It is currently 26 Apr 2024, 21:27

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 13 posts ] 
Author Message
PostPosted: 03 Feb 2015, 15:31 
Offline
User avatar

Joined: 15 May 2014, 11:19
Posts: 20
Car: Alfa Romeo Brera
Location: Bucuresti
Buna ziua,

Este vorba despre motoarele de 2.0 TDI CR scoase de Volkswagen dupa anul 2009 la care problemele legate de chiulasa, injectoare de pe vechile 2.0 TDI PD sunt de domeniul trecutului (Asa spune Volkswagen!) Numai ca apare acum o noua problema existenta la masinile echipate cu noile motoare CR fie ca se cheama Audi sau Skoda:

Pompa de inalta presiune la motorul CR TDI - Span/Pilitura in sistemul de injectie

Sa vedem ce spun posesorii masinilor echipate cu aceste motoare:

****************************************
rdspike - 12th March 2014

Buna ziua,

Florin este numele meu si am o problema grava la care astept ceva sfaturi
Am cumparat un A4 B8 2.0 TDI typ CAGC 88 kw 120hp, masina a fost adusa din Germania de o zii cu toate actele si reviziile pana in noiembrie 2013, am fost personal la Sibiu si am venit cu ea acasa am fost la tester la Adciel Zarnesti si a zis ca masina merge impecabil dupa care 3 saptamani a stat in garaj pana am reusit sa ii fac actele de inmatriculare.
Primul plin facut dupa ce masina a ajuns in Brasov a fost facut la un Petrom ( iesire din Brasov catre Sibiu ) si am plecat la Sibiu cu ea in plimbare.
La intoarcere sa oprit si nu a vrut sa mai porneasca, am adus-o pe platforma si am mers cu ea la service, iar cei de acolo au zis ca in rezervor au gasit un fel de amestec tulbure de culaore alb galbui si pompa de inalte dusa si cu span in ea.

Ceva sfaturi pentru reparatie deoarece pe unde intreb fiecare au pareri foarte diferite.
Daca pot sa fac ceva in privinta celor de la Petrom??

DeViAnS - 29th May 2012

cand e dusa pompa de inalta, cel mai probabil este sa nu-ti porneasca, in special la cald. Am patit-o la un CR JTD de fiat. Dimineata pornea, dupa ce se incalzea motorul doar impinsa sau cu spray.

Cristi - 31st May 2012

Din cauza motorinei proaste, foarte uscate, care nu mai unge cum trebuie se distruge pompa de inalta presiune. Toata motorina de la noi din tara este proasta si din cauza asta se recomanda sa bagati ulei 2T in motorina. Se pare ca este o problema comuna la toate motoarele common rail. Bafta.

Ebi - 16.11.2012

De filtrul de motorina nu trece oricum nici o impuritate. Pompa de inalta presiune este cea care genereaza spanul si este dupa filtru. Spanul este si neferos deci nu este atras de magnet. Pompa baga 2000 bari asa ca orice magnet, filtru pus dupa ea nu rezista. Filtrul ar exploda, umfla, sparge, iar magnetul nu ar retine nimic la presiunea aceea colosala care este pe conducte.
Nu acuzati motorina din Romania, ca situatia este generala, fie USA, fie Anglia, etc. Poate in istoricul masinii cineva a pus benzina, sau a incercat sa o porneasca fara motorina pe uscat, sau are sute de mii de Km masina.

razvi_gyl - Posted 04.05.2012

Sistemul de alimentare cu rampa comuna, CR-ul, e din 1999 scos pe mai multe marci,problema sta in felul urmator..la inceputuri nu se umblase la motorina si aceasta era mult mai grasa,din aceasta cauza motoarele CR de atunci au rezistat in timp,cand sa inceput cu E4,E5 motorina a devenit mult mai uscata iar piesele ce intra in contact cu aceasta nu se mai ung.Daca fac rapid din imaginatie o harta a sistemului de alimentare cred ca pompa de inalta e dupa filtru de motorina,aceasta baga motorina direct in rampa comuna si implicit in injectoare,deci spanul din rezervor a ajuns pe retur,nu vreau sa te dezamagesc dar si injectoarele sant compromise
Da,e pompa de inalta presiune,problema e mult mai complicata decat se crede la prima vedere,trebuie umblat la tot ce inseamna alimentare,conducte,rezervor,filtru,nu vreu sa cred ca shpanul a trecut de filtrul de motorina sa ajunga prin duzele injectoarelor ca e grav atunci,sfatul meu dupa ce o faci sa gasesti o benzinarie care foloseste biodiesel in motorina,asta daca nu vrei sa folosesti ulei 2T in amestec.

