It is currently 05 May 2024, 00:09

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 71 posts ]  Go to page 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 08 Sep 2009, 23:18 
Offline

Joined: 05 Sep 2009, 20:49
Posts: 26
Location: Hunedoara
Salut
Eram foarte hotarat sa vin sa o iau pt. ca ocazia nu era de ratat, mai ales la pretul la care ai lasat-o, dar nu am gasit inca pe cineva care sa faca transportul la un pret onest. Cel mai ieftin a fost la cineva care dorea 1800 ron si spunea el ca este "fara chitanta". Mai caut, asta daca nu cumva s-a vandut intre timp....


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2009, 00:17 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Nu te supara, dar unde vrei s-o duci?

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2009, 09:05 
Offline
User avatar

Joined: 22 Oct 2007, 12:33
Posts: 57
Location: Bucuresti
1800 de lei? Cred ca e o gluma... Poate sa faci inconjurul tarii cu platforma dupa tine, si tot nu bagi benzina nici de jumatate din bani... Ma rog, cine stie, profitori sunt multi.

_________________
Conduc o Alfa, trag cu Leica si port Abercrombie.


Top
   
PostPosted: 10 Sep 2009, 17:10 
Offline

Joined: 05 Sep 2009, 20:49
Posts: 26
Location: Hunedoara
Distanta este de max. 900 km dus-intors. Pretul mi l-au facut pe loc fara calcule si cam toate firmele din zona se invart pe la suma asta de 1700-1800 ron, ba unii mi-au spus ca refuza deplasarea prin tara, mai bine merg in vest 2000km. Am o promisiune cu jumate de gura pt. suma de 1000 ron de la o persoana fizica, dar trebuie sa astept dupa o combinatie de-a lui cu Bulgaria. Am de asemenea pregatita o platforma dar nu am gasit auto pentru ea inca. Daca cineva cunoaste un transportator mai ieftin il rog sa posteze amanunte.


Top
   
PostPosted: 17 Sep 2009, 10:29 
Offline

Joined: 17 Sep 2009, 09:30
Posts: 3
pt.Tadi !!! sint mecanic auto si cunosc masina asta de multi ani de la mine la atelier. Era inscrisa pe numele unei femei da proprietarul ei era un barbat cunoscut prin oras pentru forjele si cursele pe care le facea. iti faci probleme de bani de transport dar trebuie sati faci de bani de reparatii aprox 4-5000 euroi. trebuie refacut motoru ;schimbata chiloasa are supapele noi dar paharele de la supape sint uzate si daca o pornesti mai rar scoate fum ca la vapor;etrieri si discurile pe spate;semicarcasa cutiei are o problema;instalatia electrica este varza ;repere multe de schimbat;tampoane motor; turbina nu mai este cu ungere cu ulei si racire pe apa ci una simpla doar pe ulei; daca mai reusesti sa o faci :D ca la inceput mare mirare si nu trebuie sati amintesc de preturile pieselor. hondarul cunoaste sigur toate astea alfel nu vad de ce se chinuie sadea cu 500 o masina care afara se vinde la prima strigare cu 5 - 10.000 euroi. de pretu pieselor nu mai vorbim. :bash: scuze ca m-am bagat dar era cazu. si scuze daca am facut greseli dar eu mai mult cu sculele decit cu scrisu. :wave:


Top
   
PostPosted: 17 Sep 2009, 11:03 
Offline
User avatar

Joined: 22 Oct 2007, 12:33
Posts: 57
Location: Bucuresti
Se poate sa stii masina din ceea ce relatezi.

Insa probabil, de cand o stii tu, s-au mai schimbat anumite lucruri. Adica electrica nu are nicio problema, nu sta niciun bec aprins in bord, asta dupa ce m-am asigurat ca totul este in regula.

