It is currently 26 Apr 2024, 21:01

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 41 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 11 Jul 2014, 18:57 
Offline
User avatar

Joined: 18 Jul 2011, 11:20
Posts: 138
Car: Punto 2B/Alfa 145 ts
Salutare natiune! M-am gandit sa povestesc si eu intamplarile care m-au facut poseror de Alfa si sa fac un topic micutului diavol italian. Povestea e hilara, asa ca:
Prin 2009 ma suna un prieten si-mi spune: ba, mi-am luat alta masina, poti trece pe la mine s-arunci si tu un ochi? (eu mecanic auto). De omu' asta mereu radeam, avea o "ce a mai ramas dintr-o Dacia 1300" fabricata-n 1979 si mereu ii ceream cartea de identitate a masinii sa vad daca sunt eu mai mare sau masina, eu fiind "fabricat" tot in 1979. Ajung la om in fata blocului, il sun sa coboare si vad un 145 rosu. Asta era masina la care efectiv baleam prin '95 - '96 la mare in statiunea Jupiter, erau noi, lucioase, cu numere de Italia, o splendoare. Vine omu', ne salutam, scoate o cheie rosie si, stupoare, descuie 145-u'. Zic: "Cristi, sa mori tu ca asta e masina ta!!! Cand te hotarasti s-o vinzi ma suni!"
Povestea masinutei era simpla: cumparata de noua de o italianca mai in varsta, apoi luata de un roman stabilit in Italia doar pt un drum Italia - Romania si aici cumparata de amicul meu care era prieten bun cu cel ce a adus-o.
Dupa 2 ani, ma suna: Vand 145-u'. URAAAAAAA!!!!!! Urmeaza o discutie mai mult decat hilara la telefon:
Eu: E 1.4?
Cristi: Da, e 1.4 boxer.
Eu: Cristi, pe hayon scrie 1.4 T.Spark.
Cristi: pai e 1.4 T.Spark boxer.
Eu: Cristi, TwinSpark inseamna 8 bujii, 2 bujii pe cilindru. Ai zis ca ai schimbat bujiile anu' trecut, cate ai cumparat?
Cristi: Am cumparat un set.
Eu: Ba nu esti sanatos, cate erau in set?
Cristi: Nu stiu, a fost 5 mil si ceva setul.
Eu: Pai da! 8 bujii, e TwinSpark, nu e boxer.
Cristi: Nu stiu, vino sa vezi masina, eu nu ma pricep.
Masinuta era abandonata la Targoviste, certificatu' de inmatriculare fiind retinut de Politie din cauza de circulat fara ITP. Mergem la Targoviste, salt capota, ura, e TS!
Urmeaza o alta discutie halucinanta intre mine - mecanic, si Cristi - expert in diverse chestii IT:
Eu: proiectoarele merg?
Cristi: Aaa, ce? N-are proiectoare.
Eu: Ba da-o dracu', vino-ncoa! Ce-s astea??
Cristi: Nu stiu, sunt ca sa arate bine cred, dar nuuu, nu se aprind!
Eu: Ba ma lasi? Cine dracu' monteaza proiectoare de forma si le pune becuri si le trage fire?
Cristi: Nu se aprind!
Pun contactu', aprind pozitiile, gasesc butonu' proiectoarelor si se face lumina.
Cristi: Ita, ce frumoase sunt! Ti-am zis ca e frumoasa rau cand aprinzi luminile!
Eu: ?!???????
Eu: Degivrarea functioneaza?
Cristi: Ce-i aia?
Eu: Dezaburirea la luneta...
Cristi: A, da, incalzesti motorul (deja eram WTF?!????), dai asta pe 4 (turatia aerotermei) si pui astea (aeratoarele centrale) sa bata in spate si dezabureste.
Eu: Idiot man, are rezistenta electrica pe geam!!! Functioneaza?
Cristi: Nu stiu, nu stiam ca are.
Eu: Roata de rezerva are?
Cristi: Nu are, ca nu ai un' s-o pui, la Dacie era locu' ala in dreapta...
Eu: Esti dus ma!
Trag de parghia de langa scaun sa deschid hayonul si amicu' meu sare ca ars:
Cristi: Cum ai facut asta? Eu stiam doar cu cheia...
Gasesc rezerva. In locu' ala pe care "nu il are".
Cristi: Nu e ca la Dacia...