Valentin - 05.05.2012

Daca ai span, probabil acesta provine de la pompa de inalta presiune. CR-ul are 3 pompe: una in rezervor, urmeaza filtrul de motorina, a doua pompa, tot electrica, dupa care vine pompa de inalta presiune. In cazul spanului toata instalatia este compromisa: rezervor, conducte, pompe (toate), rampa comuna si injectoarele. Aceasta problema este foarte intalnita in SUA, din cauza motorinei fara lubrifiere de acolo. Acolo, costul reparatiei la VW ajunge la $10000 (nu, nu e un 0 in plus).
Naspa, foarte naspa. "Asteptam" un astfel de topic aici de mai bine de un an ...

OvidiuMicsik - 19.09.2012

Salut baieti. Primul meu post pe acest forum si vin cu durere sa confirm aceeasi situatie. Mi s-a comunicat astazi la service "span pe instalatii, trebuie schimbat totul, total 5000 euro". Sau, in cel mai fericit caz, un cost fara injectoare noi in speranta ca acestea mai pot fi curatate, 10500 lei pentru restul pieselor noi comandate. Am inteles ca este procedura standard pe care o propune si executa orice service pentru aceasta situatie si sincer va spun ca, cu toata tentatia insuportabila care ma incearca, nu m-as duce cu masina intr-un service neautorizat ca sa scap mai ieftin.
Constat trist ca, ma va costa reparatia jumatate din pretul pe care l-am dat pentru achizitia automobilului acum o luna. Motorina am bagat numai Euro 5, maxx D parca se numeste de la OMV si o singura data plinul de la Rompetrol tot Euro 5. Am facut 3 drumuri Bucuresti - Brasov fara probleme, masina s-a comportat impecabil, apoi in 2 zile a cedat. Masina avea 196000 de km in momentul achizitiei.
Am scris acest post pentru eventualii ghinionisti care vor sesiza simptome asemanatoare si pentru cei care doresc sa achizitioneze acest model de passat sa tina cont in momentul verificarii

OvidiuMicsik - 23.10.2012

S-a constatat ca intradevar exista span pe instalatie.
Masina am scos-o de la service si m-a costat 19900 lei (cam 4500 Euro). Din pacate nu mai am factura pe care erau trecute toate codurile pieselor schimbate dar poate fac rost de ea si insir codurile aici sa va faceti o idee despre cam ce a fost musai de innoit. Am insa codurile de la deviz sau proforma cum s-ar zice pe care le-am cerut pentru a incerca sa cumpar piesele mai ieftin din Germania, dar s-a dovedit a fi o diferenta infima de pret la fiecare piesa si am renuntat. Dupa reparatie service-ul m-a asigurat ca am garantie pe aceasta problema (parca doi ani) si mi-a fost recomandata schimbarea filtrului de motorina dupa urmatorii 2000 km efectuati.

alexandru_ - 24.10.2012

Cu tristete scriu si eu pe acest topic.

Ieri am verificat filtrul de motorina si am si eu pilitura, atat feroasa cat si neferoasa. Cea NEferoasa e foarte fina, nu o simti "la mana" doar se vede insa cea FEroasa se simte.. e de marimea unui varf de ac mai gros sau de marimea unui bob fin de nisip...

Masina are 152.000 km si merge ok acum insa nu stiu ce sa fac de acum inainte.

E o varianta sa incep sa pun ulei 2T de acum inainte chiar cu riscul de a strica DPF-ul, sau odata inceput procesul de "roadere" a componenetelor pompei nu mai e cale de intors?
As pune un mic magnet in carcasa filtrului de motorina sa capteze pilitura feroasa, as schimba filtrul de motorina si as incepe sa bag ulei 2T...