Despre fum, eu nu l-am vazut niciodata ca fiind ca la vapor :D Dar imi place comparatia. O sa o pornesc zilele astea sa vad daca e asa cum spui tu. De supape stiam si eu ca sunt noi, insa nu stiu de unde pana unde trebuie refacut motoru. Ma rog, ar trebui refacut daca cineva vrea sa il duca la cota normal de odinioara. Insa nu cred ca e cazul. Tampoanele sunt noi - deci probabil tu stii masina dinainte sa fie la persoana de la care am luat-o eu. Garnitura de chiulasa la fel, noua. Discurile pe spate sunt bune. Turbina intr-adevar nu este cea originala, dar este una buna care nu are scurgeri sau mai stiu eu ce.

Cat despre reparatii, nu zic ca nu ai ce sa investesti 4-5000 Euro, daca vrei sa o faci ca iesita din fabrica sau sa o ridici in putere, insa nu cred ca vrea nimeni sa faca o astfel de investitie. Cum am zis si mai sus, 1000 Euro pentru revizia motorului, asa cum ma gandisem eu, sunt mai mult decat suficienti. Restul, pentru chestii estetice.

La banii pe care-i cer, nu cred ca am nimic de ascuns. Si nici nu as avea de gand sa zic ca vand o masina impecabila.

Cat despre pret, nu cred ca da nimeni, pe un 1.8 Turbo 5000-10000 Euro :) Nici la prima, nici la a doua strigare.

_________________
Conduc o Alfa, trag cu Leica si port Abercrombie.


Top
   
PostPosted: 22 Sep 2009, 16:54 
Offline

Joined: 17 Sep 2009, 09:30
Posts: 3
Ba da Hondare chear face bani astia ca este Evoluzione si nu are doar kitul. tipul care tiam spus ca o avea era ofiter SIE<am gasit din intamplare legitimatia lui de serviciu in torpedou< si avea doua fabricute atunci cand lam cunoscut si a venit la noi la atelier. pe urma am auzit ca sia facut un atelier de interioare si acum nu mai stiu cu ce se ocupa. era cel mai bun client al nostru ca omu avea o gramada de bani si nici nu se sgarcea . tinea mult la masina. masina era culoarea argint unica ce nu a fost rosie cand am vazuto prima data si avea scris pe laterale cu rosu si negru in degrade <ALFA ROMEO 75 TURBO EVOLUZIONE , avea numere de Bacau si a conduso cu acele numere 1 an. o luase de la una mare din justitie careia ia inprumutat multi bani atunci si asta nu a mai avut sai dea inapoi si ia vandut in schimbul datoriei masina. dupa masina asta era inebunit un coleg al meu si sa tinut de om cativa ani ca sa io vanda dar proprietarul nu a vrut. atunci asta sa hotarat sai strice una alta doar il face sa renunte la ia.cand colegul meu a vazut ca a vopsito si ia razuit scrisul ala era sa inebuneasca de oftica. inainte sa o inscrie in bucuresti a aduso la noi sai faca revizia si atunci colegul asta ia ciocanit o cifra din seria caroseriei si ia sters seria de la motor si a batut alta dupa un bloc de motor pe care il aveam noi prin curte. si cand sa dus la RAR nu a putut so inscrie. atunci tipul sa dus la Bacau si acolo surpriza masina fusese inscrisa in trei judete pe trei nume diferite dar in realitate nu avea de cand a intrat in tara decat un proprietar si anume pe aia din justitie de care tiam spus < si care o luase printro smecherie de la serviciu ea find primita cadou din Italia <si nici nu fusese vreodata la rar de cand a intrat in tara. asta nu stiu ce a vorbit cu ea dar intro saptamana iau facut la RAR la ei alta carte cu toti proprietarii ce figurasera pana atunci si iau batut din nou seria la caroserie de data asta cu un 3 in loc de 9 uite de ce are serie de turbo si nu de Evoluzione si seria de la motor au trecuto pe aia care au gasito atunci pe motor pansonata. pe urma tot asta cu care lucram ia inlocuit turbina cu una stricata de a trebuit omul sasi cumpere alta , ia ametit firele prin tabloul electric si nu stiu cine le mai pune la loc, ia rupt niste fire pe la intrerupatorul de la admisie si nu mai merge decit pe treapta 1 de injectie ia furat discurile si etrierii de pe spate ocazie cu care ia stricat o semicarcasa si ca sa fi sigur ca spun adevarul uitate ca doua suruburi de la o planetara sint taiate si nu desfacute, etrierii curg la reglaje si un disc este stricat, ia schimbat pompa de benzina cu una veche de a trebuit omu sasi ia una noua . cand a venit cu toate tampoanele noi nu ia pus tampoanele de la motor. cand a venit cu ia la noi saschimbe supapele si sai monteze tobele noi ast coleg ia scos de pe pistoane segmenti si ia pus niste gioarse uzate pe care le avem prin atelier iar in paharele de la supape a pus culbutori vechi si ovalizati <uite de ce trebuie schimbata chiloasa si facut motoru. si cate si mai cate. daca ar fi stiut omu sigur il jupuia de viu. una peste alta cred ca a mai cunparato de inca doua ori cu ce bani a dat pe la noi. de vandut a vanduto pana la urma ca a avut un accident< a cazut si sa lovit la coloana si nu mai putea sa mearga in masina cu suspensi rigide plus ca tot timpul avea cate 2 sau 3 masini cu care mergea si pe asta o tinea de moft. stiu ca a vanduto ca mam intalnit cu el acum vo 2 ani ii parea rau dupa ea da era incantat ca a luato un pasionat care sa se ocupe de ea si de care mia vorbit foarte frumos acum imi dau seama ca de tine era vorba daca intre timp nu ai luato si tu de la alcineva. colegul ala sa carat din tara de vreo 3 ani si nici nu lam mai vazut de atunci.si eu mam mutat de 1 an la tara si nu credeam ca voi mai vorbi despre masina asta vreodata. asa ca eu stiu masina mult mai bine ca tine si ca proprietarul ei :lol: si da trebuie 4-5000 euroi sa o faci la loc fara sa o mai ridici in putere. nici nu stiu ce poti sa ridici la ia ca eu am mers in ia cand era buna si ierea ca racheta de nu puteai sa te apleci in fata cand demara in primele 4 viteze. :wave:


