It is currently 28 Apr 2024, 15:45

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 70 posts ]  Go to page 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 10 Oct 2013, 17:04 
Offline

Joined: 10 Oct 2013, 16:25
Posts: 4
Car: GTV hope
Salutare, de ceva timp tot studiez piata in cautarea unei masinute sport si in topul preferintelor mele este GTV, nu am bani multi, planuiesc sa dau un opel corsa din 2004 si de banii aia sa iau si alfa.
Din planul asta reiese si intrebarea me si anume la cat pot gasi una buna si deasemenea la ce sa fiu atent in cautarea mea?

Multumesc, dragi pasionati, sper sa ajung si eu ca voi! :peace:


Top
   
 Post subject: Re: Achizitie Alfa GTV
PostPosted: 10 Oct 2013, 17:23 
Offline

Joined: 10 Oct 2013, 16:25
Posts: 4
Car: GTV hope
Multumesc pentru indicatii, legat de preturi?


Top
   
 Post subject: Re: Achizitie Alfa GTV
PostPosted: 10 Oct 2013, 18:47 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Alfred Quote:
Multumesc pentru indicatii, legat de preturi?
Preturile le face piata...

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
 Post subject: Re: Achizitie Alfa GTV
PostPosted: 10 Oct 2013, 19:07 
Offline

Joined: 10 Oct 2013, 16:25
Posts: 4
Car: GTV hope
Pffaa, am venit praf si praf am ramas! Daca totusi e cineva care vrea si stie sa imi zica mai mult va rog.


Top
   
 Post subject: Re: Achizitie Alfa GTV
PostPosted: 10 Oct 2013, 19:55 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jan 2009, 00:32
Posts: 2202
Car: Il Duce
Location: Bucuresti
http://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_romeo_gtv.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;

Spor la citit! E chiar mai mult decat trebui sa stii despre GTV :lol:

_________________
Rolling:
Alfa Romeo GT 3.2 V6 - Instagram

GTA's are very much a 'labour of love'....and a great emptier of our wallets - AO member

Gone:
Alfa Romeo GTV 2.0 TS CUP
Alfa Romeo 147 1.9 JTDm
Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed


Top
   
 Post subject: Re: Achizitie Alfa GTV
PostPosted: 10 Oct 2013, 19:59 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Alfred Quote:
Pffaa, am venit praf si praf am ramas! Daca totusi e cineva care vrea si stie sa imi zica mai mult va rog.
Intre 5 - 7 mii . Sau mai mult . Nu suntem evaluatori dar stim doar ca tre sa te feresti de chilipiruri . E ok acum ?


Top
   
 Post subject: Re: Achizitie Alfa GTV
PostPosted: 10 Oct 2013, 20:13 
Offline

Joined: 10 Oct 2013, 16:25
Posts: 4
Car: GTV hope
Ce pot să zic, m-am mai lămurit puţin, cu preţul am văzut de la 500 la 5000, dasta am întrebat nu mă aştept la evaluatori dar am crezut că găsesc un om care să ştie mai mult decât mine cât ar trebui să dau pe maşină! ;)
Anyway căutam 2-3 sfaturi prietenesti şi cam atât.
Baftă vouă şi cât mai multe drumuri cu Alfele, ne vedem pe străzi în curând.


Top
   
PostPosted: 10 Oct 2013, 20:38 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3157
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
Intre 5000e si 7000e este un pret pentru o masina care sa nu te lase-n drum, sa merite sa ai grija de ea fara sa-ti cheltui economiile pentru a te plimba cu o masina.
Ce vrei tu sa faci nu e ok, GTV-ul nu e o masina care sa-ti imbunatateasca viata sau confortul, nu ai spatiu pe niciunde decat pentru tine si pasager, consuma destul de mult, piese scumpe iar unele se gasesc mai greu.
Ar trebui sa vezi si sa mergi intr-unul si apoi sa iti faci ordine in ganduri, iar achizitia unei astfel de masini nu se rezuma doar la aspect sau putere.