Sau daca schimb ACUM doar pompa de inalte + curatarea sistemului e suficient? Vad ca OvidiuMicsik a schimbat o serie lunga de repere (inteleg ca asta e procedura standard VW...) atunci cand masina a "murit". Dar acum cat inca e "vie", oare ajunge schimbarea pompei + curatarea sistemului?

Probabil nu stie nimeni cam cat poate sa dureze (nr km) procesul asta de "distrugere" completa a pompei... ca poate mai duce "mult si bine" chiar si cu aceasta pilitura... insa cred ca asta e mai mult o dorinta...

Deci incotro s-o apuc oameni buni?

sstanescu - 24.10.2012

Poate cineva sa stabileasca un pattern la problema asta? Poate e doar un lot sau un tip de pompa afectata. Din cate am intrebat eu prin dreapta si stanga, e doar ceva ce apare sporadic insa ce-i drept fara a se identifica in mod clar cauza. CR-ul e si pe alte masini VAG, nu se manifesta pe toate?
Apropos, cam cat e o pompa de inalte noua ?

Valentin - 24.10.2012

Peste 6000 lei noua sau peste 4000 lei una reconditionata. Sa ne traiasca Bosch, astia sunt mai jegosi ca cei de la Siemens .
Poate la Bosch sa coste mai putin, zicea autorul ca acolo costa in jur de 2000 lei una recoditionata. O alta problema ar fi (de parca n-ar fi destule) ca nu se acorda garantie de catre Bosch decat in situatia in care se schimba tot sistemul de injectie, iar asta stiti cat costa...

Despre pilitura... stiu cazuri in care s-a mers mult si bine dupa aparitia piliturii in filtru. Mult si bine inseamna peste 50.000 km. Uneori a cazut, alteori nu. Nimeni nu poate spune cu siguranta. Oricum, daca apar in continuu e bai mare, daca apare putina si doar o data... nu stiu ce sa spun, poate mai merge

75NOR - 24.10.2012

Mda, misto....
In conditiile in care deja vorbim de 2 colegi cu masini 2009 doar de pe forumul nostru, viitorul suna bine.
Cine stie cate-or mai fi care nu "sunt povestite" pe niciun forum, asta apropos de incidenta.

Daca la "bolile" B6-lui adaugam si asta cu problema CR-ului, deja iese PD o mega-masina. Kit Volant bi-masa+ambreiaj 3000Ron + Pompa inalte 6000Ron, iese de un 2500E lejer fara sa socotim prea multa manopera.

~Aurelian~ - 24.10.2012

Cand citesti acest topic te ia cu fiori si tensiunea o ia razna . Aceasta problema este comuna motoarelor CR sau apare si la cele mai vechi , cum este si al meu . Daca stau cu frica aceasta plus altele gen volant , etc ... ma gandesc tot mai serios sa schimb masina si sa revin la una mai fiabila chiar daca e mai veche . Nu vreau sa ajung sa muncesc doar pentru a repara masina .
Oricum foarte nasoala problema, inclusiv prin prisma economica: un 4000-5000 EUR (reparatie oficiala, dupa cum era mai sus), la o valoare a masinii de 15-20000 EUR, e vreun 25%. Enorm pentru un defect!

cridaia - 23.10.2012

ca sa nu mai poluez in alt aparte, voi posta si eu aici...........se pare ca de la ultimul schimb de filtre, am constat si eu cu durere in suflet ca am pilitura/span in filtrul de motorina. Masina inca se comporta foarte bine si nu are nici o simptoma relatata mai sus, dar am achizitionat o alta pompa de inalte sh si voi desface pompa de pe masina sa vad ce mai gasesc.
Sper sa nu ajung la asemenea costuri ca nu dispun de acesti bani ca sa repar masina.

va voi tine la curent......masina a fost adusa din Franta si avea 159000km, iar acum am 183000.

hallucinogen - Posted 05.05.2012

Salut !