Top
   
PostPosted: 22 Sep 2009, 17:01 
Offline

Joined: 17 Sep 2009, 09:30
Posts: 3
si inca ceva arcurile de pe spate cele de curse tot colegul ala la convins sa le schimbe cica ii rup caroseria :lol: si cea mai tare poanta este ca omul habar nu a vut aproape pana sa o vanda ce insemna Evoluzione si ce masina detinuse pana atunci :lol:


Top
   
PostPosted: 22 Sep 2009, 17:51 
Offline
User avatar

Joined: 04 Aug 2008, 23:53
Posts: 316
Car: 156 1.8 TS
Location: Caransebes
Mare pacat ca exista astfel de oameni printre noi....Sincer va spun, mi s-au umezit ochii cand am citit prin ce gainarii a trecut masina si fostul proprietar. :uhuh:

_________________
Alfa Romeo 156 `01 1.8 TS "Edizione Sportiva"
Ex: Ford Sierra `87 2.0l


Top
   
PostPosted: 22 Sep 2009, 22:37 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 22:02
Posts: 1403
Location: IASI
trecand peste sentimentalismele acestei povesti este evident ca aici vorbim de fapte grave adica infractiuni.
modificarea seriei de sasiu a unui autoturism indiferent de intentia si motivatia celui care o face este infractiune
schimbarea pieselor bune de pe masina in stare de functionare cu unele uzate se numeste inselaciune
aducerea la starea de neintrebuintate a unui bun, deterioararea lui se numeste distrugere
toate acestea se pedepsesc cu inchisoare.
nesesizarea acestor fapte organelor competente, si tolerarea lor sub orice forma este tot o infractiune anume complicitate

