It is currently 28 Apr 2024, 01:53

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 70 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 03 Jan 2016, 16:36 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 1278
Location: Lisbon
Multumesc mugurel, ALXege. :wink:

ALXege, la al tau Spider 916, aveai decapotare manuala parca? operatiunea se face oarecum rapid, fara probleme?

In 2016 o sa vand al meu 156 TS. Si tare as vrea sa incep un nou proiect, de aceasta data cu un Spider.

_________________
Alfa Romeo 147 GTA


Top
   
PostPosted: 03 Jan 2016, 17:31 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1090
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
Cauta unul cu decapotare manuala
Procedeul de decapotare este foarte simplu, in 2 minute maxim e decapotata
Din ce m-am uitat pe ebay nu gasesti usor sistemul electric in caz ca iti pica
O sa stai mai linisit din punctul asta de vedere :)

Trimis de pe al meu GT-I8730 folosind Tapatalk


Top
   
PostPosted: 03 Jan 2016, 17:56 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 1278
Location: Lisbon
traian1981 Quote:
Cauta unul cu decapotare manuala
Procedeul de decapotare este foarte simplu, in 2 minute maxim e decapotata
Din ce m-am uitat pe ebay nu gasesti usor sistemul electric in caz ca iti pica
O sa stai mai linisit din punctul asta de vedere :)

Trimis de pe al meu GT-I8730 folosind Tapatalk
Dar decapotarea electrica are si ea farmecul ei. :)
Stiu totusi ca poate deveni usor o durere de cap, mai ales la o masina cu cativa ani vechime. Dar sa vad ce gasesc la vanzare, oferta nu-i prea mare.

_________________
Alfa Romeo 147 GTA


Top
   
PostPosted: 04 Jan 2016, 12:48 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2007, 01:07
Posts: 664
Car: Alfa Spider '99
Location: Bucuresti
La decapotarea electrica pica de obicei o rotita de plastic, care se gaseste aftermarket pe ebay si se inlocuieste relativ usor. Eu am reprodus-o din metal undeva in Buc.
In plus, mai exista situatia in care unul din pistoanele care ridica acoperisul sa nu fie etansat perfect si sa scape lichid.

In afara de astea, este mai ok decat decapotarea manuala.
Attachment:
s-l300.jpg
s-l300.jpg [ 7.37 KiB | Viewed 9158 times ]

_________________
Alfa Romeo Spider '99


Top
   
PostPosted: 04 Jan 2016, 21:04 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 1278
Location: Lisbon
Thanks zmarius. :wink:

Imi aduc acum aminte ca am citit despre rotita cu pricina in topicul Alfei tale.
Eu unul as vrea cu decapotare electrica. Sper ca pana la vara sa reusesc sa am un Spider cam cum il imaginez eu.

_________________
Alfa Romeo 147 GTA


Top
   
 Post subject: Pareri achizitie spider
PostPosted: 27 Jan 2017, 09:14 
Offline

Joined: 27 Jan 2017, 09:08
Posts: 3
Salut,

Ma pregatesc sa achizitionez un Spider din 1998 cu motor 1.8 , 172.000km

Ce ar trebui sa stiu si la ce sa ma uit, nu am avut niciodata alfa dar am intors intodeauna capul dupa ele.

https://www.olx.ro/i2/oferta/alfa-romeo ... 3f926749b8" onclick="window.open(this.href);return false;

Rog admin sa modereze daca nu e ok sa pun link.


Merci pentru raspunsuri.


Top
   
PostPosted: 27 Jan 2017, 12:27 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Vorbeste cu baietii din TM, poate-si face vreunul timp si mergeti sa vedeti masina impreuna.

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 27 Jan 2017, 13:23 
Offline

Joined: 27 Jan 2017, 09:08
Posts: 3
andreiblitz Quote:
Vorbeste cu baietii din TM, poate-si face vreunul timp si mergeti sa vedeti masina impreuna.
Merci, o sa va rog sa imi ziceti si cine ar fii din TM.


