It is currently 23 May 2024, 08:30

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 19 posts ] 
Author Message
PostPosted: 30 Dec 2009, 20:10 
Offline

Joined: 29 Dec 2009, 21:18
Posts: 13
mi s-au rupt cativa dinti de la curea si binenteles ca am descoperit supapele indoite.......le-am inlocuit si motorul nu functioneaza bn.mai exact bolboroseste,da si rateu in admisie.i-am schimbat si 3 tacheti pt ca am obsv ca nu lucrau deloc.....insa aceleasi simptome.are cineva vreo idee??


ps.....masina e din 1999 si pana acum nu a avut absolut nici o prob...poate ca nu e pusa bn la punct.poate cineva sa -mi trimita o schema a punerii la punct a distributiei?


Attachments:
28-10-07_1554.jpg
28-10-07_1554.jpg [ 52.79 KiB | Viewed 3280 times ]
Top
   
PostPosted: 30 Dec 2009, 21:18 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Nu e nici o schema, fara niste cale, tija si ceas comparator nu poti alinia axele cu came in veci. Variaza ralanti-ul, ai lipsa de putere, rateuri cacalau, ezitari in accelerare, etc...

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 31 Dec 2009, 19:13 
Offline

Joined: 29 Dec 2009, 21:18
Posts: 13
mai precis ce sunt acele **cale** si tijele de care spui??prob e ca nu ma pot lua dupa semnele de pe pinioane.pt k sunt cate doua pe fiecare pinion...si le-am pus cam asa:pistonul 1-supapele se deschid pt admisie,pistonul 3 supapele deschid evacuarea....si mai am o nelamurire....care ati schimbat tacheti ?acestia au in interior un mic cilindru care apasa pe supapa......acesta trebuie sa fie fix?sau trebuie sa culiseze?pt k cei noi pe care i-am luat eu nu se misca deloc si nu gasesc logica pt care ar avea nevoie de ulei.....asa ca am tras concluzia ca nici cei noi nu lucreaza corespunzator....


Top
   
PostPosted: 02 Jan 2010, 14:23 
Offline

Joined: 25 Sep 2008, 13:24
Posts: 185
Location: BUCURESTI
tano Quote:
mai precis ce sunt acele **cale** si tijele de care spui??prob e ca nu ma pot lua dupa semnele de pe pinioane.pt k sunt cate doua pe fiecare pinion...si le-am pus cam asa:pistonul 1-supapele se deschid pt admisie,pistonul 3 supapele deschid evacuarea....si mai am o nelamurire....care ati schimbat tacheti ?acestia au in interior un mic cilindru care apasa pe supapa......acesta trebuie sa fie fix?sau trebuie sa culiseze?pt k cei noi pe care i-am luat eu nu se misca deloc si nu gasesc logica pt care ar avea nevoie de ulei.....asa ca am tras concluzia ca nici cei noi nu lucreaza corespunzator....
Salut, o sa incerc sa-ti explic eu putin:
1. Pentru distributie iti trebuiesc niste scule speciale ( cele de care vorebea alexmirica).
2. Tachetii cand sunt noi sunt incarcati cu ulei dar trebuiesc descarcati in prealabil ( nu se monteaza incarcati pe masina, mie mi-a pus cineva asa si daca nu aveam garantie la ei si nu ma cunosteau cei de unde i-am luat trebuia sa dau banii pe altii)
In cincluzie partea aceea din mijloc trebuie sa culiseza usor, ei se incarca pe masina. recomandat este ca atunci cand schimbi tachetii sa schimbi si uleiul.
3. Daca nu ai ce-ti trebuie (adica scule speciale pentru distributie) nu te baga mai bine apeleaza la cineva care are asa ceva.