inteleg ca userul Venom nu a vrut altceva decat sa-si faca datoria de a informa despre masina poate pentru a sti ceea ce cumpara un eventual doritor si recunosc ca m-a batut gandul cand am vazut-o dar deja am alta care imi mananca banii, timpul si nervii, motiv pentru care nu-i gasesc o vina in posturile lui.
inteleg din titlu si din posturi si faptul ca Hondarul are masina si a cumparat-o stiind ce probleme are, si nu s-a ferit sa le spuna sau sa le recunoasca daca le-a identificat in posturile lui Venom.
postul lui Venom, daca cititi cu atentie, nu face decat sa dea valoare masinii nu sa o condamne la moarte.
totusi ma deranjeaza ca Venom nu a fost corect de la inceput si ma uimeste corectitudinea de care da dovada abia in al 12 -lea ceas.
daca stia ca al sau coleg face toate aceste lucruri din rautate de ce nu i-a spus si omului, si asta ma face sa deduc chiar din postul lui ca a fost un fel de complice, clientul fiind "o vaca buna de muls" pentru ei ca "venea des si nu se zgarcea la bani"
care este motivatia degradarii intentionate a unei masini daca nu aia a unei minti bolnave tipic romanesti "sa-i moara capra vecinului", in conditiile in care orice om stie ca odata ce ai umblat in motor l-ai nenorocit si chiar daca-i mai pui piesele inapoi nu- mai merge? cum de n-a luat masina dupa toate aceste fapte colegul lui Venom?
ma gandesc daca nu cumva colegul lui Venom si Venom sunt una si aceeasi persoana. nmu acuz doar gandesc cu glas tare.
ma scarbesc povestile de genul asta tocmai pentru ca arata cat de netrbnici putem fi cu noi insine si cu semenii nostri si cu o nonsalanta de nedescris mai si bravam.
as vrea sa-l cunosc pe venom pentru a sti ce fel de om e. as vrea sa stiu unde a lucrat pentru a nu calca pe acolo, as vrea sa-l cunosc pe anonimul coleg al acestuia pentru a-i frige niste ciocane in gura si nu putine.

_________________
SEXY, BUT NOT PORNO!
http://www.gars.ro/


Top
   
PostPosted: 22 Sep 2009, 23:20 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Hondarul poate sau nu sa aiba replica,este irelevant.Toate lucrurile descrise de venom se pare ca s-au intamplat inainte de a intra masina in posesia lui.

Venom,esti fenomenal,mi se pare o mana cereasca franchetea si dezinvoltura ta.Ce spui tu e prea tare ca sa fie inventat.
Inca o lectie despre ce insemna incredera acordata unui om platit sa iti presteze un serviciu (in speta mecanicul) , si in general despre societatea din tara asta murdara in care ne balacarim.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 23 Sep 2009, 10:01 
Offline
User avatar

Joined: 22 Oct 2007, 12:33
Posts: 57
Location: Bucuresti
Sunt sigur ca userul Venom stie masina si ce spune este, in mare parte, adevarat.

Constat cu regret ca exista oameni care isi bat joc de munca si banii altora. Dar mai crunt este ca isi bat joc de pasiunea omului. Toate astea s-au intamplat inainte ca masina sa intre in posesia mea. Alexandru, cel de la care am luat-o, si el membru pe acest forum, un om in toata firea, a fost cel care a fost tras in piept de colegul binevoitor de care ne povesteste Venom. Daca toate aceste lucruri sunt adevarate, tare as vrea sa-l cunosc pe "meseriasul" cu pricina. Chiar daca nu era masina mea in acel moment, ma simt de parca eu as fi fost batjocorit si tepuit.

Eu am luat masina cu draga inima de la Alexandru si stiam ca el a tinut mult la masina aia. Sunt sigur ca nu stia ce manevre facea cel caruia ii lasa masina la atelier, pe incredere, sa o repare. In schimb, omul de la service isi batea joc.