Trecem pe la RAR Targoviste, imi fac aia un ITP de pomina - jur ca n-au ridicat macar capota!!!- si plecam spre Bucuresti. Ceva probleme la injectie-aprindere, bec aprins in bord, motoru' nu trage cum trebuie sub 3000 ture. Se rezolva. (In realitate mi-a luat 1 an sa gasesc cauza).
In noiembrie 2011 eram fericitul posesor al unui 145 TS rosu. M-am dat cu ea vreo 2 zile, apoi ma gandesc c-ar trebui sa ma simt sa-i schimb uleiu' si filtrele. Constatari: buson la baie pus cu banda de teflon de instalatii sanitare - filet in baie nu mai avea, trecut pe la strungar si facut un buson conic, filtru' de ulei strans ca suruburile de volant, a trebuit sa tai corpul filtrului si sa confectionez o cheie gen cea de flex ca sa desfac flansa. Nu credeam c-o sa apuc ziua-n care o sa-mi ia 8 ore sa schimb ulei + filtre!
Constat ca mi se ard becurile pe faza scurta. Dau sa schimb becurile si constat ca oglinzile sunt libere si nefixate de nimic. Scot un far, il fac bucati si gasesc cele doua picioruse din care se face reglajul rupte. Scot si al 2-lea far, aceeasi constatare. Masuratori, proiect pe hartie, dau la facut piciorusele din otel! Poanta hilara e ca vreo 4-5 zile am circulat doar ziua, deoarece farurile mele erau de forma, lipseau ramele cu oglinzi si becuri. Si o gramada de cocalari m-au oprit sa ma-ntrebe "Cum ai facut farurile fumurii de nu se vad becurile manca-ti-as?".
Ma mai plimb cateva zile cu masinuta, dar vine ceva frig si fac alta constatare: termostat plecat in lumea celor drepti. Astept 5 zile dupa termostat, il schimb, alta viata.
Urmeaza "surpriza din debitmetru" - debitmetrul devenise simpla teava, senzorul lipsea cu desavarsire. Comand un Magnetti Marelli, alta surpriza: motorul merge superb 60 secunde dupa ceas, apoi s-aprinde celebrul bec in bord si motorul functioneaza catastrofal. Am mai schimbat 2 debitmetre, apoi am comandat unul Bosch original. Acelasi efect.
Spre rusinea mea, in loc sa m-apuc sa caut si sa ma documentez, am ales varianta usoara si am cautat un loc unde sa fac diagnoza computerizata. La AutoItalia mi-au zis niste ineptii cu tras fire din ECU si facut niste strapuri, am zis NU. La AutoPerugia mi-au zis "nu veniti cu masina ca acum cautam pe net sa vedem cum arata ca n-o stim", iar la AutoImola 2 mecanici zambitori m-au intrebat de pe ce masina am luat motorul ca asta nu e motor italian.
Satul si scarbit de profesionalismul reprezentantelor, m-am apucat de cautat si citit documentatie. Am cumparat interfata, adaptor, am ciordit cateva versiuni de EcuScan si voilla: eroare sonda lambda si senzor arbore came. Eroarea senzorului arbore came era INTERMITENT, adica el functiona saracu', dar cureaua era slaba si avea decalaj. Inlocuit distributia si sonda lambda, scapat de probleme.
Dupa un drum in Bratislava, in care m-am scarbit maxim carand tableta, GPS, incarcatoare tableta, GPS si telefon, mi-a venit o "idioata": un minicomputer in masina. La 145, daca elimini radio CD-ul si buzunarul de deasupra ai loc la fix sa montezi un monitor de 7 inch. Ceea ce am si montat. In spatele monitorului s-au inghesuit o sursa de alimentare, un amplificator BOSS dedicat auto si un pocket-PC Raspberry Pi cu sistem operare Debian. Avantaj: internet prin stick RDS, hub USB 2.0 alimentat cu 5 volti constant, pot incarca orice telefon sau altfel de dispozitiv electronic.
Ultima achizitie - un set de jante SpeedLine din dur-al pe 15", design Fiat Stilo - cele in 5 spite.
Urmeaza o revopsire totata, parbriz nou si multa benzina arsa in ture multe! :jumpcolor:


Attachments:
AR145..jpg
AR145..jpg [ 10.25 KiB | Viewed 4286 times ]
Top
   
PostPosted: 11 Jul 2014, 19:13 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
sounds good to me :clapping:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 11 Jul 2014, 19:14 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Foarte tare povestea ta :) sa te bucuri de masina si multi km in continuare :)


Te rog daca poti pune o poza cu displayul de 7 inch. Chiar sunt curios cum sa integrat.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 11 Jul 2014, 19:37 
Offline
User avatar

Joined: 18 Jul 2011, 11:20
Posts: 138
Car: Punto 2B/Alfa 145 ts
Monitorul s-a integrat bine, doar ca nu prea e ce trebuie. :lol: E o porcarie de monitor cu rezolutie 460x200-si-ceva, insa are rama adaptoare, asa ca s-a montat simplu (monitorul vine cu rama sau cu picior): am eliminat radio CD-ul si buzunarul de deasupra, a ramas o gaura iar in gaura am montat rama monitorului. Insa va ramane doar rama, am facut rost de un mini laptop pe android, tot de 7 inch, pe care intentionez sa-l modific si sa ia locul PC-ului actual. O sa fac niste poze curand.


Top
   
PostPosted: 11 Jul 2014, 21:04 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
:clapping: Foarte faine masinuta si povestea ! 145-ul a fost prima Alfa care m-a cucerit, era tot rosie, un 1.7 boxer si m-a cam tulburat la cum se misca, dar era pe vremea cand taxele pentru Euro 2 erau prohibitive, masina era cu numere de Italia si am renuntat. Ramane, totusi, ca un flirt savuros, in memoria mea si ma bucur de fiecare data cand vad un 145 pe strada.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 11 Jul 2014, 21:33 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Tare povestioara ta! Iar amicul tau n-are nicio treaba cu masinile, sper pentru el ca macar la computatoare se pricepe ma bine. :)
Pune si mai multe poze, eventual mai mari. Chiar zilele trecute studiam si eu un 145 din zona, vopsit in Giallo Zoe. Colega de camera doreste sa schimbe Smartul din dotare si vrea musai masina mica (GT-ul e prea mare dupa spusele dansei) asa ca am inceput sa ma uit cu alti ochi la masinutele astea...

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 11 Jul 2014, 22:42 
Offline
User avatar

Joined: 18 Jul 2011, 11:20
Posts: 138
Car: Punto 2B/Alfa 145 ts
@Valak Daca era boxer nu o luam. Suna fain boxerul, am avut Oltcit (corcit cu Alfa - carburatoare de Alfa 33 :P), dar la Alfa motoarele boxer sunt din categoria "consumabile". Cat despre taxa, am avut bulan s-o iau inscrisa Ro, plus am luat-o-n anu-n care a suspendat Ponta taxa. :D

@ marius Crede-ma, 145-u' nu e deloc mic, pare dar nu e. Am comparat intr-o seara cu un Cielo, 145 e cu vreo 15 cm mai scurt, dar e mai lat si mai inalt. Iar distanta dintre axe este aceeasi. Iar Punto 2B, ca am si una d-asta, e cu o palma mai ingust.
Gigi de la care am luat masina se pricepe chiar prea bine la IT, ca mi-a facut o faza de-am zis ca-l bat: a cumparat o imprimanta profesionala la pret de nimic, a reparat-o pt a scoate nu stiu cate exemplare de carte pt un prieten de-al lui, apoi i-a venit mareata idee sa-si faca polita RCA singur. Si eu ma bucuram ca am RCA valabil inca 9 luni, noroc c-a tinut sa se laude cu isprava...


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2014, 16:42 
Offline
User avatar

Joined: 18 Jul 2011, 11:20
Posts: 138
Car: Punto 2B/Alfa 145 ts
Distractieeeeeee! Azi, la prima ora, cu portbagaju' plin de cutii, am bagat italianca pe rampa.
Am "jumulit" pompa centrala, discuri, placute, racorduri, limitator presiune, saboti + rectificat tamburi. (Stiu, o sa spuneti ca mai bine ii schimbam, dar am comandat o pereche de tamburi Bosch, aratau mizerabil!), amortizoare, flanse amortizor+rulmenti de sarcina, bielete, burdufe caseta, bascule. A, m-am simtit si-am montat si capacul la motor, ca-l plimbam in portbagaj de vreo luna. :lol:
O nimica toata. :D M-a distrat maxim exasperarea colegului meu: "Hai frate, m-ai inebunit cu dinamometrica" - am o obsesie cu stransul la cheie dinamometrica. :lol:
Mai am de inlocuit bucsa de pe suportul tamponului anticuplu, de refacut filetul baii de ulei + confectionat buson majorat (asta peste 3000 km, odata cu schimbul de ulei), de desfacut panoul dreapta-spate in habitaclu, deoarece scartaie ca o usa de cavou la denivelari, de pregatit pentru vopsit si de inlocuit parbriz. Cu vopsitu'... cand va fi timp...


