It is currently 28 Apr 2024, 00:12

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 175 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 57 Next
Author Message
PostPosted: 09 Oct 2017, 20:32 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Mi-a adus Razvan29 aminte..
Image


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 07 Feb 2018, 00:15 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
N-am mai scris de mult pe-aici.. desi e luna ei (miss februarie), zace in parcare, fara RCA sau baterie. Intre timp, am tot adunat piese, in portbagaj asteapta o galerie Supersprint si un BMC CDA, in timp ce big Brembos sunt “pe drum”. Galeria am luat-o cu intentia de a inlocui catalizatoarele pe care le banuiesc a fi “busite”, CDA-ul a venit natural in momentul in care am apucat-o pe ruta asta, iar cu ajutorul lui Tibi, ar urma probabil si un soft.
In momentul de fata insa am second thoughts, crezul meu legat de masina asta e ca intr-o buna zi va deveni collectible, insa conditia este sa o tin cat mai aproape de factory specs. Cu franele nu dau inapoi, insa daca e cineva interesat de galerie si CDA, sunt dispus sa le cedez pentru exact pretul cu care le-am achzitionat la randu-mi. Just PM me


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 07 Feb 2018, 09:34 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Nu e bine, astea capata mai multa valoare circuland cu ele...
O baterie avem de unde pune, RCA se poate si pe o luna.
Astept vesti cu softul.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 07 Feb 2018, 11:59 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1090
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
Parerea mea e ca ne amagim degeaba ca la 916 va creste valoarea, cel putin in RO.
Toti zic ca sunt super frumoase dar sunt doar cativa care dau banii pe ele. O sa creasca valoarea intre noi asa :)
Poate doar peste 15 ani incolo.
Parerea me e sa ii pui galeria dar fara BMC-ul ala.
Iar soft chiar nu ii vad sensul, poate doar sa ii spargi cuzinetii mai repede, just a joke :)

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk



Top
   
PostPosted: 07 Feb 2018, 12:22 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jan 2009, 00:32
Posts: 2202
Car: Il Duce
Location: Bucuresti
La Ph1 n-o sa-i creasca valoarea in mod clar! :evilook:

_________________
Rolling:
Alfa Romeo GT 3.2 V6 - Instagram

GTA's are very much a 'labour of love'....and a great emptier of our wallets - AO member

Gone:
Alfa Romeo GTV 2.0 TS CUP
Alfa Romeo 147 1.9 JTDm
Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed


Top
   
PostPosted: 07 Feb 2018, 12:41 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1090
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
Hermanoli Quote:
La Ph1 n-o sa-i creasca valoarea in mod clar! :evilook:
Da, stati voi in speranta asta :)
Cred ca doar la gtv-ul tau CUP original ai sanse. Nu foarte mari ca nu e v6.
Astialalti, ca mine si altii, tragem sperante degeaba. :)

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk



Top
   
PostPosted: 07 Feb 2018, 12:43 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jan 2009, 00:32
Posts: 2202
Car: Il Duce
Location: Bucuresti
:console: Nu conducem 916 ca sa facem bani! :lol:

_________________
Rolling:
Alfa Romeo GT 3.2 V6 - Instagram

GTA's are very much a 'labour of love'....and a great emptier of our wallets - AO member

Gone:
Alfa Romeo GTV 2.0 TS CUP
Alfa Romeo 147 1.9 JTDm
Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed


Top
   
PostPosted: 07 Feb 2018, 12:48 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
traian1981 Quote:
Parerea mea e ca ne amagim degeaba ca la 916 va creste valoarea, cel putin in RO.
Toti zic ca sunt super frumoase dar sunt doar cativa care dau banii pe ele. O sa creasca valoarea intre noi asa :)
Poate doar peste 15 ani incolo.
Parerea me e sa ii pui galeria dar fara BMC-ul ala.
Iar soft chiar nu ii vad sensul, poate doar sa ii spargi cuzinetii mai repede, just a joke :)

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk
Cuzinetii se farama oricum!

