate.

Orientativ:
[*] revizia uzuala (schimb ulei + filtre) este putin mai scumpa la diesel, cel putin la 16v (filtrul de motorina daca nu ma insel este mai scump)
[*] kitul de distributia (distributie + accesorii + pompa de apa) costa cam la fel, cu mentiunea ca la diesel se schimba mai rar (3 ani sau 60k la diesel vs. 2 ani sau 40k la benzina; ma rog, si-aici discutiile sunt contradictorii cu privire la intervalul de schimb al distributiei, insa din experientele de pana acum, stiu multe TSuri cu distributie rupta si mai deloc JTDuri, deci tind sa iau mai serios in considerare intervalul de schimb la benzina decat la motorina); in plus, TSul mai are si variator (exceptie facand 1.6TS ECO 105cp), care cam odata la 2 distributii face de obicei probleme (si nu-i ieftin deloc), iar la 2.0TS se mai adauga ceva costuri suplimentare pentru balansieri
[*] kitul de ambreiaj iarasi costa cam la fel; aici tindeam sa cred ca uzura unui ambreiaj la diesel este mai rapida, insa judecand dupa intervalul hilar de 20k km la TS, pot spune ca la diesel e chiar bine :D anyway, tine foarte mult de modul de exploatare al masinii, stiu JTDuri care au parcurs 180k km cu ambreiajul original, la fel cum stiu si masini care l-au schimbat la 60k (ambele pe forum), stiu TSuri care au mers si 100k km cu ambreiajul original asa cum tu spui ca l-ai schimbat la 20k.. la JTDuri se adauga si volanta (masa dubla), care nu-i deloc ieftina, in timp ce la TSuri n-am prea auzit de volanta dusa (masa simpla); din nou, e vorba de modul de exploatare, stiu dieseluri cu volanta originala si la 200k km, la fel cum altii au schimbat-o deja pana in 100k.
[*] as mai adauga la TSuri bujiile, 8 la numar si destul de costisitoare, foarte importante in modul de functionare al motorului (care cand necesita inlocuire nu prea pot fi amanate si trebuiesc inlocuite concomitent, deci o investitie dintr-o data) vs. bujiile incandescente la JTD, 4 la numar, care au rol in mare parte doar la pornire, care de obicei pica pe rand, deci pot fi inlocuite pe rand, si care nu necesita neaparat inlocuire imediata (JTDul poate porni chiar si cu 1 singura bujie buna); ca nu este recomandat asta e partea a 2a :)
[*] la JTDuri mai apar uneori probleme cu EGRul, sau, la JTDurile moderne, cu DPFul (la versiunile echipate cu asa ceva); ambele destul de costisitoare, insa cu ceva grija pentru maisna, foarte greu se ajunge la necesitatea inlocuirii; in plus, ambele se pot anula din soft (din dorinta proprie sau in caz de failure

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 21 Sep 2012, 08:46 
Offline

Joined: 08 Aug 2012, 15:09
Posts: 61
Car: 156 SW Selespeed 2.0
Location: Bucuresti
De aprox. doua luni mi-am cumparat si eu o alfa romeo 2.0 TS. Imi place foarte mult masina, dar sunt putin dezamagit de costurile de intretinere care sunt ff mari in comparatie cu alte masini.
De exemplu:
Distributie + variator = ~1500 lei numai piesele
Bujii = 400-500 lei (cele normale, iridium sunt mai scumpe) are 8 bujii, o aberatie totala, parca ar fi v8 si mai are si pretentii treb sa iei numai ngk nu merge cu orice marca de bujii ca restul masinilor
Brate fata superioare + inferioare = ~1000lei, inca o data aberant daca bate un pivot sau o bucsa treb sa schimi bratu cu totul, deci in loc sa dai 40 de lei pe un pivot treb sa dai 250 pe un brat care te tine 1 an si incepe sa bata la ce drumuri avem...
Kit ambreiaj - ~800 lei numai discul si placa de presiune, rulmentul hidraulic 400 lei care la alte marci costa 40-50 lei si de obicei vine inclus in kitul de ambreiaj.
Placute frana fata de ex aprox 200 lei o marca mediocra sa spunem.
Si la toate astea se mai adauga si manopera.
Culmea e ca mai consuma si 13-14 in oras, deci , in concluzie alfa romeo este o masina greu de intretinut in comparatie cu alte marci. Daca aduni aceste sume, aproape mai cumperi o masina. Probabil asta este si motivul pentru care o alfa romeo 156 are in medie un pret de 1500 de euro.