Top
   
PostPosted: 27 Jan 2017, 16:59 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Uite aici un topic cu intalnirile Alfaclub din Timisoara.
http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=5&t=24539" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2018, 19:00 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jul 2007, 13:21
Posts: 542
Car: Spider 916
Location: Polonia
Salutare lume! Long time no talk, dar ma arde-un gand :D

Am si eu nevoie cu ceva sfaturi pentru achizitionarea unui GTV 3.0 24V care a fost luata pentru revanzare de la o firma de asigurari din Elvetia. Desi am avut GTV, asta este complet alt motor decat TSul meu de 2.0.
Masina la o prima vedere arata impecabil, atat la exterior cat si la interior si motor.
Proprietarul actual spune ca masinii i-a cazut o roata in mers, pentru ca prezoanele au fost prea scurte. Cica nu a provocat nici o dauna masinii chestia asta. In cazul asta eu nu inteleg in ce fel a ajuns masina sa fie detinuta de firma de asigurari. Fie minte vanzatorul si defapt masina a avut avarie de dauna totala si asigurarea a preluat masina, fie sunt ceva legi sau requirements prin care desi doar dauna asta cu roata ar face "recertificarea tehnica" a masinii mai scumpa decat valoarea masinii.

Daca aveti orice comment la intrebarile astea sau in general orice sfaturi, as aprecia:
1. In primul rand aveti idee despre procesul de licitatie al masinilor in Elvetia. Orice detalii prin care ar fi putut ei prelua masina, si cum de au vandut-o atat de ieftin (vanzatorul vrea sa o vanda pe la 3800 Euro, asta dupa ce el a cheltuit probabil minim 500-1000 cu tot procesul).
2. Aveti orice sfaturi la ce as putea sa ma uit la motorul asta? Ceva puncte prin care ar "sangera"? Ceva bube usor de vazut?
3. Ceva teste generale pe care as putea sa le fac cu masina asta?

Atasez si linkul cu masina si cateva poze cu motorul:
https://www.otomoto.pl/oferta/alfa-rome ... b32304eabc

Multumesc mult pentru ajutor!
Calin


Attachments:
20180223_100834.jpg
20180223_100834.jpg [ 3.63 MiB | Viewed 8019 times ]
20180223_100844.jpg
20180223_100844.jpg [ 3.21 MiB | Viewed 8019 times ]
20180223_100839.jpg
20180223_100839.jpg [ 3.23 MiB | Viewed 8019 times ]
20180223_100834.jpg
20180223_100834.jpg [ 3.63 MiB | Viewed 8019 times ]

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0 TS Mk2
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Ex: Alfa Romeo 166 2.0 TS
Ex: Alfa Romeo GTV 2.0 TS Mk1
Ex: Alfa Romeo Spider 2.0 TS Mk1
Ex: Alfa Romeo 156 1.8 TS
Top
   
PostPosted: 14 Mar 2018, 21:24 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4236
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Salutare Calin, long time no see :wave:

Nu pot sa spun prea multe legat de procedura de vanzare a masinii din elvetia catre actualul proprietar, sau cat de reala e povestea, daca a fost afectata sau nu, etc. Insa pot spune ca, odata ce reusesti sa verifici masina atent pe rampa, eventual intr-un service specializat, atat pe parte de motor cat si sasiu iti vei putea face cea mai clara idee despre ce cumperi.
Despre gtv ca si caroserie/tren rulare cred ca te pot ajuta colegii, fosti/actuali posesori, precum ege, valak si restul. Despre motor insa iti voi spune atat: daca la proba de drum nu se supraincalzeste, merge rotund(aici poate sa nu fie perfect, daca masina e stata, daca are bujii nasoale, bobine duse, catalizator imbacsit sau dus - poate merge cu mici rateuri/intreruperi), nu are sunete suspecte sau altele, atunci mergi cu incredere pe varianta asta. Atata doar, schimba-i distributia si pompa apa, mai ales daca nu ai idee cand s-a facut, si chiar si asa, tot nu as lasa-o neschimbata, e prea mare riscul si prea scumpa dauna daca se rupe.
Eu am avut motorul asta pe masina de circuit, 156 v6, masina de care am tras 1 an jumate si nu am avut nici o problema, nici un consum suspect sau in neregula de ulei sau orice problema. In conditiile in care motorul a functionat la mine mai mult de 70% din timp in regim de cursa. Este un motor foarte fiabil, trebuie avut grija doar sa se raceasca bine, de aia trebuie sa ai pompa de apa buna si fara pierderi si radiator la fel in stare cat mai buna.