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 07 Feb 2018, 12:49 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4236
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Man, pune galeriile alea, e pacat de ele, le-ai luat si acum tot la banii de peste ani iti sta gandul? Plus ca, dupa drumul de intoarcere de la Fest am vazut amandoi ca, catalizatoarele tale nu mai sunt chiar ce trebuie, ca le tii pe alea pe masina nu faci mare afacere. Plus ca supersprint nu e chiar tuning, cine apreciaza o masina intelege ca aia e upgrade la masina, fara sa-i strici originalitatea. :peace:
Cu bmc-ul as zice sa-l pui dar sa pastrezi tulumba originala/carcasa filtrului stock, peste ani daca vrei sa revii la standard sa nu alergi dupa piese. Adu-ti aminte cum se auzea jts-ul meu cu bmc si finala novitec, era chiar un plus de sunet placut.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 07 Feb 2018, 13:10 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1090
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
antonelcodreanu Quote:
traian1981 Quote:
Parerea mea e ca ne amagim degeaba ca la 916 va creste valoarea, cel putin in RO.
Toti zic ca sunt super frumoase dar sunt doar cativa care dau banii pe ele. O sa creasca valoarea intre noi asa :)
Poate doar peste 15 ani incolo.
Parerea me e sa ii pui galeria dar fara BMC-ul ala.
Iar soft chiar nu ii vad sensul, poate doar sa ii spargi cuzinetii mai repede, just a joke :)

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk
Cuzinetii se farama oricum!
Am vrut sa fiu finut, sa nu il descurajez de tot :)

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk



Top
   
PostPosted: 08 Feb 2018, 00:48 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Cred ca s-au inteles cateva chestii in mod eronat:
- Traian, ai intuit bine: cand am spus ca am convingerea ca ii va creste valoarea, vorbeam de peste 10-15 ani; am rabdare :)
- nu visez la banii de peste ani, caci nu intentionez sa o vand. Dimpotriva, daca mi-as permite, mi-as lua maine o clasica, sa nu fiu nevoit sa astept 15 ani :)
- soft-ul vine ca o necesitate, avand principalul scop de a anula catalizatoarele lipsa de pe galerie; desi are prevazuti conectori pentru sondele lambda, e posibil sa aprinda check engine-ul alftel..
- da, catalizatoarele mele nu-s tocmai sanatoase, asta fiind si motivul pentru care am luat galeria in the first place; in caz ca renunt la idee, ar urma sa caut o alta solutie pentru ele, desi e posibil sa fie mai costisitoare

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 10 Apr 2018, 11:17 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Cum afara au dat (din nou) raze de soare, iarba a incoltit, copacii au inmugurit, am trezit si eu GeTeVe-ul. Nu fara peripetii insa..
Dupa o incercare esuata de a resuscita bateria existenta, am sfarsit in Dedeman cumparand baterie noua.
Dupa multe vorbe dulci (deh, spatiu putin, doua maini stangi si o trusa de scule improprie), am ajuns la momentul de a-i da cheie.
Masina invartea viguros, doar ca nici vorba de pornire. Era ca si cum nu-i venea benzina. Dupa metoda "filmeaza si suna un prieten", mi se atrage atentia ca in bord nu se stingea martorul de Code.. dupa multiple incercari, masina nu recunostea nici o cheie!
Desfac panoul de sigurante si capacul de sub volan si misc de toate firele care duceau spre contact. Intr-un final, martorul dispare, masina porneste, victorie! Problema e ca acum, la unul din doua contacte, ramane martorul ala aprins. Tot e bine ca daca iau contactul si-l pun din nou, isi revine.. Idei?
Mai departe, zic sa ies s-o spal. Dau sa plec de pe loc, troznesc puternic franele de pe spate (se lipisera placutele de discuri de la atata stat), apoi tot felul de zgomote ciudate (inca frecau usor placutele pe disc , pe franare se auzea si mai urat si nu frana aproape deloc) + zgomotul pe care-l tot descriu de cateva posturi in sus si-l banuiesc a fi de planetara. Merg tiptil pana la prima benzinarie cu self-wash (foarte aproape de mine), o spal cu simt de raspundere, refac presiunea rotilor (surpriza, era buna dupa aproape 4 luni de stat), si deja pe drumul de intoarcere masina frana normal si nu se mai auzea nici un zgomot dubios. Mai putin bataia aia care acum pare si mai accentuata (ori n-am mai mers eu demult cu masina si nu mai sunt obisnuit cu zgomote "in plus").
Hotarat sa rezolv si bataia asta, dau o fuga pana in Grozavesti pentru o constatare rapida. Merg extrem de potolit, chiar stateam cu inima cat un purice sa nu stric ceva pana acolo. Parchez, intru la garaj, ies inapoi in 5 min, mega balta sub masina, Radiatorul isi daduse obstescul sfarsit.. Stau din nou cu inima cat un purice, spre rusinea mea m-am dezobisnuit sa stau cu ochii geana pe ceasul de temperatura (cum am stat toata vara trecuta) si habar n-am cand s-a intamplat nenorocirea, posibil sa fi venit cu ea asa de-acasa.
Cateva zile mai tarziu, iau masina de la garaj cu radiator nou si ambele planetare reconditionate (for the record, ambele burdufe erau sparte si omocineticele erau praf), si ma bucur ca motorul nu se incalzeste si nu pierde lichid de racire (deci garnitura de chiulasa a scapat). Regret insa ca am uitat de termostat, blocat probabil pe deschis, era momentul oportun sa-l schimbam si pe-ala..
Din pacate insa, bataia persista si dupa reconditionarea planetarelor :( Se manifesta doar in acceleratie, in special in ture mici..
O alta problema e ca masina pierde in continuare ulei. Inca gasesc urme sub ea (inteleg ca se prelinge pe langa busonul de la baie), iar de la ultimul schimb pana acum am completat ~1l si e abia la minim, in conditiile in care singurele drumuri au fost pana la Motorpark, Sighisoara, si alte cateva ori la spalatorie. Mai trist este ca nu cred sa fi curs 1l in parcare..

