ALXege Quote:
Tudy, nu stiu ce tot zici tu acolo de subvirare si supravirare, iar faptul ca vrei sa le testezi pe circuit cu riscul a 2-3 iesiri in decor ma sperie putin (pentru integritatea masinii
Eh, cand m-am exprimat asa a fost la modul ca nu m-as jena la circuit sa trag mai mult de ea decat o fac pe drumuri publice, pentru ca ar fi cel mai safe loc in care sa o fac. Evident ca nu vreau sa ies in decor, vreau doar un mediu cat mai safe sa testez masina.
ALXege Quote:
Cred ca e bine sa ii stii limitele si sa le accepti, nu zice nimeni sa n-o conduci tare, dar nu inteleg cu ce o sa te ajute sa abordezi un viraj cu 5kmh mai mult pentru ca stii sa ii induci supravirare si sa o controlezi apoi de ex. Nu cred ca vei masura niciodata in cat timp urci Transfagarasanul,
Evident, complet de acord. Simt insa ca masina are o limita mai sus decat ma simt in siguranta sa testez pe drumurile publice. Iar dorinta mea de a testa masina la limita este pentru ca vreau sa stiu cum se comporta la limita. Avand in vedere stilul de condus mai sportiv la volanul masinii, daca se intampla vreodata sa ma trezesc intr-o situatie mai dificila pe sosea, e bine sa stiu la ce sa ma astept si sa fiu cat se poate de pregatit pentru comportamentul masinii in situatia respectiva.
La primul drum mai lung cu masina, cand am fost pana in Grecia, am evitat niste gropi in apropiere de Sofia, tragand destul de agresiv de volan la 70-80km/h. Daca la cealalta masina nu se intampla nimic nici la viteza dubla de deplasare, GTV-ul a supravirat si m-a surprins pe moment. Am avut noroc ca erau 2 benzi si cealalta era goala, incat n-am facut o nefacuta. Masina m-a luat prin surprindere atunci si nu as vrea sa ma mai gasesc in situatii similare.
ALXege Quote:
conteaza cum te face masina sa te simti atunci cand faci asta.
Exact, masina e mega fun to drive. Dar fiind o masina mai veche fara asistari electronice, cred ca e bine sa stiu cu ce am de a face in situatii mai limita.
ALXege Quote:
Legat de suspensie: eu am pus pe GTV arcuri Eibach mai scurte pe amortizoarele stock. Daca ar fi sa fac asta din nou, m-as gandi de doua ori inainte.
Am avut Spiderul cu suspensie stock o buna perioada in paralel. Ambele cu jante 17". Spiderul mi s-a parut intotdeauna mai agreabil la condus, GTVul a devenit mult prea rigid.
Da, am tot citit treaba asta de arcurile Eibach. Arcurile Eibach de regula sunt mai moi decat ce ofera H&R, dar lumea lauda Novitec Stradale ca fiind chiar ok. Ramane de vazut cum se va comporta atunci masina. Upgrade-ul e 100% pe lista si 100% il voi face la primavara. Totusi nu as pune poliuretan care sa ma zgaltaie.
ALXege Quote:
Legat de Busso: daca te pasioneaza treaba asta cu schimbul maselor, subvirare si supravirare etc. s-ar putea sa-ti dea mult planurile peste cap; fac si eu ca yux acum, n-am condus 1m, dar citind toate forumurile dedicate platfomei, toata lumea e universal de acord ca tinuta de drum e sensibil mai proasta datorita greutatii sporite care apasa pe puntea fata (un raport si mai gresit de distributie a maselor).
Da stiu, se plange lumea ca ar fi mai fun to drive TS-ul pe 916. Acum nu stiu ce sa zic, desi nici eu nu am condus GTV cu Busso, ma gandesc ca treci cu vederea unele lucruri, mai aduci niste modificari la suspensie, un LSD, etc si mai scapi de unele probleme. Greu de zis. Sau poate nu e asta cea mai potrivita platforma pentru Busso. Nu stiu, ma gandesc constant la asta de cand am luat masina.
ALXege Quote:
PS: nu stiu daca urmaresti piata, dar au luat-o razna preturile, din ce in ce mai putin la vanzare, iar fara 8-9k nu scapi pentru un exemplar decent.
Am observat, dar asta cred ca se intampla si pentru ca nu mai exista asa multe cazane pe strazi ca acum 5-6-8 ani cand am inceput sa mai urmaresc preturile. La 7-8k cred sincer ca nu as sta foarte mult pe ganduri, asta daca vorbim de un 3.0 inmatriculat la noi si intr-o stare buna.