Sfat, pastreaza Corsa si ia-ti si un GTV sau Spider.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 10 Oct 2013, 20:59 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
Alfred...in Romania ..la vanzare nu cred sa gasesti vreun GTV impecabil, in general masinile la mana a doua nu sunt impecabile dar nici nu te lasa in drum. Eu zic ca un pret corect ar fi undeva intre 3000-4000 fara sa platesti si taxa, si unde ar mai trebui investiti inca 1000 cel putin sa o pui cat de cat la punct.Alegerea iti apartine, nu de curand chiar ma gandeam sa o vand pe a mea, strict din necesitate de spatiu pt ca vine si un bebe.Afland oarecum ca fostul proprietar are sau avea un proces pe rol pt recuperarea taxei m-a descurajat sa o dau, iar pe degeaba gen..1500 sau un pic mai mult nici ca o voi face chit ca sta la mine mult si bine. Asa ca gandeste-te inainte sa iei o astfel de masina...care nu se ia numai cu mintea si cu ratiune ci mai mult cu sufletul, ca orice Alfa in general.
Bafta si sper sa gasesti ce-ti doresti! :wave:

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
 Post subject: AR GTV 2.0 V6 TB
PostPosted: 21 Apr 2015, 15:44 
Offline

Joined: 15 Oct 2014, 17:53
Posts: 7
Car: nu detin
Salutare, sunt in cautarea unui gtv, de preferat cu motorizarea 2.0 TB intr-o stare relativ ok.
Pe forum am observat ca nu e nici unul de vanzare, asa ca m-am dus pe alte site-uri. Am gasit doua, unul argintiu din bacau (nu stiu daca am voie sa postez link-uri cu alte site-uri, sa nu se considere reclama) si unul visiniu, din pantelimon (cred ca e forma de pantelimonul de langa bucuresti).
Primul este undeva la 2000 eur, cred ca ar trebuii investiti ceva bani in el. Poate cineva sa-mi spuna ce ar trebui verificat la un gtv?
Al doilea, este undeva la 3000 eur, are o evacuare quad back (nu stiu daca e facuta cum trebuie) si este postat de o persoana care cred ca se ocupa cu schimburile de masini.
In medie, cam de ce investitie e nevoie de pentru a o aduce pe linia de plutire, ca mai apoi sa continui investitia, avand in vedere ca o sa fie singura masina.
Am mai luat in considerare, achizitionarea unuia 2.0ts ca dupa sa-i schimb motorul, dar cred ca asta e cea mai costisitoare si complicata, ca bani si ca timp.


Top
   
 Post subject: Re: AR GTV 2.0 V6 TB
PostPosted: 21 Apr 2015, 15:59 
Offline
User avatar

Joined: 28 Sep 2009, 00:36
Posts: 183
Location: Bucuresti
daca dai pe 1000 ca sa ajunga intr-un stadiu ok mai ai de bagat cam 3-4.000
ca singura masina e scumpa, consum urban 15-20 , extraurban minim 8

verifica turbina, motorul sa sune ok cu siguranta AC nu merge si poti sa ii spui proprietarului sa scada pretul, scurgeri ulei, vezi si sub turbina

_________________
Alfa GTV V6 TB
Toyota Auris
1.6
Alfa 147 1.9
Fiat Fiorino
Suzuki Ignis
Dacia Solenza 4.4 V8
Tico 5.0 V12
Chrysler Voyager
Ford Siera Cosworth


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2015, 16:05 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Intreb si eu, de ce iti doresti motorul asta asa de mult? Stiu ca suna sexy, si cilindree mica, si V6, si Turbo, dar... ai mers cu vreunul?

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2015, 16:05 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Am mutat postarile aici.

Acum, ca posesor de 2.0 TB, am mai spus-o si o repet, nu e un motor "comod". Ti-as sugera cu toata increderea un 2.0 TS, fiindca e un motor mult mai modern, pentru care gasesti mai usor piese, mai ieftin la intretinere si de ce nu si mai economic.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2015, 16:57 
Offline

Joined: 15 Oct 2014, 17:53
Posts: 7
Car: nu detin
@Dizzy_147
Am inteles, deci ajung undeva in 5000-6000 eur. Nu e chiar asa de rau..
Consumul nu este o problema, drumurile mele prin oras fiind relativ scurte (15-20km).
Nu ar fi mai bine sa-mi programez o vizita la un service?
@ALXege
Din motivele pe care le-ai enumerat tu, plus inca unul, cred ca e singurul motor impozitat decent potrivit GTV-ului.
Nu am apucat sa merg cu unul, dar nu vad ce nu ar putea sa-mi placa!
@Valak
Poti sa detaliezi partea cu "comod"ul?
Masina de cand o ai cum s-a comportat? Te-a nemultumit cu ceva?

O sa arunc un ochi si pe cele echipate cu TS, era unul edizione sportiva dar din pacate nu-l mai gasesc.