Top
   
PostPosted: 02 Jan 2010, 15:28 
Offline

Joined: 29 Dec 2009, 21:18
Posts: 13
ms matty dr 67...imi poti spune si cum sa scot uleiul din tacheti?
eu am descoperit vreo 7 tacheti blocati.....si i-am deblocat injectandu-le un ulei subtire si actionandui cu o presa hidraulica......si-au revenit dar 3 din ei au cedat si s-au spart.....oricum sunt f scumpi si nu-mi permit (55 lei buc) sa-i mai stric si pe cei noi.cat despre atelierele de reparatii.....cand aud de genul asta de masini incep sa strambe din nas ca sunt cam complicate si nu prea au timp...de aceea mai mult eu am umblat la masina ,insa nu sunt un as in domeniu ci doar pasionat......
in urma cu 6 luni..nu mai aveam ambreaj...am vb cu un mecanic si mi-a cerut 6 mil manopera...dinainte sa se uite la ea...asa ca m-am ambitionat si am desfacut-o eu.am descoperit rulmentul de presiune sfarmat,placa de presiune uzata ,discul era ok......rulment am gasit pe piata,insa placa mi-au livrat 4 sortimente .nici una adecvata acestui tip de ambreaj......descurajat am apelat la o masura provizorie si de urgenta:am improvizat o placa de presiune de dacia 1310..... :lol: am centrat-o pe volanta si i-am dat gauri pt k nu se potriveau gaurile originale....nu ma asteptam sa mearga insa am rulat cu ea 5500 km si nu sunt semne ca ar ceda......am fost la reprezentanti si au inceput sa rada cand le-am spus povestea....intre timp am gasit kit ambreaj.....insa e cam scump si o sa merg tot cu improvizatia un timp.ramane sa rezolv distributia.poate ma mai ajutati voi pt k nu ma voi da batut ..masina va trebui sa mearga ca inainte!!!pana atunci .LA MULTI ANI!!!!tuturor alfa-romistilor ;))


Top
   
PostPosted: 02 Jan 2010, 15:59 
Offline

Joined: 25 Sep 2008, 13:24
Posts: 185
Location: BUCURESTI
tano Quote:
ms matty dr 67...imi poti spune si cum sa scot uleiul din tacheti?
eu am descoperit vreo 7 tacheti blocati.....si i-am deblocat injectandu-le un ulei subtire si actionandui cu o presa hidraulica......si-au revenit dar 3 din ei au cedat si s-au spart.....oricum sunt f scumpi si nu-mi permit (55 lei buc) sa-i mai stric si pe cei noi.cat despre atelierele de reparatii.....cand aud de genul asta de masini incep sa strambe din nas ca sunt cam complicate si nu prea au timp...de aceea mai mult eu am umblat la masina ,insa nu sunt un as in domeniu ci doar pasionat......
in urma cu 6 luni..nu mai aveam ambreaj...am vb cu un mecanic si mi-a cerut 6 mil manopera...dinainte sa se uite la ea...asa ca m-am ambitionat si am desfacut-o eu.am descoperit rulmentul de presiune sfarmat,placa de presiune uzata ,discul era ok......rulment am gasit pe piata,insa placa mi-au livrat 4 sortimente .nici una adecvata acestui tip de ambreaj......descurajat am apelat la o masura provizorie si de urgenta:am improvizat o placa de presiune de dacia 1310..... :lol: am centrat-o pe volanta si i-am dat gauri pt k nu se potriveau gaurile originale....nu ma asteptam sa mearga insa am rulat cu ea 5500 km si nu sunt semne ca ar ceda......am fost la reprezentanti si au inceput sa rada cand le-am spus povestea....intre timp am gasit kit ambreaj.....insa e cam scump si o sa merg tot cu improvizatia un timp.ramane sa rezolv distributia.poate ma mai ajutati voi pt k nu ma voi da batut ..masina va trebui sa mearga ca inainte!!!pana atunci .LA MULTI ANI!!!!tuturor alfa-romistilor ;))
Ti-am dat un mesaj pe PM, daca nu suna-ma ca nu ma deranjezi.
-Si stai linistit nu o sa-ti cer bani. ( asta a fost tare de tot, iti cere bani inainte cu toate ca habar nu are)
Ma intreb unde dracu ii gasim. Mecanicul asta lucra pe CENTURA cumva?
Si scuze, se spune "Alfisti" nu "alfa-romisti" ca nu vreau sa intru in tagma "rROMI-istilor" Alfa-Romist cred ca erea mecanicul tau.
Sper ca nu am suparat pe nimeni, ce vrei euforia REVELIONULUI :D
LA MULTI ANI


Top
   
PostPosted: 02 Jan 2010, 16:48 
Offline

Joined: 29 Dec 2009, 21:18
Posts: 13
k ms ....si scz pt sintagma **alfa-romisti**....sper sa nu se faca confuzii si sa fiu acuzat ca atribui litere grecesti anumitor etnii.;))


Top
   
PostPosted: 02 Jan 2010, 17:23 
Offline

Joined: 25 Sep 2008, 13:24
Posts: 185
Location: BUCURESTI
tano Quote:
k ms ....si scz pt sintagma **alfa-romisti**....sper sa nu se faca confuzii si sa fiu acuzat ca atribui litere grecesti anumitor etnii.;))
Ok suna-ma cand vrei.
Glumeam nu trebuie sa te scuzi.