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2014, 19:42 
Offline
User avatar

Joined: 18 Jul 2011, 11:20
Posts: 138
Car: Punto 2B/Alfa 145 ts
Nu prea e aiureala, e doar chestie de design si de "figuri". La 103 cai e suficient, nu fac raliu. Daca inginerii din Milano au zis ca e suficient, de ce i-as contrazice? Frana de serviciu tine la fel si pe tamburi si pe disc, insa frana de mana e mai buna pe tambur - puntea de pe 145/146 se regaseste pe mai multe Fiat-uri si am comparat datele pe Autodata. Am facut rost de autoreglari de Fiat Tempra, am scapat de acea clema din tabla care se rupea, acu' ma doare-n cot. :)
Btw: daca e reglata cum trebuie, Dacia Nova / Supernova / Solenta are frana de mana B O M B A !


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2014, 21:55 
Offline
User avatar

Joined: 18 Jul 2011, 11:20
Posts: 138
Car: Punto 2B/Alfa 145 ts
Crede-ma, nu merita inlocuirea sistemului, nu am ABS ci sistem clasic cu limitator (oricum nu suport ABS-ul). Nu spun asta pt ca e rabla mea, dar masina chiar franeaza bine. Cand am facut ITP abia am piscat frana si-a sarit de pe valturi, la spate ma refer, aveam material de frictiune pe saboti sub 1 mm. Deci etriere pas. Poate in viitor, poate nu...

In alta ordine de idei, ca tot n-aveam ce face asta seara, am tras furtunu' din radiator si-am dat drumu' la lichidul de curatat instalatia de racire (Coca Cola :lol: ). Mamaaaaaa ce-a curs! Parca se (scuzati!) rahatise cineva-n instalatia de racire! Am turnat si 5 litri de apa, a mai vomitat ceva depuneri, apoi am indopat motoru' cu HEPU si... sa-i fie de bine. Poate mai sacrific maine vreo 2 sticle de detartrant forte (Coca Cola :lol: ) si-mi curat si jantele. :D


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2014, 22:03 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
oricum la franare se incarca doar fata , merge si asa, e oleaca mai greu de intervenit fata de etrierul normal dar asta se intampla oricum destul de rar.

sistemele de franare cu disc pe puntea spate nu prea au legatura cu puterea motorului ci cu greutatea masinii, insa la bondarul ala poti sa o lasi si asa, multi fabricanti au introdus discurile pe spate pentru programele de control al stabilitatii (iar multe masini care nu au ESP dar au discuri spate au noroc ca asa a fost platforma cum am avut eu noroc la loganul piele ca existau mufele plug&play pentru casetofon), fiind mult mai bine sa comanzi in cazul unei stabilizari de traiectorie un etrier decat un sistem plin de arcuri cu tamburi.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 21 Jul 2014, 22:29 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
da ti am zis , totul are legatura cu sistemele astea abs, asr, esp si alte asemenea "inovatii" :mrgreen:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 21 Jul 2014, 22:42 
Offline
User avatar

Joined: 18 Jul 2011, 11:20
Posts: 138
Car: Punto 2B/Alfa 145 ts
Yap, deci nu-mi trebuie. :lol: Nu mi-a luat masina ca sa fiu regele soselelor, nu-mi chinui inutil masina si nici nu intentionez sa omor pe cineva, dovada ca nu am la activ nici un accident. Nu rulez ca pensionarii, insa nici kamikaze nu sunt. Iar kilometri parcursi am destul de multi. :)

145 / 146 fara ABS au venit echipate cu tamburi, cele cu ABS echipate cu discuri si etriere de Bravo prima generatie. Puntea se regaseste si pe Fiat Tempra, Fiat Bravo prima generatie, sunt identice pana si cablurile de frana si limitatorul, diferenta este la tamburi, care la 145 / 146 sunt mult mai mari.

Masina e fabricata in 1997, prima generatie TwinSpark, e 145 Colombini, adica "cheala" - fara AC, fara Airbag si fara ABS. Nu plang dupa niciuna din aceste dotari, daca mi le doream mi le montam ulterior. Daca le avea, zburau in primele zile.


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2014, 22:53 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
ac ul devine bun cand nu il ai, daca il ai nu e bun, ia din putere :lol:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 21 Jul 2014, 23:01 
Offline
User avatar

Joined: 18 Jul 2011, 11:20
Posts: 138
Car: Punto 2B/Alfa 145 ts
Neee, de la AC ma doare capu' ingrozitor. Am pe Punto si pe Saxo, multumesc, nu-mi mai trebuie!