Nu stiu cum e la diesel pentru ca nu am avut si nici nu o sa-mi iau vreodata dar pot sa fac o comparatie cu fosta mea masina si anume Bmw e36, 325i 192 cp.
distributia pe lant - never deci fara costuri
kit ambreiaj Sachs original: disc + placa + rulment presiune = 498 lei
bujii - 6 x 15 lei bucata = 90 lei si poti sa pui bosh, ngk, denso, beru, merge perfect cu orice marca
placute frana fata = 68 lei - aceiasi marca "mediocra"
bucsaraia era foarte rezistenta si ieftina - un pivot sau o bucsa costa in medie 30-40 de lei si se putea schimba individual nu cu tot bratul.
consum 14-15 in oras dar macar avea 192 de cai, tractiune spate :X, deci fiabilitate maxima si costuri de intretinere minime pt bmw, tinuta de drum impecabila, viteza maxima tot bordul (260) si foarte rezistenta, burnout si cerculete pana explodau anvelopele fara vreun semn de oboseala si ma opresc aici ca ma apuca nostalgia..

Cu toate astea alfa romeo m-a fermecat si nu regret ca mi-am cumparat masina asta dar in cel mai scurt timp vreau sa-mi mai iau si un bmw e30, ca a doua masina numai pt distractie (pofta inimii :X).

_________________
Now: BMW 323i
Ex: Alfa Romeo 156 SW Selespeed 2.0 TS
Ex: BMW E36 325i
Ex: Opel Astra GSi


Top
   
PostPosted: 21 Sep 2012, 09:13 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Eu am avut e46 ... care avea brate oscilante... si care se schimbau cu totul , nu doar pivotul, iar pretul unui brat era in jur de 700-800 lei after market.... unul OEM era in jur de 1000-1100 lei. Costurile la distributie nu le cunosc pentru ca am schimbat masina intre timp, insa nici revizia de filtre si ulei nu era prea ieftina... deci nu vreau sa intru in polemici, dar si bmw este o masina costisitoare, poate putin mai costisitoare ca alfa.

PS. o masina cu cat este mai noua ca si an de fabricatie , piesele pentru ea cu siguranta vor avea un pret mai ridicat fata de o masina de 15-20 ani.


Revenind on topic:

Alfa Romeo 147 - 1.6 TS Eco

Revizie - schimb ulei + filtre ( eu o fac la 8000km si nu la 10 000km ):

ulei selenia racing 6L : 240 lei
filtru ulei MAN: 25 lei
Filtru polen: 80 lei
Filtru aer: 60 lei


Schimb distributie - 40k
Curea distributie Gates power grip: 90 lei
curea accesorii DAYCO: 60 lei
pompa apa hepu: 220 lei
role SKF: ~400 lei


Overall este o masina decent de intretinut, cu costuri modice, nici cele mai mici dar nici cele mai mari. Pentru comfort si ce ofera, este ok. Pentru mine este un hatch ideal in alergatura de zi cu zi in oras ( bucuresti ) si concedii/vacante cu prietena.

LE: la 1500 euro o sa-ti iei o masina exploatata la greu in care urmeaza sa mai investesti cel putin 1000 euro ca sa mearga cum trebuie.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 21 Sep 2012, 09:45 
Offline

Joined: 08 Aug 2012, 15:09
Posts: 61
Car: 156 SW Selespeed 2.0
Location: Bucuresti
Quote:
LE: la 1500 euro o sa-ti iei o masina exploatata la greu in care urmeaza sa mai investesti cel putin 1000 euro ca sa mearga cum trebuie.
De asta sunt convins. Si am specificat pret mediu. Ca gasesti alfa 156 mk1 si la 7-800 de euro dar si la 3-4000, depinde de masina. La e46 nu stiu cum e ca nu am avut. Am facut referire strict la e36. Oricum mie imi place alfa si daca astea sunt costurile ma conformez. Doar am raspuns la subiectul thread-ului. Poate sunt persoane care vor sa-si ia alfa romeo si apoi se trezesc ca nu au bani pt o intretinere corecta. Numai bine

_________________
Now: BMW 323i
Ex: Alfa Romeo 156 SW Selespeed 2.0 TS
Ex: BMW E36 325i
Ex: Opel Astra GSi


Top
   
PostPosted: 21 Sep 2012, 09:53 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4236
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Acest topic este un pamflet si trebuie tratat ca atare ! :censored:

Vreti sa faceti ceva util pentru forum, atunci incetati sa mai scrieti aberatii de genul "placute frana fata marca mediocra - cost 68 lei" - sincer, vrei sa se astepte cineva sa si franeze placutele alea ? Sau te intreb altfel, cat e costul de productie al placutelor, daca la 68 lei tu le platesti cu tot cu tva, adaos, cost de productie, transport, etc. ??? Dupa care vine clasica remarca " alfele e scumpe domne" - pai fii atent, vinde-o si ia-ti la loc pisicuta, ursulet, rechin sau orice alt tip de animal mai exista prin curte.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 21 Sep 2012, 10:19 
Offline

Joined: 08 Aug 2012, 15:09
Posts: 61
Car: 156 SW Selespeed 2.0
Location: Bucuresti
georgeg Quote:
Acest topic este un pamflet si trebuie tratat ca atare ! :censored:

Vreti sa faceti ceva util pentru forum, atunci incetati sa mai scrieti aberatii de genul "placute frana fata marca mediocra - cost 68 lei" - sincer, vrei sa se astepte cineva sa si franeze placutele alea ? Sau te intreb altfel, cat e costul de productie al placutelor, daca la 68 lei tu le platesti cu tot cu tva, adaos, cost de productie, transport, etc. ??? Dupa care vine clasica remarca " alfele e scumpe domne" - pai fii atent, vinde-o si ia-ti la loc pisicuta, ursulet, rechin sau orice alt tip de animal mai exista prin curte.
Tu nu ai inteles esenta. Ideea era ca exact acelasi tip de placute, mai exact LPR deci praf, la alfa costa 189 lei iar la bmw 68 lei. Era doar o comparatie. Si o sa-mi iau si bmw dar fara sa vand alfa momentan. Si nu vreau sa intru in polemici cu nimeni. Doar am facut comparatie intre fosta si actuala masina. Si mi-am dat seama ca intretinerea e de 3x mai scumpa la alfa. Dar nu ma deranjeaza pentru ca imi dau seama cand e momentul sa vand o masina ca sa nu bag bani in ea. Din cauza asta nici nu tin o masina mai mult de 1 an, maxim 2.

_________________
Now: BMW 323i
Ex: Alfa Romeo 156 SW Selespeed 2.0 TS
Ex: BMW E36 325i
Ex: Opel Astra GSi


Top
   
PostPosted: 21 Sep 2012, 10:43 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4236
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Pai daca ai gandi putin problema, ai afla ca piesele de beemve sunt de nshpe ori mai raspandite decat cele de alfa, logic ca un producator x care face placute de frane are un pret pentru e36 sa zicem si altul, clar mai mare, pentru orice tip de alfa. De ce ? Pentru ca beemveurile sunt mult mai des intalnite si deci producatorul ala are o expunere si o vanzare mult mai mare.
Cu principiul solid care vad ca se propaga din ce in ce mai mult pe forum, si anume nu bag banii in masina o vand ca sunt jmeker aka lasa sa fie altii prosti, te intreb atat : daca si cei dinaintea ta ar fi atat de "destepti" recunosti ca nu ai mai avea ce cumpara tu ?

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 21 Sep 2012, 11:03 
Offline
User avatar

Joined: 22 May 2011, 22:56
Posts: 315
Car: Giulietta QV
Location: Bucuresti
baieti, scopul topicului este de a se obtine si centraliza informatii care vor putea fi folosite ulterior de orice fan alfa romeo :uhuh:

@ALXege - multumesc, foarte detaliat
@CristianMiu - multumesc, informatii utile
@r1s3 - multumesc pentru info despre alfa. nu stiu inca in ce masura depind "bucsaraia" si placutele de frana de tipul de motor. daca vrei in continuare discutii in contradictoriu alfa vs bmw, gasesti aici topicul

_________________
Giulietta QV Image


Top
   
PostPosted: 21 Sep 2012, 11:07 
Offline

Joined: 08 Aug 2012, 15:09
Posts: 61
Car: 156 SW Selespeed 2.0
Location: Bucuresti
georgeg Quote:
Pai daca ai gandi putin problema, ai afla ca piesele de beemve sunt de nshpe ori mai raspandite decat cele de alfa, logic ca un producator x care face placute de frane are un pret pentru e36 sa zicem si altul, clar mai mare, pentru orice tip de alfa. De ce ? Pentru ca beemveurile sunt mult mai des intalnite si deci producatorul ala are o expunere si o vanzare mult mai mare.
Cu principiul solid care vad ca se propaga din ce in ce mai mult pe forum, si anume nu bag banii in masina o vand ca sunt jmeker aka lasa sa fie altii prosti, te intreb atat : daca si cei dinaintea ta ar fi atat de "destepti" recunosti ca nu ai mai avea ce cumpara tu ?
Nu e vorba de "jmekerie". E vorba de cum tine fiecare la banii lui si de modul in care ii face. Si de bagat bani in masini, am bagat destui si cu siguranta o sa mai bag, ca se mai strica uneori. Problema mea este ca ma plictisesc repede si mereu imi doresc altceva ;)). Si cu asta am incheiat, ca nu vreau sa ma cert cu nimeni pentru ca respect aceasta comunitate. E cu totul altceva fata de alte forumuri si chiar am ramas uimit cand am vazut cat de "saritori" sunt alfistii.. Va salut.