Top
   
PostPosted: 04 Jan 2010, 00:10 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2008, 13:37
Posts: 203
Car: GT Q2
Location: Northampton UK
Scrie din ce oraş esti, ca să ştim cine te poate ajuta.
Aici pe forum suntem din toată ţara şi nu putem ghici de unde eşti.

_________________
Alfa GT Q2 1.9 jtd 170
Ex. 147 1.6 16v 120
Ex.156 1.9 jtd 115CP FL 2004
Ex.156 1.6 16V 120CP Blue Cosmo


Top
   
PostPosted: 08 Jan 2010, 19:07 
Offline

Joined: 18 Aug 2009, 21:31
Posts: 9
Sal eu am 145 1.4 16v am schimbat distributia fara cale , e drept ca mi-am facut semne cu markerul inainte sa o dau jos pe cea veche, iti trebuiesc decat calele, am si eu nevoie de acestea urgent, am gsit la 20,4 lire sterline in anglia+transportul. doar calele iti trebuie fiindca jos pe fulie ai semn la motorul de 1.4 la fel am si eu!Part Number: S4P645 shop4parts.co.uk (chiar daca scrie acolo ca e pt. 1.6 16v sunt bune si pt 1.4, eu personal am vorbit cu cei de la magazin)aici sunt de altfel si multe alte piese pt. AR la un pret foarte bun merita sa aruncati cate un ochi.
Numai bine si sper sa nu se supere nimeni ca am postat aici numele unui site nu vroiam sa fac reclama..


Top
   
PostPosted: 08 Jan 2010, 21:42 
Offline

Joined: 25 Sep 2008, 13:24
Posts: 185
Location: BUCURESTI
Ovidush Quote:
Sal eu am 145 1.4 16v am schimbat distributia fara cale , e drept ca mi-am facut semne cu markerul inainte sa o dau jos pe cea veche, iti trebuiesc decat calele, am si eu nevoie de acestea urgent, am gsit la 20,4 lire sterline in anglia+transportul. doar calele iti trebuie fiindca jos pe fulie ai semn la motorul de 1.4 la fel am si eu!Part Number: S4P645 shop4parts.co.uk (chiar daca scrie acolo ca e pt. 1.6 16v sunt bune si pt 1.4, eu personal am vorbit cu cei de la magazin)aici sunt de altfel si multe alte piese pt. AR la un pret foarte bun merita sa aruncati cate un ochi.
Numai bine si sper sa nu se supere nimeni ca am postat aici numele unui site nu vroiam sa fac reclama..
Ti-a scris alexmirica intr-un post anterior de ce anume ai nevoie.
cale, ceas comparator, tija prelungitoare si cheie pentru tensionat cureaua. Bine mai ai avea nevoie si de o scula speciala pentru pozitionarea axelor cu came.
Atentie contacteaza-i inainte de a cumpara ( deobicei preturile nu contin TVA) si transportul si fi atent ca sunt copii, nu sti cat de bine sunt facute. ( eu am incercat sa le copiez pe ale mele dar iti spun sincer ca nu le-as folosi, defapt le-am aruncat)
Le gasesti de cumparat si din Romania daca te zbati un pic si iti spun eu ca sunt cam la acelasi pret.
Cauta Lasertools sau Saley cel putin pentru cale, celelalte se pot confectiona ( a nu se intelege ca poti sa-ti construiesti tu un ceas comparator ci doar tija prelungitoare, cheia pentru intinzator si cheia pentru pozitionarea axelor cu came).
Eu le-am cumparat toate originale ca asa imi place insa nu mi-ar fi greu sa le copiez.
Bafta.


Top
   
PostPosted: 09 Jan 2010, 15:35 
Offline

Joined: 29 Dec 2009, 21:18
Posts: 13
semnul de la arbore nu e o problema......ci de la axele cu came .pt ca pe ambele pinioane am cate 2 randuri de semne......probabil de la mecanicul care mi-a schimbat distributia ultima data.si semnele care par a fi originale....sapt asta o rezolv eu ca s-a jucat destul cu nervii mei..