Am scris postul asta ca sa fiu sigur ca si daca o sa vreau sa o vand vreodata, nu o sa o cumpere nimeni :lol: Frumoasa insa tot e! :love:

Las si o poza martor din timpul resuscitarii:


Attachments:
IMG_0012.JPG
IMG_0012.JPG [ 1.99 MiB | Viewed 4099 times ]

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS
Top
   
PostPosted: 10 Apr 2018, 11:25 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Vezi daca mai ai saiba la busonul de pe baie ! Etansarea se face pe saiba, daca nu mai e sau nu a fost inlocuita poti sa strangi oricat busonul, tot va pierde ulei.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 10 Apr 2018, 12:47 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1090
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
Pai e timpul sa dai jos cutia sa ii schimbi simeringul si doapele de la cutie :)
Eu am scapat, nu mai nici o scurgere, nici nu imi vine sa cred.
Welcome to 916 hell :))

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk



Top
   
PostPosted: 10 Apr 2018, 21:49 
Offline
User avatar

Joined: 02 May 2006, 14:04
Posts: 1432
Car: Gtv V6 tb
Location: Zalau
Mda... parca citesc despre isteața mea.
După ce, că o scoteam săptămânal afara la aer curat, n-am mai vrut nebuna sa intre in garaj... A bolborosit ceva ce n-am înțeles și apoi n-a mai pornit deloc. Cred ca benzina din rezervor s-a decantat și a rămas apa la fund... Și cred că nu e încă așa ecologica incat să meargă cu apa.
Forza 916!

_________________
Alfa Romeo Gtv 2.0 tb rosso miro

ex: Alfa Romeo 159 1.9 jtd grigio vesuvio
ex: Alfa Romeo 166 Super 2.0 tb grigio chiaro metallizzato
ex: Alfa Romeo 156 1.8 ts rosso proteo


Top
   
PostPosted: 10 Apr 2018, 23:49 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Valak Quote:
Vezi daca mai ai saiba la busonul de pe baie ! Etansarea se face pe saiba, daca nu mai e sau nu a fost inlocuita poti sa strangi oricat busonul, tot va pierde ulei.
Are calti si un buson de 32mm :lol:

Saiba e pt avansati.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 26 Jun 2018, 00:23 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Disclaimer: urmeaza post lung, deci rabdare si tutun!
Planul era sa umplu topicul cu laude si poze frumoase despre cat de bine a mers la Fest si cum a zburdat ea prin toate peisajele din zona, dar socoteala de-acasa nu se potriveste niciodata cu cea din targ :( In primul rand pentru ca, desi incepusem pregatirile ei cu mai bine de o luna inainte, o situatie aparuta pe ultimul moment m-a facut sa nu mai pot ajunge, in al doilea rand pentru ca, desi ea a ajuns fara mine, i-a cam facut viata grea bietului Mugurel :lol:

Dar sa incepem cu inceputul:

S-au montat in sfarsit galeriile Supersprint luate de mai bine de 1 an de la Nae. Odata cu ele, au fost puse si 2 sonde lambda noi, pentru ca stiam deja dupa mirosul intepator de benzina la relanti ca amestecul nu e tocmai ok. A fost insa prea devreme sa ma bucur de rezultat, pentru ca imediat dupa montaj a cedat intermediara.. Am gasit repede una aftermarket produsa dupa specificatiile celei OEM cu livrare a doua zi, asa ca s-a inlocuit si intermediara. Era insa din nou prea devreme sa ma bucur, pentru ca acum zornaia ceva in partea finala, in zona tips-ului. Deja imi faceam filme ca trebuie sa inlocuiesc si ultima bucata de evacuare, insa cu putina dibacie si multa forta bruta, s-a extras o sita din tips care oricum era degeaba insa o cam luase la vale. Si daca a 3a oara va asteptati sa fie cu noroc.. ei bine, nu! O sudura de la montajul galeriilor a decis sa faca loc la o parte din gaze sa iasa mai devreme.. ultima am rezolvat-o la o dugheana dintr-un colt de strada, ironic as zice dupa cata munca a fost cu restul :lol:
Partea buna dupa toata povestea asta este ca in sfarsit masina evacueaza gazele corect, nu se mai simte gatuita in acceleratie! S-a schimbat putin si tonalitatea, se face remarcata, fara a fi insa deranjanta.

Urmatorul pe lista era zgomotul de care ma plang de cateva pagini incoace.. Eu eram chitit ca e ceva de la planetara, schimbasem anterior omocineticele de pe ambele parti (erau distruse oricum), fara rezultat. O ultima varianta era rulmentul intermediar pe partea dreapta, asa ca a fost inlocuit si el. Tot fara rezultat :( Zgomotul e probabil din cutie, asa ca am facut o ultima incercare schimband uleiul din ea. Nici asta nu s-a dovedit a fi leacul, semn ca probabil a fost prea tarziu. Deocamdata merg cu ea asa (s-a atenuat mult oricum fata de asta primavara cand am scos-o de la hibernare), o sa trebuiasca sa o dam jos la un momentdat, ocazie cu care va trebui inlocuit si ambreiajul.

Un ultim update vine pe partea de audio, unde Pioneer-ul 8400MP a decis sa nu-si mai coboare fata motorizata la pornire. Dupa ce o vreme l-am folosit asa, fara sa am acces la CD sau setarile audio, a cedat de tot. L-am inlocuit cu un alt Pioneer, tot un cap de serie cam din aceasi epoca (anii 2000, in ton cu masina), 7700MP, tot argintiu cu taste verzi si display OLED albastru. Avand schema de conectare usor diferita si fiind nevoit sa refac legaturile, am scapat in sfrasit si de zgomotul de alternator in boxe atunci cand conectam subwoofer-ul activ din portbagaj, care era practic inutilizabil cu player-ul vechi. Mi-am dat putin silinta, si cu niste setari atat din statie cat si din HU, am reusit sa scot un sunet decent, plin, fara mari distorsiuni sau bubuiala inutila. Asta asa, pentru drum lung sau trafic urban extra-aglomerat, in rest imi place sa ascult mai mult evacuarea :oops:

Si cand totul parea cu final fericit, o eroare la senzorul de acceleratie a bagat-o in limp mode! Patisem prima data dupa un retur de la Constanta cu 1 saptamana inainte de Fest, cand practic ii facusem "proba de drum". Dupa ce a mers impecabil pe autostrada, in niste reprize foarte alerte prin ploaie, a aprins Check engine fix la intrarea in Bucuresti. M-am tarat prin oras pana acasa, la urmatoarea pornire masina mergea normal desi mentinea martorul motor aprins, a doua zi stingandu-se si martorul. A doua oara a patit-o Mugurel la Fest, inteleg ca tot cumva la finele unui drum lung, la dus, eroara putand fi stearsa fiind in intermitent. A 3a oara insa a trecut in permanent si nu a mai mers stearsa, facandu-l practic sa se intoarca tot drumul cu doar vreo 50 de cai din cei 150.. Din spusele lui, pare ca s-a aprins la ceva denivelari, eu vad cumva o corelatie intre drumuri lungi. Cert este ca dupa ce s-au desfacut si curatat ceva mufe, masina merge acum normal. M-am dat insa cu ea doar drumuri (nu neaparat scurte) prin oras, sunt curios daca trece cu bine si de un drum lung sustinut.

Sa ramana totusi marturie si prezenta ei la Fest, chiar daca fara mine..
Merci Mugurel ca ai avut grija de ea, ca i-ai facut poze frumoase si ca nu i-ai dat foc la intoarcere :lol:
Attachment:
IMG_6710_natural.jpg
IMG_6710_natural.jpg [ 2.83 MiB | Viewed 3771 times ]

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 26 Jun 2018, 09:35 
Offline
User avatar

Joined: 02 May 2006, 14:04
Posts: 1432
Car: Gtv V6 tb
Location: Zalau
Ehh... capricii de femeie confuza.

