It is currently 21 May 2024, 22:16

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 23 posts ] 
Author Message
 Post subject: A New 33
PostPosted: 02 Jun 2009, 01:36 
Offline
User avatar

Joined: 09 Mar 2009, 00:39
Posts: 69
Location: Campulung-Moldovenesc (Suceava)
.
In primul rand tin sa va salut pe toti cu un mare zambet pe fata, dupa mult timp petrecut pe drumuri si pe la mecanici pot sa dezvalui o "mica" bestiuta si eu. *drums*
Domnita Alfeta 33 :

Tin sa`mi cer scuze pentru abundenta de muste de pe grill insa,sunt convins ca si altii o patesc, mai ales cand te scapi putin la pedala. Le sterg in fiecare zi . :(


Image
Image

Si terenul de joaca: un mic poligon
Sa nu credeti ca sunt un maniac care isi distruge masina insa aici poti veni sa impingi turometrul ceva mai mult decat in oras.Stim cu totii ca`i place. :naughty:

Image
Image

Intr`un final un lucru care m`a impresionat FOARTE mult la interiorul masinii : Covorul negru cu o sigla rosu-aprins Alfa-Romeo.
Din pacate , din cauza luminii nu a iesit contrastul la fel de puternic ca in realitate insa va puteti face o idee.

Image
Image

Momentan are un micut motor Boxer de 1350 care scoate 90Cp insa va fi inlocuit cu Boxer de 1541 facandu`i un boost pana la 118Cp , asta imediat ce va trece prin RAR sa`mi iau de o grija.
-papucei (cauciucuri) noi
-unghi directie refacut perfect
-motor proaspat segmentat
-bucse/telescoape "noi"
-un mic sistem audio nou (nimic de laudat insa e o imbunatatire :> )
Si sa nu uitam ca tot ce e pe ea e original. Imi amintesc ca rezerva inca mai avea dungile pe ea , nu a fost folosita niciodata in 16 ani. Asta inseamna calitatea adevarata.
Daca cineva nu cunoaste inca modelul revin cu un nou set de poze , de data asta cu camera sper (nu de pe telefon :( ).
Astept de la eventuali sau fosti posesori de 33 (si nu numai) orice fel de indrumari si pareri.
Promit in fata tuturor sa am mare grija de ea si sa`i ofer doar ce e mai bun !
.


Top
   
 Post subject: Re: A New 33
PostPosted: 02 Jun 2009, 21:11 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Bravo !
Abia astepts-o vad pe viu pe Trans alaturi de suratele ei mai necoapate. :)

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject: Re: A New 33
PostPosted: 03 Jun 2009, 15:18 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6631
Location: Brasov... oarecum.
din pozele postate, pare o masina bine intretinuta. asnatate si numai bine

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 Post subject: Re: A New 33
PostPosted: 07 Jun 2009, 21:14 
Offline
User avatar

Joined: 09 Mar 2009, 00:39
Posts: 69
Location: Campulung-Moldovenesc (Suceava)
Nu prea interesata lumea de modelele vechi ... sau nu prea interesata de sectiune din pacate.
Va garantez ca bijuteria poate sta acolo sus cu oricare :P


Top
   
 Post subject: Re: A New 33
PostPosted: 09 Jun 2009, 18:17 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6631
Location: Brasov... oarecum.
mai, mie imi place 33-ul, cel mai mult cele din primele generatii. firestarter a reconditionat una, si arata extraordinar de bine.
ne anunti cand ii schimbi motorasul :D

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 Post subject: Re: A New 33
PostPosted: 11 Jun 2009, 20:50 
Offline
User avatar

Joined: 02 May 2009, 18:56
Posts: 16
am si eu o imola dar i-am pus motor de 1.7 8v , oricum arata bine masina.Am avut si una din seria 2 , un 1.5 ti daca stii despre ce vorbesc, cu 2 carburatoare dublu corp . banuiesc ca motorul asta vrei sa il montezi!? :clapping:


Top
   
 Post subject: Re: A New 33
PostPosted: 12 Jun 2009, 01:04 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
salut,

frumoasa masina, sa va stapaniti sanatosi si sa faceti multi km impreuna!

iti recomand sa iti schimbi rezerva, daca nu ai facut asta deja. o anvelopa e ok maxim 6-8 ani de la producerea ei din ce imi amintesc. la 16 ani, cauciucul e foarte imbatranit.