Top
   
PostPosted: 09 Jan 2010, 20:22 
Offline

Joined: 25 Sep 2008, 13:24
Posts: 185
Location: BUCURESTI
tano Quote:
semnul de la arbore nu e o problema......ci de la axele cu came .pt ca pe ambele pinioane am cate 2 randuri de semne......probabil de la mecanicul care mi-a schimbat distributia ultima data.si semnele care par a fi originale....sapt asta o rezolv eu ca s-a jucat destul cu nervii mei..
Da-le dracu de semne omule ca nu aia e problema ta, chiar vrei sa o faci praf.
Daca nu ai sculele de care ti-a zis alexmirica si eu nu te apuca.
Fa rost de ele sau cauta pe cineva care le are si sa-ti faci distributia asa cum trebuie.
Ia-o usor ca o sa bagi mai multi bani in ea decat o amarata de distribuite.


Top
   
PostPosted: 09 Jan 2010, 20:44 
Offline

Joined: 29 Dec 2009, 21:18
Posts: 13
:lol: asta am zis si eu......semnele nu mai conteaza......decat la arbore.....daca o pun pe picioare sapt viitoare dau petrecere....toti *alfistii*sunt invitati..... :peace:


Top
   
PostPosted: 09 Jan 2010, 23:32 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Nenea... semnele alea exista pe fulie nu ca sa pui distributia cum trebuie, ci din cauza faptului ca fulia respectiva mai e folosita si la o alta masina, non-alfa...
Poti sa faci ce semne vrei, galbene, albe, maro, de ce culoare vrei tu, ca fix cum trebuie nu o pui in veci. Slabeste un pic cele 4 suruburi de la fulia axei de admisie si ai sa vezi de ce.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 12 Jan 2010, 21:01 
Offline

Joined: 29 Dec 2009, 21:18
Posts: 13
gata fratilor.....am readus-o la viata.... :peace: .....multumesc celor care au incercat sa ma ajute.....inca ii mai fac ceva teste dar merge binisor....am deblocat tachetii....si merge ca o vioara :D .cat despre calele unui domn.....mie unul nu mi-au trebuit....dar poate ca sunt utile in unele cazuri...bafta tuturor!!


Top
   
PostPosted: 12 Jan 2010, 21:37 
Offline

Joined: 25 Sep 2008, 13:24
Posts: 185
Location: BUCURESTI
tano Quote:
gata fratilor.....am readus-o la viata.... :peace: .....multumesc celor care au incercat sa ma ajute.....inca ii mai fac ceva teste dar merge binisor....am deblocat tachetii....si merge ca o vioara :D .cat despre calele unui domn.....mie unul nu mi-au trebuit....dar poate ca sunt utile in unele cazuri...bafta tuturor!!
Bravo omule, ma bucur ca ai rezolvat problema si sper sa-ti mearga bine.
In ceea ce priveste sarcazmul tau, eu zic sa fi mai ponderat ca din experienta iti spun ca habar nu ai despre ce este vorba.
Inca o data iti spun din inima ca ma bucur ca ti-ai rezolvat problema dar momentan nu vreau sa te dezamagesc. E doar un foc de paie si bucuria ca ai reusit sa o faci sa porneasca. Asta sa sti ca nu rezolva problema in sine. Ai sa vezi in viitor consecintele faptului ca nu l-ai asculta pe domnul acela care iti vorbea despre cale si alte "baliverne"
Multa Bafta!


Top
   
PostPosted: 14 Jan 2010, 00:14 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2008, 13:37
Posts: 203
Car: GT Q2
Location: Northampton UK
Spui că "merge binişor" şi eşti mulţumit?
O alfa pusă la punct distribiţia nu "merge binişor" ci merge super, fără nici o ezitare.
100% ai nevoie de cale, altfel îţi va "merge binişor".

_________________
Alfa GT Q2 1.9 jtd 170
Ex. 147 1.6 16v 120
Ex.156 1.9 jtd 115CP FL 2004
Ex.156 1.6 16V 120CP Blue Cosmo


Top
   
PostPosted: 15 Jan 2010, 18:53 
Offline

Joined: 29 Dec 2009, 21:18
Posts: 13
:lol: daca nu rezolvam nici acum o duceam la muzeu...masinuta asta ar putea fi o cronica ....prin cate aventuri m-a purtat......si de asta am crezut in ea pana la sfarsit........happy end!!! :clapping:


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 19 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]