In rest as mai spune doar atat: du-te mai repede si vezi masina, acum ca ai pus link cu ea sunt sigur ca poate deveni o tentatie, pretul mi se pare foarte bun, mai e una tot in polonia, ph2 insa si la ceva mai putini bani. Poate arunci un ochi si la aia, macar sa ai cu ce sa compari.

Spor la cumparat si sa ne-o prezinti cat mai curand, usor usor busso-urile se inmultesc pe forum. :clapping:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 15 Mar 2018, 13:08 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jul 2007, 13:21
Posts: 542
Car: Spider 916
Location: Polonia
Gata, vazut masina.

mersi mult George pentru feedback! M
Motorul pare sa nu se supraincalzeasca, temperatura apei era la 90. Cat am stat vre-o 40 min langa masina, ventilatorul din fata pornea cam o data pe minut pentru 10-15 secunde si cred ca racea motorul. Motorul suna super rotund, fara nici un fel de scartzuri si intreruperi. Ce e drept cand am ajuns eu motorul era deja cald, cu scuza ca bateria e aproape dusa si ca au tinut masina pornita sa se incarce un pic bateria. Pornea la sfarsitul primei chei, destul de tarziu dar destul de normal ca sunet.
Din pacate am ajuns pe la 10 noaptea acolo, si masina fiind intr-o zona montana nu am reusit sa o testez aproape deloc. Am mers doar la o spalatorie plina cu neoane sa pot vedea masina.

1. Interiorul este destul de ok si de ingrijit, dar nu arata la fel de bine ca cel din poze (cred ca pozele din anunt sunt de acum cativa ani).
2. Motorul suna foarte ok, dar cand este accelerat scoate un fum/abur alb. In viziunea mea era mi mult un abur, afara fiind cam un grad. Am o mica inregistrare dar nu stiu daca merge atasata aici. Pe loc urca in ture foarte repede. Doar atingand pedala fuge pana aproape de rosu. Pe drum nu am putut sa imi dau seama cat de "violenta" sau nu este acceleratia.
3. Pe spate cloncane toata, clar bucsele vor trenui schimbate si probabil si alte brate si ce mai e pe acolo...
4. La directie nu stiu. Pe loc pot sa fortez maximul si nu are nici un scartait sau chiuit. Virarea e cursiva, usoara si fara nici un zgomot. Nu stiu cum merge pe drept sau in curbe dar nu pare sa aiba probleme.
5. Cutia nu am putut sa o testez calumea, dar in treapta 1,2 si marsarriere a intrat foarte usor.
6. Ambreiajul, sincer nu stiu. Eu cunduc autoamata de 5 ani...asa ca l-am cam ars. Tipul a zis ca l-am release prea tarziu, dar a mirosit serios a ambreiaj ars doar dupa 2 schimbari de viteza. Nu stiu sigur daca e doar vina mea sau daca e si el pe duca.

Plusuri - are documentele pentru suspensia Eibach instalata in 2004. Are cartea de service cu revizii cam la fiecare 10-20k km. Are doar 113k km. Franele sunt Brembo. Eacuarea este Novitec, tot cu acte de la instalare. Nici un miros/sunet ciudat. Nu par sa fie nici un fel de scurgeri sub motor.