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
 Post subject: Re: A New 33
PostPosted: 12 Jun 2009, 23:49 
Offline
User avatar

Joined: 09 Mar 2009, 00:39
Posts: 69
Location: Campulung-Moldovenesc (Suceava)
vorel2005 Quote:
am si eu o imola dar i-am pus motor de 1.7 8v , oricum arata bine masina.Am avut si una din seria 2 , un 1.5 ti daca stii despre ce vorbesc, cu 2 carburatoare dublu corp . banuiesc ca motorul asta vrei sa il montezi!? :clapping:
Ai nimerit`o :)

Mi s`a spus sa renunt la calculator si sa o trec direct pe carburatie (desi sunt ceva improvizatii de facut). Ar trebui sa scoata mult mai bine fara , din ce am inteles.



Cat despre rezerva , ai avut dreptate :(
A fost nevoie sa o schimb pentru cativa kilometri. La plecare am luat o groapa iar cand am ajuns acasa (5 minute mai tarziu) am observat o bolfa uriasa. Probabil s`a rupt X (lapsus) si nu mai tine nimic cauciucul la un loc .


Top
   
 Post subject: Re: A New 33
PostPosted: 14 Jun 2009, 08:17 
Offline
User avatar

Joined: 03 Jun 2007, 12:26
Posts: 481
Car: Alfa Romeo 155
Location: Bucuresti - Braila
Salutare,si eu am avut un 33, de 85 cp(mot de 1.5) i-am montat un 1.7 8v cu 2 carb dublucorp webber, bestiuta curata, era prima serie, din ,86. Nu am reusit sa-i fac actele,dar am mers cam 5-6 luni asa cu ea, si si am renuntat, mare parte din ea a mers la fratele meu care avea tot un 33 din seria 2 , tot 1.7 8v, dar injectie. e o masina super, pe mine ma fascinat, simpla, spatioasa, fasneatza...
Masinutza ta arata si destul de bine, la a mea mai aveam mult de lucrat la tinichigerie.

Cu respect,
Sorin

_________________
The one and only - Alfa Romeo

- 2017 - Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V TS - "2004"
- 2009 - Alfa Romeo 155 1.8 16V TS - "1996"
- 2007 - Alfa Romeo 33 1.7 8V- "1986" - ex.
- 1997 - Alfa Romeo 1750 Berlina - "1968" - ex.


Top
   
 Post subject: Re: A New 33
PostPosted: 14 Jun 2009, 22:39 
Offline
User avatar

Joined: 02 May 2009, 18:56
Posts: 16
Cel mai bine este sa lasi motorul original .In primul rand este foarte greu sa reglezi carburatoarele de 33 pentru a mentine un consum rezonabil.In pus vei intalni pe parcurs o multime de alte neplaceri legate de instalatia electrica..Oricum un motor uzat nu iti mai furnizeaza puterea pentru care a fost proiectat, asa ca poti avea surpriza sa montezi motorul si cumulat cu un reglaj defectuos al carburatoarelor sa obtii o putere la roata mai mica decat ce ai acum. :smart:


Top
   
 Post subject: Re: A New 33
PostPosted: 14 Jun 2009, 23:44 
Offline
User avatar

Joined: 09 Mar 2009, 00:39
Posts: 69
Location: Campulung-Moldovenesc (Suceava)
singura problema ar cam fi ca deja motorul a fost desfacut o data complet (pentru inlocuire de vibrochen). Azi tocmai am gasitsit si metoda de verificare consum - 12,5% urban. Si acu intrebarea. Oare e mult ? avand in vedere ca masina e din 1993 si consumul urban la iesirea din fabrica era de 9.8% .