Abia mi-am adus masina din Germania, are 130000 km reali... eram in mers imi apare o siguranta spiralata pe bord - motorul nu se mai tura peste 2000 RPM - am tras pe dreapta, oprit motor - pornit din nou a mai mers cateva sute de metrii - iarasi aceeasi siguranta + check engine = motorul se oprea a mai facut asa de 6 7 ori si gata platforma a scris pe ea
Mi-a trecut acum prin cap ... ultima oara am pus motorina de 100 RON de la Rompetrol Otopeni efix cea mai scumpa ... dupa asta sa facut prapadul ?!? are vreo legatura
Am sunat la Porsche iar domnii de acolo mi-au spus :

Schimbat rezervor / conducte / toate pompele / injectoare NU VREAU SA STIU CAT MA COSTA ASTA

hallucinogen - 17.05.2012

Sa zic ca masina este gata si am ridicat-o de la service - ? V-as mintii rau de tot !!!

Cica de dimineata masina a pornit-o la prima cheie dupa ce a fost schimbata pompa de injectie si asamblat totul

- dupa cateva ture de probe iarasi eroare in bord si nu se mai tura

Acum trebuie schimbata si rampa de presiune care si ea costa 2100 RON
*********************************************
JTD -ul de la Fiat are aceste probleme?


Top
   
PostPosted: 03 Feb 2015, 15:36 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Nu

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 03 Feb 2015, 16:22 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Common Rail-ul a fost folosit pentru prima oara de Alfa Romeo, primele sisteme de acest tip cu aplicare in industria auto au fost dezvoltate de Magneti Marelli inca din '97. Nu contest calitalite nemtilor in general, dar daca faci o comparatia intre cele doua scoli in cazul motoarelor diesel de 1.9/2.0 ea poate da castigatore doar varianta italieneasca.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 03 Feb 2015, 17:46 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Problema spanului s-a mai intalnit la motoarele Ford/PSA diesel de 1.6. Numai ca acolo era ceva legat de turbina parca. Au fost ceva probleme, scandaluri pe garantii, etc.

In grupul Fiat nu am auzit sa fie vreo problema de genul.
JTD-urile, in comparatie cu TDI-urile, cred ca sunt ceva mai gurmande. Insa eu personal as prefera oricand un motor mai gurmand in detrimentul unuia cu probleme gen span, injectoare care se schimba odata cu revizia, etc.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 18 Aug 2017, 13:03 
Offline

Joined: 31 Jan 2011, 23:59
Posts: 3
Vad ca am fost amintit in primul Thread :D :D

Problemele respective sunt la VAG datorita pompe de inalta care este prost proiectata. La VAG 2.0 TDI pompa de inalta este cu 1 singur piston care face presiune, pe cand la JTD-uri este o pompa mult mai fiabila mai reusita si mai scumpa in 3 pistoane.
Iar ca rezolvare finala pentru posesorii de VAG este adaptarea pe motoarele lor a unei pompe CR de Peugeot 206 de 1.4 TDI sau Ford Fiesta. Eu ma numar printre posesorii de 2.0 CR pe un Audi A4 2013, iar pentru evitarea problemelor de genu` folosesc ulei 2T.


Top
   
PostPosted: 20 Aug 2017, 09:50 
Offline
User avatar

Joined: 15 May 2014, 11:19
Posts: 20
Car: Alfa Romeo Brera
Location: Bucuresti
Buna ziua,

Va multumesc pentru clarificari!

1. In legatura cu upgrade-ul pompei de inalta presiune presupun ca faceti referire la asa ceva:

https://vwforum.ro/topic/125959-upgrade ... pentru-cr/

Ati facut acest upgrade sau ati ales varianta sa folositi ulei 2T in motorina si sa pastrati pompa initiala?

2. Despre folosirea uleiului 2T in motorina am citit ca, in timp, afecteaza filtrul de particule in sensul ca se infunda mai repede si apar alte probleme. Cel putin asa am citit pe clubaudi.

"Se recomanda folosirea uleiului 2T in amestec cu motorina,bine diluat inainte de a-l pune in rezervor,pentru ca este un ulei care prin arderea odata cu
combustibilul,asigura si lubrifierea componentelor din blocul motor(biele,segmenti,etc.).Deasemeni,asigura ungerea angrenajelor din sistemul de
injectie ( pompa,injectoare,etc.).Gazele arse contin vapori ai acestui ulei,care ajuta la lubrifierea ansamblelor prin care circula.
Personal nu recomand folosirea acestui ulei la masinile care sunt dotate cu FAP (filtru de particule) deoarece acesta se infunda mai repede si de aici si
eventualele defectiuni!
Folosit pe motoarele clasice si cele turbo ,simtomele sunt o pornire ceva mai usoara,mersul mai silentios,mai rotund!"