O chestie pe care nu am inteles-o nici cum este vopseaua. In actele de la cumpararea masinii in 1998 este trecuta ca "Braun". Am verificat culorile si am gasit 2 nuante de maro in gama alfa (maroon si dark-brown). E un fel de negru, dar in lumina soarelui ar trebui sa se vada ca un maro metalizat.
Buba pe care o vad eu este ca din fata pana in spate sunt locuri unde gasesc un verde ciudat sub acel maro. L-am gasit sub stickere, sub aripile de plastic de la roti, prin zona de stalpi de la motor, in spate sub mocheta din portbagaj, chiar si in interiorul masinii, in dreptul scaunelor din spate, direct sub plasticele de dub geam. Deci cam peste tot. Ce nu inteleg eu este daca acest verde este "galvanizarea" sau ceva protectie, sau daca masina a fost busita, totul montat pe o alta masina verde, revopsit doar la exterior si pe unde au ajuns si stantat si toate seriile pe sasiu(le-am verificat si sunt cele originale).
Am atasat si pozele cu acel verde(facute cu telefonul - not the best).

In total:
Partea mecanica si electrica par ok. Actele par ok. Verdele e o buba. Daca este doar galvanizarea in viziunea voastra atunci am sa fac un full test la Alfa service si bazat pe el vedem ce iese. Daca verdele e altceva atunci sunt semne de intrebare, desi nu pare deloc lovita, e foarte bine aliniata.

Multumesc din nou pentru ajutor :)


Attachments:
29186898_1600104956693225_2510096372317814784_o.jpg
29186898_1600104956693225_2510096372317814784_o.jpg [ 1.22 MiB | Viewed 7960 times ]
29217016_1600104626693258_8129783954958974976_o.jpg
29217016_1600104626693258_8129783954958974976_o.jpg [ 1.15 MiB | Viewed 7960 times ]
29258566_1600105123359875_747414297658785792_o.jpg
29258566_1600105123359875_747414297658785792_o.jpg [ 1.01 MiB | Viewed 7960 times ]
29186816_1600104816693239_2042294753550139392_o.jpg
29186816_1600104816693239_2042294753550139392_o.jpg [ 805.8 KiB | Viewed 7960 times ]
29217094_1600105460026508_2771158460392275968_o.jpg
29217094_1600105460026508_2771158460392275968_o.jpg [ 825.13 KiB | Viewed 7960 times ]
29186781_1600105516693169_366604763275460608_o.jpg
29186781_1600105516693169_366604763275460608_o.jpg [ 1.24 MiB | Viewed 7960 times ]

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0 TS Mk2
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Ex: Alfa Romeo 166 2.0 TS
Ex: Alfa Romeo GTV 2.0 TS Mk1
Ex: Alfa Romeo Spider 2.0 TS Mk1
Ex: Alfa Romeo 156 1.8 TS
Top
   
PostPosted: 17 Mar 2018, 10:14 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4236
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Daca pretul masinii iti convine eu zic sa nu mai stai pe ganduri, verific-o atent pe rampa/elevator sa nu vezi ca a fost dauna totala si nu te mai gandi la nebunii. E dotata bine, an ok, motorul de vis.
Daca nu te duci tu sa o iei m-ar bate si pe mine gandul la asa ceva.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 17 Mar 2018, 23:48 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jul 2007, 13:21
Posts: 542
Car: Spider 916
Location: Polonia
Luni am appointment la service Alfa :D
Dauna totala sper si eu sa nu fie, ca deja o simt in garajul meu :)))

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0 TS Mk2
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Ex: Alfa Romeo 166 2.0 TS
Ex: Alfa Romeo GTV 2.0 TS Mk1
Ex: Alfa Romeo Spider 2.0 TS Mk1
Ex: Alfa Romeo 156 1.8 TS


Top
   
 Post subject: 916 SPIDER Mk2 2002
PostPosted: 22 May 2018, 14:13 
Offline

Joined: 22 May 2018, 13:58
Posts: 1
Car: Octavia MY2016
Salutari!