A 2`a intrebare... pierderea de compresie de ce ar putea fi determinata ? cand am de urcat o panta nu vrea sa traga in nici un fel . Ajung sa`i dau prima treapta si turometrul scade in continuare. Bizar e ca la drum intins trage de rupe (180km/h momentan ... nu ma laud ca mai mergea dar nu era loc... ca nu mai mergea :) )


Top
   
 Post subject: Re: A New 33
PostPosted: 16 Jun 2009, 07:31 
Offline
User avatar

Joined: 03 Jun 2007, 12:26
Posts: 481
Car: Alfa Romeo 155
Location: Bucuresti - Braila
PROBLEMA CU INSTALATIA ELECTRICA, NU AM AVUT(MASINA ERA CU MOT PE CARBURATIE, MOTORUL CARE L-AM LUAT DIN GERMANIA ERA CU MOT DE INJECTIE) CAT DESPE SINCRONIZAREA SI UN CONSUM REDUS AL CARBURATOARELOR, CRED CA MI-A IESIT DESTUL DE BINE. CE-I DREPT NU I-AM FACUT CONSUMUL NICIODATA, PENTRU CA NU MERGEAM CU EA SUB 4000-4500 RPM, SI-N ACESTE CONDITII DE EXPLOATARE NU POTI TRAGE CONCLUZII ELOCVENTE. IN SCHIMB AM FACUT UN CONSUM LA UN 33 DE 1.7 8V INJECTIE (MASINA FRATELUI MEU) PE RUTA BRAILA - BUZAU - INTORSURA BUZAULUI - BRASOV - PLOIESTI - BUZAU - BRAILA, CU 4 PERSOANE, 5,7%. NUMAI BINE IN CONTINUARE.

_________________
The one and only - Alfa Romeo

- 2017 - Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V TS - "2004"
- 2009 - Alfa Romeo 155 1.8 16V TS - "1996"
- 2007 - Alfa Romeo 33 1.7 8V- "1986" - ex.
- 1997 - Alfa Romeo 1750 Berlina - "1968" - ex.


Top
   
 Post subject: Re: A New 33
PostPosted: 18 Jun 2009, 15:56 
Offline
User avatar

Joined: 09 Mar 2009, 00:39
Posts: 69
Location: Campulung-Moldovenesc (Suceava)
Are cineva poate idee de vre`un mod de a imbunatati performantele exceptand lichide si filtru de aer ? ...


Top
   
 Post subject: Re: A New 33
PostPosted: 19 Jun 2009, 11:16 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
DyKamy Quote:
Are cineva poate idee de vre`un mod de a imbunatati performantele exceptand lichide si filtru de aer ? ...
da!
poti incepe cu modificarea evacuarii; urmeaza arbori cu came sport, biele mai usoare, modificare injectie, poate si un kit turbo cu un intercooler maaaaare!
mai vrei? :lol:

Acuma vine intrebarea: de ce? nu-ti ajunge?

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
 Post subject: Re: A New 33
PostPosted: 20 Jun 2009, 00:22 
Offline
User avatar

Joined: 09 Mar 2009, 00:39
Posts: 69
Location: Campulung-Moldovenesc (Suceava)
Cam da...Parca ceva ii lipseste... Cand se intinde la drum adevarul e ca parca zboara , ca sa nu mai zic ca soferul e unul din ala care nu sta prea mult in spatele altei masini. Si totusi incerc sa caut o solutie sa`i dau putin buf la plecarile de pe loc, si nu ma refer doar la plecarile din pozitia stop; tot ce tine de vitezele 1 si 2 inseamna incet. Nu vrea sa faca nimic fara 3500-4000 de ture. De aici chiar se simte diferenta , insa am o mica banuiala ca vine benzina ca la robinet :mad2:
Am verificat chiuloasa , pistoane , compresie ... totul PARE in ordine , si totusi ea nu vrea sa traga.
A mai avut altcineva problema asta poate ? (la un 33 sau 155 eventual ) ...