Despre masina in sine, inainte sa o pun la "pastrare" doi ani de zile, nemiscata, eu am mers cu ea si mergea bine. Am investit foarte multi bani, dar nu ma plang, asta e. Poate cineva cu rabdare si bani va scoate totusi ceva din ea, ca merita.

Ca sa vedeti pana unde a ajuns placerea mea si pasiunea pentru masina asta, pe care speram sa o fac un Evoluzione veritabil, rosie, perfecta din toate punctele de vedere, o sa va spun ca m-am interesat la centrul istoric din Italia, dupa ambele serii de caroserie, fie ca se termina cu 3 sau cu 9. Intr-adevar, una este Evoluzione, rosie de fabrica si cealalta este Turbo, gri din fabrica. Nu stiu care varianta este cea reala, in urma spuselor lui Venom.

Daca este intr-adevar Evoluzione, mi-ar parea sincer bine, sa stiu ca una din cele 510 masini fabricate vreodata, a ajuns in Romania si ca am mers cu ea. Si sper ca cineva sa o readuca pe linia de plutire care merita. O astfel de masina am vazut ca se invarte pe la 10.000 Euro in stare originala, dar mai mult, conteaza ca e o raritate.

Inca o data, regret mult de tot ce s-a intamplat cu masina asta, daca spusele lui Venom sunt reale. Poate ar trebui identificata persoana cu pricina. Am trecut de etapa in care mi-as fi facut singur dreptate, sa-i pun si lui "culbutori vechi" in loc de masele, dar poate ar fi bine sa stim cine este, sa fie evitata. Cine stie la cate alte masini a facut modificari negative, in loc de reparatii, asa cum spera proprietarul? Nimeni.

Cu suspensiile sigur are dreptate - pe fata masina nu se lasa niciun cm, are suspensiile originale, dar pe spate, sunt niste arcuri rosii, schimbate, mai moi.

Poate citeste si Alexandru topicul asta si ne povesteste mai multe. Venom, multumesc pentru detalii. Imi pare rau doar ca au venit cam tarziu.

_________________
Conduc o Alfa, trag cu Leica si port Abercrombie.


Top
   
PostPosted: 23 Sep 2009, 10:36 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2009, 21:18
Posts: 880
Car: KamiKaze 147
Location: Bucuresti
Imi cer scuze de offtopic. Vad ca s-ar putea sa avem o Alfa de serie limitata si nenea de la sevice a "otravit-o" putin cate putin. E foarte trist,ar trebui gasit omu' si luat la intrebari in prima faza dupa care...... :punch: Felicitari pentru sinceritate Hondarului iar Venom daca ar putea sa ni-l gasesca pe "Bombonel" ar fi nemaipomenit. Inca odata imi cer scuze de offtopic. Va salut si o zi cat mai buna.

_________________
(O=v=O) - 147 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 23 Sep 2009, 22:27 
Offline

Joined: 05 Sep 2009, 20:49
Posts: 26
Location: Hunedoara
Masina este de astazi la mine si nu este inca condamnata la moarte, dar ca sa fie salvata trebuie sa stiu exact ce probleme are.
Rog pe cei care cunosc ce probleme are, in special Hondarul, Alexandru si Venom, s-a enumere aceste problemele fara retinere, vreau sa stiu tot, de la serii la problemele motorului.


Top
   
PostPosted: 23 Sep 2009, 23:15 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1190
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Cu cata mila ma uitam la aceasta masina cand era inca "lasata" si nu isi gasise stapanul. Ma bucur foarte tare ca ai achizitionat aceasta masina si sper sa iasa exact cum iti doresti tu. Cand termini sa o refaci poate apari prin Bucuresti pe la intalniri cu ea. :wave:

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2009, 04:43 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2008, 00:00
Posts: 192
Location: Bucuresti
Ar fi frumos sa ramii pe acest topic si sa povestesti, cu poze, in timp, toata saga repunerii masinii in drepturile ei... Felicitari pentru decizie, daca ai cumparat-o!

