It is currently 07 Jun 2024, 05:46

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 13 posts ] 
Author Message
PostPosted: 14 Apr 2014, 10:07 
Offline

Joined: 27 Feb 2014, 12:57
Posts: 7
Car: alfa 145 1.9 jtd
Salutare tuturor,am o mica mare problema,am o alfa 145 motor 1.9 jtd si nu reusesc sa o pornesc decat impinsa sau cu sprei,masina nu porneste nici la cald,ma poate ajuta cineva cu niste indicatii?multumesc anticipat!!!


Top
   
PostPosted: 14 Apr 2014, 10:31 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
de ce nu vrei sa o lasi sa se odihneasca in liniste intr un parc rece... :popa:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 14 Apr 2014, 14:54 
Offline

Joined: 27 Feb 2014, 12:57
Posts: 7
Car: alfa 145 1.9 jtd
comanr Quote:
de ce nu vrei sa o lasi sa se odihneasca in liniste intr un parc rece... :popa:
pt ca imi place foarte mult masina asta si momentan sunt in italia si nu imi permit sa imi iau alta... :uhuh:


Top
   
PostPosted: 14 Apr 2014, 18:34 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
rafy_mondialule ar trebui sa apelezi la un service, primele verificari ar fi compresia si presiunea din rampa.
motorina e de la galeata sau peco?

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 15 Apr 2014, 10:58 
Offline

Joined: 27 Feb 2014, 12:57
Posts: 7
Car: alfa 145 1.9 jtd
la ce te referi cand spui presiunea din rampa?cat despre motorina am mai bagat si de la galeata,tin sa mentionez ca am curatit pompa din rezervor si am schimbat si filtru de motorina,dupa care a inceput sa scada relantiul la putin timp,iar dupa vreo 20 km mi se oprea in timp ce mergeam,am pornito impinsa de cateva ori,dupa care nu mai tinea deloc relantiul,am schimbt mini compresorul de pe pompa,tine relantiul,dar nu porneste decat cu sprei.am luat o alta pompa dar e complicat din cate am inteles sa o schimb,deoarece trebuie sa dau distributia jos....


Top
   
PostPosted: 15 Apr 2014, 11:01 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
incerca sa inlocuiesti regulatorul de pe pompa, cel in care intra mufa.

se pare ca problemele tale vin de la injectie, din cauza motorinei "din santz" , nu ar strica la tine si un test etanseitate retur injectoare, testul cu fiolele/borcanasele.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 15 Apr 2014, 11:06 
Offline

Joined: 27 Feb 2014, 12:57
Posts: 7
Car: alfa 145 1.9 jtd
comanr Quote:
incerca sa inlocuiesti regulatorul de pe pompa, cel in care intra mufa.

se pare ca problemele tale vin de la injectie, din cauza motorinei "din santz" , nu ar strica la tine si un test etanseitate retur injectoare, testul cu fiolele/borcanasele.

am 3 regulatoare dar nu se schimba nimic
tot deodorantul o porneste :lol:
testul ala in it costa o groaza de bani in it si e greu sa gasesti un tester cu programul pt alfa asta,toti au renuntat la vechile programe...


Top
   
PostPosted: 15 Apr 2014, 11:12 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
testul se face doar cu niste borcane conectate la injectoare, nu e nevoie de nici un soft.

daca vrei sa mergi pe MBS(metoda bajbaielilor succesive), scoate returul la injectoare si vezi care scuipa mai tare si inlocuieste injectorul(arele) respectiv(e).

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 15 Apr 2014, 11:17 
Offline

Joined: 27 Feb 2014, 12:57
Posts: 7
Car: alfa 145 1.9 jtd
comanr Quote:
testul se face doar cu niste borcane conectate la injectoare, nu e nevoie de nici un soft.

daca vrei sa mergi pe MBS(metoda bajbaielilor succesive), scoate returul la injectoare si vezi care scuipa mai tare si inlocuieste injectorul(arele) respectiv(e).
multumesc frumos,altceva nu am de facut


Top
   
PostPosted: 15 Apr 2014, 11:29 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
fa ceva cu nick ul ala , sugereaza o arroma salcie intepatoare. :wink:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 15 Apr 2014, 12:05 
Offline

Joined: 27 Feb 2014, 12:57
Posts: 7
Car: alfa 145 1.9 jtd
comanr Quote:
fa ceva cu nick ul ala , sugereaza o arroma salcie intepatoare. :wink:
nu reusesc sa il modific..


Top
   
PostPosted: 15 Apr 2014, 12:40 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
roaga si tu un moderator sa l schimbe in :

rafy_bazatu , rafy_patentu, rafy_copiluldeaur, sau simplu rafy :D

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 15 Apr 2014, 12:47 
Offline

Joined: 27 Feb 2014, 12:57
Posts: 7
Car: alfa 145 1.9 jtd
comanr Quote:
roaga si tu un moderator sa l schimbe in :

rafy_bazatu , rafy_patentu, rafy_copiluldeaur, sau simplu rafy :D
ok,ms


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 13 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]