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2014, 23:02 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
scoate si tu piercing urile alea!

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 21 Jul 2014, 23:10 
Offline
User avatar

Joined: 18 Jul 2011, 11:20
Posts: 138
Car: Punto 2B/Alfa 145 ts
Nu am asa ceva. :lol:


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2014, 23:15 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
hai ca mai fac o gluma, vad ca tii.

cica braila e un oras ca o sula, are doua bille si un XXL(marketuri) :D

asa si cu tine cu ascutitorile punto si saxo, doua bile si 145 ul ca o sula intre ele :lol:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 21 Jul 2014, 23:22 
Offline
User avatar

Joined: 18 Jul 2011, 11:20
Posts: 138
Car: Punto 2B/Alfa 145 ts
Punto m-a surprins prin fiabilitate. E drept ca are abia 75.000 km, dar n-am schimbat nimic in afar' de consumabile. Fiat-urile cica-s proaste, nu?
Saxo, in schimb, e juma' nou, pt ca l-am luat praf. Electrica, suspensie, frane... varza cu carne. A fo' ieftin, l-am luat pt mandra, l-am reparat si oha. Insa crede-ma, bate 145-u' la demaraj, treptele 1 si 2 rupe, de la treapta 3 in sus nu mai face fata, dar totusi... Motor 1124 cm3 / 44 kw, dar e mai usor cu 4 kg ca Matiz. :D Si nush ce draci de compresor AC are, cand ii dau drumu' nu se simte, iar la Punto zici ca am tras frana de mana cand dau drumu' la AC.


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2014, 23:26 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
bravo tie ca te pricepi, fiabilitatea masinilor micute e de invidiat, am observat si eu, cu cat ai o droaga mai mare cu atata scade fiabilitatea, nu rezista la gropi desi iese din ele, cele mai proaste masini la suspensie sant suv urile mari.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 24 Jul 2014, 00:15 
Offline
User avatar

Joined: 18 Jul 2011, 11:20
Posts: 138
Car: Punto 2B/Alfa 145 ts
Avanseaza cu pasi romanesti proiectul "minilaptop 7 inch", muuult de bricolat, decupaje din carcasa, repozitionat folia de la display, sursa in comutatie 5 volti - 2 amperi, un amalgam de cablaraie care tre' refacuta aproape de la zero... Vorba aia: cand te mananca-n dos te scarpini, da-ti pute degetu' dup-aia...


Top
   
PostPosted: 24 Jul 2014, 00:20 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
oh shit, nu prea suna bine :lol:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 24 Jul 2014, 00:28 
Offline
User avatar

Joined: 18 Jul 2011, 11:20
Posts: 138
Car: Punto 2B/Alfa 145 ts
Pentru amicu' meu electronist nu suna bine, momentan eu stau cuminte acasa si el munceste. Asta e, n-are incotro, curand da Opel-ul pe mana mea ca vine ITP-ul. :lol:
Cascasa display-ului am ciobanit-o eu cu grija (a se citi "decupat), ca era prea lata, da' oricat de fina ar fi pila diamantata si oricat te-ai stradui, cand plasticul e mai ieftin decat foamea tot se vede ca dracu' dupa ce debavurezi. Multumim celui care a inventat autocolantul. :D
Micutul Raspberry Pi si-a facut treaba, dar se va pensiona inainte de vreme. Sper ca maine.


Top
   
PostPosted: 24 Jul 2014, 00:34 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
eu niciodata nu am vazut si inca nu vad utilitatea acestor lucruri nici la masinile noi, navigatie am googlemaps, nu mi bat capul, stiu pe ce lume ma aflu, vreau un sunet decent, nu crispy, nu cu bass de sa mi sara lucrarile, vreau sa aud motorul, sa tin geamul putin deschis si sa aud cum se incarca compresorul pe serpentine, nu dau doi bani pe multimedia de orice fel, fie ea din fabrica sau aftermarket, vreau sa sa ma simt ca intr o alfa romeo.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 24 Jul 2014, 00:41 
Offline
User avatar

Joined: 18 Jul 2011, 11:20
Posts: 138
Car: Punto 2B/Alfa 145 ts
Nici eu nu-s cu muzica la maxim, da' un PC e scula multifunctionala. Si da, am "pasarica" mea - vreau internet in masina!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 41 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]