_________________
"Eu nu port bijuterii... Eu le conduc!" And beauty is not enough...
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 16v 150CP+ 310Nm+ 2005 facelift Giugiaro
Image


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2009, 06:42 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 17:03
Posts: 173
Location: Francia
Nu as vrea sa va stric placerea, dar 75 Evoluzione au fost toate rosii, deci daca aceasta masina este argintie "la origini", este un 75 Turbo... iar povestile insirate de userul venom put rau, chiar daca pot fi bazate pe un sambure de adevar... cati dintre voi, daca masina era a voastra, v-ati fi lasat prostiti in asemenea masura, chiar neavand nici un fel de inclinare catre domeniul auto?!

_________________
______________________
ALFA ROMEO UBER ALLES!


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2009, 07:26 
Offline

Joined: 05 Sep 2009, 20:49
Posts: 26
Location: Hunedoara
Masina a ajuns cu bine la destinatie, inca de aseara, la 400 km de Bucuresti. Cred ca topicul (titlul e OK) se poate muta de la bursa.
Asa cum spune ssARG, masina nu este Evoluzione cu siguranta, nici actele nici culoarea nu corespund, dar e totusi un 1.8 turbo+kit Evoluzione.


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2009, 09:42 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2008, 12:57
Posts: 637
Car: Alfa 75, 2.0 TS LE
Location: Oradea
:shock4: :shock4: :shock4:
Ieri am fost sa vad masina si din pacate nu am avut curajul sa ma lansez in refacerea ei.
Din discutiile telefonice pe care le-am avut ieri cu Vali am dedus care ar fi fost ideea expusa de Venon dar nu am reusit sa vad postul cu pricina. Unde se mai poate citi?
daca se mai poate...
Ii doresc mult succes in demersul sau noului proprietar si sa ne bucure si pe noi cu posturi legate de restaurare.

_________________
ALFA 75, 2.0 TS, ASN
CROSSWAGON Q4 (zis si autobuzul scolii) R.I.P.
CROSSWAGON Q4 (BB)


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2009, 10:54 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 1279
Location: Lisbon
Tadi Quote:
Masina a ajuns cu bine la destinatie
Tadi...Felicitari pentru achizitie!

Si spor la munca. :wink:

Numai bine.

_________________
Alfa Romeo 147 GTA


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2009, 14:54 
Offline
User avatar

Joined: 22 Oct 2007, 12:33
Posts: 57
Location: Bucuresti
Salut Tadi, imi pare bine ca ati ajuns cu bine la HD.

Referitor la serii, din ce spunea Venom, a avut candva probleme. Insa, asa cum scrie si in carte, seriile au fost poansonate la RAR si acum te asigur ca nu exista absolut nicio problema, adica corespund perfect si cea de caroserie si cea de motor. Deci cu legalitatea acelei masini poti sta linistit, fara probleme.

Daca ce spune Venom e adevarat, cum ca ar fi Evoluzione si ca acel bun mester a sters seriile intentionat, atunci ar fi bine pentru ca e vorba de alta masina. Insa, repet, nu stiu daca sa ma asigur in spusele lui Venom.

Cat despre masinile rosii Evoluzione, tin sa precizez ca au fost fabricate 510 bucati, NU doar 500. Credeti-ma ca nimeni nu detine mai multe informatii referitoare la modelul Evo decat mine, care a facut cerere si la centrul istoric Alfa Romeo din Italia de carti si de informatii despre masini, dupa seria de sasiu - fie ca e cu 9 fie ca e cu 3. Deci au fost fabricate 500 de bucati in culoarea rosie si 10 bucati de diverse culori - se pare ca acestea au fost date cadou diverselor personalitati, presa, etc. Deci, exista sanse, ca acest 75 sa faca parte dintre acestea.