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2015, 17:26 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1090
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
Salut
Valak se refera ca nu este un motor foarte popular si nu vei gasi orice mecanic sa iti faca reparatiile, plus ca anumite piese nu le mai gasesti sau le gasesti greu
Si Dizzy iti poate da detalii
Trebuie sa fi 100% convins ca poti sustine financiar si moral o asemenea motorizare
Trebuie sa ai in vedere si puntea spate, cu siguranta e praf
Ai acolo o sumedenie de brate care necesita bucse noi. In total sunt 14 bucse plus 2 la bara stabilizatoare
Mai costa si astea vreo 15-2000 ron cu tot cu manopera (powerflex, strongflex,etc)
Si multe multe alte neprevazute
Dar daca o iei asa sa te dai cu ea un an si sa o dai repede ca iti fuge spatele, go for it :D


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2015, 18:11 
Offline

Joined: 15 Oct 2014, 17:53
Posts: 7
Car: nu detin
Convins nu stiu daca sunt 100%, dar cred ca ma conving pe parcurs.
Invenstitiile dupa cumparare care ar fi?
Bucse spate - 2000 lei
Kit distributie?
O revizie completa?
Daca am uitat ceva, spuneti-mi.
Cat despre mecanic, banuiesc ca si ceilalti isi fac reviziile undeva, nu?
Cat despre perioada de exploatare, nu stiu, eu sper sa o tin cat mai mult.


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2015, 18:44 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Depinde foarte mult ce iti doresti de la masina, daca iti doresti sa fie lightning fast, nu ti-ai ales bine din start masina, nu doar motorizarea. Altfel, un 2.0TS o misca suficient, apropo de motorizare impozitata decent potrivita GTVului. Nici ala nu-i lipsit de probleme, dar problemele lui sunt infinit mai mici decat la 2.0V6TB. Nu stau sa detaliez ca oricum nu sunt in cea mai mare cunostinta de cauza, sa zicem doar ca e o motorizare "cu cantec".

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2015, 18:46 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1090
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
Bucsele spate ar veni undeva la 1000-1200 ron buscsele si sa zic un 100 euro manopera - poate gasesti si mai ieftin
La V6 eu nu stiu cam cat ar costa revizie, distributie, etc, difera un pic fata de ce am eu
Odata cu puntea spate sa schimbi si rulmentii pe spate, bielete antiruliu - inca vreo 500-600 ron
Bascule fata vreo 500 ron
De vazut amortizoarele in ce stadiu sunt
Mecanici sunt aici pe forum, forte buni, verifica sectiunea publicitate


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2015, 19:20 
Offline

Joined: 15 Oct 2014, 17:53
Posts: 7
Car: nu detin
@ALXege
Nu sunt vitezoman de fel, imi place sunetului motorului V6.
Iau in considerare si un 2.0TS, cum am spus mai sus, era un edizione sportiva care m-a atras, dar din pacate nu-l mai gasesc.
@traian1981
Super merci pentru informatii!
O sa ma documentez putin pe aici pana la achizitie.


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2015, 19:24 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Nu pot spune ca am avut probleme cu motorul, dar asta poate si pentru ca pe de-o parte am inlocuit preventiv o multime de piese (toata aprinderea) si l-am tinut din scurt,iar pe de alta am avut sansa sa cumpar masina de la cineva care a avut grija de ea. Nu e de neglijat nici faptul ca mai ales in ultimii ani masina a devenit un soi de garage queen.

In alta ordine de idei, tu spui ca va fi o masina de zi cu zi, singura masina. Nu sunt sigur ca GTV-ul in general si TB-ul in special se preteaza foarte bine la asa ceva. Sunt masini care se simt bine la drumuri lungi, pentru asa ceva au fost facute si daca mai ai si parte de asfalt bun atunci sunt foarte placute. In oras vizibilitatea periferica nu e deloc grozava, masina e destul de joasa si nu prea permite escaladarea bordurilor, iar consumul te va penaliza.

Ca sa iti dai seama de cat de diferite sunt ca generatie, iti voi spune ca TB-ul are distribuitor (delcou), ca Dacia si vei trebui sa reglezi tachetii (evacuare) la fiecare 40k de km, in timp ce TS-ul are bobine individuale (duble) si tacheti hidraulici, care nu necesita nicio reglare.