P.S. : se scrie BMW, nu beemveeu. Nu de alta dar cine nu stie ca faci caterinca o sa creada ca nu ai dat pe la scoala.

_________________
Now: BMW 323i
Ex: Alfa Romeo 156 SW Selespeed 2.0 TS
Ex: BMW E36 325i
Ex: Opel Astra GSi


Top
   
PostPosted: 21 Sep 2012, 11:52 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
r1s3 Quote:
De aprox. doua luni mi-am cumparat si eu o alfa romeo 2.0 TS. Imi place foarte mult masina, dar sunt putin dezamagit de costurile de intretinere care sunt ff mari (...)

(...) pot sa fac o comparatie cu fosta mea masina si anume Bmw e36, 325i 192 cp.
Pai atunci cand "ti-ai cumparat" o alfa 2.0 TS (a se citi atunci cand ai dat la schimb bmw-ul pe ea) nu ai stiut ca e mai scumpa la intretinere ? Si daca nu ai stiut, de ce nu ai intrebat, aici nu are nimeni interes sa ascunda evidentele...
In plus, ma gandesc ca stai mai bine acum pe pielicica din alfa decat cu picioarele pe jos, prin podul pedalier, cum se intampla in general la pisicute... Zic si eu, e doar o presupunere. :wink:

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 21 Sep 2012, 12:03 
Offline

Joined: 08 Aug 2012, 15:09
Posts: 61
Car: 156 SW Selespeed 2.0
Location: Bucuresti
BZ-76-DIA Quote:
r1s3 Quote:
De aprox. doua luni mi-am cumparat si eu o alfa romeo 2.0 TS. Imi place foarte mult masina, dar sunt putin dezamagit de costurile de intretinere care sunt ff mari (...)

(...) pot sa fac o comparatie cu fosta mea masina si anume Bmw e36, 325i 192 cp.
Pai atunci cand "ti-ai cumparat" o alfa 2.0 TS (a se citi atunci cand ai dat la schimb bmw-ul pe ea) nu ai stiut ca e mai scumpa la intretinere ? Si daca nu ai stiut, de ce nu ai intrebat, aici nu are nimeni interes sa ascunda evidentele...
In plus, ma gandesc ca stai mai bine acum pe pielicica din alfa decat cu picioarele pe jos, prin podul pedalier, cum se intampla in general la pisicute... Zic si eu, e doar o presupunere. :wink:
Pielicica e super :)) mai ales daca ii rezolv si incalzirea in scaune care nu merge. Alfa are farmecul ei. Confortul e super, design deosebit, dotari multe... Sincer inainte sa o iau habar n-aveam ca are bujii gemene, 8 la numar. Chiar ma intrabam de unde denumirea de "Twin Spark" :))) Lucian, ne vedem diseara la o bere sa vorbim mai multe. Pe la 9-10 ajung si eu in Buzau. Si gata, Alfa Romeo e misto, dar va rog eu nu va mai luat de bmw ca mi-a intrat la suflet. iar pisicutzele au probleme cu rugina pe la praguri si pasajele de pe spate, la pedalier mai rar.

_________________
Now: BMW 323i
Ex: Alfa Romeo 156 SW Selespeed 2.0 TS
Ex: BMW E36 325i
Ex: Opel Astra GSi


Top
   
PostPosted: 21 Sep 2012, 13:26 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4236
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
r1s3 Quote:
P.S. : se scrie BMW, nu beemveeu. Nu de alta dar cine nu stie ca faci caterinca o sa creada ca nu ai dat pe la scoala.
La ce chestii ai scris in postarile tale legate de experienta cu alfa si comparativul cu marca germana nu cred ca sunt in pericol, are lumea de cine sa se ia. :peace:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 21 Sep 2012, 14:57 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Dincolo era mai ieftin !
:bored:


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 18 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]