Referitor la probleme, eu am spus tot ce stiu despre masina. Cel mai mult stie Alexandru cu siguranta. Ma rog, cel mai mult stie acel nesimtit din povestile lui Venom, fictiv sau real, cum o fi el.

Tadi, cred ca stiu de ce nu venea benzina, cum ti-am spus si ieri - am schimbat rezervorul cu unul de diesel. Am conectat furtunul direct la teava din rezervor si s-ar putea ca acel rezervor sa aiba in interior pompa. Nu stiu, e doar o supozitie. Oricum, ai si rezervorul original al masinii in portbagaj, poate reusesti sa-l refaci pe acela daca ti-e mai usor. Insa te rog sa ne anunti cand pornesti masina, sunt sigur ca e doar o problema minora faptul ca nu-i venea benzina, ca stiu ca benzina avea in rezervor. Scanteia era, deci...

Repet pentru a zecea oara, motorul mergea foarte bine si Alexandru poate confirma asta. In prima zi cand am fost la el sa o iau, a pornit la sfert, fara probleme, ne-am plimbat cu ea. Mi se parea ca nu prea trage, parca nu baga presiune turbina, cine stie, dar se misca bine, oricum. Nu de 155 cp, asta e clar. Dupa aia, eu m-am mai tot plimbat cu masina s-o duc la facut, la tinichgerie, etc. Dupa ce Alexandru si-a luat inapoi numerele de inmatriculare, masina a fost trasa pe dreapta. O mai porneam rar, lunar, ca sa-i aud motorul si ma plimbam in jurul blocului. Dupa care nu am mai pornit-o deloc. Deci, masina de la stat, ma indoiesc ca poate avea ceva grav la motor.

O alta problema sunt franele - cand mergeam cu ea, frana masina bine. De la stat, s-a inmuiat pedala de frana si acum am vazut ca ambreiajul este moale - cine stie de la ce poate fi asta? Stiu ca este hidraulic si ca au pompa comuna, s-o fi scurs lichidul din pistonasul hidraulic, cine stie... Un kit de reperatie pentru pompa este 50 RON, stiu de la Alex Mirica ca l-am intrebat pe el si vindea asa ceva mai demult.

In rest, geamul din dreapta mergea mai incet, usa de la pasager nu statea aliniata - sa o schimbi cu cea pe care ti-am dat-o ca este in stare excelenta, la fel si portbagajul. Am uitat sa-ti dau grila originala inainte de facelift - daca mai ai drum pe aici, ti-o dau cu drag - este de la Twin Twin :) Si, nu in ultimul rand, o sa-ti trimit pe mail cartile tehnice ale masinii, complete, din scoarta in scoarta, poate ai nevoie.

Venom mai zicea ceva si de instalatia electrica. Vei ramane surprins ca tabloul acela de bord, un fel de computer de bord mai primitiv, care se bazeaza pe martori luminosi rosii, nu ramane cu niciun bec aprins. Decat cel de frana de mana ridicata si usi deschise, daca e cazul. Insa in rest, ulei, curent, presiune, turbo, ce mai e pe acolo... sunt toate ok. Deci la electric, nu as zice ca sunt probleme daca ma intrebi pe mine.

Acul de la benzina nu-ti arata ca are benzina pentru ca nu sunt legate mufele la rezervor.

Daca mai imi aduc aminte, iti mai povestesc.

Asta imi doream sa fac si eu - sa o fac, un proiect mai ambitios decat cel al lui Mirica, si sa vin cu masina mea rosie si stralucitoare care fassaie de la blow-off valve la Alfa Fest. Cu ultima Alfa adevarata, cu RWD... Vise. Pe care sper sa le continue Tadi si sa le realizeze.