Top
   
 Post subject: Re: A New 33
PostPosted: 27 Jun 2009, 01:00 
Offline

Joined: 27 Jun 2009, 00:47
Posts: 7
Salut

Daca nu-s prea bagaret, iti dau niste sfaturi:
1. Verifica aprinderea, si daca e buna..
2. Carburatorul (sau carburatoarele) sau injectia.
3. .......asta in cazul in care motorul e bun. :tongue:

Si mai am si eu o problema, daca ma puteti ajuta.. (si imi cer scuze ca scriu asta aici). Un motor de 1351 la 88cp sau unu d-ala fioros de 1.7 unde pot gasi si cu cat? Eu as vrea sa adaptez la masina mea un boxaras d-asta mai destept. Multumesc.

Ozi cat mai buna! :wave:


Top
   
 Post subject: Re: A New 33
PostPosted: 27 Jun 2009, 08:20 
Offline
User avatar

Joined: 03 Jun 2007, 12:26
Posts: 481
Car: Alfa Romeo 155
Location: Bucuresti - Braila
Eu mai am motorul de 1.7 8v de pe un 33, tragea bine cand am dezmembrat masina.

_________________
The one and only - Alfa Romeo

- 2017 - Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V TS - "2004"
- 2009 - Alfa Romeo 155 1.8 16V TS - "1996"
- 2007 - Alfa Romeo 33 1.7 8V- "1986" - ex.
- 1997 - Alfa Romeo 1750 Berlina - "1968" - ex.


Top
   
 Post subject: Re: A New 33
PostPosted: 28 Jun 2009, 00:36 
Offline
User avatar

Joined: 09 Mar 2009, 00:39
Posts: 69
Location: Campulung-Moldovenesc (Suceava)
Unde`ai fost cand am avut maaaare nevoie de tine ? :)

Mersi vlad, si .. am si eu un 1,7 8v doar ca nu mai are arbore cotit :) daca o fi de folos .. cine stie


Top
   
 Post subject: Re: A New 33
PostPosted: 28 Jun 2009, 13:31 
Offline

Joined: 27 Jun 2009, 00:47
Posts: 7
k, vorbim daca voi avea nevoie, dar acum incerc sa gasesc unu bun, ma concentrez pe adaptare care e foaaarte greu de realizat si n-as vrea sa ma bag intr-un motor acu.

Va multumesc si astept oferte si pe privat.


Top
   
 Post subject: Re: A New 33
PostPosted: 02 Jul 2009, 20:14 
Offline
User avatar

Joined: 02 May 2009, 18:56
Posts: 16
Daca cereati mai devreme va puteam ajuta.Acum vechiul meu motor in perfecta stare de functionare l-am facut stand didactic pentru Facultatea de Mecanica in cadrul proiectului de licenta(1.7 8v).Eu zic sa nu umbli in motor unul din marile dezavantaje ale motorului boxer sunt fortele mari care apar in capul pistonului si duc la uzura prematura a cuzinetilor iar daca umbli la el si ii cresti performantele mai mult decat a fost proiectat s-ar putea sa ai niste surprize neplacute. Eu personal am avut.Varianta cu pistoane si biele modificate nu este valabila deoarece s-ar putea sa te coste mai mult decat masina si oricum nu se rezuma numai la atat.


Top
   
 Post subject: Re: A New 33
PostPosted: 16 Oct 2009, 22:28 
Offline
User avatar

Joined: 16 Oct 2009, 21:44
Posts: 13
Location: Bulgaria
Nice Imola here! :naughty:

_________________
Image


Top
   
 Post subject: Re: A New 33
PostPosted: 29 Oct 2009, 03:50 
Offline

Joined: 10 Jul 2009, 21:10
Posts: 6
am o intrebare ..... jantele sunt 4 x 100 sau 4 x 95?


Top
   
 Post subject: Re: A New 33
PostPosted: 31 Oct 2009, 11:58 
Offline
User avatar

Joined: 09 Mar 2009, 00:39
Posts: 69
Location: Campulung-Moldovenesc (Suceava)
Nici pana`n ziua de azi n`am reusit sa aflu cu siguranta.
As fi spus ca sunt 4x100 insa am avut niste probleme in a schimba roata cu cineva... deci cobor la 4x98 , presupunand ca se fabrica... Chiar 95 , cu siguranta nu.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 23 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]