_________________
Alfa Romeo Gtv 2.0 tb rosso miro

ex: Alfa Romeo 159 1.9 jtd grigio vesuvio
ex: Alfa Romeo 166 Super 2.0 tb grigio chiaro metallizzato
ex: Alfa Romeo 156 1.8 ts rosso proteo


Top
   
PostPosted: 26 Jun 2018, 10:09 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4236
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Facem si noi rost de un splitter pentru bara fata? :blink:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 26 Jun 2018, 10:11 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Si praguri..


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 26 Jun 2018, 10:44 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Stai lin , pentru mine singura amintire neplacuta legata de fest-ul asta ramane absenta ta ;)
Altfel , pot apune ca in felul asta m-am putut bucura de peisaje :)
Imi place foarte mult cum merge motorul si cum se aude evacuarea , nu mai e cazul sa zic de cum arata . Probabil la anul va arata impecabil , dupa tot ce ai in cap sa ii faci .

Multumesc eu ca nu m-ai lasat sa merg la Fest ford-ist sau bmw-ist si ai avut incredere ca aduc Egetzica intreaga acasa :)


Top
   
PostPosted: 18 Jul 2018, 02:20 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Ne-am facut de drum deja doua weekend-uri consecutive, n-au mai aparut probleme, ba dimpotriva, merge in sfarsit foarte misto! Ma rog, nu la fel de misto ca Boxer-ul lui Andrei de pe 33, dupa cum am constatat sambata, dar suficient de aproape pentru o masina doar marginal mai puternica insa substantial mai grea :)
Mai departe trebuie sa ne mutam incet-incet spre partea estetica, nu pot spune ca am fost tocmai mandru s-o expun la Retromobil Fest intre GTul lui Mircea sau fostul Spider al lui Traian..

Sa ramana si niste poze, zic..
Attachment:
IMG_1728.jpg
IMG_1728.jpg [ 3.29 MiB | Viewed 3555 times ]
Attachment:
IMG_1723.jpg
IMG_1723.jpg [ 2.89 MiB | Viewed 3555 times ]

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2018, 00:29 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Estetic arata bec in poze : )))
Lentile bune...zic.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2018, 13:56 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1190
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
ALXege Quote:
Ne-am facut de drum deja doua weekend-uri consecutive, n-au mai aparut probleme, ba dimpotriva, merge in sfarsit foarte misto! Ma rog, nu la fel de misto ca Boxer-ul lui Andrei de pe 33, dupa cum am constatat sambata, dar suficient de aproape pentru o masina doar marginal mai puternica insa substantial mai grea :)
Mai departe trebuie sa ne mutam incet-incet spre partea estetica, nu pot spune ca am fost tocmai mandru s-o expun la Retromobil Fest intre GTul lui Mircea sau fostul Spider al lui Traian..

Sa ramana si niste poze, zic..
IMG_1728.jpg
IMG_1723.jpg
Bai chiar ca merge bine in conditiile in care diferenta de putere nu cred ca mai exista si sunt vreo 270 kg diferenta intre ele. 33-ul meu e mai incet pana in 100 decat e de fabrica insa, l-am ucis cu roti de 16 care au 8.7 bucata fata de cele de 7.2 de fabrica(de 14), si cu discurile de 284 care au 6.6 kg bucata in loc de 4.2 de fabrica cele de 239. Greutatea pe axul rotii nu face casa buna cu motor mic aspirat si 4x4. Partea buna e ca o sa fac ceva in legatura cu asta si ma bucur ca am pe cineva cu care sa testez cat de mult a contat, asa ca o sa te chem la plimbare :lol:.

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2018, 14:26 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3582
Car: Stelvio QV
Location: Bucuresti
Foarte frumoasa! La fest l-am tot vanat pe Mugur, sa te bucuri cat mai mult de ea!

_________________
Stelvio Veloce 280cp - Visconti viewtopic.php?f=91&t=29263

Am avut:
1. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029
2. 2xStelvio 2.2 jtdm 210 CP Q4
3. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
4. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
5. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
6. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
7. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
8. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
9. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
10. 159 2.4 JTDM 200 CP
11. 159 TBi 200 CP

AutoRulateLeasing
https://autorulateleasing.ro


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 175 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 57 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]