Sunt nou pe forumul vostru, dar am aceeasi pasine ca voi toti. Am avut in familie 2 masini italienesti (tata prin anii 90) - intre anii 91-93 un Fiat Croma 2.5 D din 86 si intre anii 93-96 o Alfa Romeo 75 1.8 IE din 90 dupa care au urmat alte marci nemtesti.
De o saptamana m-am tot interesat in stanga si in dreapta si am cautat anunturi din dorinta de a achizitiona o Alfa Spider. M-am orientat spre 916, intrucat vechea generatie imi iesea din buget :D
Am auzit tot felul de pareri cum ca acesta varinta e cea mai problematica si ca nu merita sa dau banii pe acest model, dar se pare ca eu unul vreau sa ii dau intainte.
Am citit la voi pe forum toate povestile despre 916 si chiar daca sunt probleme am vazut ca sunt destui oameni pasionati si care chiar stiu sa le rezolve.
Am gasit o masina pe care am pus ochii si vreau sa aud si parerile voastre. Cand am gasit anuntul pretul era 3780 €, a scazut la 2 zile la 3480 € si astazi a scazut la 3280 €. Cum vi se pare pretul pentru ce ofera vizual masina?
Ce parere aveti? Mi se pare ca pe parte de interior arata foarte bine si exterior e binisor. Vi se pare din poze ca are multe revopsiri? Pe parte electrica si mecanica sunt constienta ca e posibil sa mai fie de bagat ceva bani.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 2e3b59aa32

Un inconvenient este locatia, nu am pe cine sa trimit sa o verifice inainte sa ajung eu; asta ca sa stiu daca mai dau banii pe biletul de avion sau nu.

O zi frumoasa! Si astept feedback.


Top
   
 Post subject: Re: 916 SPIDER Mk2 2002
PostPosted: 22 May 2018, 14:27 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
zum Quote:
Salutari!

Sunt nou pe forumul vostru, dar am aceeasi pasine ca voi toti. Am avut in familie 2 masini italienesti (tata prin anii 90) - intre anii 91-93 un Fiat Croma 2.5 D din 86 si intre anii 93-96 o Alfa Romeo 75 1.8 IE din 90 dupa care au urmat alte marci nemtesti.
De o saptamana m-am tot interesat in stanga si in dreapta si am cautat anunturi din dorinta de a achizitiona o Alfa Spider. M-am orientat spre 916, intrucat vechea generatie imi iesea din buget :D
Am auzit tot felul de pareri cum ca acesta varinta e cea mai problematica si ca nu merita sa dau banii pe acest model, dar se pare ca eu unul vreau sa ii dau intainte.
Am citit la voi pe forum toate povestile despre 916 si chiar daca sunt probleme am vazut ca sunt destui oameni pasionati si care chiar stiu sa le rezolve.
Am gasit o masina pe care am pus ochii si vreau sa aud si parerile voastre. Cand am gasit anuntul pretul era 3780 €, a scazut la 2 zile la 3480 € si astazi a scazut la 3280 €. Cum vi se pare pretul pentru ce ofera vizual masina?
Ce parere aveti? Mi se pare ca pe parte de interior arata foarte bine si exterior e binisor. Vi se pare din poze ca are multe revopsiri? Pe parte electrica si mecanica sunt constienta ca e posibil sa mai fie de bagat ceva bani.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 2e3b59aa32

Un inconvenient este locatia, nu am pe cine sa trimit sa o verifice inainte sa ajung eu; asta ca sa stiu daca mai dau banii pe biletul de avion sau nu.

O zi frumoasa! Si astept feedback.
Vara sa nu-ti iei niciodata decapotabila, sunt supraevaluate.

Pretul insa, in cazul de fata, se prea poate sa fie stabilit in functie de cum se prezinta masina. E destul de mare, si chiar daca are ceva km, la banii astia ar trebui sa arate si sa functioneze impecabil.
Alfele, chiar daca sunt revopsite, nu inseamna ca au fost implicate in evenimente majore, dar de analizat trebuie analizate bine, mai ales ca ar trebui sa fie vopsite super.
Motorul nu e cel mai ok, personal prefer 1.8 ('98-2000), iar altii vor veni cu idea alegerii unor motoare mult mai puternice.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 22 May 2018, 16:04 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Din poze, imi pare misto masina, iar pretul imi pare corect.