_________________
Conduc o Alfa, trag cu Leica si port Abercrombie.


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2009, 15:39 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2008, 12:57
Posts: 637
Car: Alfa 75, 2.0 TS LE
Location: Oradea
Din observatiile proprii pe care le-a facut ieri si posibile cauze pentru care masina nu porneste:
In momentul in care pui contactul, pompa de sub masina (langa roata dreapta spate) trebuie sa porneasca pana la momentul in care in retea se inregistreaza presiunea prescrisa. E obligatoriu sa porneasca pompa din rezervor pentru ca cea de sub masina sa se amorseze. De verificat daca valva dare regleaza presiune in rampa functioneaza.
De asemenea foarte important e sa se refaca toate circuitele de vacuum care comanda turbina, din cate am vazut toate furtunele sunt coapte.
Spor la treaba!

_________________
ALFA 75, 2.0 TS, ASN
CROSSWAGON Q4 (zis si autobuzul scolii) R.I.P.
CROSSWAGON Q4 (BB)


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2009, 18:06 
Offline
User avatar

Joined: 22 Oct 2007, 12:33
Posts: 57
Location: Bucuresti
In rezervor nu mai era inainte nicio alta pompa. Poate o fi acum cea din rezervorul diesel, cine stie. Inainte mergea doar cu cea de sub prag. Care se amorseaza, dar daca nu are benzina, nu are ce sa amorseze. Ne va lamuri Tadi.

_________________
Conduc o Alfa, trag cu Leica si port Abercrombie.


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2009, 21:21 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Tadi iti tin pumnii pe durata procesului de resaturare la care te-ai inhamat,sper s-o readuci la stralucirea de altadata cat mai repede.
Sa te vedem cu ea la Festul de anul viitor !

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2009, 05:18 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2008, 00:00
Posts: 192
Location: Bucuresti
Hondarul Quote:
Tadi, cred ca stiu de ce nu venea benzina, cum ti-am spus si ieri (...) Nu stiu, e doar o supozitie. Oricum, ai si rezervorul original al masinii in portbagaj, poate reusesti sa-l refaci pe acela daca ti-e mai usor. Insa te rog sa ne anunti cand pornesti masina, sunt sigur ca e doar o problema minora faptul ca nu-i venea benzina, ca stiu ca benzina avea in rezervor. Scanteia era, deci...

Repet pentru a zecea oara, motorul mergea foarte bine (...) Dupa aia, eu m-am mai tot plimbat cu masina s-o duc la facut, la tinichgerie, etc. Dupa ce Alexandru si-a luat inapoi numerele de inmatriculare, masina a fost trasa pe dreapta. O mai porneam rar, lunar, ca sa-i aud motorul si ma plimbam in jurul blocului. (...) Un kit de reperatie pentru pompa este 50 RON, stiu de la Alex Mirica ca l-am intrebat pe el si vindea asa ceva mai demult.

In rest, geamul din dreapta mergea mai incet, usa de la pasager nu statea aliniata - sa o schimbi cu cea pe care ti-am dat-o ca este in stare excelenta, la fel si portbagajul. Am uitat sa-ti dau grila originala inainte de facelift - daca mai ai drum pe aici, ti-o dau cu drag - este de la Twin Twin :) Si, nu in ultimul rand, o sa-ti trimit pe mail cartile tehnice ale masinii, complete, din scoarta in scoarta, poate ai nevoie. (...) Daca mai imi aduc aminte, iti mai povestesc.

Asta imi doream sa fac si eu - sa o fac, un proiect mai ambitios decat cel al lui Mirica, si sa vin cu masina mea rosie si stralucitoare care fassaie de la blow-off valve la Alfa Fest. Cu ultima Alfa adevarata, cu RWD... Vise. Pe care sper sa le continue Tadi si sa le realizeze.
Doamne, cita pasiune... Chapeau bas! Asta-i adevaratul suflu!

_________________
"Eu nu port bijuterii... Eu le conduc!" And beauty is not enough...
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 16v 150CP+ 310Nm+ 2005 facelift Giugiaro
Image


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 71 posts ]  Go to page 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]