3. In sfarsit ultima problema mare problema a motoarelor 2.0 TDI-CR de la VW, Audi etc ar fi pompa de ulei. Este adevarat ce am citit in legatura cu aceasta problema?

"Practic este vorba despre un pinion care angreneaza contragreutatile din baia de ulei. Practic acest pinion se uzeaza (in sensul ca el din forma
hexagonala perfecta isi toceste muchiile si largeste si gaura din axul contragreutatii, necesitand un alt ax mai mare si rectificarea -marirea gaurii din
axul contragreutatii) si risti sa nu mai ai presiune de ulei. In cazul meu pompa de ulei era pe lant si ... practic mecanicul meu a desfacut baia, a luat
pinionul + piesa cu contragreutatea + o alta piesa care devinepinion si le-a dus la un atelier care pot face rectificari de astfel de piese (electro
eroziune)."

"Cei de la reprezentaţă mi-au spus că dacă mai trebuie schimbat si nu stiu ce angrenaj pe lângă lanţ depăşesc 1000 de euro. Probabil asta vine sa
confime zvonul că motoarele 2.0 TDI nu ar fi asa de reusite si că vizitează mai des serviceul. Asta e. O sa incer totusi si o a treia parere.
Oricum daca e asa cum spui si a mai patit multa lume chestia asta sunt un pic dezamgit. Mi-am luat Audi crezând că e o maşină fiabilă..."

"la motoarele 2.0 tdi fabricate pana in anul 2009 pe la 130.000-140.000 km se uzeaza lantul si niste rotite de la pompa de ulei. Problema e ca cica nu se
mai fac angrenaje cu lant, si astfel nu exista alta solutie decat sa schimbi intreg sistemul cu unul nou format numai din pinioane...Pretul modificarii este
2000 si ceva de euro..."


Top
   
PostPosted: 20 Aug 2017, 22:09 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Eu din toata treaba asta am inteles ca motoarele CR de la VW functioneaza precum motoarele de Trabant, 2T. Ele fiind 4T doar pe hartie sa iasa bine la numar. Bun asa. Ma duc sa imi iau un trabant sa scriu cu pixul pe el VW 2.0TDI, ca doar e acelasi lucru.

Pe de alta parte colegu are o Toyota si pune intrebari pe forumul Alfa despre "faimoasele" 2.0 TDI. Si culmea, primeste si raspuns.
Sa mai zica vreunul ca nu suntem toleranti si ca il luam pe ala si pe ala si pe alalalt peste picior.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 23 Aug 2017, 09:07 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2006, 03:11
Posts: 266
Location: Bucuresti
Obiceiul de a amesteca o cantitate de ulei 2T (norma Jaso FD) a aparut in momentul in care s-a schimbat compozitia motorinei ca urmare a aparitiei noilor norme de poluare (E4 ->). Principala schimbare a fost scaderea cantitatii de sulf, care a facut motorina sa fie mai putin "grasa". Teoretic doar motoarele pana la Euro 3 beneficiaza de acest tratament, componentele din sistemul de injectie nefiind gandite sa functioneze cu motorina de tip nou. Cantitatea ar fi de 100ml / 20l
In masinile dotate cu DPF nu cred ca este recomandabil sa folosim acest procedeu.

_________________
1994 Volvo 850 T5 2.0
1996 Volvo 850 2.5 20V
2003 Alfa Romeo 156 1.8TS


Top
   
PostPosted: 24 Oct 2017, 13:59 
Offline

Joined: 31 Jan 2011, 23:59
Posts: 3
@yux_mm probabil problema depaseste capacitatile tale de intelegere... data fiind remarca scrisa de tine. Vis`a`vis de ce cauta threadu aici.. daca verifici sectiunea in care s-a postat ai vedea ca nu este nimic in neregula.. in fine..