PS: motorul e ok; vine cu niste complicaciuni pe partea de distributie (balansieri) fata de 1.8, care (in teorie) nu justifica plusul de putere (Antonel, corecteaza-ma te rog daca te-ai gandit la altceva); desi n-am mers cu vreunul, in practica s-ar putea sa se simta un plus de cuplu, in special in ture mici (ca o paranteza, am ramas surprins sa aflu ca TSul meu, despre care tot sustin - aparent intr-o prostie nejustificata, ca nu merge in mintile lui, are mai mult cuplu jos decat unul din cele mai bibilite JTSuri de pe forum). Anyway, altundeva vroiam sa ajung: 1.8-urile pe Spider se regasesc in general pe niste versiuni mai slab echipate - mostly cu scaune din carpa, care, oricat de mult ai dispretui pielea intr-o decapotabila, stirbesc mult din frumusetea interiorului (si chiar a masinii in ansamblu, luand in considerare ca interiorul este de cele mai multe ori la vedere). Uite-te si tu cum arata scaunele alea bicolore! (care apropo, le vei regasi rar - masina in cauza e o editie limitata).

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 22 May 2018, 18:40 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1977
Location: Bucuresti
Plus ca, cel mai probabil, este euro 3

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
PostPosted: 22 May 2018, 19:33 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
vad ca este vanduta de" italy-motors-de"

https://www.italy-motors.de/


astia vand piese originale,se pare ca la origine sunt polonezi.probabil au folosit numai piese originale pentru repararea ei.

asta daca apartine vreunuia din angajati.

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 26 Jun 2018, 14:39 
Offline
User avatar

Joined: 07 May 2009, 19:02
Posts: 1224
Car: Alfa 147 1,6 16v
Location: Galati
Cunoasteti careva un Spider cu nr B-95-JDS? Daca da, imi puteri da ceva detalii despre starea lui tehnica? Va multumesc!

_________________
Alfa Spider '01
Alfa 159, 1.9jtdm,8v
Ex. Alfa 147, 1.6, 16v


Top
   
PostPosted: 26 Jun 2018, 15:39 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Argintiu? E de ani buni la vanzare, inca dinainte sa-mi cumpar eu Spider-ul 916. Nu cunosc nimic despre masina..

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 26 Jun 2018, 15:51 
Offline
User avatar

Joined: 07 May 2009, 19:02
Posts: 1224
Car: Alfa 147 1,6 16v
Location: Galati
ALXege Quote:
Argintiu? E de ani buni la vanzare, inca dinainte sa-mi cumpar eu Spider-ul 916. Nu cunosc nimic despre masina..
Da, argintiu! E la vânzare si as vrea sa ma întâlnesc Sambata cu proprietarul, sa pot vedea masina.

_________________
Alfa Spider '01
Alfa 159, 1.9jtdm,8v
Ex. Alfa 147, 1.6, 16v


Top
   
PostPosted: 26 Jun 2018, 16:27 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Poate e o idee sa vorbesti cu Mitza despre Spider-ul lui rosu :idea:


Top
   
PostPosted: 26 Jun 2018, 16:46 
Offline
User avatar

Joined: 07 May 2009, 19:02
Posts: 1224
Car: Alfa 147 1,6 16v
Location: Galati
mugurel Quote:
Poate e o idee sa vorbesti cu Mitza despre Spider-ul lui rosu :idea:
Il stiu si pe acela insa pretul este peste bugetul alocat acestui moft. 😉

_________________
Alfa Spider '01
Alfa 159, 1.9jtdm,8v
Ex. Alfa 147, 1.6, 16v


Top
   
PostPosted: 26 Jun 2018, 18:11 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1090
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
82sas Quote:
mugurel Quote:
Poate e o idee sa vorbesti cu Mitza despre Spider-ul lui rosu :idea:
Il stiu si pe acela insa pretul este peste bugetul alocat acestui moft.
Acest moft o sa te coste scump :)

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk



Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 70 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]