Apoi, apropo de cheltuieli, trebuie sa tii cont ca masina va avea un numar de ani (mai mare in cazul TB-ului, produs pana in 2000 si poate mai mic in cazul TS-ului, produs pana in 2005), prin urmare cel mai probabil tot ceea ce inseamna cauciuc (furtunuri de frana, de apa, de benzina, de aer (Turbo) si de vacuum) va fi imbatranit si va oferi eventuale surprize, daca nu sunt improspatate (cu atat mai mult in cazul utilizarii urbane unde TB-ul are obiceiul de a se incalzi ca un veritabil V6 turbo montat transversal ce este).

Eu nu incerc sa-ti spun ca TB-ul e un motor prost, fiindca nu e - vorbim totusi de un Busso cu un alezaj redus, usor supraalimentat - dar multi nu vad dincolo de faptul ca e V6 si ca e turbo. Cum spunea si Ege, nu te astepta ca un GTV echipat cu un 2.0 TB sa ofere performante remarcabile. Se va misca onorabil, dar pe de alta parte nici TS-ul nu te va face de ras, diferenta dintre ele nu e atat de mare cum ai crede citind cifrele.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2015, 21:55 
Offline
User avatar

Joined: 02 May 2006, 14:04
Posts: 1432
Car: Gtv V6 tb
Location: Zalau
Parerea mea e ca daca vrei V6 TB, ia-ti motorizarea asta. Eu am luat modelul si motorizarea pe considerentul vazut-placut-cumparat. Si a doua masina cu aceeasi motorizare, am luat-o tot asa.
Faimoasa distributie de V6 are o rola si o curea.
Cred ca un lucru important pentru Gtv este sa-l tii in garaj iarna, pentru ca inghetata tot ce inseamna usa si-l deschizi al naibii de greu.

_________________
Alfa Romeo Gtv 2.0 tb rosso miro

ex: Alfa Romeo 159 1.9 jtd grigio vesuvio
ex: Alfa Romeo 166 Super 2.0 tb grigio chiaro metallizzato
ex: Alfa Romeo 156 1.8 ts rosso proteo


Top
   
PostPosted: 22 Apr 2015, 10:15 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jan 2009, 00:32
Posts: 2202
Car: Il Duce
Location: Bucuresti
mobyle Quote:
Faimoasa distributie de V6 are o rola si o curea.
Corect, dar mai sunt si accesoriile, o rola si vreo 3 curele.
Quote:
1. Curea distributie: 47 lei Conti, 49 lei Dayco
2. Intinzator curea distributie: 413 lei OE
3. Curea transmisie alternator: 29 lei Dayco, 43 lei Conti
4. Curea transmisie AC: 29 lei Dayco, 34 lei Conti
5. Curea transmisie pompa servo: 16 lei Dayco, 19 lei Conti
6. Rola intinzatoare(cureaua AC/pompa servo): 478 lei INA
Am pus aceste preturi pentru ca m-am interesat relativ recent.

_________________
Rolling:
Alfa Romeo GT 3.2 V6 - Instagram

GTA's are very much a 'labour of love'....and a great emptier of our wallets - AO member

Gone:
Alfa Romeo GTV 2.0 TS CUP
Alfa Romeo 147 1.9 JTDm
Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed


Top
   
PostPosted: 02 Jan 2016, 22:54 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 1278
Location: Lisbon
Salutare Alfisti si La Multi Ani !!!

Intreb aici fiindca stiu ca nu intreb degeaba. :)

La Spider 916, decapotarea electrica era optiune? ori incepand de la a un anumit an de productie vine ca echipare standard pe toate?

_________________
Alfa Romeo 147 GTA


Top
   
PostPosted: 02 Jan 2016, 23:28 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Din ce zic astia inteleg ca a fost optiune https://en.m.wikipedia.org/wiki/Alfa_Ro ... %26_Spider" onclick="window.open(this.href);return false;
"For the Spider some cars could be equipped with an electric hood folding mechanism"


Top
   
PostPosted: 03 Jan 2016, 01:43 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Optiune.
Daca vrei sa verifici daca un exemplar a fost dotat cu asa ceva, pe tunelul central, in partea din spate, deasupra reglajului pentru oglinzi, ar trebui sa aiba butonul care comanda decapotarea. La cele fara decapotare electrica este doar conturul de decupare al plasticului.
Atentie: daca te apuci de vizionari, fa 2-3 decapotari sa te asiguri ca functioneaza corect, au prostul obicei sa se cam strice. Totusi, nu o decapota daca e frig afara, luneta este din plastic si devine casanta la temperaturi reduse.


Sent from my Alfa Romeo

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 70 posts ]  Go to page 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]