Daca va interesati putin, pompele de tip CP4.1 si CP4.2 dezvoltate/produse de Bosch s-au pus pe VW, Audi, Skoda, Seat, Porsche, BMW 2.0, 3.0 cat si pe muuuulte alte masini diesel. De ce? pentru ca asta este trendul dupa 2008... si pentru ca este o pompa mai ieftin de produs. Principala cauza este motorina proasta, care contine prea multa apa sau din cauza greselilor de alimentare cu benzina. In special, cele mai multe cazuri s-au inregistrat in USA ( aprox 5-6% din totalul masinilor VAG), unde standardul de motorina este sub cel european, deci ei au o motorina si mai uscata/proasta. De ce s-a auzit si se trateaza problema cu preponderenta pe VAG? Pentru ca sunt mmmmult mai multe unitati decat orice alta marca. Sa iti spun ca de la motorina proasta, mi s-a dus pompa Common Rail si la un 1.9 JTD de pe fiat? Deci nici astea nu sunt indestructibilie. Nu mica mi-ar fi mirarea sa scoata si FIAT/Alfa Romeo o motorizare diesel echipata cu modelul asta de pompa BOSCH.
Majoritatea cazurilor din Romania au coincis cu alimentarea din benzinarii mai proaste, mersul cu rezervorul aproape gol, alimentare cu benzina... Utilizatorii care folosesc ulei 2T o fac pentru preventie si pentru mentinerea sistemului de alimentare curat si corect lubrifiat. Credeti ca utilizatorii de JTD si Multijet care au grija de masinile lor, nu folosesc ulei 2T in motorina?.... va inselati.


Top
   
PostPosted: 24 Oct 2017, 14:57 
Offline

Joined: 16 Oct 2017, 13:47
Posts: 10
Car: Alfa Romeo 156 2001
Eu la un megane 2 1.5dci folosesc de vreo 3 ani ulei Jaso FD in motorina (tot 100ml /20l) tot pe motiv ca motorina euro 4 nu ar mai lubrifia la fel de bine si sitemul de injectie ar fi bazat pe lubrifierea cu motorina. Nu pot spune ca simt vreo diferenta in bine dar nici rau nu i-a facut. Acelasi lucru intentionez sa-l fac si la AR 156 din 2001.
Cat despre eventualele depuneri in FAP (ale mele nu au):
1. Nu stiu eu cate depuneri pot rezulta din 50ml ulei/10l motorina.
2. Din ce stiu se foloseste ulei cu norma jaso FD tocmai datorita faptului ca arde fara depuneri.


Top
   
PostPosted: 24 Oct 2017, 15:52 
Offline

Joined: 22 Aug 2011, 17:44
Posts: 315
Motoarele CR de pe Alfa sunt ani lumina ca fiabilitate fata de cele din grupul VAG. Vorbim de motoare in 4 cilindri aici. S-a insirat mai sus o parte din motive, pompele de ulei fiind o problema pana in 2012, nu 2009. Sistemul de injectie e acelasi 2009/2012. 2.0 tdi pana in 2012 e slab tare la capitolul fiabilitate, dupa 2012 au rezolvat reproiectat pompa de ulei dar au pastrat sistemul de injectie. Din grupul VAG se merita doar v6 tdi sau benzinare de la V6 in sus. Si nici V6 tdi-ul ala nu e chiar scutit de probleme.


Top
   
PostPosted: 24 Oct 2017, 16:10 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
@devians: cu siguranta capacitatile mele de intelegere sunt limitate... tu cum stai cu ale tale?

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 24 Oct 2017, 16:18 
Offline

Joined: 31 Jan 2011, 23:59
Posts: 3
de acord ca JTD-urile sunt tanc pe langa TDI-urile CR puse in ultimul deceniu pe masini chiar premium unele dintre ele. Probabil si pentru ca italienii folosesc de circa 20 ani injectia diesel Common Rail, insa dupa cum am spus.. mie mi s-a stricat pompa de injectie de pe 1.9 JTD de la motorina proasta, dar din fericire nu mi-a produs span care sa-mi afecteze sistemul de injectie si de fapt asta este problema majora la aceasta CP4.x ... Atunci cand pica si produce span, strica si injectoare, regulator, senzori de presiune, contamineaza rampa, rezervor, conducte, pompe de amorsare.. etc. in esenta intregul sistem de alimentare cu motorina, producand un soc pentru proprietar. :dribble: :samui: La urma urmei, daca pica doar pompa si nu mai lua restul subansamblelor dupa ea, ~1.000 Euro cat costa o pompa noua, nu era cine stie ce paguba.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 13 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]